autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2018. február 25. vasárnap, 18:05


abazsi írta:
Bitu79 írta:
abazsi írta: Sziasztok! Segítségetek szeretnem kerni!
Mi okozhatja a problemát? Kicsit hidegen nehézkes sebesseget rakni.
Menet kozbe mikor valtok es felengedem a kuplongot megkapja a hajtast es
hatul a differecialtol duffogo hangot hallok es kicsit meg is ugrik az auto.
Leszögezem, hogy a valtas rendeltetes szerüen történik.
Talan a kuplong lehet elkopva vagy meg gondolok kardantengely problemara.
Koszonom a segitseget elore is!


Nagyon hidegben az enyém is nehezebben veszi a sebességet.Bemelegedés után már okés.Ezek ilyenek.A difi meg majdnem mindenkinél koppan...


Differencial fogai lehetnek kikopba es ahogy hajtast kap van egy kis holtjatek. Ezert csinalhatja ezt? Gondolom en. Szoval egy masik jobb allapotba levo difi kiküszöbölné a problémát?


A fórum keresőjével keress rá a dübbenés,difi,ilyesféle szavakra.Jobb oldalon felül itt az oldalon.Sokan kicseréltek ezt-azt(difi szilentet például),de a hang ugyanúgy megmaradt.Az enyém is dübben,ha rondán kuplungolok.Én nem foglalkozom vele már.Difi tartószilentjét próbáld meg kicserélni,hátha abbahagyja.Én megtanultam szépen váltani,így már szinte észre sem veszem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz abazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 25. vasárnap, 17:07


Bitu79 írta:
abazsi írta: Sziasztok! Segítségetek szeretnem kerni!
Mi okozhatja a problemát? Kicsit hidegen nehézkes sebesseget rakni.
Menet kozbe mikor valtok es felengedem a kuplongot megkapja a hajtast es
hatul a differecialtol duffogo hangot hallok es kicsit meg is ugrik az auto.
Leszögezem, hogy a valtas rendeltetes szerüen történik.
Talan a kuplong lehet elkopva vagy meg gondolok kardantengely problemara.
Koszonom a segitseget elore is!


Nagyon hidegben az enyém is nehezebben veszi a sebességet.Bemelegedés után már okés.Ezek ilyenek.A difi meg majdnem mindenkinél koppan...


Differencial fogai lehetnek kikopba es ahogy hajtast kap van egy kis holtjatek. Ezert csinalhatja ezt? Gondolom en. Szoval egy masik jobb allapotba levo difi kiküszöbölné a problémát?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2018. február 25. vasárnap, 14:48


abazsi írta: Sziasztok! Segítségetek szeretnem kerni!
Mi okozhatja a problemát? Kicsit hidegen nehézkes sebesseget rakni.
Menet kozbe mikor valtok es felengedem a kuplongot megkapja a hajtast es
hatul a differecialtol duffogo hangot hallok es kicsit meg is ugrik az auto.
Leszögezem, hogy a valtas rendeltetes szerüen történik.
Talan a kuplong lehet elkopva vagy meg gondolok kardantengely problemara.
Koszonom a segitseget elore is!


Nagyon hidegben az enyém is nehezebben veszi a sebességet.Bemelegedés után már okés.Ezek ilyenek.A difi meg majdnem mindenkinél koppan...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz abazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. február 25. vasárnap, 12:38


Sziasztok! Segítségetek szeretnem kerni!
Mi okozhatja a problemát? Kicsit hidegen nehézkes sebesseget rakni.
Menet kozbe mikor valtok es felengedem a kuplongot megkapja a hajtast es
hatul a differecialtol duffogo hangot hallok es kicsit meg is ugrik az auto.
Leszögezem, hogy a valtas rendeltetes szerüen történik.
Talan a kuplong lehet elkopva vagy meg gondolok kardantengely problemara.
Koszonom a segitseget elore is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Zed79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. február 04. vasárnap, 19:25


Sziasztok! 2011-es e90, 320d, 6 sebességes manuális váltós touringom van. (216.000 km.) Tegnap vettem észre, hogy hátramenetbe nem tudom kapcsolni (oldalra engedi, fel pedig csak félig lehet kapcsolni), a többi sebességet viszont veszi probléma nélkül. Mi lehet a probléma? Esetleges megoldást tudtok javasolni? Köszönöm!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. február 04. vasárnap, 19:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz Asi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. január 31. szerda, 08:03


Sziasztok ! Tudja valaki hogy milyen hatos váltót lehet feltenni a régi ötös helyére,és mit kell hozzá kicserélni ? Az auto egy Vfl 2001 330Ci Össze vissza keresgélek mindenhol de nem tudom milyen váltót vegyek !
Köszi előre is ha tud valaki valamit erről a témáról !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz JanosT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 03. vasárnap, 13:39


Sziasztok. Én màr megvettem a hozzàvalókat és màr fel is lett rakva a kupplung meg a vàltó is de valami még sem jó..Valami jeladó gond leszn.Próbàlom értelmezni a linket ..


