autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 15:53


jencispy írta:
rece65 írta:
jencispy írta:
brodit.hu

Nekem a szellőzőre rakható volt.
Vettem hozzá aktív(töltős) telefon tartót is ugyanitt.
Teljesen korrket, masszív.


A szellőzőre szerelhető is elég stabil?
Mert az csak magasabban van és jobban szem előtt lenne mint ott lent amit vettem...
De ha már megvettem ezt mégiscsak kipróbálom milyen ott...
Amúgy elég drágák azok a tartók de tudom hogy a brodit az egy minőségi cucc!
Hasonlót lehet venni ami nem kerül ennyibe?
Vagy te maradtál a minőség mellett?


Van hasonló, de az is ennyi.
Szerintem nem sok a 7e érte.
A telefonhoz pluszban a típus specifikus telefon tartó na az sok: 18e-30e.
E46-ban, E91-ben is ez volt és most az E90-ben is az van.
E91-ben kicsit kitakarta a navit. de oda a jobb oldalra valót kellett volna vennem, de az már mind1.

És a szellőzőre szerelhető az stabil?
Mert akkor lehet hogy mégis olyat vennék mert az magasabban van,ezt meg eladom...
Ilyened volt?
http://www.brodit.hu/product/p...52599-9687





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 15:59

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 15:42


Striker írta: Sziasztok
Egy kis segítségre lenne szükségem, úgy néz ki meghalás közelében áll a bal első elektromos ablak emelőm, eddig is kicsit szenvedve húzta fel de ma meg is állt fél úton és kézzel rá kellett segítenem hogy elinduljon, ha jól tudom ez eléggé típus betegség :S lehet ezt valami módon javítani vagy csak a csere segít?
Előre is köszönöm !!!


Lehet javítani, ez a csapat elég szakszerűen dolgozik 15.000 Ft oldalanként munkadíjjal.

A link neve



Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 15:39


Sziasztok
Egy kis segítségre lenne szükségem, úgy néz ki meghalás közelében áll a bal első elektromos ablak emelőm, eddig is kicsit szenvedve húzta fel de ma meg is állt fél úton és kézzel rá kellett segítenem hogy elinduljon, ha jól tudom ez eléggé típus betegség :S lehet ezt valami módon javítani vagy csak a csere segít?
Előre is köszönöm !!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 15:33


rece65 írta:
jencispy írta:
brodit.hu

Nekem a szellőzőre rakható volt.
Vettem hozzá aktív(töltős) telefon tartót is ugyanitt.
Teljesen korrket, masszív.


A szellőzőre szerelhető is elég stabil?
Mert az csak magasabban van és jobban szem előtt lenne mint ott lent amit vettem...
De ha már megvettem ezt mégiscsak kipróbálom milyen ott...
Amúgy elég drágák azok a tartók de tudom hogy a brodit az egy minőségi cucc!
Hasonlót lehet venni ami nem kerül ennyibe?
Vagy te maradtál a minőség mellett?


Van hasonló, de az is ennyi.
Szerintem nem sok a 7e érte.
A telefonhoz pluszban a típus specifikus telefon tartó na az sok: 18e-30e.
E46-ban, E91-ben is ez volt és most az E90-ben is az van.
E91-ben kicsit kitakarta a navit. de oda a jobb oldalra valót kellett volna vennem, de az már mind1.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 14:27


jencispy írta:
rece65 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.

Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:



Köszönöm uram!

Megnéztem a videót,ott csak kipattintotta a klima panelt a srác.
Ha kivettem a panelt akkor lesz ott 2 csavar hely ahova fogathatom a tartómat ahogyan a képen látszik?
A videóból nem derült ki hogy van-e ott gyárilag ennek helye!
Egyébként van vkinek hasonló tartója mint amit én vettem?
Nekem nagyon hiányzik olyan hely az autómban ahova biztonsággal lehet egy 5"-s telefont úgy elhelyezni hogy lássam is és el is érjem!
Eddig a klima panel alatti rekeszbe raktam de onnan állandóan kicsúszik meg nem is ott a helye sztem!
A szélvédőre nem akarom tenni a a tartót ha nem muszály....
Van ilyen tartóm de sztem nem való a bömibe!
Ez a "gyári"megoldás jobban tetszik,igaz kicsit lent lesz a tartó de jobb megoldást nem találtam eddig.
Ha vki tud akkor ossza meg velem is!
Most vettem észre hogy azon a képen nem látszik amiről beszélek,ezért itt egy kép erről is:




brodit.hu

Nekem a szellőzőre rakható volt.
Vettem hozzá aktív(töltős) telefon tartót is ugyanitt.
Teljesen korrket, masszív.


