státusz F10

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 19:36


F10nél lehet manuálisan elinditani részecskeszűrő tisztítást?

David8985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz David8985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. október 01. csütörtök, 16:59


Sziasztok. Lenne egy problémám. Az autom most olyan hibát jelez amit eddig még soha. Még ugymond új számokra az auto es soha nem volt bmw. E90 320d. A hiba üzenet amit a foton is mellékeltem tudom h a részecskeszűrővel lehet gond a kérdésem az lenne h csak szerelő tudja kitisztítani igy habszét szediba rendszert vagy esetleg én megtudnám e ezt tenni otthon. Mert olvastam olyan dolgokat h nagyobb hosszabb utat kell vele megtenni h felmelegedjen a rendszer es akkor beindul az öntisztítás...ez valós vagy kamu? Ki mit ajánlana?? Köszi szépen

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 20:37


bmw320d4 írta:

A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.


Hát ez érdekes pedig szentül meg voltam eddig győződve hogy van benne, akitől vettem ő is azt mondta hogy van benne, akkor csak 2db katalizátorról beszélhetünk. Igen azt vágom hogy nem csak ettől eu-4es, de akkor ha lenne benne akkor eu-5 nek is megfelelhetne már? Vagy annyit nem jelentene káros anyag kibocsájtásban?



csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 10:03


jrtom írta:
bmw320d4 írta:
lela írta:
jrtom írta:
lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....


A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.

Köszi Miki, ez így pontos


A kipúposodás ott egy gyári Bluetooth kihangosító, akárki akármit mond, nekem az, működik is 4278 a kódja, próbáljátok ki!!!! Ha kell le is fotózom! (néha kicsit többet látunk bele a kocsinkba mint ami....)

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 07:16


bmw320d4 írta:
lela írta:
jrtom írta:
lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....


A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.

Köszi Miki, ez így pontos


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 00:15


lela írta:
jrtom írta:
lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....


A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 22:15


jrtom írta:
lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 22:04


jrtom írta:
lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



szerintem ez sem igaz... mert volt valami automata váltó, meg más EU besorolás, és amiatt tán volt bennük, már amelyikben gyárilag. hogy milyen fajta vagy mi, azt nem tudom.
de biztos van, aki tudja ezt 100%-ra.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 21:20


lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. szeptember 29. kedd, 21:26

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 19:29


jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 17:40


Melony85 írta:
jrtom írta: Szeva!

E90-ben is csak 2007-től asszem. Amelyiknek lefele görbül a kipufogó vége abban nincs, viszont ami egyenes abban van!


tsabko írta:
m_attila írta: 2005 ig nincs, biztos lehet bent hogy nincs
e 90 be már van

tsabko írta:
m_attila írta: Szia

Nincs az autódban!

m_attila

tsabko írta: segítsetek!
Érdekelne hogy nekem a 2000-es évjáratú 320d-ben van részecskeszűrő vagy nincs mert alvázszám alapján a boltban azt mondták van benne de nem vagyok benne biztos!




köszi! többen is azt mondták hogy nincs, de a boltban mondták hogy évjáraton belül is van változás valamelyikben van valamelyikben meg nincs! kíváncsi lennék milyen programba nézte




Köszi!




Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!


Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melony85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 16:53


jrtom írta: Szeva!

E90-ben is csak 2007-től asszem. Amelyiknek lefele görbül a kipufogó vége abban nincs, viszont ami egyenes abban van!


tsabko írta:
m_attila írta: 2005 ig nincs, biztos lehet bent hogy nincs
e 90 be már van

tsabko írta:
m_attila írta: Szia

Nincs az autódban!

m_attila

tsabko írta: segítsetek!
Érdekelne hogy nekem a 2000-es évjáratú 320d-ben van részecskeszűrő vagy nincs mert alvázszám alapján a boltban azt mondták van benne de nem vagyok benne biztos!




köszi! többen is azt mondták hogy nincs, de a boltban mondták hogy évjáraton belül is van változás valamelyikben van valamelyikben meg nincs! kíváncsi lennék milyen programba nézte




Köszi!




Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 19. vasárnap, 12:44


ricsmonds írta:
lantika írta:
ricsmonds írta:
lantika írta:
ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd


Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?




