BazsaMW Elküldve: 2015-06-12 17:00 Márkakereskedések
YELLOW írta:BazsaMW írta:YELLOW írta:BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/
:hulyevagyok::lol:
és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?
Előre is köszi a segítséged érdeklődésed ;)
A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik :) Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.:neszorakozz::neszorakozz:
részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.
Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele :neszorakozz: