Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


jgbobo Elküldve: 2014-06-21 14:17 BMW kulcsok

Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.

Levi46 Elküldve: 2014-06-17 11:53 Tükör

davech írta: Az normális hogy állandóan megy a tükör fűtés? Mintha ablakfűtés be lenne kapcsolva, pedig nem. Ha bekapcsolom akkor hátsó szélvédő fűtés kapcsol be, tükröké így is megy.


Minden BMW fűti éjjel-nappal ahogy beindítottad az autót, állítólag a hirtelen hő ingadozás, nagy eső, stb. időjárások miatti párásodás ellen. Ezért is betegségük hogy bebarnulnak idő után, a műszerfalon mondjuk elfért volna egy kikapcsoló gomb!

jgbobo Elküldve: 2014-06-16 23:26 Mi lehet a baj?

jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális. :)

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt :) de ha jó lett akkor jó



Dízel hangja volt, és küldted a te videódat meg egy javítós videót aminek hasonlított a hangja az enyémhez.



Nah, ma megvolt a diag. Hááát nem túl rózsás a helyzet. Kiderült, hogy az autó volt törve vagy furán javítva, mert az autó lökhárítójából hiányzik a hőfokmérő, majd beadta hibásnak a légtömegmérőt és persze, hogy ne legyen gebasz kiírta még az egyes lamdaszondát is.

A lamdaszondának hála szerintetek mi a következmény, teljesítmény stb, mit tapasztalhatok ha meglesz?
Légtömegmérőből használtat érdemes?
A hőmérő szenzort már holnap sztem veszem is meg az nem gond.

Üdv.

YELLOW Elküldve: 2014-06-16 22:04 Mi lehet a baj?

BalintGizda írta: Valvetronic hiba

Sziasztok!
Van egy E46-os 316Ti-m (Compact), 2001-es, 1.8-as motorral. A motorkód N42.
Valami gond van a Valvetronic rendszerrel, ahogy utánaolvastam, típushibáról lehet szó, mert elég sok infót találtam róla, csak a lényeget nem, hogy lehetne megoldani. Már mindent átkutattam, de semmi megoldás ... Remélem ti tudtok segíteni.
Jelenleg az autó Valvetronic rendszer nélkül rendesen működik, nem világít a műszerfalon az engine lámpa. Az alábbi csatlakozó kihúzásával kikapcsolható a rendszer:

Ha viszont bedugom a csatlakozót az autó nem indul el, és a videón látható a hibajelenség (Így működik a valvetronic nyitott szelepfedél alatt)
https://www.youtube.com/watch?v=Hx3KM4_a634

Idegesít, hogy nem működik rendesen az autó... Találkozott már valaki esetleg ilyen hibával? Ha igen, kérem segítsen!
A baj az, hogy elég sok minden rossz lehet...
Valvetronic szenzor? (Ez van most kihúzva)
A valvetronic motor rossz?
A valvetronic ECU vezérlőmodul rossz?
Vagy valami más...

Az is kérdés, hogy a motort ki lehet-e csak úgy cserélni, vagy külön programozni kell?
Szerintetek gond, ha valvetronic nélkül használom az autót?

Előre is köszönöm a segítséget!



szerintem a motor jó. a vezérlővel lesz gond, vagy pont az érzékelőjével.
ha így használod, elvileg nem gond, de ugye nem optimális, nem ez az üzemszerű állapot. ergó lehet fogyasztás növekedés, nem lesz annyira dinamikus esetleg.
én ahogy olvasgattam az esetekben, amikor ezzel van, akkor a vezérlő a ludas. hogy kell-e programozni? sajnos nem tudom. mármint motorcserénél nem hiszem, de a vezérlőt lehet.

BalintGizda Elküldve: 2014-06-16 18:56 Mi lehet a baj?

Valvetronic hiba

Sziasztok!
Van egy E46-os 316Ti-m (Compact), 2001-es, 1.8-as motorral. A motorkód N42.
Valami gond van a Valvetronic rendszerrel, ahogy utánaolvastam, típushibáról lehet szó, mert elég sok infót találtam róla, csak a lényeget nem, hogy lehetne megoldani. Már mindent átkutattam, de semmi megoldás ... Remélem ti tudtok segíteni.
Jelenleg az autó Valvetronic rendszer nélkül rendesen működik, nem világít a műszerfalon az engine lámpa. Az alábbi csatlakozó kihúzásával kikapcsolható a rendszer:

Ha viszont bedugom a csatlakozót az autó nem indul el, és a videón látható a hibajelenség (Így működik a valvetronic nyitott szelepfedél alatt)
https://www.youtube.com/watch?v=Hx3KM4_a634

Idegesít, hogy nem működik rendesen az autó... Találkozott már valaki esetleg ilyen hibával? Ha igen, kérem segítsen!
A baj az, hogy elég sok minden rossz lehet...
Valvetronic szenzor? (Ez van most kihúzva)
A valvetronic motor rossz?
A valvetronic ECU vezérlőmodul rossz?
Vagy valami más...

Az is kérdés, hogy a motort ki lehet-e csak úgy cserélni, vagy külön programozni kell?
Szerintetek gond, ha valvetronic nélkül használom az autót?

Előre is köszönöm a segítséget!

jgbobo Elküldve: 2014-06-16 07:02 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális. :)

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt :) de ha jó lett akkor jó



Dízel hangja volt, és küldted a te videódat meg egy javítós videót aminek hasonlított a hangja az enyémhez.

YELLOW Elküldve: 2014-06-16 05:16 Mi lehet a baj?

jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális. :)

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt :) de ha jó lett akkor jó

jgbobo Elküldve: 2014-06-16 00:29 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális. :)

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.

jgbobo Elküldve: 2014-06-15 19:36 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális. :)

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Hali!

Nem találtam lyukat a kipufogón igazából. Kerestem, de semmi. Műszerfal nem mutat semmit, diag még nem volt, holnap BC programozás lesz, szóval arra ránézünk, hogy dob-e valami hibakódot. Nem tudom elmondani, most mennyire bevagyoksz@rva. Igen az a gond hogy az N40-re érvényes a láncugrás, de akkor halál a motornak. Általában üzemanyag Lukoiltól van 95-ös vagy 98-as. Ezt a játékot vásárlástól kezdve csinálja, de mivel nem értettem és most sem vagyok annyira a motornak hozzáértője nem tűnt fel. Jah és igen, amit mondtál, hideg indításnál sokat durrog ha így megjáratom, de melegen semmi. Nem eszi az olajat sem és húz is ahogy kell. Menet közzben pedig nem lő vissza. Most felemeltem alabujtam és meghallgattam. Gazadasnal csak a kipufogobol jön ki az a hang. Kopogtattam is hátha van benne valaki, de nem rezeg. Az injektor is lehet akkor gond ugye?

Köszönöm a tanácsot, holnap diag és meglátjuk, aztán ha az sem akkor jön Hantos Úr.





YELLOW Elküldve: 2014-06-15 19:15 Mi lehet a baj?

jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális. :)

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.