« előző12következő »
nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. április 13. kedd, 08:30


Sziasztok

Jelzek, h a töltésjelző lámpa rendszertelen világítása megszünt magától. Lehet az időjárás miatt volt ? Számítógép vicceskedett ? Vagy a fesszabályzó tud olyat, h nem mindíg kapcsol be ? Mikor világított nem volt töltésem, mikor nem világított, akor minden nao tökéletes volt.

köszi azért mindent !

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. február 08. hétfő, 17:38


köszönöm Robinson. csak kíváncsi voltam, hogy nálad mi volt. /nálam a csúszógyûrû az jó volt, cserébe le van égve a tekercs a forgórészen/

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 22:11


hancurozo írta:
Robinson írta:
hancurozo írta:
nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?

az aksi gyengeségét nem, de a "titkos menüben" meg tudod nézni mennyit tölt a generátor.
én is most cserélek generátort.


én is 1-2 hete cseréltem generátort

megnézted a régi generátort mi a hibája?


Kefék és a csúszógyûrû teljesen el voltak kopva.
Lehet ezeket cserélni, de... nálam csere lett

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 21:14


Nekem van egy kondi a hifihez, és rajta egy kijelzõ. nekem is 14,2 -t mutat amikor jár a moci.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 20:42


az teljesen jó a 14,2V

nonesz írta: Még nem voltam a titkos menübe. Még új az atókám és a rohadt nagy hó miatt nem naon tuttam még használni, átnézni.
De köszi mindenkinek. El vok ájulva , h magyarok ilyen segítõkészek is tudnak lenni.
Most töltöm az aksit, de a következõ a titkos menü lesz.
Egy haver mérte 14,2 volt alapjáraton, de akor pont nem volt hibajelenség. (nem világított a töltés lámpa )


nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 20:01


Még nem voltam a titkos menübe. Még új az atókám és a rohadt nagy hó miatt nem naon tuttam még használni, átnézni.
De köszi mindenkinek. El vok ájulva , h magyarok ilyen segítõkészek is tudnak lenni.
Most töltöm az aksit, de a következõ a titkos menü lesz.
Egy haver mérte 14,2 volt alapjáraton, de akor pont nem volt hibajelenség. (nem világított a töltés lámpa )

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 19:51


Robinson írta:
hancurozo írta:
nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?

az aksi gyengeségét nem, de a "titkos menüben" meg tudod nézni mennyit tölt a generátor.
én is most cserélek generátort.


én is 1-2 hete cseréltem generátort

megnézted a régi generátort mi a hibája?


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 19:40


hancurozo írta:
nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?

az aksi gyengeségét nem, de a "titkos menüben" meg tudod nézni mennyit tölt a generátor.
én is most cserélek generátort.


én is 1-2 hete cseréltem generátort

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 19:14


nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?


Benne van a hibatárolóban, és az aktuális töltés-kivezérést is meg lehet nézni. Persze nem a mûszerfal szervízmenüjében, hanem diagnosztikai eszközzel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 19:03


a töltésjelzõ gyújtásnál mindaddig világít, amíg be nem indul a motor... ha járó motornál jön be, akkor ékszíj, generátor, vagy más bibi lesz

nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 18:58


nonesz írta: Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?

az aksi gyengeségét nem, de a "titkos menüben" meg tudod nézni mennyit tölt a generátor.
én is most cserélek generátort.

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 18:55


Skacok !

Nektek is világított a töltésjelzõ lámpa. Engem ma is beszivatott. Beindít, 30m után kigyulad. De ma nem olt el. Aksit kikaptam, már itt töltõdik. Félek nem csak ez lesz a gond. Pénteken beindult, majd lefulladt a nagy hóba és nem indult be. Bikázva simán, aztán 200 km gond nélkül. 1,5 nap állás és ma világított a töltésjelzõ, de pöcre indult ! Aksi 12 A vett fel a töltés elején.
Netán járt már így vki ?
Tudja jelezni az aksi gyengeségét a számítógép ? Benzinesnél ?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 11:35


Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta:
hancurozo írta: csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.


ezt nálam is csinálja már jó idelye talán egy évvel ezelõtt vettem elöszõr észre azóta mentem már vele kb 30ezer kmet
de hál istennék még mükszik!! de akkor meg nézetem a generátort mennyibõl lehet megúszni a szénkefe illetve feszültség szabályzó cserét illetve mennyibe fájt az új generátor?

bontott generátort rendeltem 15e-ért /remélem hétfõn ideér/ a feszültség szabályzót nem cseréltem ki a régin csak a szénkeféket /kiforraszt -beforraszt az volt itthon/ de azt is feleslegesen mivel a forgó rész égett le.


ennyire meg bizható bontósod van,hogy meg se nézed az állapotát?
új mennyibe kerül nem tudod? honnan tudnám meg állapítani,hogy az enyémnek van e baja , mert mint írtam amióta észre vettem azta jelenséget a mûszer fal világításnál már bele tettem 30ezer kmet a kocsiba!

csak ha leveszed és beméreted próbapadon.
nekem ís változott a fényerõ, majd kigyulladt a töltéslámpa. levettem és kimértem az ellenállását a forgó ill. állórésznek. mivel a forgórésznél szakadás van és feketére égett, így csere.
nem ismerem a bontóst személyesen, de itt is hirdet az oldalon. /zolitds/
az új ára 80-tól140-ig találtam. felújítottat 70-tõl. bontottat 15-tõl 40-ig de leggyakrabban 25-tõl.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 11:20


hancurozo írta:
Csum írta:
hancurozo írta: csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.


ezt nálam is csinálja már jó idelye talán egy évvel ezelõtt vettem elöszõr észre azóta mentem már vele kb 30ezer kmet
de hál istennék még mükszik!! de akkor meg nézetem a generátort mennyibõl lehet megúszni a szénkefe illetve feszültség szabályzó cserét illetve mennyibe fájt az új generátor?

bontott generátort rendeltem 15e-ért /remélem hétfõn ideér/ a feszültség szabályzót nem cseréltem ki a régin csak a szénkeféket /kiforraszt -beforraszt az volt itthon/ de azt is feleslegesen mivel a forgó rész égett le.


ennyire meg bizható bontósod van,hogy meg se nézed az állapotát?
új mennyibe kerül nem tudod? honnan tudnám meg állapítani,hogy az enyémnek van e baja , mert mint írtam amióta észre vettem azta jelenséget a mûszer fal világításnál már bele tettem 30ezer kmet a kocsiba!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 10:24


Csum írta:
hancurozo írta: csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.


ezt nálam is csinálja már jó idelye talán egy évvel ezelõtt vettem elöszõr észre azóta mentem már vele kb 30ezer kmet
de hál istennék még mükszik!! de akkor meg nézetem a generátort mennyibõl lehet megúszni a szénkefe illetve feszültség szabályzó cserét illetve mennyibe fájt az új generátor?

bontott generátort rendeltem 15e-ért /remélem hétfõn ideér/ a feszültség szabályzót nem cseréltem ki a régin csak a szénkeféket /kiforraszt -beforraszt az volt itthon/ de azt is feleslegesen mivel a forgó rész égett le.

« előző12következő »