autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2019. december 05. csütörtök, 10:56


Új probléma alapjáraton olyan szinten rezonál a motor, hogy a kipufogot is végig ráza annyira hogy azt hinni széthulik mindjárt az egész valamint menetkőzben egyenletes temponál is gondol egyet és megemeli a fordulatot majd vissza.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2019. december 04. szerda, 16:55


YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! Az autó : e46 320cd automata
Probléma: állora fékezésnél 1 pillanatra megemeli az alapjáratot valamint a pillanatnyi fogyasztás mérő is felmegy kb 5 literig utána vissza áll normálisra. Elméletileg 1 gyertyám rossz ez okozhatja ?


néha csinálja benzinesnél is. akkor van gáz, ha majdnem végállásig kimegy.


Bocsi azt elfelejtetem írni ,hogy D-ből P-be váltásnál is megcsinálta ugyan ezt, Most kapot egy másik ECU-t mivel kiderült hogy a régi zárlatos volt és egy vezetéket is haza vágott.
A régi Ecu val nem csinálta bár azal az alapj!ratot se emelte meg még -10 fokban semm


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16739

Elküldve: 2019. december 04. szerda, 16:33


CzTomi írta: Sziasztok! Az autó : e46 320cd automata
Probléma: állora fékezésnél 1 pillanatra megemeli az alapjáratot valamint a pillanatnyi fogyasztás mérő is felmegy kb 5 literig utána vissza áll normálisra. Elméletileg 1 gyertyám rossz ez okozhatja ?


néha csinálja benzinesnél is. akkor van gáz, ha majdnem végállásig kimegy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2019. december 04. szerda, 15:36


Sziasztok! Az autó : e46 320cd automata
Probléma: állora fékezésnél 1 pillanatra megemeli az alapjáratot valamint a pillanatnyi fogyasztás mérő is felmegy kb 5 literig utána vissza áll normálisra. Elméletileg 1 gyertyám rossz ez okozhatja ?

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2019. április 12. péntek, 21:51


Sziasztok

Szintén alapjárati problémám van: Cseréltem gyári légtömegmérőre, hibákat, adaptációkat töröltem, az óta hol elfogadható az alapjárat, hol nem. Hol eltűnik a sárga motor lámpa, hol visszajön. Megfigyeltem, hogy kb. minden 8. indításnál visszajön a motorlámpa, aztán minden 6. indításnál előjön. Ha nem világít, minden oké. Húz a kocsi, menne, mint a háborodás.
Inpa, még mindig a burning fail cylinder 5-öt írja. Ötlet valakinek, mi lehet a gond?


A motorlámpa mellett két sárga lámpám is van: a gyorsulásérzékelőt, és a kormányszög jeladót írta ki az INPA, majd hibakód törlése után sem tűnek el a lámpák. Majd hibakód törlése után 2-3 héttel kezdett eltűnni a két sárga lámpa: A kipörgésgátló, és a felkiáltójeles kézifék lámpa. Hibakód már nincs, de azért kb. minden 5. indításnál megjelennek, majd két-három indítás után eltűnnek. Szerintetek mi okozhatja a hibát?

INPA ezt írta ki, hibakód törlés előtt:

not an ASC message

90 degrees difference of wiper to large

Azért is írtam be ezt ide, mert azt hallottam, hogy ez a DSC-s dolog összefüggésbe lehet a motor teljesítményével, vagyis a hibalámpájával. Ez igaz lehet?



Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2018. október 18. csütörtök, 21:41


gumisjani írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Egész nyáron minden rendben volt az alapjárattal,még klímával is szépen járt.Most,hogy már a fűtést használni kell újra hullámzik,ha kikapcsolom kisimul. Okozhatja a fűtőmotor ellenállás? Akkor klímával miért jó? A segítségeteket előre is köszönöm!


Szia.Sikerült rájönni a hiba okára?Nekem is hasonló problémám van.valamint mikor elindítom valami kerreg benne de csak alapjáraton ha gázt adok elhallgat.


Szia! Egyelőre sajnos nincs ideje a szerelőmnek,hogy megnézzük diaggal,de ha okosabb leszek megírom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz gumisjani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. október 18. csütörtök, 19:36


Jani69 írta: Sziasztok!
Egész nyáron minden rendben volt az alapjárattal,még klímával is szépen járt.Most,hogy már a fűtést használni kell újra hullámzik,ha kikapcsolom kisimul. Okozhatja a fűtőmotor ellenállás? Akkor klímával miért jó? A segítségeteket előre is köszönöm!