Sokat autózok, ezért kell a dízel de csak heti 1-2x megyek hosszú útra. A jelenlegi autóm is épp a határon van.Ugy értem... Modern common rail de nincs benne szűrő. Utólagosan egy halom pénzt kivenni, ezért vadásznék nélküli példányokra.
Jól gondolom h az M47 megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható mint az n47?

Mi alapján lehetne kideríteni? Kivétel az alánézek. Gondolok itt fedélzeti komputer rejtett menü vagy a motortérben lévő dolgokra. Esetleg alvázszám motorszám?
Várom válaszokat.


M47 122 LE 280 Nm fogyasztäs 5,6 L/100
N47 143 LE 300 Nm fogyasztäs 4,9 L/100
mind a 2 motornak vannak elönyei,illetve hätränyai. Az egyiknek a länc a gyenge pontja (M47) a mäsik meg gyakrabban lesz turbo hibäs (M47). Az N47 egy ujabb konstrukcio,az M47 utodja. Az,hogy melyik motor van benne az szerintem a magyar forgalmiban benne van,de itt alväzszäm alapjän meg lehet nezni. A rejtett hibäkat ki lehet olvasni,de szerintem minden kereskedö ki tudja ezeket törölni eladäs elött,es szerintem meg is teszik.



Kicsit elterelödött a téma, bár köszönöm az infókat. Részekcseszürö nélküli példányok léteznek e E87böl?


Letezik persze.

státusz ricsmonds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. július 19. vasárnap, 12:35


lantika írta:
ricsmonds írta:
lantika írta:
ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd


Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?




Sokat autózok, ezért kell a dízel de csak heti 1-2x megyek hosszú útra. A jelenlegi autóm is épp a határon van.Ugy értem... Modern common rail de nincs benne szűrő. Utólagosan egy halom pénzt kivenni, ezért vadásznék nélküli példányokra.
Jól gondolom h az M47 megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható mint az n47?

Mi alapján lehetne kideríteni? Kivétel az alánézek. Gondolok itt fedélzeti komputer rejtett menü vagy a motortérben lévő dolgokra. Esetleg alvázszám motorszám?
Várom válaszokat.


M47 122 LE 280 Nm fogyasztäs 5,6 L/100
N47 143 LE 300 Nm fogyasztäs 4,9 L/100
mind a 2 motornak vannak elönyei,illetve hätränyai. Az egyiknek a länc a gyenge pontja (M47) a mäsik meg gyakrabban lesz turbo hibäs (M47). Az N47 egy ujabb konstrukcio,az M47 utodja. Az,hogy melyik motor van benne az szerintem a magyar forgalmiban benne van,de itt alväzszäm alapjän meg lehet nezni. A rejtett hibäkat ki lehet olvasni,de szerintem minden kereskedö ki tudja ezeket törölni eladäs elött,es szerintem meg is teszik.



Kicsit elterelödött a téma, bár köszönöm az infókat. Részekcseszürö nélküli példányok léteznek e E87böl?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 18. szombat, 13:30


ricsmonds írta:
lantika írta:
ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd


Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?




Sokat autózok, ezért kell a dízel de csak heti 1-2x megyek hosszú útra. A jelenlegi autóm is épp a határon van.Ugy értem... Modern common rail de nincs benne szűrő. Utólagosan egy halom pénzt kivenni, ezért vadásznék nélküli példányokra.
Jól gondolom h az M47 megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható mint az n47?

Mi alapján lehetne kideríteni? Kivétel az alánézek. Gondolok itt fedélzeti komputer rejtett menü vagy a motortérben lévő dolgokra. Esetleg alvázszám motorszám?
Várom válaszokat.


M47 122 LE 280 Nm fogyasztäs 5,6 L/100
N47 143 LE 300 Nm fogyasztäs 4,9 L/100
mind a 2 motornak vannak elönyei,illetve hätränyai. Az egyiknek a länc a gyenge pontja (M47) a mäsik meg gyakrabban lesz turbo hibäs (M47). Az N47 egy ujabb konstrukcio,az M47 utodja. Az,hogy melyik motor van benne az szerintem a magyar forgalmiban benne van,de itt alväzszäm alapjän meg lehet nezni. A rejtett hibäkat ki lehet olvasni,de szerintem minden kereskedö ki tudja ezeket törölni eladäs elött,es szerintem meg is teszik.