Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2023-02-07 20:06 diagnosztikai programok

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen :)


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok. :D

John Elküldve: 2023-02-07 19:24 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen :)


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.

Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)



YELLOW Elküldve: 2023-02-07 17:59 diagnosztikai programok

John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen :)


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.

John Elküldve: 2023-02-07 11:31 diagnosztikai programok


Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen :)

bagika Elküldve: 2022-12-03 12:21 N45 motorok

Sziasztok!
Autó:2006 évj. BMW 116i. Motorkód: N45B16
Az történt hogy az autó bent állt kereskedésben kb. 4 hónapot, mert el szerettem volna adni.Aztán el szerettem volna hozni de az autó nem indult, az aksi alig tekert, így segítettünk másik aksival. Úgy sem indult be,tréler-szerelő,hibaolvasás, motorvezérlőt nem látja. Motorvezérlő ki, szaki kiméri, semmi baja, vissza az autóba, rá gépre motorvezérlő sehol. Biztik, relék rendben, aksi kicserélve, gyújtás ráadása után teker, minden visszajelentő a műszerfalon megvan aminek meg kell lennie, csak a motor check lámpa nincs sehol, és nem indul. Más hibát nem hoz. Vajon miért nem látni a motorvezérlőt ha rárakjuk gépre amikor elvileg az rendben van? A gyenge aksi első indításnál letilthatott a kis feszültég miatt valamit?

YELLOW Elküldve: 2022-07-21 17:55 Tempomat - utólag?

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Először is elnézést kérek az ostoba kérdésért de szeretném tisztán látni a dolgot.
2002-es tempomattos kocsiról van szó(E46).
Hétvégén lesz egy hosszabb utan vidékre és mivel pályán megyek használnám a tempomattot.
Eddig még soha nem használtam ezért kérnék kis segitséget a kérdéseimre.
1)-ha bekapcsolom akkor azt a sebességet fogja használni amivel jelen pillanatban megyek?
2)-ha közben kuplungot használok akkor felpörög a motor mivel üresen gurul?
3)-ha fékezek utána visszaáll eredeti sebességre vagy akkor megint kell állitgatni?
4)-esetleg a kuplung és fék használatakor automatikusan leold és nem fog szétforogni?
Sorry a buta kérdésekért de még nem használtam tempomattot soha ráadásul húsz éves technika és biztos nem úgy működik mint a mai autók amik már a gondolataidat is kiolvassák!!
Előre is köszönöm a segitséget!


pedig pontosan ugyanúgy működik, mint az új autóknál. én még 1 km-re is bekapcsolom. :D bár mostanában ritkán veszem elő az autót.
felgyorsítasz addig a sebességig, amire be akarsz állni, mondjuk 130. megnyomod a + gombot. (persze előtte már bekapcsoltad a tempomatot, tehát a zöld jelzés már világít a műszerfalon). és azon fog menni. a + és a - gombokkal tudod a sebességet változtatni.
kuplung, fék oldja a tempomatot. a zöld jelzés ott marad a műszerfalon. ilyenkor azzal a műszert jelző gombbal tudsz visszaállni az előzőleg tárolt értékre, pl 130-ra, vagy amin legutóbb ment.
ha megy a tempomat és gyorsítasz, mondjuk 150-re, pl előzöl váltás nélkül), majd elengeded a gázt, akkor motorfékkel lassul vissza 130-ra és újra azt a sebességet fogja tartani.
a ki/be kapcsoló gombbal tudod "lekapcsolni" a tempomatot, de ilyenkor csak a sebességtartást kapcsolod le. maga a rendszer aktív, amíg le nem állítod az autót. bármikor az órás gombot megnyomod a bekapcsoló felett, a legutolsó eltárolt sebességre gyorsít. mindegy milyen fokozatban vagy. de ha közben váltasz sebességet, akkor lekapcsol, ás újra meg kell nyomni.
mindig a + gombbal (de lehet a - gombra is) rögzíted az adott sebességet.
sebességet rögzítesz, nem gázállást vagyis fordulatszámot.
nyugodtan próbálgasd, akár rövid távokon is.


Köszönöm a segitséget YELLOW!
Csak azért kérdeztem mert nem szeretném a kocsit sem OFF-ol ni egy rosszul választott kapcsolással meg nem is én vagyok a pályák sámánja és csak használni szeretném normálisan ha már egyszer belerakták.
Persze az is lehet hogy nem is működik majd meglátom a franc se tudja.
Köszönöm mégegyszer!


