Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2018. október 18. csütörtök, 21:41


gumisjani írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Egész nyáron minden rendben volt az alapjárattal,még klímával is szépen járt.Most,hogy már a fűtést használni kell újra hullámzik,ha kikapcsolom kisimul. Okozhatja a fűtőmotor ellenállás? Akkor klímával miért jó? A segítségeteket előre is köszönöm!


Szia.Sikerült rájönni a hiba okára?Nekem is hasonló problémám van.valamint mikor elindítom valami kerreg benne de csak alapjáraton ha gázt adok elhallgat.


Szia! Egyelőre sajnos nincs ideje a szerelőmnek,hogy megnézzük diaggal,de ha okosabb leszek megírom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz gumisjani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. október 18. csütörtök, 19:36


Jani69 írta: Sziasztok!
Egész nyáron minden rendben volt az alapjárattal,még klímával is szépen járt.Most,hogy már a fűtést használni kell újra hullámzik,ha kikapcsolom kisimul. Okozhatja a fűtőmotor ellenállás? Akkor klímával miért jó? A segítségeteket előre is köszönöm!


Szia.Sikerült rájönni a hiba okára?Nekem is hasonló problémám van.valamint mikor elindítom valami kerreg benne de csak alapjáraton ha gázt adok elhallgat.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2004

státusz Karesz1234

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. október 15. hétfő, 08:59


Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
2004-es e83, 2000-es diesel (151Le)....
Reggeli hideg indításnál minimálisan de ingadozik az alapjárat (850-950 közöttt). nem volt vészes. Melegen is ingadozik nagyon picit.
szerelőtől kaptam egy adaléákot (nem emlékszem a nevére, de nem spuri meg társai), ami kitakarítaná (?) a fúvókákat stb..., erre vasárnap üzemmeleg állapotban kereszteződéshez érve, üresbe kilökve a váltót, leesett 500-ra kb a fordulat és majdnem lefulladtam...
Szerintetek ez most miért lehet? Fúvóka gond? az adalék okozza? légtömegmérő? Turbó jeladó? Kartergzszűrő? vagy mi lehet szerintetek? Volt valakinek hasonló, vagy ugyanilyen gondja?

Nagyon köszi a tapasztalataitokat!!!

Köszi
Karesz

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2018. október 08. hétfő, 21:00


Sziasztok!
Egész nyáron minden rendben volt az alapjárattal,még klímával is szépen járt.Most,hogy már a fűtést használni kell újra hullámzik,ha kikapcsolom kisimul. Okozhatja a fűtőmotor ellenállás? Akkor klímával miért jó? A segítségeteket előre is köszönöm!

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 18:20


Jani69 írta:
Tibo írta: Hali mindenki!

A problémám nekem is fennáll még az alapjárattal mikor lelassítok lámpánál teljesen. 5-600ra leugrik majd vissza. Mielőtt bárki is nekiáll kicserélni sorba mindent ( saját hibámból ), a probléma ugysnúgy fennáll.
-kartergázszűrő
-légt.mérő
-gyertyák
-vákumcsövek
-üza.szűrő
cserélve és nem ezekkel volt a gond.
A gond elektronikus és ami ezt okozza az a feszültségszabályzó csak még nem volt időm kicserélni.
Nekem a diag ezt írja hibának P171, Check fuel supply. Üdv


Szia! Nekem is kicsit hullámzik az alapjárat de csak felkapcsolt világítással,diag nem mutatott hibát.Elképzelhető,hogy a fesz-szabályzóm haldoklik?


Sziasztok!
Nekem is alapjárat 600-700, de néha ugrál. Világítással vagy nélküle még nem figyeltem, de majd fogom. Én eddig arra tippeltem, hogy talán túl alacsony az alapjárat, bár ehhez szinte egyáltalán nem értek.



Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 12:47


Tibo írta: Hali mindenki!

A problémám nekem is fennáll még az alapjárattal mikor lelassítok lámpánál teljesen. 5-600ra leugrik majd vissza. Mielőtt bárki is nekiáll kicserélni sorba mindent ( saját hibámból ), a probléma ugysnúgy fennáll.
-kartergázszűrő
-légt.mérő
-gyertyák
-vákumcsövek
-üza.szűrő
cserélve és nem ezekkel volt a gond.
A gond elektronikus és ami ezt okozza az a feszültségszabályzó csak még nem volt időm kicserélni.
Nekem a diag ezt írja hibának P171, Check fuel supply. Üdv


Szia! Nekem is kicsit hullámzik az alapjárat de csak felkapcsolt világítással,diag nem mutatott hibát.Elképzelhető,hogy a fesz-szabályzóm haldoklik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Tibo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 11:56


Hali mindenki!

