Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:35


anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.


Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből


Tudom, én is szeretek bütykölni, meg is csinálok amit lehet, de ezt csak úgy tudod, ha van hasonlítási alapod egy ép, de mivel nincs így csak az időd pocsékolod, különben secc,perc meg tudnád csinálni.
Ha meg szerzel egy épet,akkor nem fogod szétszedni, hanem berakod. Ezt rakd el tartalékba, ha veszel egyet és bevállalod azt szétszeded, és ezt is megcsinálod, lesz egy tartalékba.

http://bmwfans.info/parts-cata...ol_sensor/


Igazából nem akarom szétszedni, csak arra lennék kíváncsi, hogy (kiszerelt) alaphelyzetben a szenzor melyik lábain hány Ohmot kéne tudnom mérni. Ha ez az adat meg lenne, akkor oda tudnám tekerni a tengelyt, ragasztó aztán hadd szóljon. Legalábbis a tervem ez lenne. Aztán, ha nem sikerül, akkor jöhet az új.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:20


Medvedisznoman írta:
anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.


Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből


Tudom, én is szeretek bütykölni, meg is csinálok amit lehet, de ezt csak úgy tudod, ha van hasonlítási alapod egy ép, de mivel nincs így csak az időd pocsékolod, különben secc,perc meg tudnád csinálni.
Ha meg szerzel egy épet,akkor nem fogod szétszedni, hanem berakod. Ezt rakd el tartalékba, ha veszel egyet és bevállalod azt szétszeded, és ezt is megcsinálod, lesz egy tartalékba.

http://bmwfans.info/parts-cata...ol_sensor/


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. február 14. péntek, 23:23

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:16


anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.


Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:12


Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.

Bárdiba 25 ezer a Febi akkor inkább bontottat vegyél

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 14. péntek, 23:15

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:11


Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg



Vegyél egyet, van ahol még olcsóbb, vagy bontottat, mert csak szívsz vele, és azt senki nem fogja kiszerelni, aztán szétszedni, hogy miként áll a belseje, már ha egyáltalán roncsolás nélkül szét is lehet szedni.
http://www.schmiedmann.hu/hu/3...spx?ppp=10

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:10


anubisz írta: Van pozíciója a tengelynek, vagy ellenállás nélkül teljesen körbepörög? mert ha igen akkor nem tudod majd beállítani, újat vegyél, csak akkor tudod a jó állásba ragasztani, ha mondjuk valami rugós, és a tengely vissza áll egy pozícióba, ha körbe pörög, akkor dobd ki, úgyse tudod hol állt normálisan.


Van némi ellenállása, bár végállása nincs, és alaphelyzetbe sem ugrik vissza. Igaz, nem is tudom, hogy kéne-e neki. Most jut eszembe, hogy a lehet, hogy a hátsó is ugyanolyan, akkor viszont az támpontot adhat az ügyben.




Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:07


Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg



Lehet amúgy, hogy tényleg új alkatrész lesz ebből, de gondoltam egy próbát mindenképpen megér, főleg, hogy az új gyári valami 27 uborka körül van. Az utángyártott csak 16, de az meg kitudja, hogy jó-e




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:07


Van pozíciója a tengelynek, vagy ellenállás nélkül teljesen körbepörög? mert ha igen akkor nem tudod majd beállítani, újat vegyél, csak akkor tudod a jó állásba ragasztani, ha mondjuk valami rugós, és a tengely vissza áll egy pozícióba, ha körbe pörög, akkor dobd ki, úgyse tudod hol állt normálisan.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:05


anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 23:01


Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 14. péntek, 23:03

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 22:53


anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 22:22

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 22:14


Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 21:31


Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:49


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért


Vegyünk gyorsan


Ramaty állapotba van már, le tört egy búra szorító,de meg barkácsoltam, eget meg ragasztani kellett, az oldalán is fos már minden rögzítő,bujtató szar. A bezzeg BMW,ugye burkolatot nem adnak, csak komplett,260 ért darabját Még trafó nélkül se tudod megrendelni.


Ezért akartam a régi foncsoros házát kicserélni a xenonra. Nem jó sajnos,meg kell próbálni a bontót,hátha...


Mert lehet ha veszel 120 ért komplett bontottat,és ha annak is letörik 2 hét múlva?
Össze kéne törni az elejét, és majd vesz a biztosító ujjakat.Valaki belém tolathatna már,csak úgy,hogy a lámpák törjenek csak.




150 ezer önrésszel bele is szállnák, mert a 2 gyári új, majdnem 600 ezer
Lehet totálkárra vennék a kocsim a 2 lámpa miatt


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 13. csütörtök, 22:49