Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:54


Enkozpont74 írta:
Raven írta: Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban

Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....

Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....


Akkor nem olyannál voltál, aki ért ehhez.
Én láttam, hogy milyen pontokon rögzíti és azt hogyan.
Láttam, hogy hogyan zár be a váltózár. Mit fog a stift. Régebben a váltó rudat ha erõsen megtépték felfelé le lehetett húzni a váltózár egyik részével együtt. Láttam, hogy erre mi a megoldás.
Tehát engem már elég nehéz meggyõzni arról, hogy az E46-ba pénzkidobás váltózárat szereltetni. Persze az, ha elviszik trélerrel.
Ja... még 1 mellékes dolog, azért én nagyjából szakmai oldalról nézegettem a beszerelés menetét, mivel biztonságtechnikai mérnök vok.


A váltózár sztem nem csak BMW-be felesleges az eggyik legkönnyebben eltávolítható védelmi eszköz A váltózárat 2 perces továbbképzés után bárki ki tudja iktatni 1 perc alatt

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:36


Az automatánál elektronika miatt azért a váltózár valószínû nem teszi vihetetlenné az autót. Véleményem szerint - uv gravír + custom immo + vakdugó + központizár jó beállítása (csak kulcsal kapcsol ki a riaszto + csomi kulcsal való nyitására is riasszon) elég arra, hogy keressennek könnyebben lophatót - viszont, természetesen ha nagyon akarják ígyisúgyis viszik. Ja, legyen meg mind a 4 kulcs. A riasztó külsõ,laptopos kódlopásáról nem vagyok teljesen meggyõzve, de el tudom képzelni (ha könnyen megy akkor viszont nagy szopás van).

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:34


1ébként, cascom nekem is van (teljeskörû).

1. ha mégis elviszik, akkor lehet szenvedni a gravírozott alkatrészekkel, ami nem csak UV nál látszik (ugye).
Amikor valaki használt cuccot vesz, alaposan átnézi, nincs e leütve a fényezés stb. Már itt szemetszúr a gravírozás.
2. lehet szenvedni a váltózárral + egyéb kütyükkel
3. Ha még így is elviszi egy tolvaj, suttyú, alja "ember" (sorolnám még a jelzõimet), akkor is a casco fedezi a károm egy részét.

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:30


csu2 írta: valószínû, mert több sebbõl vérzik az automata+válzózár. (asszem át lehet programozni a fokozatokat, meg a rudazatnál is lehet vmit csinálni.)

casco:
ha benne is hagyod az eltulajdonított kocsiban a forgalmiját, akkor az 5-bõl már csak 2õt kapsz.


Hát ez nem jó hír, mert eddig csak a kézisrõl hallottam rosszat... mindegy akkor marad riogatásnak, hogy azért a 14 éves kisebbségi mégse próbálkozzon... + ablakgravír + casco...

meg majd beszerzek 4db kerékbilincset is és egy bengáli tigrist az utastérbe költöztetek

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:28


kökemény balkáni országban vagyunk srácok, ami itt az abrosz alatt szokott menni szinte minden helyen az vérlázitó. Én sosem állok optimistán semmihez. megvan a haszna. Persze nem lehet igaz mindenkire, de megfelelõ mennyiségû pénzért ebben az országban 90%-unk lemegy kutyába. Az autotolvajok "agyánák" tuti van ilyen irányú és/vagy autószerelõ multja (ha már nem is aktív, mert a tolvajlás jobban fizet).

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:27


Raven írta: Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban

Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....

Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....


Akkor nem olyannál voltál, aki ért ehhez.
Én láttam, hogy milyen pontokon rögzíti és azt hogyan.
Láttam, hogy hogyan zár be a váltózár. Mit fog a stift. Régebben a váltó rudat ha erõsen megtépték felfelé le lehetett húzni a váltózár egyik részével együtt. Láttam, hogy erre mi a megoldás.
Tehát engem már elég nehéz meggyõzni arról, hogy az E46-ba pénzkidobás váltózárat szereltetni. Persze az, ha elviszik trélerrel.
Ja... még 1 mellékes dolog, azért én nagyjából szakmai oldalról nézegettem a beszerelés menetét, mivel biztonságtechnikai mérnök vok.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:21


YELLOW írta: "Látszik a csávón, hogy párat már beszerelt..."

pont az iylenek járnak lopni autót vagyis a legtöbbje...


Hát persze...
És minden egyes szakma képviselõje, azért csinálja amit csinál, hogy azzal késõbb visszaéljen... uggyyannmáá


státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:14


valószínû, mert több sebbõl vérzik az automata+válzózár. (asszem át lehet programozni a fokozatokat, meg a rudazatnál is lehet vmit csinálni.)

casco:
ha benne is hagyod az eltulajdonított kocsiban a forgalmiját, akkor az 5-bõl már csak 2õt kapsz.

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:10


Mondd már ez automata váltósra is vonatkozik?

Raven írta: Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban

Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....

Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....


státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:02


én nem ülnék annyira boldogan a moziban, ha casco ha nem casco. Sosem fogja kifizeti a verda teljes árát... az 5bõl kapsz 3at kábé, némi huzavona után...

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 09:59


Enkozpont74:

Nalam is ezek vannak + meg egyebek amit nem irok le......
persze hogy mindent el tudnak vinni HA akarnak, de sztem is ha sok "macera van" akkor inkabb keresnek egy masikat.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 09:48


Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban

Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....

Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. szeptember 26. péntek, 23:19


YELLOW írta: "Látszik a csávón, hogy párat már beszerelt..."
pont az iylenek járnak lopni autót vagyis a legtöbbje...

Es elotte gondosan osszeuvfestekezi az autot, h felismerje, melyikbol tudja ugyesen kikapni a valtozarat, mi? DDD

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. szeptember 26. péntek, 23:15


"Látszik a csávón, hogy párat már beszerelt..."

pont az iylenek járnak lopni autót vagyis a legtöbbje...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 26. péntek, 20:56


Kész az uv gravír + váltózár.
Ma csináltattam.
1üt a kettõ 55 ezer Ft volt.
Az Uv gravír egy kicsit meglepõ volt nekem. Egyszerûbb mint gondoltam. Mielõtt a váltózár szerelésre bejelentkeztem, meg kellett rendelni az alvázszám alapján az uv-hoz a dolgokat. (2 nap alatt meg is jött a cucc)

Mikor elkészült a srác a váltózárral, elõvett 28 db matricát. Ebben volt az alvázszám kilyuggatva (na ezt kellett megrendelni)
Egyszerûen csak felragasztgatta egy csomó helyre, hátsó lámpákra karosszériaelemekre, üvegekre stb...
Majd elõvett egy kis üveg ampulla szerût. Ami üveg ampullában van cucc, az való a mûanyagra, ami mûanyag ampullában az meg az üvegre, a harmadik ampulla meg a karosszéria elemekre.
A feragasztott matricát átkente ezzel, pár másodperc múlva lehúzta és az alvázszám máris ott figyelt a lámpán, üvegeken.... A matrica olyan lyukacsos számokkal van kilyugasztgatva, itt érintkezik a cucc a gravírozandó felülettel.


A váltózár is elég meggyõzõ volt számomra. Biztos, van olyan tolvaj akinek semeddig nem tartana kinyitni. De ha már elmegyek egy moziba, akkor valamivel nyugodtabb leszek.
Látszik a csávón, hogy párat már beszerelt...