A problémám nekem is fennáll még az alapjárattal mikor lelassítok lámpánál teljesen. 5-600ra leugrik majd vissza. Mielőtt bárki is nekiáll kicserélni sorba mindent ( saját hibámból ), a probléma ugysnúgy fennáll.
-kartergázszűrő
-légt.mérő
-gyertyák
-vákumcsövek
-üza.szűrő
cserélve és nem ezekkel volt a gond.
A gond elektronikus és ami ezt okozza az a feszültségszabályzó csak még nem volt időm kicserélni.
Nekem a diag ezt írja hibának P171, Check fuel supply. Üdv


Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 11:03


Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Válaszotokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Stevensan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 21:07


Arpad írta:
Bitu79 írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.


Nálam fals levegőt szívott. Kicserélték a tömítéseket és megjavult.


Nálam is, full darabokra volt szakadva a blokk mögött egy páros levegőcső és a csere után kiderült, hogy még a kartergáz szűrő is kuka. Ugyan ez volt, néha le is fulladt, de a cső és a szűrő cseréje után helyrejött. Alapvertően nem volt olyan drága a mutatvány, mint amennyit szívni lehetett vele. Közben a kódolvasó folyamatosan első lambdaszondát hozott.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 19:02


Bitu79 írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.


Nálam fals levegőt szívott. Kicserélték a tömítéseket és megjavult.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (44 pont) | Hozzászólások: 675

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 14:48


BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15095 pont) | Hozzászólások: 16285

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 23:10


BMW0926 írta:
Jobbulást Neked!

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.

És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:

Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?

Utolsó kérdésem ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!



sok ENTER-t sem kell ütni a kommentbe, mert vannak, akik a sok üres helybe fognak beírni.
AdBlock AdBlock+ nekem fogja Chrome alatt, nincs felugró.
széles gumi jobban viszi, ha nyomvájú van, vagy lejt az út oldalra. nekem ilyen, téli keskennyel, meg alig.
nekem is volt mosva a motor, de nekem nem volt gond. azérte gy hibatörlés önmagában kevés. ha BMW spec programot használt, akkor lehet csinált egy adaptáció törlést és azért lett jó.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 22:21


John írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom



Jobbulást Neked!

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.



És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:



Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?



Utolsó kérdésem ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 556

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 10:18


YELLOW írta:
John írta: Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom


azt is ki lehet mérni, csak felesleges, mert úgyis egyben kell cserélni.
igen az hátrány, hogy egyszerű módszerrel nem lehet kizárni. bár esetedben a diag segíthet megmondani melyik hengerben nincs robbanás.
de nyugtasson meg, hogy nálad legalább ez sem gyakori probléma, hogy a trafó rossz legyen. fater Astra H-ban 15ezer után cserélni kellett
Igen ez tetszik amit anno is mondtál hogy ez egy jól be vált moci de ez az egy ami nem tetszik benne és bosszant hogy egybe van (Ahogy hofi mondaná:"Ez egyszerűen felháborító Elvtársak..") Egyébként ha arra kerülne a sor hogy mondjuk haldokolna a trafóm,azt példáúl Inpával hol tudnám megmondani melyik szakasza rossz a trafómnak,az egyenetlenségi járás,vagy dobna rá hibakódot konkrétan hengerre vetítve? (Ennyiben "felháborító Elvtársak")



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15095 pont) | Hozzászólások: 16285

Elküldve: 2017. július 26. szerda, 05:17


John írta: Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom


azt is ki lehet mérni, csak felesleges, mert úgyis egyben kell cserélni.
igen az hátrány, hogy egyszerű módszerrel nem lehet kizárni. bár esetedben a diag segíthet megmondani melyik hengerben nincs robbanás.
de nyugtasson meg, hogy nálad legalább ez sem gyakori probléma, hogy a trafó rossz legyen. fater Astra H-ban 15ezer után cserélni kellett