« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 30. péntek, 21:58


Képet is linkeltem róla.Ilyen gyürü szerű műanyag fülek...Törnek,mint a ropi...

A link neve


A videót állítsd meg 1 perc 02 mp-nél,azon is látszik.A készítő is mondja,hogy törnek,és teljesen igaza van...Korrekt videó,hogy kell váltógombot cserélni manuális váltós e46-nál.







Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2017. június 30. péntek, 22:05

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. június 30. péntek, 17:09


[quote="Bitu79"

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.[/quote]
Szia,
hol van benne az a műanyag pöcök???


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 23:32


John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?



Nem kell annyira bikából húzni.Tedd üresbe a váltót,aztán felfele húzd a váltó gombot.Elég könnyen lejön,és könnyen el is törik a "tartó pöcke",na akkor aztán vehetsz újat.Ha csak az a bajod vele,hogy kopottas-koszos,akkor előbb pucold meg koszradírral.Ahhoz ne is szedd le.Felesleges újat venni emiatt.Én megsikáltam az enyém koszradírral,és most olyan,mintha új lenne.Anno vettem egy új váltógombot,aminek eltört a "pöcke" felrakásnál,aztán dobhattam ki,mert folyamatosan lejárt váltásnál...Visszatettem a régit,csak jól megpucoltam.

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.
Ezen már a radír nem segít.Ez melyik fajta? (Városi kocsi volt 10 évig,sok volt az 1-es meg az üres neki...)





Ezt cserélni kell.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 15:45


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?



Nem kell annyira bikából húzni.Tedd üresbe a váltót,aztán felfele húzd a váltó gombot.Elég könnyen lejön,és könnyen el is törik a "tartó pöcke",na akkor aztán vehetsz újat.Ha csak az a bajod vele,hogy kopottas-koszos,akkor előbb pucold meg koszradírral.Ahhoz ne is szedd le.Felesleges újat venni emiatt.Én megsikáltam az enyém koszradírral,és most olyan,mintha új lenne.Anno vettem egy új váltógombot,aminek eltört a "pöcke" felrakásnál,aztán dobhattam ki,mert folyamatosan lejárt váltásnál...Visszatettem a régit,csak jól megpucoltam.

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.
Ezen már a radír nem segít.Ez melyik fajta? (Városi kocsi volt 10 évig,sok volt az 1-es meg az üres neki...)





John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 15:45


Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?



Nem kell annyira bikából húzni.Tedd üresbe a váltót,aztán felfele húzd a váltó gombot.Elég könnyen lejön,és könnyen el is törik a "tartó pöcke",na akkor aztán vehetsz újat.Ha csak az a bajod vele,hogy kopottas-koszos,akkor előbb pucold meg koszradírral.Ahhoz ne is szedd le.Felesleges újat venni emiatt.Én megsikáltam az enyém koszradírral,és most olyan,mintha új lenne.Anno vettem egy új váltógombot,aminek eltört a "pöcke" felrakásnál,aztán dobhattam ki,mert folyamatosan lejárt váltásnál...Visszatettem a régit,csak jól megpucoltam.

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.
Ezen már a radír nem segít.Ez melyik fajta? (Városi kocsi volt 10 évig,sok volt az 1-es meg az üres neki...)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 15:06


Így néz ki a "tartó pöcök".Rettentő gagyi,könnyen törik...
Az összes féle váltógomb ilyen megoldással van rögzítve(manuálisoknál)

https://nebula.wsimg.com/obj/M...E6Ojo6OjA=

Itt egy normális videó is,hogy szedd le:

https://www.youtube.com/watch?v=bXhmhARkNIA



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 29. csütörtök, 15:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 14:24


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?



Nem kell annyira bikából húzni.Tedd üresbe a váltót,aztán felfele húzd a váltó gombot.Elég könnyen lejön,és könnyen el is törik a "tartó pöcke",na akkor aztán vehetsz újat.Ha csak az a bajod vele,hogy kopottas-koszos,akkor előbb pucold meg koszradírral.Ahhoz ne is szedd le.Felesleges újat venni emiatt.Én megsikáltam az enyém koszradírral,és most olyan,mintha új lenne.Anno vettem egy új váltógombot,aminek eltört a "pöcke" felrakásnál,aztán dobhattam ki,mert folyamatosan lejárt váltásnál...Visszatettem a régit,csak jól megpucoltam.

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 29. csütörtök, 14:35


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 13:19


YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 06:46


John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 29. csütörtök, 01:24


jakuzaa írta:
Pocses írta:
aeroengine89 írta:
ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.


Nem okoskodsz, bizonyára igazad van. Nekem nem gyári van benne.



Nekem lejött simán húzásra. Gyári fa mintázatú gomb volt benne. De mivel a powerfanatic
képgalériájában én is olyan képet találtam,amin egy pici csavar van a plexi alatt,
nekiálltam,és lebarmoltam a plexit,persze a feszegetéstől kitört egy darab a fából
És nem volt alatta se csavar,se semmi,csak a ragasztó
Egyébként az enyémet egy 5-ös nútba illeszkedő műanyag stift fogta. De ezek szerint több fajta variáció létezik.
Üdv: Jakuzaa



Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?



jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 06:55


Pocses írta:
aeroengine89 írta:
ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.


Nem okoskodsz, bizonyára igazad van. Nekem nem gyári van benne.



Nekem lejött simán húzásra. Gyári fa mintázatú gomb volt benne. De mivel a powerfanatic
képgalériájában én is olyan képet találtam,amin egy pici csavar van a plexi alatt,
nekiálltam,és lebarmoltam a plexit,persze a feszegetéstől kitört egy darab a fából
És nem volt alatta se csavar,se semmi,csak a ragasztó
Egyébként az enyémet egy 5-ös nútba illeszkedő műanyag stift fogta. De ezek szerint több fajta variáció létezik.
Üdv: Jakuzaa





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 21. hétfő, 06:58

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 16:53


aeroengine89 írta:
ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.


Nem okoskodsz, bizonyára igazad van. Nekem nem gyári van benne.



aeroengine89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aeroengine89

Újonc

Elismertség: 12% (7 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 16:32


ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz ganja71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 10:21


Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 10:16


ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.

« előző12következő »