kleroo írta:
Na látod pont ezért írok. Így tapasztalatokat gyűjtök. és pont ezért kérdezősködtem,hogy ugyan mifán terem a chiptuning ha már van neki tapasztalata. És a bezsongásom miatt már el is képzeltem milyen jó lenne.
Szimplán tulajvéleményeket kértem,és tovább kérdezem őket.
:iszunkra:
Biztos vagyok benne, hogy Hil kollega csak jót akar neked! Ha tényleg erős autó kell, akkor létezik 325i, 328i vagy 330d és akkor nincs okod panaszra...
Más:
Most hogy így összejött a társulat ritka autók ügyében...
Annyi lesz már a ritka autó ezen a napon, hogy komolyan flusztrálni kezd az ügy. Megyek és a kardomba dőlök. Már csak azért is mondom, mert az én másik autóm 1992-es és még megvan. Most van benne 178 ezer kilométer és újkora óta itt van. Én balga meg azt hittem, hogy én eddig vigyáztam a másik autómra és tényleg ritka a keveset futott autó. Azonban ma rácsodálkozom arra amit eddig hittem. :vazze:
(A hugom autója az idén 5 éves és eddig a kicsiny lábával 22 ezer kilométert tett bele, de már látom lesz itt konkurencia erősen ha valaha el kell adni.
Az idén tavasszal meg is vették volna, de nem igazán van értelme. Annyival többet nem adnak érte, hogy érdemes legyen kiszállnia belőle és átülni egy másik újba.)
Szóval tökig vagyunk a ritkaságokban. :-)
Arról nem is beszélek, hogy én "kuki" meg 133K-val vettem a bmw-t és mint előbb írtam két és fél év alatt sikerült 19K-t beletekerni. Várhattam volna egy kicsit... :-)
Lehet hogy itt a titok nyitja és annyi a ritka autó ebben az országban hogy tényleg erre bukik a magyar?
Komolyan kezditek bennem lerombolni azt amit eddig nagy nehezen felépítettem.
Még ma valaki beír egy ritkaságot és inni fogom a használtauto.hu minden sorát. :-)
Könyörgöm valaki írjon egy ellenpéldát. Mondjuk hogy megvette, átverték, több van benne, satöbbi...