Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


BazsaMW Elküldve: 2015-06-12 17:00 Márkakereskedések

YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/
:hulyevagyok::lol:


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed ;)

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik :) Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.:neszorakozz::neszorakozz:


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele :neszorakozz:

lantika Elküldve: 2015-06-12 16:31 Mi lehet a baj?

Rorybreaker írta:
lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ezek fényében elég vicces az avatarod :D


Valoszinü nem csak a kocsiddal van baj barätom.:levele: Ugy kezdtem,hogy volt egy F betüs OFF autom. Szerintem rajtad kivül mindenki aki olvasta az räjött,hogy egy Ford Focus 1.8 TDCi-röl van szo. Egyszerüen nem erte meg egy 11 eves autora 1300€-ot költeni,vagyis nekem nem erte meg.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 16:12 Márkakereskedések

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/
:hulyevagyok::lol:


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed ;)

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik :) Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.:neszorakozz::neszorakozz:


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.

BazsaMW Elküldve: 2015-06-12 15:51 Márkakereskedések

YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/
:hulyevagyok::lol:


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed ;)

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik :) Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.:neszorakozz::neszorakozz:

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-12 08:35 Mi lehet a baj?

lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ezek fényében elég vicces az avatarod :D

lantika Elküldve: 2015-06-11 20:20 Mi lehet a baj?

csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.






Tano Elküldve: 2015-06-11 15:05 Mi lehet a baj?

csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


A kézikönyvében megtalálod ezeknek a magyarázatát.
Ez a motorvezérlő (DDE) jele volt, és ha menetközben jött elő, akkor azt írja hogy nézesd meg egy szervízben az autót.
Egyébként az izzítást is ugyenezzel az ikonnal jelzi, de azt még indítózás előtt.

csanadizoli Elküldve: 2015-06-11 14:49 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli

YELLOW Elküldve: 2015-05-29 07:06 Ápolás, tisztítás

gyorfimiki írta: Sziasztok!

A műszerfal és ajtók ápolásához legyetek szívesek ajánlani nekem szilikonmentes terméket, szeretném megőrizni a matt hatását, esetleg enyhe fényesség belefér, de ha hozzáérek az ajtóhoz vagy a múszerfalhoz nem szeretném, hogy a kezemen maradjon az ápolószer, mint pl szilikon esetén, aztán a kormánymarkolatra is kerüljön és csúszós legyen tőle.

Köszönöm!


én ezt használom, Lidl-ben kapható:

Elküldve: 2015-05-29 01:49 Ápolás, tisztítás

gyorfimiki írta: Sziasztok!

A műszerfal és ajtók ápolásához legyetek szívesek ajánlani nekem szilikonmentes terméket, szeretném megőrizni a matt hatását, esetleg enyhe fényesség belefér, de ha hozzáérek az ajtóhoz vagy a múszerfalhoz nem szeretném, hogy a kezemen maradjon az ápolószer, mint pl szilikon esetén, aztán a kormánymarkolatra is kerüljön és csúszós legyen tőle.

Köszönöm!


http://www.amazon.co.uk/BMW-In...B0052R5R40

Ez a legjobb sztem :)

83120434682-es a cikkszáma