A szellőzőre szerelhető is elég stabil?
Mert az csak magasabban van és jobban szem előtt lenne mint ott lent amit vettem...
De ha már megvettem ezt mégiscsak kipróbálom milyen ott...
Amúgy elég drágák azok a tartók de tudom hogy a brodit az egy minőségi cucc!
Hasonlót lehet venni ami nem kerül ennyibe?
Vagy te maradtál a minőség mellett?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:57


rece65 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.

Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:



Köszönöm uram!

Megnéztem a videót,ott csak kipattintotta a klima panelt a srác.
Ha kivettem a panelt akkor lesz ott 2 csavar hely ahova fogathatom a tartómat ahogyan a képen látszik?
A videóból nem derült ki hogy van-e ott gyárilag ennek helye!
Egyébként van vkinek hasonló tartója mint amit én vettem?
Nekem nagyon hiányzik olyan hely az autómban ahova biztonsággal lehet egy 5"-s telefont úgy elhelyezni hogy lássam is és el is érjem!
Eddig a klima panel alatti rekeszbe raktam de onnan állandóan kicsúszik meg nem is ott a helye sztem!
A szélvédőre nem akarom tenni a a tartót ha nem muszály....
Van ilyen tartóm de sztem nem való a bömibe!
Ez a "gyári"megoldás jobban tetszik,igaz kicsit lent lesz a tartó de jobb megoldást nem találtam eddig.
Ha vki tud akkor ossza meg velem is!
Most vettem észre hogy azon a képen nem látszik amiről beszélek,ezért itt egy kép erről is:




brodit.hu

Nekem a szellőzőre rakható volt.
Vettem hozzá aktív(töltős) telefon tartót is ugyanitt.
Teljesen korrket, masszív.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 13:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 12:36


rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:


YouTube videó


Köszönöm uram!

Megnéztem a videót,ott csak kipattintotta a klima panelt a srác.
Ha kivettem a panelt akkor lesz ott 2 csavar hely ahova fogathatom a tartómat ahogyan a képen látszik?
A videóból nem derült ki hogy van-e ott gyárilag ennek helye!
Egyébként van vkinek hasonló tartója mint amit én vettem?
Nekem nagyon hiányzik olyan hely az autómban ahova biztonsággal lehet egy 5"-s telefont úgy elhelyezni hogy lássam is és el is érjem!
Eddig a klima panel alatti rekeszbe raktam de onnan állandóan kicsúszik meg nem is ott a helye sztem!
A szélvédőre nem akarom tenni a a tartót ha nem muszály....
Van ilyen tartóm de sztem nem való a bömibe!
Ez a "gyári"megoldás jobban tetszik,igaz kicsit lent lesz a tartó de jobb megoldást nem találtam eddig.
Ha vki tud akkor ossza meg velem is!
Most vettem észre hogy azon a képen nem látszik amiről beszélek,ezért itt egy kép erről is:






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 12:39


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 12:17


Pocses írta:
rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:


YouTube videó


Köszönöm uram!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 12:16


rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:


YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 11:45


Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 11:53

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz goncz9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. március 02. vasárnap, 12:42


Sziasztok!
Új vagyok itt, ez az első hozzászólásom, remélem jó helyre írom...
2 hete vagyok egy 2006-os E61 520D tulajdonosa, azelőtt benzines passatom volt. Eddig semmi komolyabb gondom az autóval a csomagtérajtó vezetékszakadásain kívül. Viszont ma észrevettem néhány elvágott vezetéket a motortérben, amit a mellékelt képen pirossal bekarikáztam.
Tudnátok segíteni a beazonosításában?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 09:51


EWS-t hogy lehet kiiktatni?

