« előző12következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. november 26. vasárnap, 12:52


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.


hol ír 98-at? 91-től 99-ig tudja szabályozni, nem szabadna kopogni. akkor te nagyon rossz minőségűt tankoltál.
amúgy nálam fordult a dolog. magán Agip vagy OMV kúton tankolok már. főleg az Agip-on. Shell már csak ha muszáj, és kb 3ezerért Nitro nevezet óta nekem egyik üzemanyaguk sem adja. csak többet eszik tőle, meg nem is megy úgy. Agip-on meg hétvégén van 15Ft/L kedvezményem. jó az, semmi baja.

Szia Y,
bocs, hogy belevaúúúú, de kb 1 éve nincs Agip kút, megvette a MOL mindet.



azt írtam, hogy magán Agip én is kérdeztem tavaly őket, hogy mi lesz. azt mondták nem tudják, de maradnak magánként, még Agip-es szalagra kapom a blokkot. igazából mindegy, mindig is a Mol vitte az üzemanyagot oda, mint a legtöbb kúthoz az alap anyagokat. nekem az számít, hogy városkártyával, akciósan tankolhatok. nem mintha földhöz vágna az ár, de kihasználom, és tényleg pár éve 90%-ban ott tankolok és nincs semmilyen negatív tapasztalatom, nem úgy mint a Shell-lel. 10% pedig OMV. de ott inkább MaxxMotion-t tankolgatok.

Szia Y,
én is MOL-t itatok 8 pénz kedvezménnyel. Amíg nem működött az AGIP átállást követően a MOL kedvezmény, OMV-nél itattam, időnként a prémiumot, de nem éreztem semmi kölönbséget


fura én a natúr OMV-s 95-öt is jobbnak érzem. nem beképzelem. nekem gyanús a sima 95-ösük. lehet abba is kutyulnak valamit. MaxxMotion 95-öt meg azért szoktam, mert a kb 20km-re lévő kúton annyiba kerül, mint nálunk a sima 95 bármelyik kúton. itt marha drága. de tankoltam már a garantált minimum 100-as anyagukat is, kb 10 liter natur 95-höz keverve. nekem bejöttek.
amúgy az "Agip"-on van 8Ft alapból, de hétvégén 15Ft. és általában akkor járok arra pont. ha 3/4-ig van a tank, akkor is rátankolok, ha úgy járok arra. d enéha csak úgy is átugrok 10km-re van, addig kocsikázok

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 26. vasárnap, 12:53

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. november 26. vasárnap, 10:46


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.


hol ír 98-at? 91-től 99-ig tudja szabályozni, nem szabadna kopogni. akkor te nagyon rossz minőségűt tankoltál.
amúgy nálam fordult a dolog. magán Agip vagy OMV kúton tankolok már. főleg az Agip-on. Shell már csak ha muszáj, és kb 3ezerért Nitro nevezet óta nekem egyik üzemanyaguk sem adja. csak többet eszik tőle, meg nem is megy úgy. Agip-on meg hétvégén van 15Ft/L kedvezményem. jó az, semmi baja.

Szia Y,
bocs, hogy belevaúúúú, de kb 1 éve nincs Agip kút, megvette a MOL mindet.



azt írtam, hogy magán Agip én is kérdeztem tavaly őket, hogy mi lesz. azt mondták nem tudják, de maradnak magánként, még Agip-es szalagra kapom a blokkot. igazából mindegy, mindig is a Mol vitte az üzemanyagot oda, mint a legtöbb kúthoz az alap anyagokat. nekem az számít, hogy városkártyával, akciósan tankolhatok. nem mintha földhöz vágna az ár, de kihasználom, és tényleg pár éve 90%-ban ott tankolok és nincs semmilyen negatív tapasztalatom, nem úgy mint a Shell-lel. 10% pedig OMV. de ott inkább MaxxMotion-t tankolgatok.

Szia Y,
én is MOL-t itatok 8 pénz kedvezménnyel. Amíg nem működött az AGIP átállást követően a MOL kedvezmény, OMV-nél itattam, időnként a prémiumot, de nem éreztem semmi kölönbséget


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. november 26. vasárnap, 10:03


hil írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.


hol ír 98-at? 91-től 99-ig tudja szabályozni, nem szabadna kopogni. akkor te nagyon rossz minőségűt tankoltál.
amúgy nálam fordult a dolog. magán Agip vagy OMV kúton tankolok már. főleg az Agip-on. Shell már csak ha muszáj, és kb 3ezerért Nitro nevezet óta nekem egyik üzemanyaguk sem adja. csak többet eszik tőle, meg nem is megy úgy. Agip-on meg hétvégén van 15Ft/L kedvezményem. jó az, semmi baja.

