« előző123következő »

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 12. csütörtök, 13:53


kzste írta:
Rorybreaker írta:
kzste írta:
Rorybreaker írta:
zsozseszka írta: Üdv!
Mind a két első sárvédőm felhólyagosodott, néhol lepattant a festék. Fényeztettni szeretném. A kérdésem az lenne, hogy tudtok jó szakembert Vas megyében?


Zalában tudok nagyon jó szakembert, 2-t is. Én is most nyáron viszem az autót, mondjuk csak üreg/alvázvédelemre.

Vas nincs nagyon messze, persze attól függ, melyik része
Ha gondolod, keress...

Ja, de szerintem készülj, hogy 2 új sárvédő...
Ebben az esetben mindenki ezt javasolja, minden más csak időleges és pénzkidobás.



Kiket ajánlanál Zalában? Kb. milyen áron dolgoznak? (én is ismerek egy jó festőt, de ha van olcsóbb és egyben jobb akkor oda vinném)


Ágoston műhely Miklósfa, Geri-Car Nagykanizsa, Normálisan dolgoznak, normális áron, de amíg nem nézték meg személyesen, nem fogod megtudni mennyibe fog kerülni szerintem, maximum csak nagyon kb.


Köszi, őket még nem ismertem eddig! Van esetleg velük tapasztalatod is?


Van, első sárvédőt, lökhárítót fényeztettem az előző autómon, meg políroztattam.
korrektek voltak és szerintem nagyon precízen dolgoznak.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. március 12. csütörtök, 12:08


Rorybreaker írta:
kzste írta:
Rorybreaker írta:
zsozseszka írta: Üdv!
Mind a két első sárvédőm felhólyagosodott, néhol lepattant a festék. Fényeztettni szeretném. A kérdésem az lenne, hogy tudtok jó szakembert Vas megyében?


Zalában tudok nagyon jó szakembert, 2-t is. Én is most nyáron viszem az autót, mondjuk csak üreg/alvázvédelemre.

Vas nincs nagyon messze, persze attól függ, melyik része
Ha gondolod, keress...

Ja, de szerintem készülj, hogy 2 új sárvédő...
Ebben az esetben mindenki ezt javasolja, minden más csak időleges és pénzkidobás.



Kiket ajánlanál Zalában? Kb. milyen áron dolgoznak? (én is ismerek egy jó festőt, de ha van olcsóbb és egyben jobb akkor oda vinném)


Ágoston műhely Miklósfa, Geri-Car Nagykanizsa, Normálisan dolgoznak, normális áron, de amíg nem nézték meg személyesen, nem fogod megtudni mennyibe fog kerülni szerintem, maximum csak nagyon kb.


Köszi, őket még nem ismertem eddig! Van esetleg velük tapasztalatod is?

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 12. csütörtök, 09:31


kzste írta:
Rorybreaker írta:
zsozseszka írta: Üdv!
Mind a két első sárvédőm felhólyagosodott, néhol lepattant a festék. Fényeztettni szeretném. A kérdésem az lenne, hogy tudtok jó szakembert Vas megyében?


Zalában tudok nagyon jó szakembert, 2-t is. Én is most nyáron viszem az autót, mondjuk csak üreg/alvázvédelemre.

Vas nincs nagyon messze, persze attól függ, melyik része
Ha gondolod, keress...

Ja, de szerintem készülj, hogy 2 új sárvédő...
Ebben az esetben mindenki ezt javasolja, minden más csak időleges és pénzkidobás.



Kiket ajánlanál Zalában? Kb. milyen áron dolgoznak? (én is ismerek egy jó festőt, de ha van olcsóbb és egyben jobb akkor oda vinném)


Ágoston műhely Miklósfa, Geri-Car Nagykanizsa, Normálisan dolgoznak, normális áron, de amíg nem nézték meg személyesen, nem fogod megtudni mennyibe fog kerülni szerintem, maximum csak nagyon kb.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. március 11. szerda, 18:08


Rorybreaker írta:
zsozseszka írta: Üdv!
Mind a két első sárvédőm felhólyagosodott, néhol lepattant a festék. Fényeztettni szeretném. A kérdésem az lenne, hogy tudtok jó szakembert Vas megyében?


Zalában tudok nagyon jó szakembert, 2-t is. Én is most nyáron viszem az autót, mondjuk csak üreg/alvázvédelemre.

Vas nincs nagyon messze, persze attól függ, melyik része
Ha gondolod, keress...

Ja, de szerintem készülj, hogy 2 új sárvédő...
Ebben az esetben mindenki ezt javasolja, minden más csak időleges és pénzkidobás.