Már annak a tesztelésénél tartok, de a neten talált infók alapján egy kicsit óczkodok az egy kábeles átkötéstől.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 01. szombat, 08:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 16:27


paleszb írta:
YELLOW írta:
paleszb írta:
stunter26 írta:
paleszb írta:
stunter26 írta:
paleszb írta: Köszi mindenkinek a segítséget, most feladtam. El kell vinnem elektromoshoz, aki rádugja a computert és mond valamit. Nem láttam vizesedést belül, de nem tudtam másra gondolni, mert 1.5 hétig nem használtam, csak lemostam, aztán meg jött az eső.
A héten majd megnézetem a szervizcsatin keresztül, ott ki kell derülnie valaminek.

....Most hogy feladtam, felnyitva a motorháztető és eltelt 1 óra, valami száradni kezdett.
Megjelentek a visszajelző ledek, de még nem indul, lehet hogy holnapra jó lesz? Be..sz-ok...





Próbáljátok meg betolni vagy behúzni a kocsit ha úgy indul akkor menyél vele egy pár kört . csak ne állítsd le az autót majd csak otthon . nekem is volt ilyen tünetem és utána helyre jött . 1 próbát megér .


OK, már csak azt nem találom, hol lehet húzni, mihez tudok elöl rögzíteni kötelet?


Jobb oldalt van a vonószem helye a lökhárítónál . ott kell kipattintani egy kis műanyag záró elemet és oda kell becsavarni a vonószemet.


Behúztuk, beindult pöcre izzítás után.
Járattam, de nem indul kulcsra.

Most már alakul a kép, de nem tudom melyik relé az, amelyik adja az áramot a blendixnek.
A szaggatott blendix arra utal szerintem, hogy ami annak adja az áramot az szaggatottan, vagyis valamelyik tekercs a relében nem tud behúzva maradni, elszállhatott.
Csak nem tudom melyik relé felelős ezért.

Megmozgattam, kiszedtem mindegyiket.

Most már megy majd a villamosságishoz. Köszi mindenkinek.


magán az önindítón is van egy tekercs, ami behúz.


Ami a blendixet rángatja? Cseréltem önindítót, úgy hogy előtte kipróbáltuk, külső akksiról, jó volt. Amit kiszedtünk az is jó volt.
Most már ott tartok, hogy akksi mérővel kellene megnézni hogy az önindító kap-e rendesen áramot, hogy lejut-e az önindítóig a teljes áram. Volt hasonló hibám, akkor lemerült akksi probélma miatt rámgatott a blendix és azért nem indult. Ahogy feltöltöttem az akksit rögtön indult.
Most feltöltöttem a fél léves 100Ah-s akksit, ami elvileg jó kell hogy legyen. Plusz lemérték szervizben csak az akksit, jónak mondták.
most még egy lehetőség van, hogy a motorra átvezető testkábel nem jó és emiatt.
Az önindító ugye a blokkon keresztül kapja a testet, mi van ha az nincs meg.
A belnix meg azért húz be, mert annak oda van vezetve egy vékony kábellel a test, de ahhoz már nem elég hogy a nagy áram felvételű kör záródjon.

Délután megnézem, aztán ha az volt visszajelzek. Vagy hátul az akksi test kábel...
Na ezeket már csak mérni lehet.


Ma beindult, szerintem a beázástól hazavágtam az akksit, ami többszöri feltöltés után valahogy erőre kapott. Ma kétszer megtoltuk, nem indult, aztán kulcsfordításra elindult.
Közben kiszáradhatott valami ezzel párhuzamosan, most megy.
Nem teljesen megnyugtató, mert igazából nem tudom miért lett jó.
Minden esetre a szélvédőnél lévő műanyagot, mivel darabokban hiányos volt, leragasztottam amíg megkapom az újat. Ez is közrejátszhatott. Köszi mindenkinek a segítséget.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. február 24. hétfő, 08:46


YELLOW írta:
paleszb írta:
stunter26 írta:
paleszb írta:
stunter26 írta:
paleszb írta: Köszi mindenkinek a segítséget, most feladtam. El kell vinnem elektromoshoz, aki rádugja a computert és mond valamit. Nem láttam vizesedést belül, de nem tudtam másra gondolni, mert 1.5 hétig nem használtam, csak lemostam, aztán meg jött az eső.
A héten majd megnézetem a szervizcsatin keresztül, ott ki kell derülnie valaminek.