én utólag raktam bele, de nem bántam meg. igaz másik autóval 1 év alatt mentem annyit, mint az E46-tal 4 év alatt. kb. 2-3 hetente előveszem egy ~90km-re, bekapcsolom a tempomatot, de elfelejtem rögzíteni a sebességet. most nagyon átszoktam a másikra. még céges autón is tök fura, ha hosszabb távra megyünk, hogy használni kell. pedig korábban tényleg 1 km-re is bekapcsoltam. nyilván a jelenlegi forgalmas viszonyok mellett kb feszt kapcsolgatni kellene, nagyon rossz a közlekedési kultúra.
szerk.: illetve azt kihagytam, hogy talán 20km/h alatt nem működik a tempomat. nem tudsz sebességet berögzíteni.

kisskarex Elküldve: 2022-07-21 12:56 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Először is elnézést kérek az ostoba kérdésért de szeretném tisztán látni a dolgot.
2002-es tempomattos kocsiról van szó(E46).
Hétvégén lesz egy hosszabb utan vidékre és mivel pályán megyek használnám a tempomattot.
Eddig még soha nem használtam ezért kérnék kis segitséget a kérdéseimre.
1)-ha bekapcsolom akkor azt a sebességet fogja használni amivel jelen pillanatban megyek?
2)-ha közben kuplungot használok akkor felpörög a motor mivel üresen gurul?
3)-ha fékezek utána visszaáll eredeti sebességre vagy akkor megint kell állitgatni?
4)-esetleg a kuplung és fék használatakor automatikusan leold és nem fog szétforogni?
Sorry a buta kérdésekért de még nem használtam tempomattot soha ráadásul húsz éves technika és biztos nem úgy működik mint a mai autók amik már a gondolataidat is kiolvassák!!
Előre is köszönöm a segitséget!


pedig pontosan ugyanúgy működik, mint az új autóknál. én még 1 km-re is bekapcsolom. :D bár mostanában ritkán veszem elő az autót.
felgyorsítasz addig a sebességig, amire be akarsz állni, mondjuk 130. megnyomod a + gombot. (persze előtte már bekapcsoltad a tempomatot, tehát a zöld jelzés már világít a műszerfalon). és azon fog menni. a + és a - gombokkal tudod a sebességet változtatni.
kuplung, fék oldja a tempomatot. a zöld jelzés ott marad a műszerfalon. ilyenkor azzal a műszert jelző gombbal tudsz visszaállni az előzőleg tárolt értékre, pl 130-ra, vagy amin legutóbb ment.
ha megy a tempomat és gyorsítasz, mondjuk 150-re, pl előzöl váltás nélkül), majd elengeded a gázt, akkor motorfékkel lassul vissza 130-ra és újra azt a sebességet fogja tartani.
a ki/be kapcsoló gombbal tudod "lekapcsolni" a tempomatot, de ilyenkor csak a sebességtartást kapcsolod le. maga a rendszer aktív, amíg le nem állítod az autót. bármikor az órás gombot megnyomod a bekapcsoló felett, a legutolsó eltárolt sebességre gyorsít. mindegy milyen fokozatban vagy. de ha közben váltasz sebességet, akkor lekapcsol, ás újra meg kell nyomni.
mindig a + gombbal (de lehet a - gombra is) rögzíted az adott sebességet.
sebességet rögzítesz, nem gázállást vagyis fordulatszámot.
nyugodtan próbálgasd, akár rövid távokon is.


Köszönöm a segitséget YELLOW!
Csak azért kérdeztem mert nem szeretném a kocsit sem OFF-ol ni egy rosszul választott kapcsolással meg nem is én vagyok a pályák sámánja és csak használni szeretném normálisan ha már egyszer belerakták.
Persze az is lehet hogy nem is működik majd meglátom a franc se tudja.
Köszönöm mégegyszer!

YELLOW Elküldve: 2022-07-20 18:28 Tempomat - utólag?

kisskarex írta: Sziasztok!
Először is elnézést kérek az ostoba kérdésért de szeretném tisztán látni a dolgot.
2002-es tempomattos kocsiról van szó(E46).
Hétvégén lesz egy hosszabb utan vidékre és mivel pályán megyek használnám a tempomattot.
Eddig még soha nem használtam ezért kérnék kis segitséget a kérdéseimre.
1)-ha bekapcsolom akkor azt a sebességet fogja használni amivel jelen pillanatban megyek?
2)-ha közben kuplungot használok akkor felpörög a motor mivel üresen gurul?
3)-ha fékezek utána visszaáll eredeti sebességre vagy akkor megint kell állitgatni?
4)-esetleg a kuplung és fék használatakor automatikusan leold és nem fog szétforogni?
Sorry a buta kérdésekért de még nem használtam tempomattot soha ráadásul húsz éves technika és biztos nem úgy működik mint a mai autók amik már a gondolataidat is kiolvassák!!
Előre is köszönöm a segitséget!


pedig pontosan ugyanúgy működik, mint az új autóknál. én még 1 km-re is bekapcsolom. :D bár mostanában ritkán veszem elő az autót.
felgyorsítasz addig a sebességig, amire be akarsz állni, mondjuk 130. megnyomod a + gombot. (persze előtte már bekapcsoltad a tempomatot, tehát a zöld jelzés már világít a műszerfalon). és azon fog menni. a + és a - gombokkal tudod a sebességet változtatni.
kuplung, fék oldja a tempomatot. a zöld jelzés ott marad a műszerfalon. ilyenkor azzal a műszert jelző gombbal tudsz visszaállni az előzőleg tárolt értékre, pl 130-ra, vagy amin legutóbb ment.
ha megy a tempomat és gyorsítasz, mondjuk 150-re, pl előzöl váltás nélkül), majd elengeded a gázt, akkor motorfékkel lassul vissza 130-ra és újra azt a sebességet fogja tartani.
a ki/be kapcsoló gombbal tudod "lekapcsolni" a tempomatot, de ilyenkor csak a sebességtartást kapcsolod le. maga a rendszer aktív, amíg le nem állítod az autót. bármikor az órás gombot megnyomod a bekapcsoló felett, a legutolsó eltárolt sebességre gyorsít. mindegy milyen fokozatban vagy. de ha közben váltasz sebességet, akkor lekapcsol, ás újra meg kell nyomni.
mindig a + gombbal (de lehet a - gombra is) rögzíted az adott sebességet.
sebességet rögzítesz, nem gázállást vagyis fordulatszámot.
nyugodtan próbálgasd, akár rövid távokon is.

imreandris Elküldve: 2022-06-20 21:05 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!
A problémám a következő: elindulok az autóval, a műszerfalon kijelzni az autó, hogy a csomagtérajtó nyitva. Megállok a lámpánál, elindulok, ismét ugyan ez. Megnéztem, a csomagtér zárva van. A kapcsoló nyitja rendesen, a központi zár is lezárja... mi lehet a gond? (bmw e90 2005 - ös évjárat)


ha nincs válasz, akkor egy újonnan nyitott topic-ban se lesz. pontosat én sem tudok adni, ezért nem válaszoltam.
nekem leginkább kontakt problémára utalna a dolog. átvezetőnél kábel szakadás, vagy maga a zárszerkezet az csomiajtóban. el kell vinni egy jó autóelektronikáshoz. ha érti a dolgát megcsinálja, megtalálja a problémát. esetleg ha kombi, akkor a külön nyíló üveg is bekavarhat.


Köszönöm a választ, igazad volt, még egyszer megnéztem a kábelköteget a csomagtartónál. Az egyik vezeték ami a zártól jön, elvolt szakadva. Összeforrasztottam, azóta oké.

YELLOW Elküldve: 2022-06-19 22:22 Mi lehet a baj?_

imreandris írta: Sziasztok!
A problémám a következő: elindulok az autóval, a műszerfalon kijelzni az autó, hogy a csomagtérajtó nyitva. Megállok a lámpánál, elindulok, ismét ugyan ez. Megnéztem, a csomagtér zárva van. A kapcsoló nyitja rendesen, a központi zár is lezárja... mi lehet a gond? (bmw e90 2005 - ös évjárat)


ha nincs válasz, akkor egy újonnan nyitott topic-ban se lesz. pontosat én sem tudok adni, ezért nem válaszoltam.
nekem leginkább kontakt problémára utalna a dolog. átvezetőnél kábel szakadás, vagy maga a zárszerkezet az csomiajtóban. el kell vinni egy jó autóelektronikáshoz. ha érti a dolgát megcsinálja, megtalálja a problémát. esetleg ha kombi, akkor a külön nyíló üveg is bekavarhat.