Kiket ajánlanál Zalában? Kb. milyen áron dolgoznak? (én is ismerek egy jó festőt, de ha van olcsóbb és egyben jobb akkor oda vinném)

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 11. szerda, 13:36


zsozseszka írta: Üdv!
Mind a két első sárvédőm felhólyagosodott, néhol lepattant a festék. Fényeztettni szeretném. A kérdésem az lenne, hogy tudtok jó szakembert Vas megyében?


Zalában tudok nagyon jó szakembert, 2-t is. Én is most nyáron viszem az autót, mondjuk csak üreg/alvázvédelemre.

Vas nincs nagyon messze, persze attól függ, melyik része
Ha gondolod, keress...

Ja, de szerintem készülj, hogy 2 új sárvédő...
Ebben az esetben mindenki ezt javasolja, minden más csak időleges és pénzkidobás.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 11. szerda, 13:40

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2015. március 11. szerda, 13:34


Üdv!
Mind a két első sárvédőm felhólyagosodott, néhol lepattant a festék. Fényeztettni szeretném. A kérdésem az lenne, hogy tudtok jó szakembert Vas megyében?


Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2014. szeptember 22. hétfő, 22:27


Sziasztok!
Van valakinek elfekvőben e46 (facelift előtti) cosmos fekete metál színben bal első sárvédője, esetleg ismerőse akinek lenne? Köszi előre is a válaszotokat!


aeroengine89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aeroengine89

Újonc

Elismertség: 12% (7 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:39


YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.


Yellow ezt neked is ajánlom amit a srác csinált, ha mág nem szedted le az első dobbetéteket. Tuti rozsdás már a tied is. Sajna elvan cseszve gyárilag. A műanyag és a sárvédő közötti mocsok dörzsöli a lemezt és bentről kifele rohad szét.


nekem nuku sár van ott, nem igazán járok eleve olyan helyen ahol sár mehetne bele. esőben is ritkán járok, max, ha elkap, agyonmmosva sincs az autó.
ettől függetlenül megnézem majd.


Én ugyan ezt megcsináltam a Tigrámmal és az Astrámmal ezelőt 6 az astránál 4-éve és azóta sincs semmi jele a rozsdának pedig azok már rosszabb állapotba volta mint a bmw amit csak meg is csiszoltam és a tiszta fémre szortam a rücsit! A másik meg az hogy az 1 éves auton is van már rozsda szóval olyan autó nincs amin nincs kezdődő rozsda!! Én csak segíteni akartam mivel hiába ez egy BMW itt is vannak olyan részek amiket balfaszúl csináltak meg sőt nem is gondolná hogy a lényegében gyenge Opel -nál vannak jobb megoldások karosszéria ügybe mint egy BMW-nél!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:27


jrtom írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.


Yellow ezt neked is ajánlom amit a srác csinált, ha mág nem szedted le az első dobbetéteket. Tuti rozsdás már a tied is. Sajna elvan cseszve gyárilag. A műanyag és a sárvédő közötti mocsok dörzsöli a lemezt és bentről kifele rohad szét.


nekem nuku sár van ott, nem igazán járok eleve olyan helyen ahol sár mehetne bele. esőben is ritkán járok, max, ha elkap, agyonmmosva sincs az autó.
ettől függetlenül megnézem majd.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:17


YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.


Yellow ezt neked is ajánlom amit a srác csinált, ha mág nem szedted le az első dobbetéteket. Tuti rozsdás már a tied is. Sajna elvan cseszve gyárilag. A műanyag és a sárvédő közötti mocsok dörzsöli a lemezt és bentről kifele rohad szét.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:02


aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.

aeroengine89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aeroengine89

Újonc

Elismertség: 12% (7 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 20:54


Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.

Guudi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz Guudi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 20:48


YELLOW írta:
Guudi írta: Hello, valaki megtudná nekem mondani, hogy az M3 e46 sárvédő jó e 3as e46 2000 coupéra?vagy esetleg egy tippet sárvédő szélesitésre mert a felnim kilóg kb 4 centit


úgy tudom passzol, nem rég láttam ilyet talin. csak ugye az alu asszem, mintha ezt mondta volna


értem, és valami tipp esetleg szélesitésre?? vigyem el karoslakatoshoz??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 20:44


Guudi írta: Hello, valaki megtudná nekem mondani, hogy az M3 e46 sárvédő jó e 3as e46 2000 coupéra?vagy esetleg egy tippet sárvédő szélesitésre mert a felnim kilóg kb 4 centit


úgy tudom passzol, nem rég láttam ilyet talin. csak ugye az alu asszem, mintha ezt mondta volna

Guudi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz Guudi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 20:42


Hello, valaki megtudná nekem mondani, hogy az M3 e46 sárvédő jó e 3as e46 2000 coupéra?vagy esetleg egy tippet sárvédő szélesitésre mert a felnim kilóg kb 4 centit

« előző123következő »