Szia Y,
bocs, hogy belevaúúúú, de kb 1 éve nincs Agip kút, megvette a MOL mindet.



azt írtam, hogy magán Agip én is kérdeztem tavaly őket, hogy mi lesz. azt mondták nem tudják, de maradnak magánként, még Agip-es szalagra kapom a blokkot. igazából mindegy, mindig is a Mol vitte az üzemanyagot oda, mint a legtöbb kúthoz az alap anyagokat. nekem az számít, hogy városkártyával, akciósan tankolhatok. nem mintha földhöz vágna az ár, de kihasználom, és tényleg pár éve 90%-ban ott tankolok és nincs semmilyen negatív tapasztalatom, nem úgy mint a Shell-lel. 10% pedig OMV. de ott inkább MaxxMotion-t tankolgatok.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. november 25. szombat, 18:34


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.


hol ír 98-at? 91-től 99-ig tudja szabályozni, nem szabadna kopogni. akkor te nagyon rossz minőségűt tankoltál.
amúgy nálam fordult a dolog. magán Agip vagy OMV kúton tankolok már. főleg az Agip-on. Shell már csak ha muszáj, és kb 3ezerért Nitro nevezet óta nekem egyik üzemanyaguk sem adja. csak többet eszik tőle, meg nem is megy úgy. Agip-on meg hétvégén van 15Ft/L kedvezményem. jó az, semmi baja.

Szia Y,
bocs, hogy belevaúúúú, de kb 1 éve nincs Agip kút, megvette a MOL mindet.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. november 25. szombat, 10:03


bricktopm írta:
YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.


hol ír 98-at? 91-től 99-ig tudja szabályozni, nem szabadna kopogni. akkor te nagyon rossz minőségűt tankoltál.
amúgy nálam fordult a dolog. magán Agip vagy OMV kúton tankolok már. főleg az Agip-on. Shell már csak ha muszáj, és kb 3ezerért Nitro nevezet óta nekem egyik üzemanyaguk sem adja. csak többet eszik tőle, meg nem is megy úgy. Agip-on meg hétvégén van 15Ft/L kedvezményem. jó az, semmi baja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. november 25. szombat, 07:49


Csakis Shell kúton tankolok majd 5-éve és a legolcsóbb 95-öst kapja az öreg 8 szelepes 1.9. Városban 10L/100km a fogyasztása országúton 6.5-7.2L/100km. Semmiféle kopogása nincs a motornak tökéletesen jár hidegen vagy üzem melegen.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. november 25. szombat, 07:07


YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. november 25. szombat, 07:02


kchris írta: nekem most lett pár hete egy 316i-m. a gyengébbik verzió, elkezdtem vele Bp utcáit róni (2.ker, zugló, szóval dugó is akad meg hegyek is). Valaki van aki hasonló környezetben vezet? Mennyi az átlagfogyasztás? Nekem 9-11-re jön ki amit én kicsit sokallok, bár képtelenség egyenes vonalú egyenletes mozgást végezni az autóval vagy gáz vagy fék... vagy én vezetek szarul (eddig csak apám ultraalacsonyfogyasztású dízeljeit vezettem amit már 1500nál feljebb lehet tenni).

másik kérdés: hogy jár jobban az ember fogyasztással: ha lomhábban hamar felváltok (mint egy dízelnél), vagy kihúzatom bő 3500-ig kb? (jobban nics szivem pörgetni), és folyamatos haladásnál is csak akkor váltok feljebb ha 2500at eléri a fordulat?


Szia,
mindenképp akkor fogyaszt kevesebbet, ha kihúzatod 3500-4500 közé és ott váltogatod, mivel akkor lesz lendület és nem nyomatékkal kell mindig húzni felfelé. De ne feledd, a hideg motort ne kínozd 4000-en ha nem feltétlen életbevágó. Annyit nem ér 1 liter benzin hosszútávon se.
Nekem a 20i hathengeres most csak városban 11,5-12L között van, állandó klíma, meg csak rövid táv és énis 2500 körül váltok, négyesben gurulgatok. Ha kijárkálok a városból vegyesbe 10L. Pályán 7,5 - 8 klímával.
A 30CI-t meg hagyjuk...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2017. november 23. csütörtök, 18:47


Asciitable írta: Sziasztok! Olyan gondom lenne,hogy ha nincs sebességben az autó 6000ig fel lehet pörgetni,de menet közben 3700 felé nem megy. A max sebesség 138 km/H és 16 litert fogyaszt ilyenkor. 316i 99es évjáratú. Válaszokat előre is köszönöm!


