autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 22:08


BarG írta:
negativ0001 írta:

Nem kell ahoz japan auto, mert mar az enyemen is erezni, hogy szar benya van benne, vagy jobb, de hat ezt a kopogas-szenzor intezi. 91-98 oktant tud kezelni. Ezert fogom beszerelni a vizbefecskendezest ebbe az automba is.
Viszont megjegyzem, hogy 500ml kek Spurit elhasznaltam es ez a naftalin szagu adalek kurva kurva jo.


Milyen vízbefecskendező rndszered van?


Hat az tulzas, hogy rendszer es hogy befecskendezo. Inkabb beszivo. A regi capara szereltem fel. Megfurtam a fojtoszelep hazat, pontosan a gyujtas-szabalyozo vakumcsonk mellett igy a legkisebb gazadasnal is mar vakum szivta is befele a vizet. A furaot 2.5mm-es furoval csinaltam, amibe benyomtam egy 2.5mm-es csovet aminek a belso keresztmetszete 1mm volt. A csovet nem nyomtam vegig be es igy maradt egy 4mm mely 2.5mm vastag turbulens resz, ami szetporlasztotta a vizet. Volt egy 5L viztartalyom szurovel, egy infuzios csepegteto resz amiben lattam az adagolas mennyiseget, egy visszatarto szelep es egy adagolo csavar, amivel beallitottam a vizmennyiseget.
Az elogyujtast jol eloretoltam, ugy, hogy total detonacios egesem volt, na meg a benzinbol visszavettem (k-jetronic) es addig adtam a vizet neki, mig nem volt detonacios eges. Persze sokaig kellett kiserletezni, amig eltalaltam azt, hogy a langot ne oltsam ki, meg sok viz se menjen be, mert habosodott az olaj stb stb, ehez kellett olajlevalaszto bla bla bla, de a lenyeg, hogy kurvara huzott a masina, foleg ha metanolt is tettem a vizbe...igaz akkor a szivocso lezuzmorasodott...)

Most az "uj" BMWvel addig ertem el, hogy a furat meg van csinalva, s most csak olvasgatok, hogy mi lesz a labdaszenzorral meg a vezerlessel, viszont most nem hideg vizet fogok beszivatni, hanem forro gozt, ami a fojtoszelepnel ugy is visszahul , de legalabb megmarad a szep porlasztott para.



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 21:35


Megvoltam vele elégedve pályán szerintem korrekt.




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 21:32


negativ0001 írta:

Nem kell ahoz japan auto, mert mar az enyemen is erezni, hogy szar benya van benne, vagy jobb, de hat ezt a kopogas-szenzor intezi. 91-98 oktant tud kezelni. Ezert fogom beszerelni a vizbefecskendezest ebbe az automba is.
Viszont megjegyzem, hogy 500ml kek Spurit elhasznaltam es ez a naftalin szagu adalek kurva kurva jo.


Milyen vízbefecskendező rndszered van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 14:12


negativ0001 írta:
compact írta:
MattM325 írta:
viktor írta:
compact írta:

Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



"Ismert japán márka" Mi ez kereskedelmi tv, hogy nem mered ideírni? Egyébként biztos van ilyen.


Nekem van egy tippem Szerintem Honda, ha abból indulok ki, hogy vvt-tekk megoldással eléggé fel van húzva a motor egy turmixgéphez képest.



Toyota yaris és evo9 ami saját tapasztalat alapján észreveszi a trágya minőségű üzemanyagot, de másnál is hallottam már róla, de én már régen csak abban bízok és hiszek amit én is tapasztalok.
Nagy a lépcső a két autó között de a yarisé nem egy agyonhúzott motor gyárilag.
Amúgy a vti-t pedig sztem annyira nem illik szidni, mert 300e km-t is el tud menni megbontás nélkül ha normális olajat kap+ 100Le/L teljesítményt tudtak már 15 évvel ezelőtt...
De nem kell félreevezni a lényeg, hogy elég nagy minőségi különbségek vannak a benzinkutak között az már egy másik kérdés, hogy ki és melyik autó veszi ezt észre.
Ez is egy olyan téma amin nagyon sokáig lehetne itt vitatkozni meg beszélgetni, de én túl sok időt nem szeretnék ilyenekre fordítani, mindenki ott tankol ahol akar sztem ha vki megszállot lukoilos és véletlenül egyszer omv-n tankol akkor sem biztos, hogy bevallja, hogy tényleg sokkal jobb az omv ráadásul nem is biztos, hogy 1 tankolásnál észrevehető a különbség, főleg akik 3.000-ért tankolnak...



