Összesen 3162 találat
Adriano98
Elküldve: 2020-03-12 22:22 világításmodul programozása
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...
gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.
Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.
lehet nem is állítható. még esetleg a műszerfali menüben tudnám elképzelni. de a könyve írna róla. ha meglenne.
a másik, hogy lehet fényerőre változik. nem tudom mi a gond, túl erősen világít vagy nem? ha túl gyenge, akkor lehet a fényérzékelőnek takar be valami. ha túl erős, akkor meg valami világíthat rá, ezért felveszi. A műszeregység fényerejének változtatására nem változik a hangulatfény? ha igen, akkor fényérzékelőt mondanám. csak találgatok, mert nincs tapasztalatom ezzel. a másik meg amit írtam, hogy nyilván lehet offset-elni teljesítményfokozatokat. ha E46-nál lehet, akkor biztos itt is.
Nem, a nűszerfal fényerejével nincs összefüggésbe (legalábbis ismerősöm kocsijánál nem reagál rá). Könyvben néztük, online is nézegettem több évjáratot és modellt is, sőt M3-as kézikönyvben is néztem, hátha ott jobban részletezik az extrákat, de nem esett szó egyikben sem róla. Lehet, hogy mondom neki, keressen valakit aki esetleg rá tudja kötni műszerfalvilágításra, vagy betenni iDrive-ba (ha lehet ilyet és tud valaki).
YELLOW
Elküldve: 2020-03-11 22:56 világításmodul programozása
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...
gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.
Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.
lehet nem is állítható. még esetleg a műszerfali menüben tudnám elképzelni. de a könyve írna róla. ha meglenne.
a másik, hogy lehet fényerőre változik. nem tudom mi a gond, túl erősen világít vagy nem? ha túl gyenge, akkor lehet a fényérzékelőnek takar be valami. ha túl erős, akkor meg valami világíthat rá, ezért felveszi. A műszeregység fényerejének változtatására nem változik a hangulatfény? ha igen, akkor fényérzékelőt mondanám. csak találgatok, mert nincs tapasztalatom ezzel. a másik meg amit írtam, hogy nyilván lehet offset-elni teljesítményfokozatokat. ha E46-nál lehet, akkor biztos itt is.
Adriano98
Elküldve: 2020-03-11 20:07 világításmodul programozása
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...
gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.
Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.
YELLOW
Elküldve: 2020-02-04 19:28 Mi lehet a baj?
timessquare írta:
Sziasztok ! Egy kis segítséget illetve tanácsokat szeretnék kérni ha esetleg valaki járt már hasonlóan bár kétlem vagy nem tudom. (E46 2.0D 136le kombi automata 2000.évj )
Észrevettem hogy nem úgy reagál az autó gázadáskor illetve nem akart kimondottan gyorsulni ahogy az előtt ezt követően abszolút nem is érzékelte a gázadást illetve nagyon lomhán ment alig bírtam haza jönni vele ilyen 50-60 as tempóban... Itthon leparkoltam vele próbálgattam indítani nagyon nehezen indult és amikor beindult erőteljesen omlött a kipufogóból olykor fehér olykor meg sötétebb füst. A szerelő szerint a légtömegmérő halt be. A csere után úgy tűnt minden rendben de kb 500km utan indokolatlanul leállt elveszítette a motorfordulatot majdnem teljesen de ezt követően le is állt. Szervó elment stb... plusz minden műszerfal világítás kigyulladt mint ha csak simán gyujtáson lenne az auto.. ezt követően be sem indult ott már.. Elvittem egy szerelőhöz aki nem tudott megoldást találni a problémára elmondása szerint tűelmozdulás érzékelő hibát írt