zsotya88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325tds
Évjárat: 1996

státusz zsotya88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. március 06. vasárnap, 12:52


Köszönöm szépen a részletes leírást,olaj nullázva

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 85% (12127 pont) | Hozzászólások: 14148

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 20:03


Tano írta:
YELLOW írta: elvileg igen így kell. de miért 14500-at ír azt nem tudom, ilyenre még sosem tudtam diaggal módosítani a gyári értéket.


NCS-sel a KOMBI-ban tudod módosítani.


tudom. de nekem ilyen értéket sosem engedett. de másnak sem. sőt azt hiszem csak olyat siekrült, hogy a felét. pl. nem tudtam 10ezerre lőni, csak 11ezerre. előtte 22ezren volt.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (660 pont) | Hozzászólások: 3292

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 19:49


YELLOW írta: elvileg igen így kell. de miért 14500-at ír azt nem tudom, ilyenre még sosem tudtam diaggal módosítani a gyári értéket.


NCS-sel a KOMBI-ban tudod módosítani.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 85% (12127 pont) | Hozzászólások: 14148

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 18:40


keptondzsekk írta: Értem köszi. Ez alapján elméletileg megcsináltam, az oké akkor úgy, hogy 14500-at ír? Az lenne a következő? Köszi


elvileg igen így kell. de miért 14500-at ír azt nem tudom, ilyenre még sosem tudtam diaggal módosítani a gyári értéket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz keptondzsekk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 15:06


Értem köszi. Ez alapján elméletileg megcsináltam, az oké akkor úgy, hogy 14500-at ír? Az lenne a következő? Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 85% (12127 pont) | Hozzászólások: 14148

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 19:25


keptondzsekk írta:
Robin68 írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek!

Olajat cseréltem /316i Compact/ és leszeretném nullázni a szervíz kijelzőt.
Úgy emlékszem,hogy a motortérben a csatlakozónál kell valamelyiket testelni ,vagy valami ilyesmi,de már nem tudom.


Ebben kérném segítségeteket,ha valaki tudja,hogy kell ossza meg velem.

Köszi mindenkinek


1. nyisd fel a motorháztetődet
2. tekerd le a szervizcsatlakozó tetejét
3. tedd gyújtásra az autót
4. most menj a csatlakozóhoz és először a drótod egyik végét a 7-es csatlakozóba utána a drótod másik felét pedig a 19-es csatlakozóba 4 másodpercig, utána kiveszed. Ez volt az olaj.
5. vedd le a gyújtást E36 inspection reset: az inspection ugyan az, mint az olajnál, csak itt 10-11 másodpercet kell várnod.


Szia. Ez E46-nál is így működik? Most cseréltem olajat, igaz nekem se az oil service, se az inspection nem világít, mert nem érte el a 20.000km-et, az előző csere után, de szeretném lenulláztatni. Köszi


neked nincs ilyen csatlakozód a motortérben, de máshol sem. OBD-II-es csatid van. annál nem hiszem, hogy működik ez. bár nem tudom... géppel, ás műszeregységen lehet nullázni. ha visszaolvasol találsz még videót is szerintem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz keptondzsekk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 18:24


Robin68 írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek!

Olajat cseréltem /316i Compact/ és leszeretném nullázni a szervíz kijelzőt.
Úgy emlékszem,hogy a motortérben a csatlakozónál kell valamelyiket testelni ,vagy valami ilyesmi,de már nem tudom.


Ebben kérném segítségeteket,ha valaki tudja,hogy kell ossza meg velem.

Köszi mindenkinek


1. nyisd fel a motorháztetődet
2. tekerd le a szervizcsatlakozó tetejét
3. tedd gyújtásra az autót
4. most menj a csatlakozóhoz és először a drótod egyik végét a 7-es csatlakozóba utána a drótod másik felét pedig a 19-es csatlakozóba 4 másodpercig, utána kiveszed. Ez volt az olaj.
5. vedd le a gyújtást E36 inspection reset: az inspection ugyan az, mint az olajnál, csak itt 10-11 másodpercet kell várnod.


Szia. Ez E46-nál is így működik? Most cseréltem olajat, igaz nekem se az oil service, se az inspection nem világít, mert nem érte el a 20.000km-et, az előző csere után, de szeretném lenulláztatni. Köszi



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 15:18


adri80 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni.
Az olajcsere már megtörtént,és szeretném kitörölni a szervíz jelet.
Tudom hogy gyorsan megvan,csak sajna nem figyeltem meg ,hogy hogyan kell megcsinálni.
Egy BMW 325 TDS 98-as évjáratú autóról van szó.Azt hiszem E36-os,de javítsatok ki ha tévedek.Érdekelne a drótos,és a kódos megoldás is,már ha létezik erre a típusra is.
Eléggé sürgős lenne.
Előre is köszönöm szépen!!!