Nem kell ahoz japan auto, mert mar az enyemen is erezni, hogy szar benya van benne, vagy jobb, de hat ezt a kopogas-szenzor intezi. 91-98 oktant tud kezelni. Ezert fogom beszerelni a vizbefecskendezest ebbe az automba is.
Viszont megjegyzem, hogy 500ml kek Spurit elhasznaltam es ez a naftalin szagu adalek kurva kurva jo.


Nekem volt vti-m kicsit megpiszkálva, szerintem az a motor mindenre érzékeny, olajat jóformán 4000km enkét cserélnem kellett,mert hibakódot dobott, pedig a szint nem volt alacsny!
ùgyanígy érzékeny volt az üzemanyagra is, ha kapott ritkán olcsót akkor hajlamos volt bedadogni alacsonyabb fordulaton, ahol a AGIPossal semmi gond nem volt. Jó konstrukció amúgy, örülök, hogy nem mindenki szídja ezeket a motorokat!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 11:27


compact írta:
MattM325 írta:
viktor írta:
compact írta:

Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



"Ismert japán márka" Mi ez kereskedelmi tv, hogy nem mered ideírni? Egyébként biztos van ilyen.


Nekem van egy tippem Szerintem Honda, ha abból indulok ki, hogy vvt-tekk megoldással eléggé fel van húzva a motor egy turmixgéphez képest.



Toyota yaris és evo9 ami saját tapasztalat alapján észreveszi a trágya minőségű üzemanyagot, de másnál is hallottam már róla, de én már régen csak abban bízok és hiszek amit én is tapasztalok.
Nagy a lépcső a két autó között de a yarisé nem egy agyonhúzott motor gyárilag.
Amúgy a vti-t pedig sztem annyira nem illik szidni, mert 300e km-t is el tud menni megbontás nélkül ha normális olajat kap+ 100Le/L teljesítményt tudtak már 15 évvel ezelőtt...
De nem kell félreevezni a lényeg, hogy elég nagy minőségi különbségek vannak a benzinkutak között az már egy másik kérdés, hogy ki és melyik autó veszi ezt észre.
Ez is egy olyan téma amin nagyon sokáig lehetne itt vitatkozni meg beszélgetni, de én túl sok időt nem szeretnék ilyenekre fordítani, mindenki ott tankol ahol akar sztem ha vki megszállot lukoilos és véletlenül egyszer omv-n tankol akkor sem biztos, hogy bevallja, hogy tényleg sokkal jobb az omv ráadásul nem is biztos, hogy 1 tankolásnál észrevehető a különbség, főleg akik 3.000-ért tankolnak...



Nem kell ahoz japan auto, mert mar az enyemen is erezni, hogy szar benya van benne, vagy jobb, de hat ezt a kopogas-szenzor intezi. 91-98 oktant tud kezelni. Ezert fogom beszerelni a vizbefecskendezest ebbe az automba is.
Viszont megjegyzem, hogy 500ml kek Spurit elhasznaltam es ez a naftalin szagu adalek kurva kurva jo.


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 08:49


szotakdavid írta:
xlzx írta: Krakkó odavissza, kis város nézés...Tátrán keresztül, hegyi szerpentineken, előzgetve, tempósan, itthon m2-n és a kinti autópályákon 150-180as tempók.

970kmt mentem és még 160kmt ír. a valós fogyi 5,83 liter.

4személy, csomi fullon, 225/55 16os papucsokon.

szerintem ez elég jó adat


Te még élsz????


persze, csak én járom a nagy világot, keresem a havat, hogy tudjak jókat autózni és nem írogatok annyit.. inkább megyek keresztbe

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 07:28


xlzx írta: Krakkó odavissza, kis város nézés...Tátrán keresztül, hegyi szerpentineken, előzgetve, tempósan, itthon m2-n és a kinti autópályákon 150-180as tempók.

970kmt mentem és még 160kmt ír. a valós fogyi 5,83 liter.

4személy, csomi fullon, 225/55 16os papucsokon.

szerintem ez elég jó adat


Te még élsz????


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 02:19


Krakkó odavissza, kis város nézés...Tátrán keresztül, hegyi szerpentineken, előzgetve, tempósan, itthon m2-n és a kinti autópályákon 150-180as tempók.

970kmt mentem és még 160kmt ír. a valós fogyi 5,83 liter.

4személy, csomi fullon, 225/55 16os papucsokon.

szerintem ez elég jó adat

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. február 15. szombat, 08:13


MattM325 írta:
viktor írta:
compact írta:

Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



"Ismert japán márka" Mi ez kereskedelmi tv, hogy nem mered ideírni? Egyébként biztos van ilyen.