az autó. Pótfűtést is de ennek semmi köze nem volt ahhoz, hogy megállt. Elmondta azt is hogy nagyjából egy nagy állás után amíg sorra nem került szinten indult .. Azzal kezdte a javítást hogy kilégtelenítette a rendszert... ez után makulátlanul indult , nem is dobta vissza a hibát és tudtam vele közlekedni szintén sok kilómétert mire újra megállt. Ugyan így ugyan ezzel a jelenséggel, ekkor már nem tűelmozdulás érzékelő hiba jelentkezett hanem befecskendezés mennyiség szabályzás.. indult az autó de nem reagált gázadásra álló helyzetben sem, majd többszöri indítás után szintén reagált a gázadásra... törölte a hibakódokat és megint nem dobta vissza a harmadik esetig ami most volt kb 1 honapja mire újra megállt .. egyszóval olyan hibákat dobott be amik javítása nélkül nem is működne az autó. A diagnosztika szerint minden a határon van tehát a számok a paraméterek amiket becsült a rendszer nem utal semmilyen kóros problémára .. nem tudjuk mi okozhatja ezeket a hibákat.. most megint megy az autó és semmi jelét nem mutatja annak hogy rossz lenne.. gyorsul jön megy semmi hiba nem jelentkezik.. esetleg valami elektronikai hiba lehet a háttérben ???? utóírat: Jobb oldali idex kiment egyszer ez után magától helyre is állt... ugyan így a jobb oldali led fényszóró is és szintén másnapra magától helyreállt.. én izzó cserékre gondoltam volna mint józan paraszti ésszel gondolkozó ember... de nem volt szükség cserére egyik alkalommal sem....... érthetetlen hibák számomra... Tudom ez így elég bonyolult lehet de sajnos én nem értek hozzá és így nem is tudom normálisan elmagyarázni de hátha valakinek volt már hasonló problémája és tudna segíteni hogy merre keressük a probléma forrását vagy ki tudna ezzel valamit kezdeni .. Előre is köszönöm a válaszokat/hozzászólásokat.:levele::vazze::merges1::cry:
első körben átnézném az összes test vezetéket. a vastagakra gondolok, önindító, akksi saru fekete vezeték, meg ami a karosszériára van fogatva. az a megérzésem csak itt lesz gond.
amit még meg lehet nézni, az intercooler csöveket... nem fúj-e ki nagy gázra. aztán levéve, nincs-e benne olaj, közben a turbó lapátját megnézni, mennyire mozog, tiszta-e. álló motornál!
a másik az adagoló. az, hogy minden határon van, nem annyira jó. csak még éppen nem sz*r. mindig az a jó, ha a határértékek között félúton vannak az értékek. sajnos jellemző, hogy az adagoló vezérlése is képes bekullantani.
timessquare
Elküldve: 2020-02-04 19:07 Mi lehet a baj?
Sziasztok ! Egy kis segítséget illetve tanácsokat szeretnék kérni ha esetleg valaki járt már hasonlóan bár kétlem vagy nem tudom. (E46 2.0D 136le kombi automata 2000.évj )
Észrevettem hogy nem úgy reagál az autó gázadáskor illetve nem akart kimondottan gyorsulni ahogy az előtt ezt követően abszolút nem is érzékelte a gázadást illetve nagyon lomhán ment alig bírtam haza jönni vele ilyen 50-60 as tempóban... Itthon leparkoltam vele próbálgattam indítani nagyon nehezen indult és amikor beindult erőteljesen omlött a kipufogóból olykor fehér olykor meg sötétebb füst. A szerelő szerint a légtömegmérő halt be. A csere után úgy tűnt minden rendben de kb 500km utan indokolatlanul leállt elveszítette a motorfordulatot majdnem teljesen de ezt követően le is állt. Szervó elment stb... plusz minden műszerfal világítás kigyulladt mint ha csak simán gyujtáson lenne az auto.. ezt követően be sem indult ott már.. Elvittem egy szerelőhöz aki nem tudott megoldást találni a problémára elmondása