Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


John Elküldve: 2017-09-04 18:45 AUX

John írta: Sziasztok.Hátha másoknak is jól jön ez a bekötés:http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/ Kérdésem viszont akadna:Ha ugyanígy szeretném bekötni viszont nekem hátúl be van vezetékelve a Cd-tárig két csati is,egyik 6 a másik 3 pines,megnéztem a magnókazettás (Mode gombos)fejegységem hátuljába (bal oldalon)viszont nem az aux (ami elvileg a jobb oldalon kell csatlakoznia) hanem a Cd-tár van be kötve de az aux hely helye üresen van hagyva és amit kérdezni szeretnék hogy ne foglalkozzak vele és hátul ami van két csati azokra is rá tudom simán biggyeszteni a jack dugajt? Viszont melyik csati kell nekem a 3 vagy a 6 csatlakozós és azon belül melyik színt melyikhez kell kötni a jack dugón? Hátúl ugyanígy hiányzik a jobb oldali csati helye a fejegység mögött.De akkor minek vezetékeli be a barom Bmw mérnök a kábelt???

Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. :)(Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..:D)



bricktopm Elküldve: 2017-08-27 14:13 diagnosztikai programok

YELLOW írta:

én meg azt vettem észre, hogy az INPA, mintha nem mutatna minden shadow hibát. vagy lehet a scenner generálja be magának, esetleg valami megmaradt bitek alapján.


Mire gondolsz, miylen hiba?
Én is figyeltem, hogy a BMW scanner hoz egy ASC CAN hibát, amit az INPA nem. Viszont nem is élő hiba, ABS szenzoros időkből való. De a scanner hozzá....Plusz a világítás modulomban is szokott lenni egy, mivel az egyik hátsó index foglalatom néha kihagy, tudod a cold scannbe bedobja, ég a műszerfalon, majd ha felkapcsolom a lámpát kimegy. És ezt sem mutatja az INPA, vagy még nem találtam meg.

hil Elküldve: 2017-08-26 17:11 Csomagtartó nyitás

bricktopm írta:
Tibi0717 írta: Sziasztok!

Nem találtam hasonló hibát ezért írok ide...
Van egy E46 318ci 2000-res évjáratú kocsi aminek a csomagtartója csak kulccsal nyílik, illetve ég a műszerfalon a csomagtér lámpa hogy nyitva van még akkor is ha manuálissan bezárom.... Kicseréltem a nyitót zárat mindent és nem javult meg... Esetleg valaki tudna tanácsot adni hogy mit próbáljak még meg.
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: Tibi


Nyitásérzékelő, vagy annak a kábele, csatlakozója...
Ha nyitva állapotot érzékel, nem is nyitja a zárat, csak mechanikusan kulccsal. Próbáld ki, hogy a zárnál rövidre zárod, elvileg ki kell aludjon a mászerfalon a lámpa és kell tudd nyitni. Ha nem, akkor vagy tényleg szakadt a kábel, vagy a csatlakozója rohadt le a túloldalon.

Szerint egyszerűen csak el van szakadva, vagy zárlatos a kábelköteg a csomitér átvezetőben. Sedánnál ez tipikus hiba szokott lenni.(jobb oldalon, abban a fekete harmonika gumi csőben)

bricktopm Elküldve: 2017-08-26 10:46 Csomagtartó nyitás

Tibi0717 írta: Sziasztok!

Nem találtam hasonló hibát ezért írok ide...
Van egy E46 318ci 2000-res évjáratú kocsi aminek a csomagtartója csak kulccsal nyílik, illetve ég a műszerfalon a csomagtér lámpa hogy nyitva van még akkor is ha manuálissan bezárom.... Kicseréltem a nyitót zárat mindent és nem javult meg... Esetleg valaki tudna tanácsot adni hogy mit próbáljak még meg.
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: Tibi


Nyitásérzékelő, vagy annak a kábele, csatlakozója...
Ha nyitva állapotot érzékel, nem is nyitja a zárat, csak mechanikusan kulccsal. Próbáld ki, hogy a zárnál rövidre zárod, elvileg ki kell aludjon a mászerfalon a lámpa és kell tudd nyitni. Ha nem, akkor vagy tényleg szakadt a kábel, vagy a csatlakozója rohadt le a túloldalon.

Tibi0717 Elküldve: 2017-08-26 10:29 Csomagtartó nyitás

Sziasztok!

Nem találtam hasonló hibát ezért írok ide...
Van egy E46 318ci 2000-res évjáratú kocsi aminek a csomagtartója csak kulccsal nyílik, illetve ég a műszerfalon a csomagtér lámpa hogy nyitva van még akkor is ha manuálissan bezárom.... Kicseréltem a nyitót zárat mindent és nem javult meg... Esetleg valaki tudna tanácsot adni hogy mit próbáljak még meg.
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: Tibi

gulyi Elküldve: 2017-08-22 10:57 Fûtés - Klíma

[quote="gulyi"]
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.
Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:
Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az
ajtókban van.A link neve

a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Nézd meg az ajtókat ezzel a módszerrel.Aztán ellenőrizd a pollenszűrőházat is.A 2 kis lefolyó nincs e eldugulva.Ha nem itt ázik,akkor lehet tényleg a klíma kondenzcsöve.
Én leszedetném a kipufogót,meg a váltót,és kiszivatnám a csövet vizes porszívóval.Vagy sűrített levegővel megnyomatnám.Pontosan nem tudom a helyét ennek,azt olvastam,hogy a váltó felett van a cső.Gondolom ki kell kapni valamennyire a váltót,hogy hozzá lehessen rendesen férni.De ez kisebb meló,mint az egész fűtésboxot kiszedni,és műszerfalat bontani.Annyit tudok még tanácsolni,hogy a pollenszűrőt cseréld időben,és tartsd tisztán a pollenszűrő házat is.Akkor nem nagyon lesz többet ilyen cső eldugulás,ha ez a baj egyáltalán.




a kérdésemkor bemásoltam egy képet,hogy hol a cső /igaz elég szar képet rakott be/, valóban a váltó fölött jön ki, de már én is kotortam,szívattam fújtam stb. Megpróbálom még a villanyszereléshez használt vezeték behúzóval meg kotorni
[/quote

No meg lett a vizesedés oka, a bal oldalon elől-hátul beázik az ajtó!

