autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. június 11. hétfő, 10:56


Sziasztok milyen fajta szelepszár szimeringet érdemes venni?(milyen fajtát) illetve akkor már érdemes szelepfedél tömítést is cserélni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2018. május 31. csütörtök, 09:14


peti9577 írta: Sziasztok! N46b18a motornál a hengerfejet mekkora nyomatékkal kell meghúzni?



40 NM

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. május 29. kedd, 07:35


Sziasztok! N46b18a motornál a hengerfejet mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2003

státusz Squix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. április 26. csütörtök, 16:54


YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok! Nem régiben vettem egy e46 os t! És addig amíg hűvösebb idők voltak nem volt semmi de most már azt csinálja hogy ha csak szépen megyek vele városban és utána játszok a gázzal elég szép kék füstje van. Elsőnek azt hittem hogy túl vékony neki az olaj így 5w helyett kapott 10w-t! De ugyan ugy csinálja! Lehet hogy szelepszárszimeringes? Ha igen kb mennyibe fog az nekem fájni?


vagy kartergázszellőztető szelep is lehet. az is tipikus hibája lehet.


Ez a karter szellőztető szelep nálam is(M54B22) okozott olajzabálós gondokat, 1000km/3-4dl. olaj fogyás...
Alkatrészcsere után szerencsére teljesen megszűnt,kopkopkop!





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15055 pont) | Hozzászólások: 16247

Elküldve: 2018. április 26. csütörtök, 13:24


peti9577 írta: Sziasztok! Nem régiben vettem egy e46 os t! És addig amíg hűvösebb idők voltak nem volt semmi de most már azt csinálja hogy ha csak szépen megyek vele városban és utána játszok a gázzal elég szép kék füstje van. Elsőnek azt hittem hogy túl vékony neki az olaj így 5w helyett kapott 10w-t! De ugyan ugy csinálja! Lehet hogy szelepszárszimeringes? Ha igen kb mennyibe fog az nekem fájni?


vagy kartergázszellőztető szelep is lehet. az is tipikus hibája lehet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. április 26. csütörtök, 13:11


Sziasztok! Nem régiben vettem egy e46 os t! És addig amíg hűvösebb idők voltak nem volt semmi de most már azt csinálja hogy ha csak szépen megyek vele városban és utána játszok a gázzal elég szép kék füstje van. Elsőnek azt hittem hogy túl vékony neki az olaj így 5w helyett kapott 10w-t! De ugyan ugy csinálja! Lehet hogy szelepszárszimeringes? Ha igen kb mennyibe fog az nekem fájni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. szeptember 07. szerda, 14:00


Jenci írta:
YELLOW írta:
hali0 írta:
YELLOW írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01




túl sok sör fogyott
a M54 motor ilyen. én cseppet sem csodálkozom. de leginkább csak a 2.2-esek.
az a bibi, hogy hosszú motorfék mellett a gyűrű mentén bemegy az olaj, és nem ég el, majd gázadásnál történik ez meg, ezért ereget kéket.


Értem én.Vagy mégsem? Te érted,h én mit nem értek?

Sörrel télleg jol éllok. Mert az jár!


a sörrel és velem jól jársz, mivel nem iszom, se mentesen, se alkoholosan. bár alkoholosan semmit...
nekem rémlik valami olyasmi, hogy nem lett valami jó az illesztése ennek a motornak, értem ezalatt a hengerfejet, dugókat. ha még kopottak is a gyűrűk, akkor mellette be tud menni az olaj. motorféknél ha minden igaz, nincs üzemanyag befecskendezés, nem történik égés a hengertérben, nincs robbanás. így hosszú motorfék szakaszon összegyűlhet az olaj. aztán, amikor gázt adsz, akkor az üzemanyaggal felhígul a bekerült olaj, aztán robbanáskor kikerül onnan. ezért kékes a füst.
de mondom a legtöbben a M54B22-nél panaszkodnak olajfogyasztásra. de még a legelején is, amikor bejött. szerintem sokan feleslegesen bontogatják szét a motort. mert maga a motor jó, csak kicsit jobban szeretei az olajat fogyasztani. én anno ilyet akartam, de inkább lemondtam róla, emiatt, na meg 1,5 millávval drágábbak voltak, mint az enyém. mondom nekem annyit nem ér... ha most kellene vennem, ilyen 13 éveseket, akkor 25i-t vennék az biztos. elenyésző az ár különbözet, fogyasztás meg nem érdekel, mert annyit nem járok vele, hogy zavarna.