szerint tűelmozdulás érzékelő hibát írt az autó. Pótfűtést is de ennek semmi köze nem volt ahhoz, hogy megállt. Elmondta azt is hogy nagyjából egy nagy állás után amíg sorra nem került szinten indult .. Azzal kezdte a javítást hogy kilégtelenítette a rendszert... ez után makulátlanul indult , nem is dobta vissza a hibát és tudtam vele közlekedni szintén sok kilómétert mire újra megállt. Ugyan így ugyan ezzel a jelenséggel, ekkor már nem tűelmozdulás érzékelő hiba jelentkezett hanem befecskendezés mennyiség szabályzás.. indult az autó de nem reagált gázadásra álló helyzetben sem, majd többszöri indítás után szintén reagált a gázadásra... törölte a hibakódokat és megint nem dobta vissza a harmadik esetig ami most volt kb 1 honapja mire újra megállt .. egyszóval olyan hibákat dobott be amik javítása nélkül nem is működne az autó. A diagnosztika szerint minden a határon van tehát a számok a paraméterek amiket becsült a rendszer nem utal semmilyen kóros problémára .. nem tudjuk mi okozhatja ezeket a hibákat.. most megint megy az autó és semmi jelét nem mutatja annak hogy rossz lenne.. gyorsul jön megy semmi hiba nem jelentkezik.. esetleg valami elektronikai hiba lehet a háttérben ???? utóírat: Jobb oldali idex kiment egyszer ez után magától helyre is állt... ugyan így a jobb oldali led fényszóró is és szintén másnapra magától helyreállt.. én izzó cserékre gondoltam volna mint józan paraszti ésszel gondolkozó ember... de nem volt szükség cserére egyik alkalommal sem....... érthetetlen hibák számomra... Tudom ez így elég bonyolult lehet de sajnos én nem értek hozzá és így nem is tudom normálisan elmagyarázni de hátha valakinek volt már hasonló problémája és tudna segíteni hogy merre keressük a probléma forrását vagy ki tudna ezzel valamit kezdeni .. Előre is köszönöm a válaszokat/hozzászólásokat.:levele::vazze::merges1::cry:
YELLOW
Elküldve: 2020-02-01 22:00 Mi lehet a baj?
paszi2002 írta:
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...ika_12.jpg]
[/URL]
Bmw 318i e46-ról lenne szó.
Sziasztok bocsánat az új topic-ért de nemsokára műszakira menne az autó és ezt valahogy meg kellene oldani mivel nem működik az irányjelző visszajelző ,a távolsági visszajelző és a kis keret ami mutatja hogy nyitva vannak az ajtók,minden más megy rajta.
Műszerfal teszt megy ,minden működik rajta
Biztisítékok jók 10,34,43 + ki is cseréltem újra de semmi.
Akksit lecsatlakoztattam vártam egy fél napot vissza és ugyan ugy fent áll a hiba.
Furcsaság hogy mikor odakint hideg van akkor első induláskor kb 10-percig működnek fent említet visszajelzők. 10 perc után semmi vagy ha nyitva valamelyik ajtó akkor ugy marad a visszajelző amig le nem állítom ,(mintha megfagyna)
Érintkezés hibára gyanakodom de még nem találtam meg bárki aki tud segítsen kérem.
az a helyzet, hogy ez a világítás modul és a komfort modulhoz is köze lehet. a ködlámpák visszajelzése jó mindig?
még azt mondanám valami test probléma lehet a két vezérlőnél, vagy valahol. ez valami aljas hiba lesz.
YELLOW
Elküldve: 2020-02-01 21:44 Generátor
panelsniper írta:
Sziasztok,
Mostanság sokat használom este, sötétedés után az autót. Azt vettem észre, hogy menet közben a távolsági fényszóró rendesen világít, de a fény erőssége nem egyenletes. Ütemesen néha el-elhalványodik. Azt nem tudom, hogy a szembejövőknek mennyire zavaró. Az akksit nyáron cseréltem. Létezik, hogy haldoklik a generátor és nem tölt rendesen? Ha csapágyas lenne, akkor nyikorgó hangot adhat ki?