Nekem van egy tippem Szerintem Honda, ha abból indulok ki, hogy vvt-tekk megoldással eléggé fel van húzva a motor egy turmixgéphez képest.



Toyota yaris és evo9 ami saját tapasztalat alapján észreveszi a trágya minőségű üzemanyagot, de másnál is hallottam már róla, de én már régen csak abban bízok és hiszek amit én is tapasztalok.
Nagy a lépcső a két autó között de a yarisé nem egy agyonhúzott motor gyárilag.
Amúgy a vti-t pedig sztem annyira nem illik szidni, mert 300e km-t is el tud menni megbontás nélkül ha normális olajat kap+ 100Le/L teljesítményt tudtak már 15 évvel ezelőtt...
De nem kell félreevezni a lényeg, hogy elég nagy minőségi különbségek vannak a benzinkutak között az már egy másik kérdés, hogy ki és melyik autó veszi ezt észre.
Ez is egy olyan téma amin nagyon sokáig lehetne itt vitatkozni meg beszélgetni, de én túl sok időt nem szeretnék ilyenekre fordítani, mindenki ott tankol ahol akar sztem ha vki megszállot lukoilos és véletlenül egyszer omv-n tankol akkor sem biztos, hogy bevallja, hogy tényleg sokkal jobb az omv ráadásul nem is biztos, hogy 1 tankolásnál észrevehető a különbség, főleg akik 3.000-ért tankolnak...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 15. szombat, 08:19

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. február 15. szombat, 01:13


viktor írta:
compact írta:

Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



"Ismert japán márka" Mi ez kereskedelmi tv, hogy nem mered ideírni? Egyébként biztos van ilyen.


Nekem van egy tippem Szerintem Honda, ha abból indulok ki, hogy vvt-tekk megoldással eléggé fel van húzva a motor egy turmixgéphez képest.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 20:32


compact írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta: Elvtársak!

Most vagy szart tankoltam vagy szar a kocsi..
7.6L/100km autópályán tepomattal 120-130al +5Fok körül...
Televertem LUK-on az esett útba (sosem szoktam ezen a kúton tankolni) és 1 csíkkal kicsivel több mint 200km-t tudtam elmenni... végük 380km után ez a rátankolt fogyasztás jött ki.
Most kb 50/50 Shell/LUK van benne és habár verettem neki keményen az 1ik nap de megint kb 210km-t mentem egy 1 csíkkal a korábbi 280-340helyett.

A.: Fost tankoltam
B.: Valami fekália van a porlasztókkal

A teljesen LUK-al talán mintha nem is húzott volna úgy a gép.

Valakinek van résolaj mérő berendezése? Szívesen megvizsgálnám a prolasztóimat, mert a diag szart sem mutat a valós állapotról.
Ha nincs senkinek, szerintem veszek 1-et.


2m cső, 4 üres kávéspohár. Ne szórakozz, inkább tankolj belőle OMV-t.


Kb milyen átmérőjű szilikoncsőre van szükség? Néztem hogy fecskendőket használnak mások. A csatlakozást pontosan hogyan lehet megoldani a porlasztóra?


Az injektor résolaj kivezetésére kell rádugni, tehát nem kell csatlakozó.
3,2mm a résolajcső, az helyett megteszi a 3mm-s mipolán cső. Nagyon sokan alkalmazzák ezt a megoldást.


Értem, most már működni fog, köszönöm a tippeket!
Üdv
Balu



kartonpapír a hűtő elől vedd ki,aztán a lukoilt hanyagold


Na megint a benyakút mizéria, rég óta lukoilon tankolok, nem mindegy, hogy simán 10ft olcsóbb a benzin, sosem volt vele gondom, meg az önkiszolgálóknál sem, és hiába a 30ft drágább shell csoda benzin, meg 98 as isten nyila, 450 ért érezhető változást nem igen éreztem. Akkor minek a szűrő a kocsiba, ha szmötyiket kap fel a motor? no mindegy. Ukrán határ mellett laknátok akkor jó lenne a 160 ft szmötyi benzin, akkor senki nem panaszkodna. Szegény oroszok, a sok ezer luxuscsoda ami kint jár az utakon, az mind lerobban a szar benzintől. A világon ott veszik a legtöbb rolls rolls, Bentleyt meg a kismillió Ferrári, x6 ost, meg mindenféle BMW. Persze igen, vízzel keverik a benzint, kár, hogy nem keveredik össze. Nem mondom, hogy nem kerülhet bele szar, de van szűrő a kocsiba, épp ezért. Én benzinesként nyilatkozom, hogy a dizel az milyen, azt nem tudom, de benzinjükkel semmi gond, nálam.


Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



"Ismert japán márka" Mi ez kereskedelmi tv, hogy nem mered ideírni? Egyébként biztos van ilyen.



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:30


anubisz írta:
veszkoo85 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta: Elvtársak!

Most vagy szart tankoltam vagy szar a kocsi..
7.6L/100km autópályán tepomattal 120-130al +5Fok körül...
Televertem LUK-on az esett útba (sosem szoktam ezen a kúton tankolni) és 1 csíkkal kicsivel több mint 200km-t tudtam elmenni... végük 380km után ez a rátankolt fogyasztás jött ki.
Most kb 50/50 Shell/LUK van benne és habár verettem neki keményen az 1ik nap de megint kb 210km-t mentem egy 1 csíkkal a korábbi 280-340helyett.

A.: Fost tankoltam
B.: Valami fekália van a porlasztókkal

A teljesen LUK-al talán mintha nem is húzott volna úgy a gép.

Valakinek van résolaj mérő berendezése? Szívesen megvizsgálnám a prolasztóimat, mert a diag szart sem mutat a valós állapotról.
Ha nincs senkinek, szerintem veszek 1-et.


2m cső, 4 üres kávéspohár. Ne szórakozz, inkább tankolj belőle OMV-t.


Kb milyen átmérőjű szilikoncsőre van szükség? Néztem hogy fecskendőket használnak mások. A csatlakozást pontosan hogyan lehet megoldani a porlasztóra?


Az injektor résolaj kivezetésére kell rádugni, tehát nem kell csatlakozó.
3,2mm a résolajcső, az helyett megteszi a 3mm-s mipolán cső. Nagyon sokan alkalmazzák ezt a megoldást.


Értem, most már működni fog, köszönöm a tippeket!
Üdv
Balu



kartonpapír a hűtő elől vedd ki,aztán a lukoilt hanyagold


Na megint a benyakút mizéria, rég óta lukoilon tankolok, nem mindegy, hogy simán 10ft olcsóbb a benzin, sosem volt vele gondom, meg az önkiszolgálóknál sem, és hiába a 30ft drágább shell csoda benzin, meg 98 as isten nyila, 450 ért érezhető változást nem igen éreztem. Akkor minek a szűrő a kocsiba, ha szmötyiket kap fel a motor? no mindegy. Ukrán határ mellett laknátok akkor jó lenne a 160 ft szmötyi benzin, akkor senki nem panaszkodna. Szegény oroszok, a sok ezer luxuscsoda ami kint jár az utakon, az mind lerobban a szar benzintől. A világon ott veszik a legtöbb rolls rolls, Bentleyt meg a kismillió Ferrári, x6 ost, meg mindenféle BMW. Persze igen, vízzel keverik a benzint, kár, hogy nem keveredik össze. Nem mondom, hogy nem kerülhet bele szar, de van szűrő a kocsiba, épp ezért. Én benzinesként nyilatkozom, hogy a dizel az milyen, azt nem tudom, de benzinjükkel semmi gond, nálam.


Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 20:22


veszkoo85 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta: Elvtársak!

Most vagy szart tankoltam vagy szar a kocsi..
7.6L/100km autópályán tepomattal 120-130al +5Fok körül...
Televertem LUK-on az esett útba (sosem szoktam ezen a kúton tankolni) és 1 csíkkal kicsivel több mint 200km-t tudtam elmenni... végük 380km után ez a rátankolt fogyasztás jött ki.
Most kb 50/50 Shell/LUK van benne és habár verettem neki keményen az 1ik nap de megint kb 210km-t mentem egy 1 csíkkal a korábbi 280-340helyett.

A.: Fost tankoltam
B.: Valami fekália van a porlasztókkal

A teljesen LUK-al talán mintha nem is húzott volna úgy a gép.

Valakinek van résolaj mérő berendezése? Szívesen megvizsgálnám a prolasztóimat, mert a diag szart sem mutat a valós állapotról.
Ha nincs senkinek, szerintem veszek 1-et.


2m cső, 4 üres kávéspohár. Ne szórakozz, inkább tankolj belőle OMV-t.


Kb milyen átmérőjű szilikoncsőre van szükség? Néztem hogy fecskendőket használnak mások. A csatlakozást pontosan hogyan lehet megoldani a porlasztóra?


Az injektor résolaj kivezetésére kell rádugni, tehát nem kell csatlakozó.
3,2mm a résolajcső, az helyett megteszi a 3mm-s mipolán cső. Nagyon sokan alkalmazzák ezt a megoldást.


