státusz matemate77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. március 12. kedd, 15:54


gueszka írta:
matemate77 írta: Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot

Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?


nem írtál motorkódot, de gondolom n57. Ez is érintett a lánc probléma miatt és ez is hátul vezérelt, de mivel neked egy visszafojtott sor6-od van így itt kevéssé szokott ez előjönni mint az n47-ek esetében

Szerintem viszont egy használt régi dízelnél annyi a bizonytalanság a múltban, hogy én 200E után cserélném (a sajátomban cseréltettem is) a vezérlést. Csere nélkül kicsit orosz rulett a dolog...



https://www.eszakhirnok.com/te...z5hUgSUHjt

Itt nem láttam pedig az 525-öt.
Sajnos motorkódot még nem kaptam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2019. március 12. kedd, 15:06


matemate77 írta: Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot

Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?


nem írtál motorkódot, de gondolom n57. Ez is érintett a lánc probléma miatt és ez is hátul vezérelt, de mivel neked egy visszafojtott sor6-od van így itt kevéssé szokott ez előjönni mint az n47-ek esetében

Szerintem viszont egy használt régi dízelnél annyi a bizonytalanság a múltban, hogy én 200E után cserélném (a sajátomban cseréltettem is) a vezérlést. Csere nélkül kicsit orosz rulett a dolog...



státusz matemate77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. március 12. kedd, 14:33


Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot

Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. március 09. szombat, 20:58


adams22 írta:
YELLOW írta:
matemate77 írta: a 177LE N47-es 320D motor ha visszahívásban cserélték a vezérlést, utána is ugyan olyan problémás lehet? :F
Úgy értem a rosszabb kenés miatt ugyan olyan "könnyen" szakadhat?!


ha a kenés hiány okozza, úgy nyilván. mert azon nem módosítanak.
egyébként láncos motor a feszítések miatt is, a feszítőpatronok miatt igényli a hígabb, jó minőségű olajat.
de nekem olyan rémlik, hogy a láncminősége sem volt oké. tehát ha cserélik, lehet az jobb minőségű. igaz nem lesz vastagabb. ráadásul azért is macera, mert a tűzfalnál van a vezérlés. szóval motort ki kell kapni talán.


A Garage Estate Hand meg tudja csinálni motor kivétel nélkül is. ÉS ha ők akkor gondolom máshol is.


most, hogy mondod, valóban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2019. március 09. szombat, 16:44


YELLOW írta:
matemate77 írta: a 177LE N47-es 320D motor ha visszahívásban cserélték a vezérlést, utána is ugyan olyan problémás lehet? :F
Úgy értem a rosszabb kenés miatt ugyan olyan "könnyen" szakadhat?!


ha a kenés hiány okozza, úgy nyilván. mert azon nem módosítanak.
egyébként láncos motor a feszítések miatt is, a feszítőpatronok miatt igényli a hígabb, jó minőségű olajat.
de nekem olyan rémlik, hogy a láncminősége sem volt oké. tehát ha cserélik, lehet az jobb minőségű. igaz nem lesz vastagabb. ráadásul azért is macera, mert a tűzfalnál van a vezérlés. szóval motort ki kell kapni talán.


A Garage Estate Hand meg tudja csinálni motor kivétel nélkül is. ÉS ha ők akkor gondolom máshol is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15234 pont) | Hozzászólások: 16470

Elküldve: 2019. március 08. péntek, 20:00


matemate77 írta: a 177LE N47-es 320D motor ha visszahívásban cserélték a vezérlést, utána is ugyan olyan problémás lehet? :F
Úgy értem a rosszabb kenés miatt ugyan olyan "könnyen" szakadhat?!


ha a kenés hiány okozza, úgy nyilván. mert azon nem módosítanak.
egyébként láncos motor a feszítések miatt is, a feszítőpatronok miatt igényli a hígabb, jó minőségű olajat.
de nekem olyan rémlik, hogy a láncminősége sem volt oké. tehát ha cserélik, lehet az jobb minőségű. igaz nem lesz vastagabb. ráadásul azért is macera, mert a tűzfalnál van a vezérlés. szóval motort ki kell kapni talán.

státusz matemate77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. március 08. péntek, 19:01


a 177LE N47-es 320D motor ha visszahívásban cserélték a vezérlést, utána is ugyan olyan problémás lehet? :F
Úgy értem a rosszabb kenés miatt ugyan olyan "könnyen" szakadhat?!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. március 08. péntek, 19:47


státusz matemate77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. március 08. péntek, 09:00


Benyo89 írta:
matemate77 írta: Sziasztok!

A napokban készülök venni egy konkrét autót.
Egy 320d 2007 autómata 163LE M47-es motorral szerelt 4D4 motorszám végű típsról van szó.
225.000 km van benne és még nem volt vezérlés csere. 2 szerviz azt mondta, hogy ebben a motorban nem kell cserélni mert nem szakad. Ezt nem akarom elhinni. Másik 3 szerviz azt mondta, hogy kell 200 és 300 között. Árkategória a 160e Ft - 440e Ft-ig terjedt cserében. Tudnátok segíteni, hogy mi az igazság? Köszönöm előre is!


Szia!
A 163 le motorral szereltben még a régi lánc van. Ez nem szaggatja. A 177 le motor szereti szaggatni.
Apámnak van ilyen 163 le 20D-je csak E61. 190.000-el vette ő is kérdezte hogy kell-e azt mondta a szerelő hogy 400.000 környékén kérdezze meg újra
Remélem segítettem!


Szia!

Igen, köszönöm! Most már több helyről hallottam ugyan ezt. Elsőre nem hittem el, hogy ilyen lehet, tekintve hogy az N47-ről mennyi rosszat olvasni. Kicsit megnyugodtam. Már csak azért is mert 2009-ben hozták be a kocsit és azóta egy tulajnál van, mindent lecsekkoltam, valós a km.
Köszönöm!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2019. március 08. péntek, 06:58


matemate77 írta: Sziasztok!

A napokban készülök venni egy konkrét autót.
Egy 320d 2007 autómata 163LE M47-es motorral szerelt 4D4 motorszám végű típsról van szó.
225.000 km van benne és még nem volt vezérlés csere. 2 szerviz azt mondta, hogy ebben a motorban nem kell cserélni mert nem szakad. Ezt nem akarom elhinni. Másik 3 szerviz azt mondta, hogy kell 200 és 300 között. Árkategória a 160e Ft - 440e Ft-ig terjedt cserében. Tudnátok segíteni, hogy mi az igazság? Köszönöm előre is!


Szia!
A 163 le motorral szereltben még a régi lánc van. Ez nem szaggatja. A 177 le motor szereti szaggatni.
Apámnak van ilyen 163 le 20D-je csak E61. 190.000-el vette ő is kérdezte hogy kell-e azt mondta a szerelő hogy 400.000 környékén kérdezze meg újra
Remélem segítettem!

státusz matemate77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. március 07. csütörtök, 22:35


Sziasztok!

A napokban készülök venni egy konkrét autót.
Egy 320d 2007 autómata 163LE M47-es motorral szerelt 4D4 motorszám végű típsról van szó.
225.000 km van benne és még nem volt vezérlés csere. 2 szerviz azt mondta, hogy ebben a motorban nem kell cserélni mert nem szakad. Ezt nem akarom elhinni. Másik 3 szerviz azt mondta, hogy kell 200 és 300 között. Árkategória a 160e Ft - 440e Ft-ig terjedt cserében. Tudnátok segíteni, hogy mi az igazság? Köszönöm előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2019. január 28. hétfő, 10:08


henterg írta:
nagyiii írta:
gueszka írta:
nagyiii írta: Sziasztok
252.000Km van a motorban f10 520d 2011 (N47D20C)ez a motor menyire problémás?
Mikor gondolkodjak el a lánccserén?
Köszönöm!


Most ha eddig még nem volt... neten találsz a témában sok cikket...
https://totalcar.hu/magazin/ko...afeaa5cda8

csak azért linkeltem a cikket, mert írnak benne pár típushibáról... ezt a kiégést kezeld azért fentartással... a cikk író nagyon oknyomozó újságírónak képzeli magát... és mindig a nagy leleplezésnek állítja be a dolgokat... a lánc probléma közismert viszont...


Köszönöm!


Sziasztok, nekem is dettó: igaz csak 246 000 Km van benne. A vezérlésemnek semmi baja a motor N47D20C-s



Az N47-ből nem mindegyik érintett a motortér tűz miatt... (interneten van egy lista, azt hiszem olyan 2011 után és talán a 18D-k nem is csak a 20D-től...) Van már rá visszahívás, állítólag európában is lesz... a hűtött EGR-rel van probléma, a benne lerakódott kokszra fagyálló kerül valami oknál fogva és az alkot egy gyúlékony elegyet... Akinek persze le van vakolva az EGR ettől nem kell tartania...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2009

státusz henterg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 17:33


nagyiii írta:
gueszka írta:
nagyiii írta: Sziasztok
252.000Km van a motorban f10 520d 2011 (N47D20C)ez a motor menyire problémás?
Mikor gondolkodjak el a lánccserén?
Köszönöm!


Most ha eddig még nem volt... neten találsz a témában sok cikket...
https://totalcar.hu/magazin/ko...afeaa5cda8

csak azért linkeltem a cikket, mert írnak benne pár típushibáról... ezt a kiégést kezeld azért fentartással... a cikk író nagyon oknyomozó újságírónak képzeli magát... és mindig a nagy leleplezésnek állítja be a dolgokat... a lánc probléma közismert viszont...


Köszönöm!


Sziasztok, nekem is dettó: igaz csak 246 000 Km van benne. A vezérlésemnek semmi baja a motor N47D20C-s



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz zolie90BMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. június 29. péntek, 22:48


m87z írta:
konkolyd írta:
zolie90BMW írta: Sziasztok
e90 320d 177LE motornál honnan lehet tudni, hogy elszalkadt a lánc.
Mielőtt megállt a motor hibának felugrott egy jelzés ami sárga alapon a motorhiba jelzés fele sárga fele fekete volt, és utána megállt .
Előre köszi az infókat.


Forgatod a motort egy krovával, főtengely ékszíjtárcsánál és közben leveszed az olajbetöltő kupakot, ha nem forog a vezérműtengely meg a lánc (nem tudom ennél a típusnál pontosan mit látni, nekem benzinesnél a láncot) akkor kezdhetsz aggódni...


A lánc hátul van benne úgyhogy azt nem fogod látni, ha a lánc szakadt el akkor annak már volt egy kis csörgős hangja előtte is, de ha tényleg az szakadt el akkor nem lesz olcsó mulatság, mert az elég jól le tudja rendezni a dolgokat a motorban.


Szia.
Köszi a válaszod.
Úgynéz ki szerencsém van a lánc nem szakadt el.
Viszonta a nyagynyomású pumpám belülről szétszakadt, és lemorzsolta magát.
Úgy fogalmaztak mai eddig mítosz volt most végre látnak olyat hogy felrobbant.
Köszi az infókat.


m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2018. június 28. csütörtök, 17:04


konkolyd írta:
zolie90BMW írta: Sziasztok
e90 320d 177LE motornál honnan lehet tudni, hogy elszalkadt a lánc.
Mielőtt megállt a motor hibának felugrott egy jelzés ami sárga alapon a motorhiba jelzés fele sárga fele fekete volt, és utána megállt .
Előre köszi az infókat.


Forgatod a motort egy krovával, főtengely ékszíjtárcsánál és közben leveszed az olajbetöltő kupakot, ha nem forog a vezérműtengely meg a lánc (nem tudom ennél a típusnál pontosan mit látni, nekem benzinesnél a láncot) akkor kezdhetsz aggódni...


A lánc hátul van benne úgyhogy azt nem fogod látni, ha a lánc szakadt el akkor annak már volt egy kis csörgős hangja előtte is, de ha tényleg az szakadt el akkor nem lesz olcsó mulatság, mert az elég jól le tudja rendezni a dolgokat a motorban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 17% (7 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2018. június 27. szerda, 10:49


zolie90BMW írta: Sziasztok
e90 320d 177LE motornál honnan lehet tudni, hogy elszalkadt a lánc.
Mielőtt megállt a motor hibának felugrott egy jelzés ami sárga alapon a motorhiba jelzés fele sárga fele fekete volt, és utána megállt .
Előre köszi az infókat.


Forgatod a motort egy krovával, főtengely ékszíjtárcsánál és közben leveszed az olajbetöltő kupakot, ha nem forog a vezérműtengely meg a lánc (nem tudom ennél a típusnál pontosan mit látni, nekem benzinesnél a láncot) akkor kezdhetsz aggódni...