Pont ugyan az a jelenség az én BMW.nek..nagyon sokat informálódtam...nincs gyógymód.. vagyis motor csere..nagyobbra...
De ha tévedek...írjatok..nem szívesen válnék meg a drágától... nagyon megfertőzött a BMW



Beszéltem egy németben élő haverommal,és elmesélt egy történetet..ami viszont megérne egy vizsgálatot..ezt írta: vezérműtengely feletti borítás nem lett visszarakva egy szerviznél és az olajat beleszórta a levegőztető csőbe, indításkor meg a motor szépen beszívta.
Ha bontották a motort..vagy is a fedelét..lehet,hogy érdemes lenne megvizsgálni azt a fránya fedelet...





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. szeptember 07. szerda, 11:42


YELLOW írta:
hali0 írta:
YELLOW írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01




túl sok sör fogyott
a M54 motor ilyen. én cseppet sem csodálkozom. de leginkább csak a 2.2-esek.
az a bibi, hogy hosszú motorfék mellett a gyűrű mentén bemegy az olaj, és nem ég el, majd gázadásnál történik ez meg, ezért ereget kéket.


Értem én.Vagy mégsem? Te érted,h én mit nem értek?

Sörrel télleg jol éllok. Mert az jár!


a sörrel és velem jól jársz, mivel nem iszom, se mentesen, se alkoholosan. bár alkoholosan semmit...
nekem rémlik valami olyasmi, hogy nem lett valami jó az illesztése ennek a motornak, értem ezalatt a hengerfejet, dugókat. ha még kopottak is a gyűrűk, akkor mellette be tud menni az olaj. motorféknél ha minden igaz, nincs üzemanyag befecskendezés, nem történik égés a hengertérben, nincs robbanás. így hosszú motorfék szakaszon összegyűlhet az olaj. aztán, amikor gázt adsz, akkor az üzemanyaggal felhígul a bekerült olaj, aztán robbanáskor kikerül onnan. ezért kékes a füst.
de mondom a legtöbben a M54B22-nél panaszkodnak olajfogyasztásra. de még a legelején is, amikor bejött. szerintem sokan feleslegesen bontogatják szét a motort. mert maga a motor jó, csak kicsit jobban szeretei az olajat fogyasztani. én anno ilyet akartam, de inkább lemondtam róla, emiatt, na meg 1,5 millávval drágábbak voltak, mint az enyém. mondom nekem annyit nem ér... ha most kellene vennem, ilyen 13 éveseket, akkor 25i-t vennék az biztos. elenyésző az ár különbözet, fogyasztás meg nem érdekel, mert annyit nem járok vele, hogy zavarna.



Pont ugyan az a jelenség az én BMW.nek..nagyon sokat informálódtam...nincs gyógymód.. vagyis motor csere..nagyobbra...
De ha tévedek...írjatok..nem szívesen válnék meg a drágától... nagyon megfertőzött a BMW

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15055 pont) | Hozzászólások: 16247

Elküldve: 2015. augusztus 09. vasárnap, 09:35


hali0 írta:
YELLOW írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01




túl sok sör fogyott
a M54 motor ilyen. én cseppet sem csodálkozom. de leginkább csak a 2.2-esek.
az a bibi, hogy hosszú motorfék mellett a gyűrű mentén bemegy az olaj, és nem ég el, majd gázadásnál történik ez meg, ezért ereget kéket.