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Balue36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. június 23. péntek, 18:58


Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni Tőletek. E36 kéziváltót készülök átalakítani. Harang vágás és hegesztés lesz. Hegesztő vagyok,megoldom. Csak az anyagát nem tudom pontosan. Alu-szilícium vagy alu-magnézium ötvözet? Valaki nálam okosabb biztosan tudja. Köszi előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 21. szerda, 21:24


csicsaaa írta: Sziasztok!
Érdeklődnék hogy aki ért is hozzá, ők mit mondanak!
Szeretném ha az autóm, e46 318d, hogy 160-170km/h óra körül forogjon 3000/min-t, mivel sokat járok a német autópályán.
Mit mondtok ennek megvalósítására, egy 6-os váltót vagy egy hosszabb difit?
A 6-os váltónak gondolom hosszabb az áttétele mint az 5-ösnek!
Az autó chippellve van.

Köszi!


Itt tárgyalták a dolgot.Vannak cikkszámok is.Realoemen utána tudsz nézni,amik kellenek hozzá
Google fordítóval elég jól érthető

http://www.bimmerforums.co.uk/...n-t264082/

Most nézem,hogy ez 320d...De kiindulásnak jó.

Szerintem hagyd úgy ahogy van,nem éri meg átalakítani anyagilag.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. június 21. szerda, 21:44

csicsaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz csicsaaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. június 21. szerda, 21:10


Sziasztok!
Érdeklődnék hogy aki ért is hozzá, ők mit mondanak!
Szeretném ha az autóm, e46 318d, hogy 160-170km/h óra körül forogjon 3000/min-t, mivel sokat járok a német autópályán.
Mit mondtok ennek megvalósítására, egy 6-os váltót vagy egy hosszabb difit?
A 6-os váltónak gondolom hosszabb az áttétele mint az 5-ösnek!
Az autó chippellve van.

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 16:56


Sziasztok!
Az alany egy 318is coupe manuál. Észrevettem h csöpög az olaj és behatárolván a váltótól jön. Azt még nem tudom hogy az elejéről vagy a végéről. Azt szeretném kérdezni, hogy mely tömítések lehetnek lúdasak ebben az esetben? Nem vészes még de zavar.. köszönöm

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. szeptember 29. csütörtök, 08:21


arctic_bmw írta:
YELLOW írta:
arctic_bmw írta: Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt


elég egy helyre írnod
SW frissítés, olajcsere első körben a váltón.


Köszönöm! Rendben, máskor egy helyre írok.


A Te kocsideban meg a regi ZF6HP19 van. Mivel az M47 motornak eleg jelentos a turbolyuka, ezert ott a WÜK kesobb zar össze, elofrdulhat ilyen jelenseg. Persze egy olajcsere, Fw update tud rajta csokkenteni. Kulfoldi forumok szerint normalis jelenseg, a visszaeses merteke a szamottevo. Eddig 2-300 as forudulatokat lattam, az 500 lehet mar sok. Ebben nem vagyok otthon. Nekem az uj valtom van 6hp21, ami BMW berkekben 6hp19Tü az meg bevagja a fokozatokat 2->3 ba, vszeg tul gyorsan zar a WÜK.
De lehet "szeleptest" vagy szolenoid hiba is. Legjobb egy szerelohoz vinni, de olyanhoz aki ert is hozza.
Semmi sem tokeletes

arctic_bmw
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz arctic_bmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 20:14


YELLOW írta:
arctic_bmw írta: Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt


elég egy helyre írnod
SW frissítés, olajcsere első körben a váltón.


Köszönöm! Rendben, máskor egy helyre írok.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 17:15


arctic_bmw írta: Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt


elég egy helyre írnod
SW frissítés, olajcsere első körben a váltón.

arctic_bmw
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz arctic_bmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 17:08


Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt