Ez egy archivált weboldal! bővebben

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2012. március 03. szombat, 10:18


BarG írta: Ki mennyit ment már el felújított turbóval?


kb 8000 km-t..... Augusztusban adta meg magát a gyári, szerdán a felujjított......

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz nolan74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 17:49


szeda írta:
nolan74 írta:
Attila74 írta: mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom.


Előre bocsátom nem vagyok nagy szaki csak egy tapasztalat. Ha 50-60E km-enként nem cserélsz kartergázszürőt, akkor egy idő után eltömődik és füstöl. De ennek a színe, inkább fehér, mint kék.


Meglett a probléma forrása hát sajnos úgy néz ki hogy turbo. A tengelynek hosszirányú mozgása van és még ha szerencsém van nem lesz olyan drága, de ez majd a végén kiderül.
Na meg a kuller hűtőt is levettük és az is lyukas, valami kidörzsölte, úgyhogy abból sem árt egy új, igaz most beragasztottuk de majd a nyomáspróba megmutatja hogy jó e így.
Úgyhogy most valakivel jót csinálok mert el akarom adni az autót és az új tulaj "remélem sikerül eladni" annak csak menni kell vele. De még így a legjobb mert így nem verek át senkit akaratomon kívül sem.
Köszönöm az eddigi tippeket.

Attila74 igaza van a szűrővel kapcsolatban de azt én 30E cserélem.


Nem tudom merre laksz de ha BP-i vagy környéki vagy akkor vidd el Budaörsre Papp Pálhoz.Google-ba beírod megtalálod a címét.Gyors korrekt és olcsó amennyire lehet.

[/quote]

Köszi szépen nagyon segítő kész vagy de én Nyíregyháza mellett lakom sajna.
Az egyik barátom ismerőse turboval foglalkozik és hátfőn tudom elvinni hozzá. Remélem nagyon baráti árat mond rá feltéve ha nincs olyan komoly baja. Az biztos hogy egy javító készlet az már kell a többi az szétszedés után derül ki. Ha meglesz az ár majd megírom hogy mennyi volt és hogy jó lett e.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 15:41


nolan74 írta:
Attila74 írta: mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom.


Előre bocsátom nem vagyok nagy szaki csak egy tapasztalat. Ha 50-60E km-enként nem cserélsz kartergázszürőt, akkor egy idő után eltömődik és füstöl. De ennek a színe, inkább fehér, mint kék.


Meglett a probléma forrása hát sajnos úgy néz ki hogy turbo. A tengelynek hosszirányú mozgása van és még ha szerencsém van nem lesz olyan drága, de ez majd a végén kiderül.
Na meg a kuller hűtőt is levettük és az is lyukas, valami kidörzsölte, úgyhogy abból sem árt egy új, igaz most beragasztottuk de majd a nyomáspróba megmutatja hogy jó e így.
Úgyhogy most valakivel jót csinálok mert el akarom adni az autót és az új tulaj "remélem sikerül eladni" annak csak menni kell vele. De még így a legjobb mert így nem verek át senkit akaratomon kívül sem.
Köszönöm az eddigi tippeket.

Attila74 igaza van a szűrővel kapcsolatban de azt én 30E cserélem.
[/quote]

Nem tudom merre laksz de ha BP-i vagy környéki vagy akkor vidd el Budaörsre Papp Pálhoz.Google-ba beírod megtalálod a címét.Gyors korrekt és olcsó amennyire lehet.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz nolan74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 21:18


Attila74 írta: mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom.


Előre bocsátom nem vagyok nagy szaki csak egy tapasztalat. Ha 50-60E km-enként nem cserélsz kartergázszürőt, akkor egy idő után eltömődik és füstöl. De ennek a színe, inkább fehér, mint kék.[/quote]

Meglett a probléma forrása hát sajnos úgy néz ki hogy turbo. A tengelynek hosszirányú mozgása van és még ha szerencsém van nem lesz olyan drága, de ez majd a végén kiderül.
Na meg a kuller hűtőt is levettük és az is lyukas, valami kidörzsölte, úgyhogy abból sem árt egy új, igaz most beragasztottuk de majd a nyomáspróba megmutatja hogy jó e így.
Úgyhogy most valakivel jót csinálok mert el akarom adni az autót és az új tulaj "remélem sikerül eladni" annak csak menni kell vele. De még így a legjobb mert így nem verek át senkit akaratomon kívül sem.
Köszönöm az eddigi tippeket.

Attila74 igaza van a szűrővel kapcsolatban de azt én 30E cserélem.


Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 17:49


mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom. [/quote]

Előre bocsátom nem vagyok nagy szaki csak egy tapasztalat. Ha 50-60E km-enként nem cserélsz kartergázszürőt, akkor egy idő után eltömődik és füstöl. De ennek a színe, inkább fehér, mint kék.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz nolan74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 10:54


lalada írta: jaja nekem is ilyen sipolós meg hallottam többeknek, nekem a régi is meg az új is ilyen hidegen.


nolan74 írta:
szeda írta:
nolan74 írta: Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás


Hát a turbó 1500 alatt picivel pörög fel.Én ott kezdenék keresgélni



Az lenne még a kérdésem hogy hidegen van egy kis sípoló hangja és hogy ez természetes vagy ennek nem kell így lenni.






csak azért kérdeztem mert én is így tudtam hogy ez ilyen, csak a szerelő "mesterek" akiket már kérdeztem ezzel problémával kapcsolatban és meghallgatták az autót nagyrészt mind azt mondta hogy ez a sípolás rendellenes és ez a turbo haldoklása miatt van. De szerintem ha turbo gond lenne az folyamatosan okádná a füstöt és fogyna az olajom. De semmi olaj fogyásom nincs. Én még a levegő hűtőre gondolok hogy sok benne az olaj és onnan nyomja be a motorba, mivel még ez nem volt soha takarítva. De ez lehet hogy rossz ötlet de majd kiderül ma este, mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 10:28


jaja nekem is ilyen sipolós meg hallottam többeknek, nekem a régi is meg az új is ilyen hidegen.


nolan74 írta:
szeda írta:
nolan74 írta: Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás


Hát a turbó 1500 alatt picivel pörög fel.Én ott kezdenék keresgélni



Az lenne még a kérdésem hogy hidegen van egy kis sípoló hangja és hogy ez természetes vagy ennek nem kell így lenni.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 25. szombat, 10:28


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz nolan74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 09:59


szeda írta:
nolan74 írta: Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás


Hát a turbó 1500 alatt picivel pörög fel.Én ott kezdenék keresgélni



Az lenne még a kérdésem hogy hidegen van egy kis sípoló hangja és hogy ez természetes vagy ennek nem kell így lenni.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 23:28


nolan74 írta: Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás


Hát a turbó 1500 alatt picivel pörög fel.Én ott kezdenék keresgélni



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz nolan74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 20:28


Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 15:11


van egy ilyen nyomott turbóm 150lovas 20dről. szerintetek lehet ezzel kezdeni valami vagy full kuka? a tengely jónak tűnik.





csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 11:57


[quote="tarkanyif"]
tarkanyif írta:
tarkanyif írta:
Tano írta:
tarkanyif írta: ez is az 1-es elem

Valami manuális tesztre gondoltam!Ha befogom a vákumcső végét kell-e szívnia? Vagy csak menet közben dolgozik?
A vízhűtő zsanérja pl kinyit-bezár ha leveszem a vákumcsövet!
Azért kérdezem, mert elég szar helyen van a turbó, és ha nem megyek semmire a húzgálással, akkor nem is állok neki.


Igen, ott is az 1-es, de neked a töltőlevegő vezérléshez írta a hibát, az pedig a turbónál lévőt jelenti.
A turbónál annyit meg tudsz nézni, hogy ha leveszed a légszűrőhöz menő beömlőt, akkor rálátsz a turbó állító rudazatra. Ha azt látod mozogni beindítás után valamint leállításnal, akkor működik a vákumos állítás, ergo a szelep is működik.
De azt is tudni kellene, hogy a beírt hiba milyen jellegű. Jelenleg is megvan, vagy csak szórványosan fordul elő? Ha utóbbi, akkor valószínűleg kontakthiba lehet, vagy vezeték kezd megtörni valahol.
Nyilván a vákum csak járó motornál lesz, ha akkor befogod az EGR-nél lévő cső végét, akkor érezned kell a szívást, ahogy írtad.


megnéztem amit írtál vákumcső kicserélés után és működik a turbó vákumállítója. Csere előtt is megkellett volna nézzem, hogy műkszik-e, de ez utólag jutott eszembe.diag törlésen még nem voltam!
1500-2300 fordulat közt továbbra sem akar rendesen gyorsulni. Utána egyszer hirtelen megindul.olvasgattam a porlasztós topicot is de nem tudom merre induljak. Csípős a kipuff füstje is,nem tudom ez összefügg-e v.mivel.

