Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2014-05-04 10:41 angel eye

szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.

szicsu Elküldve: 2014-05-04 10:40 angel eye

YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...

Robinson Elküldve: 2014-05-04 09:06 iDrive

Coyote írta: Gondoltam ez a topik sem árt, hiszen ahogy múlnak az évek, várhatóan egyre többen cseréljük majd a gépeket, és eljön az időszak, amikor a kisnavik, 4:3 navik meg OBC okosítások helyét átveszi az iDrive.

Erősen töröm a fejem, hogy a következő gép (E90) iDrive-os legyen, vagy sem. A mostaniban is imádom a kisnavit, de a mobile.de-t és a hahut végigböngészve úgy látom, hogy ha lemondok az iDrive-ról, cserébe sokkal több extrát kaphatok (m-packet, bőr, stb).

Mi van akkor, ha veszek egy jól felszerelt E90-et, és utólag szeretnék bele iDrive-ot? Lehetséges ez egyáltalán? Tudom műszerfalcserével is jár... Csinált valaki ilyet már, egyáltalán ez még a bevállalható kategória? :-) Attól tartok, túl sok mindennel van kapcsolatban az iDrive, és ha teljesen ki akarom használni, akkor darabokra kell bontani az autót. Vagy lehetséges, hogy a vezetékeket behúzkodták mindegyikbe, ahogy E46-nál is találni extra kábelezést?

Elképzelhető, hogy ha végigszopom a procedúrát bontott alkatrészekkel, akkor anyagilag ugyanott fogok tartani, mintha többet adtam volna a kocsiért iDrive-val...


Nem vagyok szaki, de szvsz az iDrive-nak nincs túl sok dologhoz köze... Az iDrive vezérlő csak a fejhez kapcsolódik, ami viszont a megfelelő interfészre, ahonnan kapja a jeleket. Pont.

Coyote Elküldve: 2014-05-03 13:47 iDrive

Gondoltam ez a topik sem árt, hiszen ahogy múlnak az évek, várhatóan egyre többen cseréljük majd a gépeket, és eljön az időszak, amikor a kisnavik, 4:3 navik meg OBC okosítások helyét átveszi az iDrive.

Erősen töröm a fejem, hogy a következő gép (E90) iDrive-os legyen, vagy sem. A mostaniban is imádom a kisnavit, de a mobile.de-t és a hahut végigböngészve úgy látom, hogy ha lemondok az iDrive-ról, cserébe sokkal több extrát kaphatok (m-packet, bőr, stb).

Mi van akkor, ha veszek egy jól felszerelt E90-et, és utólag szeretnék bele iDrive-ot? Lehetséges ez egyáltalán? Tudom műszerfalcserével is jár... Csinált valaki ilyet már, egyáltalán ez még a bevállalható kategória? :-) Attól tartok, túl sok mindennel van kapcsolatban az iDrive, és ha teljesen ki akarom használni, akkor darabokra kell bontani az autót. Vagy lehetséges, hogy a vezetékeket behúzkodták mindegyikbe, ahogy E46-nál is találni extra kábelezést?

Elképzelhető, hogy ha végigszopom a procedúrát bontott alkatrészekkel, akkor anyagilag ugyanott fogok tartani, mintha többet adtam volna a kocsiért iDrive-val...

YELLOW Elküldve: 2014-05-03 13:25 angel eye

Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.

Xanyi Elküldve: 2014-05-03 13:18 angel eye

YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?

YELLOW Elküldve: 2014-05-02 20:01 angel eye

Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!

Pocses Elküldve: 2014-05-02 13:49 ABS-rõl általában

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Most hívott nejem, világít az ABS + egy piros !-jel, a műszerfalon.
Gondolom sokaknak ismerős a hiba már, első körben ha a jeladók csatijára ránézek megpucolom stb akkor jó irányba indulok el?
Köszi.

Üdv.: Pocses



inkább a fékfolyadék... (szerintem), vagy ABS biztosítéka, vagy ASC-jé


Szia Yellow, köszi az infót, a biztiket értem megtalálom, de a fékfolyadékot, hogy érted kevés a szint...?


van neki tartály. ahogy kopik a betét, a szint úgy ment lefelé. és ha elér egy szintet, akkor jelez. előfordulhat olyan, hogy fékezés közben csökken le, vagy épp kuplungolás közben, mert ugye a kuplung is azon a körön van. bár lehet a narancssárga felk.jel jelzi a szintet, de ugyanúgy a kipörgésgátló jellel együtt jön fel. a valós hibát a diag mutatja ki úgyis, legalábbis 85%-ban. ha megvilágítod a tartály, akkor jobban lehet látni a szintet.


Oké köszönöm a hasznos infókat, majd jelzem mi lett a végeredmény, végignyálazom a listát, azt ha marad a hibajelenség akkor irány Attilához azt diag + javítás. 8O

Remélem nem a bal hátsó SKF kerékcsapágy amit (nemrég cseréltek) ABS jeladója a gebaszos, mert akkor nem lesz őszinte a mosolyom. :roll:

YELLOW Elküldve: 2014-05-02 13:44 ABS-rõl általában

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Most hívott nejem, világít az ABS + egy piros !-jel, a műszerfalon.
Gondolom sokaknak ismerős a hiba már, első körben ha a jeladók csatijára ránézek megpucolom stb akkor jó irányba indulok el?
Köszi.

Üdv.: Pocses



inkább a fékfolyadék... (szerintem), vagy ABS biztosítéka, vagy ASC-jé


Szia Yellow, köszi az infót, a biztiket értem megtalálom, de a fékfolyadékot, hogy érted kevés a szint...?


van neki tartály. ahogy kopik a betét, a szint úgy ment lefelé. és ha elér egy szintet, akkor jelez. előfordulhat olyan, hogy fékezés közben csökken le, vagy épp kuplungolás közben, mert ugye a kuplung is azon a körön van. bár lehet a narancssárga felk.jel jelzi a szintet, de ugyanúgy a kipörgésgátló jellel együtt jön fel. a valós hibát a diag mutatja ki úgyis, legalábbis 85%-ban. ha megvilágítod a tartály, akkor jobban lehet látni a szintet.

Pocses Elküldve: 2014-05-02 13:39 ABS-rõl általában

YELLOW írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Most hívott nejem, világít az ABS + egy piros !-jel, a műszerfalon.
Gondolom sokaknak ismerős a hiba már, első körben ha a jeladók csatijára ránézek megpucolom stb akkor jó irányba indulok el?
Köszi.

Üdv.: Pocses



inkább a fékfolyadék... (szerintem), vagy ABS biztosítéka, vagy ASC-jé


Szia Yellow, köszi az infót, a biztiket értem megtalálom, de a fékfolyadékot, hogy érted kevés a szint...?