Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


csanadizoli Elküldve: 2015-06-19 19:48 Mi lehet a baj?

lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ugy ,néz ki ki lett javitva a hiba.
Hiba:4560 rail nyomás érzékelő,4570 rail nyomás kicsi.
Ki lett cserélve,és most jónak tűnik,bár még ma lett kész,s csak 250kmt mentem vele.
Alkatrész Unixnál bő 100.000ft,Hmvhelyen egy Diesel servicében csak 45.000ft,hologrammal,Bosch gyári cucc.
köszi a tanácsokat.
üdv

laleeboy Elküldve: 2015-06-17 09:04 Klíma gondok

dzsoki írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne klímaügyben!
Az a gondom hogy nem túl acélos a klímám.
Ha igazán meleg van lehúzom 16 fokra de úgy is kell nem kis idő hogy elérjem a kellő hűvöset.
Vigyem el egy töltésre vagy szokjam meg hogy ez ilyen?
Mennyire fagyos ezeknek a klímája?
Köszönöm!


Gondolj bele áll a kocsi a napon.
Az utastérben kb 60°C van a műszerfal még melegebb, benyomod a klímát és először meleget fúj majd szépen lehűl mi itt a gond?

Amíg a cső nem hűl le addig a benne menő levegő se lesz hideg és a klímában is be kell indulni a folyamatoknak hogy hideg legyen a hőcserélő amitől a kintről beszívott meleg levegő lehűl...

Ez a folyamat eltarthat néhány percig (külső és belső hőmérséklettől függően akár 3-5 perig is vagy még tovább), ha utána sem érzed hidegnek a levegőt amit benyom akkor érdemes átnézetni

Felgyorsíthatod a folyamatot ha előtte kinyitod az összes ajtót (szellőztetsz) vagy lehúzott ablakkal nyomatod a klímát 1-2 percig és ha tudsz árnyékos helyre parkolsz

bata0305 Elküldve: 2015-06-16 11:46 Klíma automatika hiba

banditosz001 írta:
bata0305 írta:
YELLOW írta:
bata0305 írta: Sziasztok,

A minap jött elő ez a probléma,

A hideg levegőt csak a műszerfalon lévő befúvókon tolja, a szélvédőre illetve lábra csak meleg levegőt fúj, klimával és klíma nélkül is

A 28, 62,63 biztosítékokat megnéztem azok jók, gondolom a fűtéscsap ragadt be.

Érdemesebb venni egyet, vagy megpróbáljam kitakarítani? ( digit klima )

köszi a válaszokat



a középső két befúvó rostély közötti tekerő milyen állásban van?



hideg befúvásra van kapcsolva( 3 kék pont )

Ugyanezt csinálta nekem is a minap, majd úgy 50km után megálltam benzinkúton és miután elindultam tökéletes volt minden, és azóta sincs baja.



Úgyis megyek hétvégen egy 500km -t akkor hátha szerencsém lesz nekem is, ha nem akkor meglesem azt a fűtéscsapot ;)

banditosz001 Elküldve: 2015-06-16 11:21 Klíma automatika hiba

bata0305 írta:
YELLOW írta:
bata0305 írta: Sziasztok,

A minap jött elő ez a probléma,

A hideg levegőt csak a műszerfalon lévő befúvókon tolja, a szélvédőre illetve lábra csak meleg levegőt fúj, klimával és klíma nélkül is

A 28, 62,63 biztosítékokat megnéztem azok jók, gondolom a fűtéscsap ragadt be.

Érdemesebb venni egyet, vagy megpróbáljam kitakarítani? ( digit klima )

köszi a válaszokat



a középső két befúvó rostély közötti tekerő milyen állásban van?



hideg befúvásra van kapcsolva( 3 kék pont )

Ugyanezt csinálta nekem is a minap, majd úgy 50km után megálltam benzinkúton és miután elindultam tökéletes volt minden, és azóta sincs baja.

bata0305 Elküldve: 2015-06-16 09:15 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
bata0305 írta: Sziasztok,

A minap jött elő ez a probléma,

A hideg levegőt csak a műszerfalon lévő befúvókon tolja, a szélvédőre illetve lábra csak meleg levegőt fúj, klimával és klíma nélkül is

A 28, 62,63 biztosítékokat megnéztem azok jók, gondolom a fűtéscsap ragadt be.

Érdemesebb venni egyet, vagy megpróbáljam kitakarítani? ( digit klima )

köszi a válaszokat



a középső két befúvó rostély közötti tekerő milyen állásban van?



hideg befúvásra van kapcsolva( 3 kék pont )

YELLOW Elküldve: 2015-06-16 09:08 Klíma automatika hiba

bata0305 írta: Sziasztok,

A minap jött elő ez a probléma,

A hideg levegőt csak a műszerfalon lévő befúvókon tolja, a szélvédőre illetve lábra csak meleg levegőt fúj, klimával és klíma nélkül is

A 28, 62,63 biztosítékokat megnéztem azok jók, gondolom a fűtéscsap ragadt be.

Érdemesebb venni egyet, vagy megpróbáljam kitakarítani? ( digit klima )

köszi a válaszokat



a középső két befúvó rostély közötti tekerő milyen állásban van?

bata0305 Elküldve: 2015-06-16 09:01 Klíma automatika hiba

Sziasztok,

A minap jött elő ez a probléma,

A hideg levegőt csak a műszerfalon lévő befúvókon tolja, a szélvédőre illetve lábra csak meleg levegőt fúj, klimával és klíma nélkül is

A 28, 62,63 biztosítékokat megnéztem azok jók, gondolom a fűtéscsap ragadt be.

Érdemesebb venni egyet, vagy megpróbáljam kitakarítani? ( digit klima )

köszi a válaszokat

BazsaMW Elküldve: 2015-06-12 19:42 Márkakereskedések

Zoli90 írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/
:hulyevagyok::lol:


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed ;)

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik :) Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.:neszorakozz::neszorakozz:


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele :neszorakozz:


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.


Pontosan, fehervaron hepa motors garantalom hogy a markaszerviz toredekeert meg fogja mondani neked hogy mi a baj. Viszont mar nem tasnadi ut hanem a mori ut vegen keresd oket az udvarban.



Rendben köszönöm mindenkinek, hétfőn be is jelentkezem... Remélem sikerrel járok! :) :D:):kiraly:

Zoli90 Elküldve: 2015-06-12 19:31 Márkakereskedések

YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/
:hulyevagyok::lol:


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed ;)

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik :) Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.:neszorakozz::neszorakozz:


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele :neszorakozz:


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.


Pontosan, fehervaron hepa motors garantalom hogy a markaszerviz toredekeert meg fogja mondani neked hogy mi a baj. Viszont mar nem tasnadi ut hanem a mori ut vegen keresd oket az udvarban.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 17:04 Márkakereskedések

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/
:hulyevagyok::lol:


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed ;)

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik :) Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.:neszorakozz::neszorakozz:


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele :neszorakozz:


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.