Ha van v.mi tapasztalatod 7 év alatt akkor szívesen venném.




Tano???? merre jársz?


szeva szerintem nézdd meg a szivotorok hátulján a turbonyomás érzékelöt annál is jellemzö a 1500-2300 as fordulatnál a gyengélkedés

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 17:51


tarkanyif írta: Tano???? merre jársz?


Itt vagyok, ragyogok. Csak más ötletem látatlanban nekem nincsen, érdemesebb lenne műhelybe vinni és gépre dugni. Házilag azért nem lehet mindent megoldani.

tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 13:57


[quote="tarkanyif"]
tarkanyif írta:
Tano írta:
tarkanyif írta: ez is az 1-es elem

Valami manuális tesztre gondoltam!Ha befogom a vákumcső végét kell-e szívnia? Vagy csak menet közben dolgozik?
A vízhűtő zsanérja pl kinyit-bezár ha leveszem a vákumcsövet!
Azért kérdezem, mert elég szar helyen van a turbó, és ha nem megyek semmire a húzgálással, akkor nem is állok neki.


Igen, ott is az 1-es, de neked a töltőlevegő vezérléshez írta a hibát, az pedig a turbónál lévőt jelenti.
A turbónál annyit meg tudsz nézni, hogy ha leveszed a légszűrőhöz menő beömlőt, akkor rálátsz a turbó állító rudazatra. Ha azt látod mozogni beindítás után valamint leállításnal, akkor működik a vákumos állítás, ergo a szelep is működik.
De azt is tudni kellene, hogy a beírt hiba milyen jellegű. Jelenleg is megvan, vagy csak szórványosan fordul elő? Ha utóbbi, akkor valószínűleg kontakthiba lehet, vagy vezeték kezd megtörni valahol.
Nyilván a vákum csak járó motornál lesz, ha akkor befogod az EGR-nél lévő cső végét, akkor érezned kell a szívást, ahogy írtad.


megnéztem amit írtál vákumcső kicserélés után és működik a turbó vákumállítója. Csere előtt is megkellett volna nézzem, hogy műkszik-e, de ez utólag jutott eszembe.diag törlésen még nem voltam!
1500-2300 fordulat közt továbbra sem akar rendesen gyorsulni. Utána egyszer hirtelen megindul.olvasgattam a porlasztós topicot is de nem tudom merre induljak. Csípős a kipuff füstje is,nem tudom ez összefügg-e v.mivel.

Ha van v.mi tapasztalatod 7 év alatt akkor szívesen venném.




Tano???? merre jársz?

tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 07:34


[quote="tarkanyif"]
Tano írta:
tarkanyif írta: ez is az 1-es elem

Valami manuális tesztre gondoltam!Ha befogom a vákumcső végét kell-e szívnia? Vagy csak menet közben dolgozik?
A vízhűtő zsanérja pl kinyit-bezár ha leveszem a vákumcsövet!
Azért kérdezem, mert elég szar helyen van a turbó, és ha nem megyek semmire a húzgálással, akkor nem is állok neki.


Igen, ott is az 1-es, de neked a töltőlevegő vezérléshez írta a hibát, az pedig a turbónál lévőt jelenti.
A turbónál annyit meg tudsz nézni, hogy ha leveszed a légszűrőhöz menő beömlőt, akkor rálátsz a turbó állító rudazatra. Ha azt látod mozogni beindítás után valamint leállításnal, akkor működik a vákumos állítás, ergo a szelep is működik.
De azt is tudni kellene, hogy a beírt hiba milyen jellegű. Jelenleg is megvan, vagy csak szórványosan fordul elő? Ha utóbbi, akkor valószínűleg kontakthiba lehet, vagy vezeték kezd megtörni valahol.
Nyilván a vákum csak járó motornál lesz, ha akkor befogod az EGR-nél lévő cső végét, akkor érezned kell a szívást, ahogy írtad.


megnéztem amit írtál vákumcső kicserélés után és működik a turbó vákumállítója. Csere előtt is megkellett volna nézzem, hogy műkszik-e, de ez utólag jutott eszembe.diag törlésen még nem voltam!
1500-2300 fordulat közt továbbra sem akar rendesen gyorsulni. Utána egyszer hirtelen megindul.olvasgattam a porlasztós topicot is de nem tudom merre induljak. Csípős a kipuff füstje is,nem tudom ez összefügg-e v.mivel.

Ha van v.mi tapasztalatod 7 év alatt akkor szívesen venném.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 04. szerda, 07:35