Értem én.Vagy mégsem? Te érted,h én mit nem értek?

Sörrel télleg jol éllok. Mert az jár!


a sörrel és velem jól jársz, mivel nem iszom, se mentesen, se alkoholosan. bár alkoholosan semmit...
nekem rémlik valami olyasmi, hogy nem lett valami jó az illesztése ennek a motornak, értem ezalatt a hengerfejet, dugókat. ha még kopottak is a gyűrűk, akkor mellette be tud menni az olaj. motorféknél ha minden igaz, nincs üzemanyag befecskendezés, nem történik égés a hengertérben, nincs robbanás. így hosszú motorfék szakaszon összegyűlhet az olaj. aztán, amikor gázt adsz, akkor az üzemanyaggal felhígul a bekerült olaj, aztán robbanáskor kikerül onnan. ezért kékes a füst.
de mondom a legtöbben a M54B22-nél panaszkodnak olajfogyasztásra. de még a legelején is, amikor bejött. szerintem sokan feleslegesen bontogatják szét a motort. mert maga a motor jó, csak kicsit jobban szeretei az olajat fogyasztani. én anno ilyet akartam, de inkább lemondtam róla, emiatt, na meg 1,5 millávval drágábbak voltak, mint az enyém. mondom nekem annyit nem ér... ha most kellene vennem, ilyen 13 éveseket, akkor 25i-t vennék az biztos. elenyésző az ár különbözet, fogyasztás meg nem érdekel, mert annyit nem járok vele, hogy zavarna.

hali0
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz hali0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. augusztus 09. vasárnap, 01:29


YELLOW írta:
hali0 írta: Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01




túl sok sör fogyott
a M54 motor ilyen. én cseppet sem csodálkozom. de leginkább csak a 2.2-esek.
az a bibi, hogy hosszú motorfék mellett a gyűrű mentén bemegy az olaj, és nem ég el, majd gázadásnál történik ez meg, ezért ereget kéket.


Értem én.Vagy mégsem? Te érted,h én mit nem értek?

Sörrel télleg jol éllok. Mert az jár!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. augusztus 09. vasárnap, 01:33

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15055 pont) | Hozzászólások: 16247

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 23:33


hali0 írta: Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01




túl sok sör fogyott
a M54 motor ilyen. én cseppet sem csodálkozom. de leginkább csak a 2.2-esek.
az a bibi, hogy hosszú motorfék mellett a gyűrű mentén bemegy az olaj, és nem ég el, majd gázadásnál történik ez meg, ezért ereget kéket.

hali0
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz hali0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 18:32


Sziasztok!

Ma egy icipicit felbosszantott az autom.

De előbb egy kis történelem.
Anno 94-ben vettem egy 82-es E28 520i-t 230000km-el. Két helyen folyt belöle az olaj,az orrán és a száján (tocsában). Kicseréltem amit kellett és utána olajcserétől olajcseréig elment utántöltés nélkül. Majd vettem egy 86-os 2107-es ladát 210000km-el.aminek kinyomtam a szemét 5 éven át és nem tudtam olajfogyasztásra birni.Utánna örököltem egy másik 91-es 2107-est 42000km-el,ami zabálta az olajat.Kicseréltem a szelepszár szimeringeket és minden gondom megszünt.
Most van egy E46 M54 motorral 238000km-el,ami hosszabb motorfékezés után küld nem kis füstjelet.No problem gondoltam.Ez csak szelepszár szimering.
Megvettem hozzá a megfelelö célszerszámokat,alkatrészt (vanoshoz is) és nekiálltam.Hozzáteszem,igy utolag,h hengerfely leszerelés nélkül meg lehet csinálni. De csak nagyon türelmesek (mint én),vagy mazohisták áljanak neki.
Minden alkatrész amit kiszedtem,totál szar volt.A szimeringek kemények voltak,a gumigyürük törtek. Igy örültem,h nem hiába szedtem szét.
Az auto tegnap este összeállt.Minden ok.
Ma elmentünk autozni vele a családdal.Minden jo,jol megy,no füst.Majd ereszkedünk lefelé P.szentlászlorol Visegrád felé,végig 4. 5. motorfékkel tobb km-en keresztül a 36 fokban.
a végén mondom most jön az igazság pillanata.Nyomtam egy kicsi gázt és szépen beteritettem szép kék füstel a mogottem jovo audit.
Ezek után csak annyit tudok mondani,h nagyon szeretem a béemwét,de a németek menjenek a jo k anyj..ba. Mert valljuk be! A dizájnban ott vannak,de a tartosságot hirböl sem ismerik.