Szia!
Van kép a galériámban, hogy mit hova kell kötni, én a toronycsapágy csavarján szoktam letestelni a 7-es pin-t. Szerintem 5mp föle mire átkapcsolja, aztán gyújtás le.
Üdv.:Neo

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 8% (60 pont) | Hozzászólások: 695

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 14:45


adri80 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni.
Az olajcsere már megtörtént,és szeretném kitörölni a szervíz jelet.
Tudom hogy gyorsan megvan,csak sajna nem figyeltem meg ,hogy hogyan kell megcsinálni.
Egy BMW 325 TDS 98-as évjáratú autóról van szó.Azt hiszem E36-os,de javítsatok ki ha tévedek.Érdekelne a drótos,és a kódos megoldás is,már ha létezik erre a típusra is.
Eléggé sürgős lenne.
Előre is köszönöm szépen!!!

Próbáld ki azt és úgy ahogy az előző hozzászólásomban van



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1998

státusz adri80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 12:41


Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni.
Az olajcsere már megtörtént,és szeretném kitörölni a szervíz jelet.
Tudom hogy gyorsan megvan,csak sajna nem figyeltem meg ,hogy hogyan kell megcsinálni.
Egy BMW 325 TDS 98-as évjáratú autóról van szó.Azt hiszem E36-os,de javítsatok ki ha tévedek.Érdekelne a drótos,és a kódos megoldás is,már ha létezik erre a típusra is.
Eléggé sürgős lenne.
Előre is köszönöm szépen!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz jedematik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 12:28


Robin68 írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek!

Olajat cseréltem /316i Compact/ és leszeretném nullázni a szervíz kijelzőt.
Úgy emlékszem,hogy a motortérben a csatlakozónál kell valamelyiket testelni ,vagy valami ilyesmi,de már nem tudom.


Ebben kérném segítségeteket,ha valaki tudja,hogy kell ossza meg velem.

Köszi mindenkinek


1. nyisd fel a motorháztetődet
2. tekerd le a szervizcsatlakozó tetejét
3. tedd gyújtásra az autót
4. most menj a csatlakozóhoz és először a drótod egyik végét a 7-es csatlakozóba utána a drótod másik felét pedig a 19-es csatlakozóba 4 másodpercig, utána kiveszed. Ez volt az olaj.
5. vedd le a gyújtást E36 inspection reset: az inspection ugyan az, mint az olajnál, csak itt 10-11 másodpercet kell várnod.


oké köszi
minden frankó lett,eltünt az oil és inspection felirat és vissza jöttek a zöld ledek

mégegyszer köszi, jövök egyel


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 8% (60 pont) | Hozzászólások: 695

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 11:25


jedematik írta: Üdv mindenkinek!

Olajat cseréltem /316i Compact/ és leszeretném nullázni a szervíz kijelzőt.
Úgy emlékszem,hogy a motortérben a csatlakozónál kell valamelyiket testelni ,vagy valami ilyesmi,de már nem tudom.


Ebben kérném segítségeteket,ha valaki tudja,hogy kell ossza meg velem.

Köszi mindenkinek


1. nyisd fel a motorháztetődet
2. tekerd le a szervizcsatlakozó tetejét
3. tedd gyújtásra az autót
4. most menj a csatlakozóhoz és először a drótod egyik végét a 7-es csatlakozóba utána a drótod másik felét pedig a 19-es csatlakozóba 4 másodpercig, utána kiveszed. Ez volt az olaj.
5. vedd le a gyújtást E36 inspection reset: az inspection ugyan az, mint az olajnál, csak itt 10-11 másodpercet kell várnod.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz jedematik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 11:18


Üdv mindenkinek!

Olajat cseréltem /316i Compact/ és leszeretném nullázni a szervíz kijelzőt.
Úgy emlékszem,hogy a motortérben a csatlakozónál kell valamelyiket testelni ,vagy valami ilyesmi,de már nem tudom.


Ebben kérném segítségeteket,ha valaki tudja,hogy kell ossza meg velem.

Köszi mindenkinek

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. október 18. péntek, 16:27


YELLOW írta:
csak a beágyazás lett letiltva, jutubin megnézhető


Na hát annak mi értelme? Így aztán tuti nem keres vele pénzt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 85% (12127 pont) | Hozzászólások: 14148

Elküldve: 2013. október 18. péntek, 16:22


haka írta:
bbb írta:
bbb írta: sziasztok, van egy 325 xi-m, 2006-os. Kicserélték az olajat és a szűrőket, de nem nullázták a kilóméter óra állást.. Tudtok segíteni, hogyan kell? Nagyon köszönöm: barbara




Megtaláltam:
YouTube videó


Hmm remélem még időben megjegyezted, mert már nem elérhető


csak a beágyazás lett letiltva, jutubin megnézhető