zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 19:41


YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...


Éppen csak az,hogy tudni szeretném,hogy ez mi? Mi produkálja ezt a hibát?
Szerintem a diag majd megmondja


nem mindig mész sokra a diaggal, érteni is kell az egész autót, mi hogy mivel függ össze. nem akarlak megbántani (bár senki sem született mindentudónak) de ha iylen kérdéseid vannak, max hibakódot fogsz kiolvasni. lehet egy hozzáértő szerelőt kéne felkeresned. de van egy érzésem, amit nekem mondtak korábban, szerintem hamarosan nem fog beindulni az autód, ha elkezdesz diagolni...


Itt az baj,hogy Pécsen mér vagy 6 helyre vittük,jó helyekre Pl. Soós kiderült,hogy rosszul csinálta meg a vezérlést és ezért nem indult be az autó,csak hideg indítóval kb. 6 hónapig..persze mielőtt nekiállok további fórumokat olvasok,én csak a hibakódra vagyok kíváncsi,semmi másra,ez mennyire pontos program? Úgy értem nem ír ki hülyeségeket mint egyes szervizekbe? Mondták már,hogy adagoló kicseréltük de nem lett jó aztán egy alkalommal újra megnézték a vezérlést és jó lett

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 19:37


zoli900 írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...


Éppen csak az,hogy tudni szeretném,hogy ez mi? Mi produkálja ezt a hibát?
Szerintem a diag majd megmondja


nem mindig mész sokra a diaggal, érteni is kell az egész autót, mi hogy mivel függ össze. nem akarlak megbántani (bár senki sem született mindentudónak) de ha iylen kérdéseid vannak, max hibakódot fogsz kiolvasni. lehet egy hozzáértő szerelőt kéne felkeresned. de van egy érzésem, amit nekem mondtak korábban, szerintem hamarosan nem fog beindulni az autód, ha elkezdesz diagolni...

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 19:32


YELLOW írta:
Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...


Éppen csak az,hogy tudni szeretném,hogy ez mi? Mi produkálja ezt a hibát?
Szerintem a diag majd megmondja

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 19:24


Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 19:14


Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 17:42


YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.


Azért ez nem teljesen így van. A geometria mozgató rudazaton van állítási lehetőség. Szerintem neki ez nincs jó helyen, ezért magasabb a kelleténél a nyomás, amit észleleve a motorvezérlő visszaveszi a powert.


hát mondjuk jah, ha eltekergették...


Szevasztok!
Egy másik témában feltettem ezt a kérdést,de ott nem kaptam rá választ,lehet,hogy nálam is fel van tekerve (nem biztos) de pár szerelő azt mondta,hogy nagyobb a turbónyomás a gyárinál.
Nálam azok a tünetek,hogy amíg hideg az autó jól megy,bár ha elrúgom neki ott is kb. 5-6 mp és már nincs erő,letilt a turbó!
Lehet,hogy az esetleges nagyobb nyomás miatt letilt a computer?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 12:26


Tano írta:
YELLOW írta: ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.


Azért ez nem teljesen így van. A geometria mozgató rudazaton van állítási lehetőség. Szerintem neki ez nincs jó helyen, ezért magasabb a kelleténél a nyomás, amit észleleve a motorvezérlő visszaveszi a powert.


hát mondjuk jah, ha eltekergették...


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 12:09


YELLOW írta: ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.


Azért ez nem teljesen így van. A geometria mozgató rudazaton van állítási lehetőség. Szerintem neki ez nincs jó helyen, ezért magasabb a kelleténél a nyomás, amit észleleve a motorvezérlő visszaveszi a powert.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 11:58


zoli900 írta:
ervin35 írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!


Szerintem ezek nem magasnyomású turbók


Csaó. Én mikor felhívtam autokorbel-t (chip tuning) azt mondták hogy chipelésnél mindenképp kel turbó nyomást emelni,mert ha többlet üzemanyagot adsz a motornak akkor több turbó nyomás is kell! Azt mondták hogy kb 0.08 0.10 nyomást szoktak emelni!Ennyit bőven elbír a turbó!

turbó topik itt keressétek tbadzs hozzáoszlását.Érdekes dolgot ír a turbónyomásról, állítólag pár másodpercre túltölt.



Csak nálunk a gyári fölött van jó pár tizeddel,ezért gondolkozok rajta,hogy ez most akkor chip?


a chip szó még régről jött, amikor teljesen új chip-re írtak új vezérlő szoftvert. az, hogy megnövelik esetleg a turbónyomást, az önmagában nem tuning, számtalan dolgot hozzá kell igazítani. de nekem olyan érzésem van, most azért érdekel ez téged enniyre, hogy fel akarsz vele vágni valaki előtt...?
ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 11:53


Sziasztok.

E46 330d 184 lovas mekkora kell legyen a turbó nyomása? Hétvégén lemérném.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 14:48


ervin35 írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!


Szerintem ezek nem magasnyomású turbók


Csaó. Én mikor felhívtam autokorbel-t (chip tuning) azt mondták hogy chipelésnél mindenképp kel turbó nyomást emelni,mert ha többlet üzemanyagot adsz a motornak akkor több turbó nyomás is kell! Azt mondták hogy kb 0.08 0.10 nyomást szoktak emelni!Ennyit bőven elbír a turbó!

turbó topik itt keressétek tbadzs hozzáoszlását.Érdekes dolgot ír a turbónyomásról, állítólag pár másodpercre túltölt.



Csak nálunk a gyári fölött van jó pár tizeddel,ezért gondolkozok rajta,hogy ez most akkor chip?


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 22:31


zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!


Szerintem ezek nem magasnyomású turbók


Csaó. Én mikor felhívtam autokorbel-t (chip tuning) azt mondták hogy chipelésnél mindenképp kel turbó nyomást emelni,mert ha többlet üzemanyagot adsz a motornak akkor több turbó nyomás is kell! Azt mondták hogy kb 0.08 0.10 nyomást szoktak emelni!Ennyit bőven elbír a turbó!

turbó topik itt keressétek tbadzs hozzáoszlását.Érdekes dolgot ír a turbónyomásról, állítólag pár másodpercre túltölt.



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 21:03


valter320d írta:
zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!


Szerintem ezek nem magasnyomású turbók

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 20:54


zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 20:34


És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?