Illetve, még arra lettem figyelmes, hogy nagyon ritkán(eddig kb 2 v alatt 2x), de a műszerek kijelzőjének a háttérvilágítása elhalványul 1-2 másodpercre.
Köszi!
hát ez több mindentől lehet. izzó öregsége, kontakthibák, generátor, fesz. szabályzó.
paszi2002
Elküldve: 2020-02-01 16:26 Mi lehet a baj?
[URL=
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...ika_12.jpg]

[/URL]
Bmw 318i e46-ról lenne szó.
Sziasztok bocsánat az új topic-ért de nemsokára műszakira menne az autó és ezt valahogy meg kellene oldani mivel nem működik az irányjelző visszajelző ,a távolsági visszajelző és a kis keret ami mutatja hogy nyitva vannak az ajtók,minden más megy rajta.
Műszerfal teszt megy ,minden működik rajta
Biztisítékok jók 10,34,43 + ki is cseréltem újra de semmi.
Akksit lecsatlakoztattam vártam egy fél napot vissza és ugyan ugy fent áll a hiba.
Furcsaság hogy mikor odakint hideg van akkor első induláskor kb 10-percig működnek fent említet visszajelzők. 10 perc után semmi vagy ha nyitva valamelyik ajtó akkor ugy marad a visszajelző amig le nem állítom ,(mintha megfagyna)
Érintkezés hibára gyanakodom de még nem találtam meg bárki aki tud segítsen kérem.
panelsniper
Elküldve: 2020-01-30 18:37 Generátor
Sziasztok,
Mostanság sokat használom este, sötétedés után az autót. Azt vettem észre, hogy menet közben a távolsági fényszóró rendesen világít, de a fény erőssége nem egyenletes. Ütemesen néha el-elhalványodik. Azt nem tudom, hogy a szembejövőknek mennyire zavaró. Az akksit nyáron cseréltem. Létezik, hogy haldoklik a generátor és nem tölt rendesen? Ha csapágyas lenne, akkor nyikorgó hangot adhat ki?
Illetve, még arra lettem figyelmes, hogy nagyon ritkán(eddig kb 2 v alatt 2x), de a műszerek kijelzőjének a háttérvilágítása elhalványul 1-2 másodpercre.
Köszi!
szanitec
Elküldve: 2020-01-09 22:16 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?
Sziasztok!
A számítógép figyelmeztetett a szerviz intervallum esedékességére, ezért belenéztem. A hátsó fékbetétek cseréjéig 40km volt vissza. Mivel azoknak egyébként semmi baja, lenulláztam a számlálót, a neten talált módon, gondoltam úgy nem fog majd idegesíteni a szerviz figyelmeztetés, amikor majd a nullához ér. Persze véletlenül az első fékbetétet nulláztam, csak utána a hátsót. Az eredmény mindkettőnél az lett, hogy újabb intervallum helyett, sok mínusz jelet mutat (---------), valamint hibaként megjelent a műszerfalon, hogy a fékbetétek elkoptak. Legalábbis az ennek megfelelő kis jelecskék.
Azt kétlem, hogy egy nullázástól elszállt volna mindegyik szenzor, viszont azt olvastam valahol, hogy ha a szenzor már elkopott, nem vágja ki rögtön hibára, csak ha lehúzom vagy megpróbálom így lenullázni. Lehetséges, hogy el voltak már kopva, csak a nullázásig nem jelezte? Ez igaz?
Illetve kérdésem az lenne, hogy ilyenkor most mit tudok tenni? Ha rádugok egy hibakód olvasót és törlöm a hibakódot, az megoldja ezt a problémát vagy most vehetek egy első és egy hátsó kopásjelző szenzort is?