Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:40


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért


Vegyünk gyorsan


Ramaty állapotba van már, le tört egy búra szorító,de meg barkácsoltam, eget meg ragasztani kellett, az oldalán is fos már minden rögzítő,bujtató szar. A bezzeg BMW,ugye burkolatot nem adnak, csak komplett,260 ért darabját Még trafó nélkül se tudod megrendelni.


Ezért akartam a régi foncsoros házát kicserélni a xenonra. Nem jó sajnos,meg kell próbálni a bontót,hátha...


Mert lehet ha veszel 120 ért komplett bontottat,és ha annak is letörik 2 hét múlva?
Össze kéne törni az elejét, és majd vesz a biztosító ujjakat.Valaki belém tolathatna már,csak úgy,hogy a lámpák törjenek csak.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:38


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért


Vegyünk gyorsan


Ramaty állapotba van már, le tört egy búra szorító,de meg barkácsoltam, eget meg ragasztani kellett, az oldalán is fos már minden rögzítő,bujtató szar. A bezzeg BMW,ugye burkolatot nem adnak, csak komplett,260 ért darabját Még trafó nélkül se tudod megrendelni.


Ezért akartam a régi foncsoros házát kicserélni a xenonra. Nem jó sajnos,meg kell próbálni a bontót,hátha...


Mert lehet ha veszel 120 ért komplett bontottat,és ha annak is letörik 2 hét múlva?
Össze kéne törni az elejét, és majd vesz a biztosító ujjakat.Valaki belém tolathatna már,csak úgy,hogy a lámpák törjenek csak.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:36


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért


Vegyünk gyorsan


Ramaty állapotba van már, le tört egy búra szorító,de meg barkácsoltam, eget meg ragasztani kellett, az oldalán is fos már minden rögzítő,bujtató szar. A bezzeg BMW,ugye burkolatot nem adnak, csak komplett,260 ért darabját Még trafó nélkül se tudod megrendelni.


Ezért akartam a régi foncsoros házát kicserélni a xenonra. Nem jó sajnos,meg kell próbálni a bontót,hátha...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:30


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért


Vegyünk gyorsan


Ramaty állapotba van már, le tört egy búra szorító,de meg barkácsoltam, eget meg ragasztani kellett, az oldalán is fos már minden rögzítő,bujtató szar. A bezzeg BMW,ugye burkolatot nem adnak, csak komplett,260 ért darabját Még trafó nélkül se tudod megrendelni.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:27


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért


Vegyünk gyorsan

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 22:22


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 13. csütörtök, 22:23

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 21:48


anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 21:33


Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 21:10


Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 17:00


Sziasztok!
Ma felcseréltem az izzókat az fl elötti coupénk izzó párjával,és az enyémeket átraktam abba,remélem átmegy a hiba és csak izzót kell vennem!Vmelyik nap egymás mellé álltam a kettővel hasonlítás képpen és szinre szinte tök ugyanolyan a kettő,de az fl elötti úgy világított mintha enyém be se lett volna kapcsolva!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 16:25


Ma szétszedtem a lámpát,megnéztem mindent. A foncsorok épek/szépek,izzókat cseréltem,búra nem piszkos a lencse sem. Nem tudom miért világít (szerintem) halványan. Úgy látszik ennyit tud a gyári. Vagy csak nekem nem megfelelő





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. február 13. csütörtök, 21:10

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 17:23


hancurozo írta:
Bero írta:
hancurozo írta:
Bero írta: Amúgy honnan tudhatom,hogy ZKW vagy AL-es a lámpám? Nem az eredeti búra van rajta,hanem egy bontott. Facelift előtti coupe-ból van kiszedve. Vagy csak a faceliftesek ZKW-sek? Köszi!


Mi az ami a coupeból van? (a képeiden a búra az nem coupe búra)


A coupeból a gyári xenon lámpatest. Mivel ez nem megy bele a sedanomba így a coupe lámpabúrát leszedtem,ráraktam a gyári sedan búrát és visszaraktam a lámpát.


Köszönöm. (elsőre nem igazán értettem)
Próbáltam megnézni neked, hogy szétszerelés nélkül hogyan tudnád megnézni a foncsor állapotát, de nem találtam semmi lehetőséget.


Nincs mit a búrát ma leszedtem,de onnan nem mentem ma tovább a szétszedéssel csak megtisztítottam (lámpánként kb 10 perc)! Holnap megpróbálom szétbombázni jobban a lámpát,és megnézem világosban! Köszönöm!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 17:19


Bero írta:
hancurozo írta:
Bero írta: Amúgy honnan tudhatom,hogy ZKW vagy AL-es a lámpám? Nem az eredeti búra van rajta,hanem egy bontott. Facelift előtti coupe-ból van kiszedve. Vagy csak a faceliftesek ZKW-sek? Köszi!


Mi az ami a coupeból van? (a képeiden a búra az nem coupe búra)


A coupeból a gyári xenon lámpatest. Mivel ez nem megy bele a sedanomba így a coupe lámpabúrát leszedtem,ráraktam a gyári sedan búrát és visszaraktam a lámpát.


Köszönöm. (elsőre nem igazán értettem)
Próbáltam megnézni neked, hogy szétszerelés nélkül hogyan tudnád megnézni a foncsor állapotát, de nem találtam semmi lehetőséget.
Viszont az "extra" fehér, vagy picit kékebb izzókkal is az a gond, hogy száraz vagy havas úton nagyon szépen látni vele, de esőben ködben jobb a sárgásabb normál izzó.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 17. péntek, 17:22

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 17:14


Lement a nap,mentem egy kört megtakarított búrával és kicserélt,új xenon izzókkal. Sajnos nekem nem segített,semmit nem változott! A bal oldaliba cseréltem,egy nagyon kicsit fényesebb volt meg fehérebb/kékebb,de nem láttam jobban! Szétéghetett a foncsorom? Vagy ennyit tud a gyári xenon lámpa?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 16:57


hancurozo írta:
Bero írta: Amúgy honnan tudhatom,hogy ZKW vagy AL-es a lámpám? Nem az eredeti búra van rajta,hanem egy bontott. Facelift előtti coupe-ból van kiszedve. Vagy csak a faceliftesek ZKW-sek? Köszi!


Mi az ami a coupeból van? (a képeiden a búra az nem coupe búra)


A coupeból a gyári xenon lámpatest. Mivel ez nem megy bele a sedanomba így a coupe lámpabúrát leszedtem,ráraktam a gyári sedan búrát és visszaraktam a lámpát.