autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:47


YELLOW írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


a porlasztós topic tökéletes volt. azért mert nincs utána írva, hogy segítség, vagy nem azon belül van, attól még jó. ne legyünk már ennyire gyerek gondolkodásúak...

a másik, attól, hogy 20 helyre beírod, nem fogsz hamarabb választ kapni. sokan dolgoznak, hétköznap délelőtt van. a másik, hogy akkor sem biztos, hogy tudják. ha pedig ennyire sürgős, akkor vidd el szervízbe. eleve látatlanban senki nem fogja neked neten keresztül megjavítani, de lehet a valós hibát sem megállapítani. ez olyna hibáknál lehetséges, ami típushiba, vagy nagyon sűtűn fordul elő.
szóval kérlek több helyre neee. mert inkább az ellenkezőjét éred el, azaz a kutya nem fog rá válaszolni. az okosabbnak leesik, hogy miért nem kapott választ.


Ok, nem írtam be húsz helyre, nem is az volt a szándékom. Tudom milyen amikor húsz helyre be van írva valami. Rg. vagyok. És nagyon jó ez a fórum, nem akarok senkivel sem összetűzésbe kerülni, mert sok segítséget kaptam már, nem úgy mint más fórumokon, úgy hogy inkább alul maradok ebben a vitában... Tisztában vagyok vele, hogy láttatlanban nem lehet autót javítani, de mivel nem értek hozzá, gondoltam ha típ. hiba, akkor hátha van valakinek ötlete.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:37


duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:31


paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


a porlasztós topic tökéletes volt. azért mert nincs utána írva, hogy segítség, vagy nem azon belül van, attól még jó. ne legyünk már ennyire gyerek gondolkodásúak...

a másik, attól, hogy 20 helyre beírod, nem fogsz hamarabb választ kapni. sokan dolgoznak, hétköznap délelőtt van. a másik, hogy akkor sem biztos, hogy tudják. ha pedig ennyire sürgős, akkor vidd el szervízbe. eleve látatlanban senki nem fogja neked neten keresztül megjavítani, de lehet a valós hibát sem megállapítani. ez olyna hibáknál lehetséges, ami típushiba, vagy nagyon sűtűn fordul elő.
szóval kérlek több helyre neee. mert inkább az ellenkezőjét éred el, azaz a kutya nem fog rá válaszolni. az okosabbnak leesik, hogy miért nem kapott választ.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:24


paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 09:20


Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.

hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 20:47


compact írta:
hriazikc írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!


Szia,
Nekem is így zabálta az olajat, szelepszárszimering cserével megoldódott!

Üdv,
Csabi


A gond ezzel csak annyi, hogy a tiéd benzines és ott valóban nagy az esélye hogy a szelepszár szimmering kikeményszik, viszont dízelnél kb. 95%, hogy nem az a baja.



Elnézést az okoskodásért!

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 20:04


Köszi a tippeket! Most éppen szívás van mert nem tudunk időpontot összehozni a szerelővel... De majd megírom, hogy mire jutottunk.


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 19:07


hriazikc írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!


Szia,
Nekem is így zabálta az olajat, szelepszárszimering cserével megoldódott!

Üdv,
Csabi


A gond ezzel csak annyi, hogy a tiéd benzines és ott valóban nagy az esélye hogy a szelepszár szimmering kikeményszik, viszont dízelnél kb. 95%, hogy nem az a baja.



hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 18:38


BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!


Szia,
Nekem is így zabálta az olajat, szelepszárszimering cserével megoldódott!

Üdv,
Csabi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 21:43


BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
veszkoo85 írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!

Szia egr-szelepet megnézted???????az is ha tele van kosszal az is produkálhat ilyet.
nyomásérzékelő szelepek



Az EGR szelepet kb. 40.000 km-el ezelőtt pucoltuk ki. Bár nem tudom milyen időközönként kéne. A szelepeket hogyan lehet ellenőrzni? Ezen a téren műszaki analfabéta vagyok...



van aki minden olajcserénél tisztítja, nem véletlenül...


Akkor ezt is műsorra tűzzük. Az olajfogyás ügyében valami ötlet? Nem füstöl jobban mint szokott, nincs olajfolt a kocsi alatt és a turbó sem fossa az olajat...


azért az intercooler-ről leszedném a csövet megnézni van-e benne olaj...

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 21:29


YELLOW írta:
BalaBMW írta:
veszkoo85 írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!

Szia egr-szelepet megnézted???????az is ha tele van kosszal az is produkálhat ilyet.
nyomásérzékelő szelepek



Az EGR szelepet kb. 40.000 km-el ezelőtt pucoltuk ki. Bár nem tudom milyen időközönként kéne. A szelepeket hogyan lehet ellenőrzni? Ezen a téren műszaki analfabéta vagyok...



van aki minden olajcserénél tisztítja, nem véletlenül...


Akkor ezt is műsorra tűzzük. Az olajfogyás ügyében valami ötlet? Nem füstöl jobban mint szokott, nincs olajfolt a kocsi alatt és a turbó sem fossa az olajat...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 20:52


BalaBMW írta:
veszkoo85 írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!

Szia egr-szelepet megnézted???????az is ha tele van kosszal az is produkálhat ilyet.
nyomásérzékelő szelepek



Az EGR szelepet kb. 40.000 km-el ezelőtt pucoltuk ki. Bár nem tudom milyen időközönként kéne. A szelepeket hogyan lehet ellenőrzni? Ezen a téren műszaki analfabéta vagyok...



van aki minden olajcserénél tisztítja, nem véletlenül...

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 20:38


veszkoo85 írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!

Szia egr-szelepet megnézted???????az is ha tele van kosszal az is produkálhat ilyet.
nyomásérzékelő szelepek



Az EGR szelepet kb. 40.000 km-el ezelőtt pucoltuk ki. Bár nem tudom milyen időközönként kéne. A szelepeket hogyan lehet ellenőrzni? Ezen a téren műszaki analfabéta vagyok...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 01. kedd, 20:39

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 20:35


BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!

Szia egr-szelepet megnézted???????az is ha tele van kosszal az is produkálhat ilyet.
nyomásérzékelő szelepek



BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 19:50


Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!