Stevensan Elküldve: 2017-08-20 21:07 alapjárati probléma

Arpad írta:
Bitu79 írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. :) Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.


Nálam fals levegőt szívott. Kicserélték a tömítéseket és megjavult.


Nálam is, full darabokra volt szakadva a blokk mögött egy páros levegőcső és a csere után kiderült, hogy még a kartergáz szűrő is kuka. Ugyan ez volt, néha le is fulladt, de a cső és a szűrő cseréje után helyrejött. Alapvertően nem volt olyan drága a mutatvány, mint amennyit szívni lehetett vele. Közben a kódolvasó folyamatosan első lambdaszondát hozott.

Arpad Elküldve: 2017-08-20 19:02 alapjárati probléma

Bitu79 írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. :) Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.


Nálam fals levegőt szívott. Kicserélték a tömítéseket és megjavult.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 14:48 alapjárati probléma

BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. :) Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.

dbencsik1986 Elküldve: 2017-08-20 08:59 légzsák lámpa világít

Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
dbencsik1986 írta:
Doxa320d írta:
dbencsik1986 írta: Sziasztok!
Sajnos nekem is előjött a probléma egy E90-ben, azaz világít a légzsák és a biztonsági öv lámpa is. Egy olajcsere során a szervíz törölte de pár óra múlva újra előjött. Megnéztem egy OBD olvasóval, de semmi hibaüzenetet nem talál, azonban a hibajelző lámpák világítanak. Van valakinek ilyen tapasztalata?
Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Nekem is ugyanez volt a gondom k.b 2 hónapja.

Az anyós ülésnél tönkre ment az ülésfoglaltság érzékelőd.

1. Veszel egy ülésfoglaltság érzékelőt és megcsinálod,vagy csináltatod. 50-60.000Ft max.
2. Veszel egy emulátort és rádugod! 2 perc. Mind a két lámpa elalszik. Viszont! Az anyósoldalon minden esetben kifog nyílni a légzsák! Tehát ha ütközöl,akkor pukkan anélkül is,ha nem is ül ott senki. 20-25.000Ft

3. Kiprogramoztatod belőle a figyelést. k.b 15-20.000FT


Szia!

Köszönöm szépen a tippet!
Mielőtt belevégtam azonban sikerült kiolvastatni a hibakódot egy jobb műszerrel:
Egyetlen hibát talált: 93B5 - Övfeszítő gyújtókör2. sor balra - Hibás
Ha jól gondolom akkor ez a pirotechnikai övfeszítő lesz. Létezik erre is emulátor? Van valakinek erre tapasztalata? Esetleg ennek is ki lehet kapcsolni a fegyelését?

Előre is köszi a válaszokat!


ez is típushiba, amiért szintén az ülés alatti csatlakozó a felelős. több külföldi fórumon is írják.
én nem játszanék emulátorral sehol.
az övfeszítőt érdemes komolyan venni. még az ülésfoglaltság jelző hagyján, max kiprogramozom belőle, oszt nyílik mindig, baj nem lehet. de emulátort ott sem használnék.
amúgy nem tudom arra létezik-e.


:/ Szerintem sem érdemes emulátorokkal szórakozni.Ha az ülésfoglaltság érzékelő kikapcsolás miatt mindig nyílik a légzsák szerintem az is baj,mert törik a műszerfal feleslegesen,illetve lehet lufit is venni potyára még akkor is,ha nem kellett volna nyílnia neki...


De mást nagyon mondjuk nem lehet vele,mert cseréhez szét kell szedni az ülést,ami kárpitos munka...
Az övfeszítő az viszont tényleg életveszélyes lehet,ha rossz.De azt lehet cserélni.Próbáld meg jól megmozgatni a kábeleket,lehet valami kontakthiba csak az övfeszítő kábelénél...Átmozgatás után töröljétek a hibát,és nézzétek meg,hogy ugyanúgy visszaírja e.

Yellow amúgy erről is csinált videót,íme:

https://www.youtube.com/watch?v=UQR8R5oGI4w




Sziasztok! A probléma átmenetileg megoldódott, de mivel tanulságos gondoltam leírom ide. Valóban a hátsó övfeszítő volt a ludas, de sajnos nem úgy ahogy gondoltam. A probléma már az előző tulajnál előjött és valami szakember a javìtás helyett elvágta az övfeszítő kábeleit és rátekert (nem forrasztott) egy ellenállást. Ez a kapcsolat öregedett el és az ellenállása megnött így a rendszer bejelzett (3 helyett 4.5 ohm). Az ellenállást visszaforrasztva nincs hiba visszajelzés egyelőre (a csatlakozón mért ellenállás 3,5 ohm körüli), de indulhat a kérés bontóban övfeszítő és kábel után. Valami tipp esetleg? Az újat tényleg arányában mérik?