....Most hogy feladtam, felnyitva a motorháztető és eltelt 1 óra, valami száradni kezdett.
Megjelentek a visszajelző ledek, de még nem indul, lehet hogy holnapra jó lesz? Be..sz-ok...





Próbáljátok meg betolni vagy behúzni a kocsit ha úgy indul akkor menyél vele egy pár kört . csak ne állítsd le az autót majd csak otthon . nekem is volt ilyen tünetem és utána helyre jött . 1 próbát megér .


OK, már csak azt nem találom, hol lehet húzni, mihez tudok elöl rögzíteni kötelet?


Jobb oldalt van a vonószem helye a lökhárítónál . ott kell kipattintani egy kis műanyag záró elemet és oda kell becsavarni a vonószemet.


Behúztuk, beindult pöcre izzítás után.
Járattam, de nem indul kulcsra.

Most már alakul a kép, de nem tudom melyik relé az, amelyik adja az áramot a blendixnek.
A szaggatott blendix arra utal szerintem, hogy ami annak adja az áramot az szaggatottan, vagyis valamelyik tekercs a relében nem tud behúzva maradni, elszállhatott.
Csak nem tudom melyik relé felelős ezért.

Megmozgattam, kiszedtem mindegyiket.

Most már megy majd a villamosságishoz. Köszi mindenkinek.


magán az önindítón is van egy tekercs, ami behúz.


Ami a blendixet rángatja? Cseréltem önindítót, úgy hogy előtte kipróbáltuk, külső akksiról, jó volt. Amit kiszedtünk az is jó volt.
Most már ott tartok, hogy akksi mérővel kellene megnézni hogy az önindító kap-e rendesen áramot, hogy lejut-e az önindítóig a teljes áram. Volt hasonló hibám, akkor lemerült akksi probélma miatt rámgatott a blendix és azért nem indult. Ahogy feltöltöttem az akksit rögtön indult.
Most feltöltöttem a fél léves 100Ah-s akksit, ami elvileg jó kell hogy legyen. Plusz lemérték szervizben csak az akksit, jónak mondták.
most még egy lehetőség van, hogy a motorra átvezető testkábel nem jó és emiatt.
Az önindító ugye a blokkon keresztül kapja a testet, mi van ha az nincs meg.
A belnix meg azért húz be, mert annak oda van vezetve egy vékony kábellel a test, de ahhoz már nem elég hogy a nagy áram felvételű kör záródjon.

Délután megnézem, aztán ha az volt visszajelzek. Vagy hátul az akksi test kábel...
Na ezeket már csak mérni lehet.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 24. hétfő, 09:02

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 20:10


szotakdavid írta:
szicsu írta:
szotakdavid írta:
szicsu írta:
szotakdavid írta:
szicsu írta: Üdv!
Azt szeretném megkérdezni,hogy van egy potméter a jobb első,és egy e jobb hátsó lengőkarra kötve.Ezek mit vezérelnek?Mert ahogy ma alámentem,az első csatlakoztatása le van rohadva a lengőkarról,a hátsó kis gömbfejeket meg meg sem tudom mozdítani,úgy be vannak rohadva...
Mennyibe fájhat ezek cseréje?


Xenon magasságállítók.10E körül van a kettő hozzá


Az nem vészes,akkor veszek hozzá...
Hol lehet kapni?


Bmw


A potméter,és hozzá a csuklós rész egyben kerül 5000 forintba???


Nem!csak a csukló.

Gondoltam...Akkor holnap valahol megpróbálom felhajtani.
Köszönöm!