Hali01




















Utoljára szerkesztve (7 alkalommal): 2015. augusztus 08. szombat, 18:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2000

státusz frocsiocsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 20:21


[quote="jrtom"]
frocsiocsi írta:
jrtom írta:
frocsiocsi írta: hello. ma olajat talaltam a vizben.... szerintetek hengerfejes?????


Valszeg az olajhűtőd fáradt el. Ott keresgélném a hibát. Nem kell egyből levenni a hengerfejet!!!


es ez menyire valoszinu? el hol talalom az olaj hutot? aza gaz ahogy kicsereltem a vizet egybol kiszivta az olajat a teknobol es belenyomta a vizbe. Koszi a valaszt


Ha olyan gyorsan elmegy az olaj a karterből akkor biztos a hűtő lyukas mivel ott elég nagy az olajnyomás és átnyomja a víztérbe. Az olajhűtő az olajszűrőház oldalán van egy bordás aluházas téglalapszerűség. Azt kéne kicserélni.
http://bmwfans.info/parts-cata...exchanger/ Itt a 10-es.


Vegre raerek viszairni. Es tenleg az olajhuto volt a ludas . Koszi. Alig szabadultam meg az egyik gondtol jot a masik . Hidegen nehezen indul es egy bazi nagy feher fustot okad ki? Melegen indul utana pocre. Magosnyomasu pumpa vagy?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2000

státusz frocsiocsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 20:34


jrtom írta:
frocsiocsi írta:
jrtom írta:
frocsiocsi írta: hello. ma olajat talaltam a vizben.... szerintetek hengerfejes?????


Valszeg az olajhűtőd fáradt el. Ott keresgélném a hibát. Nem kell egyből levenni a hengerfejet!!!


es ez menyire valoszinu? el hol talalom az olaj hutot? aza gaz ahogy kicsereltem a vizet egybol kiszivta az olajat a teknobol es belenyomta a vizbe. Koszi a valaszt


Ha olyan gyorsan elmegy az olaj a karterből akkor biztos a hűtő lyukas mivel ott elég nagy az olajnyomás és átnyomja a víztérbe. Az olajhűtő az olajszűrőház oldalán van egy bordás aluházas téglalapszerűség. Azt kéne kicserélni.
http://bmwfans.info/parts-cata...exchanger/ Itt a 10-es.




koszi . meg fogom nezni


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. április 27. vasárnap, 10:15


frocsiocsi írta:
jrtom írta:
frocsiocsi írta: hello. ma olajat talaltam a vizben.... szerintetek hengerfejes?????


Valszeg az olajhűtőd fáradt el. Ott keresgélném a hibát. Nem kell egyből levenni a hengerfejet!!!


es ez menyire valoszinu? el hol talalom az olaj hutot? aza gaz ahogy kicsereltem a vizet egybol kiszivta az olajat a teknobol es belenyomta a vizbe. Koszi a valaszt


Ha olyan gyorsan elmegy az olaj a karterből akkor biztos a hűtő lyukas mivel ott elég nagy az olajnyomás és átnyomja a víztérbe. Az olajhűtő az olajszűrőház oldalán van egy bordás aluházas téglalapszerűség. Azt kéne kicserélni.
http://bmwfans.info/parts-cata...exchanger/ Itt a 10-es.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. április 27. vasárnap, 10:17