Szia.Sikerült rájönni a hiba okára?Nekem is hasonló problémám van.valamint mikor elindítom valami kerreg benne de csak alapjáraton ha gázt adok elhallgat.


autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2004

státusz Karesz1234

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. október 15. hétfő, 08:59


Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
2004-es e83, 2000-es diesel (151Le)....
Reggeli hideg indításnál minimálisan de ingadozik az alapjárat (850-950 közöttt). nem volt vészes. Melegen is ingadozik nagyon picit.
szerelőtől kaptam egy adaléákot (nem emlékszem a nevére, de nem spuri meg társai), ami kitakarítaná (?) a fúvókákat stb..., erre vasárnap üzemmeleg állapotban kereszteződéshez érve, üresbe kilökve a váltót, leesett 500-ra kb a fordulat és majdnem lefulladtam...
Szerintetek ez most miért lehet? Fúvóka gond? az adalék okozza? légtömegmérő? Turbó jeladó? Kartergzszűrő? vagy mi lehet szerintetek? Volt valakinek hasonló, vagy ugyanilyen gondja?

Nagyon köszi a tapasztalataitokat!!!

Köszi
Karesz

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2018. október 08. hétfő, 21:00


Sziasztok!
Egész nyáron minden rendben volt az alapjárattal,még klímával is szépen járt.Most,hogy már a fűtést használni kell újra hullámzik,ha kikapcsolom kisimul. Okozhatja a fűtőmotor ellenállás? Akkor klímával miért jó? A segítségeteket előre is köszönöm!

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 94

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 18:20


Jani69 írta:
Tibo írta: Hali mindenki!

A problémám nekem is fennáll még az alapjárattal mikor lelassítok lámpánál teljesen. 5-600ra leugrik majd vissza. Mielőtt bárki is nekiáll kicserélni sorba mindent ( saját hibámból ), a probléma ugysnúgy fennáll.
-kartergázszűrő
-légt.mérő
-gyertyák
-vákumcsövek
-üza.szűrő
cserélve és nem ezekkel volt a gond.
A gond elektronikus és ami ezt okozza az a feszültségszabályzó csak még nem volt időm kicserélni.
Nekem a diag ezt írja hibának P171, Check fuel supply. Üdv


Szia! Nekem is kicsit hullámzik az alapjárat de csak felkapcsolt világítással,diag nem mutatott hibát.Elképzelhető,hogy a fesz-szabályzóm haldoklik?


Sziasztok!
Nekem is alapjárat 600-700, de néha ugrál. Világítással vagy nélküle még nem figyeltem, de majd fogom. Én eddig arra tippeltem, hogy talán túl alacsony az alapjárat, bár ehhez szinte egyáltalán nem értek.



Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 12:47


Tibo írta: Hali mindenki!

A problémám nekem is fennáll még az alapjárattal mikor lelassítok lámpánál teljesen. 5-600ra leugrik majd vissza. Mielőtt bárki is nekiáll kicserélni sorba mindent ( saját hibámból ), a probléma ugysnúgy fennáll.
-kartergázszűrő
-légt.mérő
-gyertyák
-vákumcsövek
-üza.szűrő
cserélve és nem ezekkel volt a gond.
A gond elektronikus és ami ezt okozza az a feszültségszabályzó csak még nem volt időm kicserélni.
Nekem a diag ezt írja hibának P171, Check fuel supply. Üdv


Szia! Nekem is kicsit hullámzik az alapjárat de csak felkapcsolt világítással,diag nem mutatott hibát.Elképzelhető,hogy a fesz-szabályzóm haldoklik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Tibo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 11:56


Hali mindenki!

A problémám nekem is fennáll még az alapjárattal mikor lelassítok lámpánál teljesen. 5-600ra leugrik majd vissza. Mielőtt bárki is nekiáll kicserélni sorba mindent ( saját hibámból ), a probléma ugysnúgy fennáll.
-kartergázszűrő
-légt.mérő
-gyertyák
-vákumcsövek
-üza.szűrő
cserélve és nem ezekkel volt a gond.
A gond elektronikus és ami ezt okozza az a feszültségszabályzó csak még nem volt időm kicserélni.
Nekem a diag ezt írja hibának P171, Check fuel supply. Üdv

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. december 17. vasárnap, 11:03


Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Válaszotokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Stevensan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 21:07


Arpad írta:
Bitu79 írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.


Nálam fals levegőt szívott. Kicserélték a tömítéseket és megjavult.


Nálam is, full darabokra volt szakadva a blokk mögött egy páros levegőcső és a csere után kiderült, hogy még a kartergáz szűrő is kuka. Ugyan ez volt, néha le is fulladt, de a cső és a szűrő cseréje után helyrejött. