Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 977 találat


Bmwe46fan Elküldve: 2024-10-14 18:53 kormánymû

E61 525d (2008 FL) sima hátsókerekes. Kormánymű dolog engem is utolért, VIN decoderbe nincs felsorolva semmiféle extraként sem SERVOTRONIC sem AKTÍV kormány. Azaz a legalapabb van nekem. (Ez nem keményedik, nem is könnyebb tekerni lassú tempóban) Újít fel valaki ilyet, vagy ha veszek servotronicos autóba valót azt simán berakom az enyémbe? Nem találok sehol az enyémbe valót, csak servotronic vagy aktív. Ebből gondolom hogy jó lehet bele.

YELLOW Elküldve: 2023-03-20 22:21 Társalgó

Robi1990 írta: Sziasztok! Lenne egy olyan problémám e60 525i m54 192hp.autom ha bemelegszik 103°c ra a hűtőviz az alapjarat fel le beingadozik es a motor leáll. Kiporgés gatlo sárga jelzéset mutatja majd 1perc elteltével indul.
A segítséget előre is köszi!


diag, és élőadat. minek találgatni? jó pár hiba eszembe jut. és ami eszembe jut, azt diaggal vagy élő adatban meg lehet látni.
nekem speciel nincs időm, hogy mindegyikről részletesen írjak. viszont gazdaságosabb, mintha találgatnánk, aztán ki tudja melyik a jó megoldás.
egy sima test kábel kontakt hibától kezdve bármi lehet. főtengely jeladó, valamelyik szenzor false jele, stb.

Robi1990 Elküldve: 2023-03-20 21:53 Társalgó

Sziasztok! Lenne egy olyan problémám e60 525i m54 192hp.autom ha bemelegszik 103°c ra a hűtőviz az alapjarat fel le beingadozik es a motor leáll. Kiporgés gatlo sárga jelzéset mutatja majd 1perc elteltével indul.
A segítséget előre is köszi!

YELLOW Elküldve: 2023-02-05 19:10 E60 525d nem indul...

kiraly98 írta: Sziasztok! Van egy BMW seria 5, e61 , 525D , 2005 évjáratú autóm. Az lenne a problémám,ahogy kezd lehülni az idő egyre nehezebben indul hideg motorral, aztán míg meleg vagy ki nem hűl a motor pöccre indul. Hidegen akár 3-4 próbálkozás után tudom csak be indítani mert lefull, és miután be is indul ingadozik az alapjárat pár másodpercig. A gyújtógyertyák és a relé ki lett cserélve, de a probléma megmaradt.
Előre is köszönöm, szép napot!


Én két-három dologra gondolnék.
Üzemanyagpumpa a hosszabb állás miatt elejti a nyomást a rendszerben, és idő, mire visszatermeli. A benne lévő visszacsapó szelep lehet a gond, de ha minden igaz egyben cserélhető.
A másik, hogy hűtőfolyadék hidegen beszivárog a hengerekbe, és amíg ki nem nyomja onnan, addig nehezen indul.
Az izzításvezérlő is lehet rossz éppen, bár arra nem annyira jellemző ez a jelenség.

kiraly98 Elküldve: 2023-02-05 10:13 E60 525d nem indul...

Sziasztok! Van egy BMW seria 5, e61 , 525D , 2005 évjáratú autóm. Az lenne a problémám,ahogy kezd lehülni az idő egyre nehezebben indul hideg motorral, aztán míg meleg vagy ki nem hűl a motor pöccre indul. Hidegen akár 3-4 próbálkozás után tudom csak be indítani mert lefull, és miután be is indul ingadozik az alapjárat pár másodpercig. A gyújtógyertyák és a relé ki lett cserélve, de a probléma megmaradt.
Előre is köszönöm, szép napot!

Logojdaj Elküldve: 2022-02-21 12:07 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

[quote="Logojdaj"]
YELLOW írta:
Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.


Ez egy 2012-es F30 318d, neten nem igazán találtam szolenoid szelepet hozzá. Ebben a modellben is van ilyen szelep? Viszont nekem csak melegen ingadozik az alapjárat, ez is váltó hibára utal?

Logojdaj Elküldve: 2022-02-21 11:20 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.


Köszönöm a segítséged!

YELLOW Elküldve: 2022-02-20 18:35 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.

Logojdaj Elküldve: 2022-02-20 17:26 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!

Angelika Elküldve: 2021-11-06 11:17 Aki szeretne sportkipufogót!!!

YELLOW írta:
Angelika írta: Sziasztok,szép napot!

Sajnos a minap az éj leple alatt kilopták az autóm alól a katalizátort.Azonban az első szerelő szerint,aki vásárlás után látta az autót,az egész rendszert ildomos lenne cserélni.Hengerenkenti leömlőkkel együtt,mert nem BMW.Ami azt illeti,tényleg nagyon rossz hangja van,a pillangószelep valami rettenetesen kerepel.Ki nem állhatom.
Nos,engem nem is kimondottan az zavar,hogy nem gyári BMW,ami most fent van,hanem az,hogy csúnya ahangja,illetve ha veszek egy új katalizátort,az hogyan passzolna össze a régi rendszerrel.
Na már most,ha úgyis cserélni kellene,gondoltam,hogy a Schmiedmannról rendelek egy sport rendszert.
És akkor most jönne néhány kérdés.Van egy sportleömlő 400 cellás katalizátorral (SCM5254).Van ezzel a termékkel valakinek tapasztalata?Azt tudom,hogy kell még egy közép,és egy hátsó dob.Milyen dobokkal dolgozna szépen?Illetve,ezeket a rendszereket is kell engedélyeztetni,vagy bejegyeztetni?

Köszönöm szépen előre is a segítségeket


ez egy nehéz kérdés így. keress egy bontott rendszert. egy kipufogós meg bármilyen csövet és katalizátort összehoz.
ha rendszer szinten gondolkozol, akkor Super Sprint alsó hangon, de az nem 2Ft.
én szereznék egy bontott leömlőt, megvennék egy katit, egy Paragi hátsó dobot, a többit, a csövezést meg rábíznám a kipufogósra.


Sajnos 330i-re szinte semmit nem találok bontóban.Futok még pár kört,de ha nem kapok gyári bontottat,még mindig a legésszerűbb egy sport leömlő vásárlása mellett kipufogóssal megépíttetni.
Mindenesetre köszönöm,már legalább tudom,hogy milyen irányba induljak el.