Nagyon sok ok lehet, diagolni kell, mert csak találgatások tömkelege lenne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Asciitable

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2017. november 23. csütörtök, 18:29


Sziasztok! Olyan gondom lenne,hogy ha nincs sebességben az autó 6000ig fel lehet pörgetni,de menet közben 3700 felé nem megy. A max sebesség 138 km/H és 16 litert fogyaszt ilyenkor. 316i 99es évjáratú. Válaszokat előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. október 28. csütörtök, 16:59


kchris írta:
másik kérdés: hogy jár jobban az ember fogyasztással: ha lomhábban hamar felváltok (mint egy dízelnél), vagy kihúzatom bő 3500-ig kb? (jobban nics szivem pörgetni), és folyamatos haladásnál is csak akkor váltok feljebb ha 2500at eléri a fordulat?


amit leírtál a kettő között lenne az ideális. illetve ami nagyon fontos, hogy ha hegyekben mész inkább válts vissza és dolgozzon a motorfék, az jót tesz a fogyasztásnak, nem hevül fel a féked, ecetera-ecetera...
minél több motorfékes lassuás, ha előre látod, hogy meg kell majd állnod, akkor inkább motorfékkel gurulj odáig. először nehéz lesz megszokni.



státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. október 28. csütörtök, 14:54


kchris írta: nekem most lett pár hete egy 316i-m. a gyengébbik verzió, elkezdtem vele Bp utcáit róni (2.ker, zugló, szóval dugó is akad meg hegyek is). Valaki van aki hasonló környezetben vezet? Mennyi az átlagfogyasztás? Nekem 9-11-re jön ki amit én kicsit sokallok, bár képtelenség egyenes vonalú egyenletes mozgást végezni az autóval vagy gáz vagy fék... vagy én vezetek szarul (eddig csak apám ultraalacsonyfogyasztású dízeljeit vezettem amit már 1500nál feljebb lehet tenni).

másik kérdés: hogy jár jobban az ember fogyasztással: ha lomhábban hamar felváltok (mint egy dízelnél), vagy kihúzatom bő 3500-ig kb? (jobban nics szivem pörgetni), és folyamatos haladásnál is csak akkor váltok feljebb ha 2500at eléri a fordulat?


Szerintem teljesen rendben van a fogyasztásod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. október 28. csütörtök, 14:43


nekem most lett pár hete egy 316i-m. a gyengébbik verzió, elkezdtem vele Bp utcáit róni (2.ker, zugló, szóval dugó is akad meg hegyek is). Valaki van aki hasonló környezetben vezet? Mennyi az átlagfogyasztás? Nekem 9-11-re jön ki amit én kicsit sokallok, bár képtelenség egyenes vonalú egyenletes mozgást végezni az autóval vagy gáz vagy fék... vagy én vezetek szarul (eddig csak apám ultraalacsonyfogyasztású dízeljeit vezettem amit már 1500nál feljebb lehet tenni).

másik kérdés: hogy jár jobban az ember fogyasztással: ha lomhábban hamar felváltok (mint egy dízelnél), vagy kihúzatom bő 3500-ig kb? (jobban nics szivem pörgetni), és folyamatos haladásnál is csak akkor váltok feljebb ha 2500at eléri a fordulat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2010. október 12. kedd, 17:02


Hello újra!
A gázolajszűrőt nemrégen cseréltem (1 hónapja), 3 dolgot hallottam, ami az előbbiekben leírt problémákat generálja:
- porlasztók
- adagoló (ez fájna felújítani hát még újjat venni)
- vákumvezérlés
- és nem utolsó sorban hallottam már a légtömegmérő meghibásodásáról is.
Nos remélem már a héten sikerül megtalálnom azt az embert, aki tényleg meg is tudja mondani a probléma helyét, mert már sokba van az autó, de nem azért mert fáj rá költenem, hanem hiába költök rá nincs változás.
De megfontoltabb vagyok azóta így elég nehezen találom meg azt az embert aki azért dolgozik az autómon, hogy gyári állapotú legyen és nem azért, hogy levegyen.
Ha Pest környékén van egy komoly ismerősötök, aki kiolvasná a problémát, megköszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 17:57


Köszönöm a tippet, remélem sikerül megtalálnom a probléma kiindulópontját.

« előző12következő »