Értem, most már működni fog, köszönöm a tippeket!
Üdv
Balu



kartonpapír a hűtő elől vedd ki,aztán a lukoilt hanyagold


Na megint a benyakút mizéria, rég óta lukoilon tankolok, nem mindegy, hogy simán 10ft olcsóbb a benzin, sosem volt vele gondom, meg az önkiszolgálóknál sem, és hiába a 30ft drágább shell csoda benzin, meg 98 as isten nyila, 450 ért érezhető változást nem igen éreztem. Akkor minek a szűrő a kocsiba, ha szmötyiket kap fel a motor? no mindegy. Ukrán határ mellett laknátok akkor jó lenne a 160 ft szmötyi benzin, akkor senki nem panaszkodna. Szegény oroszok, a sok ezer luxuscsoda ami kint jár az utakon, az mind lerobban a szar benzintől. A világon ott veszik a legtöbb rolls rolls, Bentleyt meg a kismillió Ferrári, x6 ost, meg mindenféle BMW. Persze igen, vízzel keverik a benzint, kár, hogy nem keveredik össze. Nem mondom, hogy nem kerülhet bele szar, de van szűrő a kocsiba, épp ezért. Én benzinesként nyilatkozom, hogy a dizel az milyen, azt nem tudom, de benzinjükkel semmi gond, nálam.

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 19:46


csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta: Elvtársak!

Most vagy szart tankoltam vagy szar a kocsi..
7.6L/100km autópályán tepomattal 120-130al +5Fok körül...
Televertem LUK-on az esett útba (sosem szoktam ezen a kúton tankolni) és 1 csíkkal kicsivel több mint 200km-t tudtam elmenni... végük 380km után ez a rátankolt fogyasztás jött ki.
Most kb 50/50 Shell/LUK van benne és habár verettem neki keményen az 1ik nap de megint kb 210km-t mentem egy 1 csíkkal a korábbi 280-340helyett.

A.: Fost tankoltam
B.: Valami fekália van a porlasztókkal

A teljesen LUK-al talán mintha nem is húzott volna úgy a gép.

Valakinek van résolaj mérő berendezése? Szívesen megvizsgálnám a prolasztóimat, mert a diag szart sem mutat a valós állapotról.
Ha nincs senkinek, szerintem veszek 1-et.


2m cső, 4 üres kávéspohár. Ne szórakozz, inkább tankolj belőle OMV-t.


Kb milyen átmérőjű szilikoncsőre van szükség? Néztem hogy fecskendőket használnak mások. A csatlakozást pontosan hogyan lehet megoldani a porlasztóra?


Az injektor résolaj kivezetésére kell rádugni, tehát nem kell csatlakozó.
3,2mm a résolajcső, az helyett megteszi a 3mm-s mipolán cső. Nagyon sokan alkalmazzák ezt a megoldást.


Értem, most már működni fog, köszönöm a tippeket!
Üdv
Balu



kartonpapír a hűtő elől vedd ki,aztán a lukoilt hanyagold

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 11:04


MattM325 írta:
csbalu írta:
MattM325 írta:
csbalu írta: Elvtársak!

Most vagy szart tankoltam vagy szar a kocsi..
7.6L/100km autópályán tepomattal 120-130al +5Fok körül...
Televertem LUK-on az esett útba (sosem szoktam ezen a kúton tankolni) és 1 csíkkal kicsivel több mint 200km-t tudtam elmenni... végük 380km után ez a rátankolt fogyasztás jött ki.
Most kb 50/50 Shell/LUK van benne és habár verettem neki keményen az 1ik nap de megint kb 210km-t mentem egy 1 csíkkal a korábbi 280-340helyett.

A.: Fost tankoltam
B.: Valami fekália van a porlasztókkal

A teljesen LUK-al talán mintha nem is húzott volna úgy a gép.

Valakinek van résolaj mérő berendezése? Szívesen megvizsgálnám a prolasztóimat, mert a diag szart sem mutat a valós állapotról.
Ha nincs senkinek, szerintem veszek 1-et.


2m cső, 4 üres kávéspohár. Ne szórakozz, inkább tankolj belőle OMV-t.


Kb milyen átmérőjű szilikoncsőre van szükség? Néztem hogy fecskendőket használnak mások. A csatlakozást pontosan hogyan lehet megoldani a porlasztóra?


Az injektor résolaj kivezetésére kell rádugni, tehát nem kell csatlakozó.
3,2mm a résolajcső, az helyett megteszi a 3mm-s mipolán cső. Nagyon sokan alkalmazzák ezt a megoldást.


Értem, most már működni fog, köszönöm a tippeket!
Üdv
Balu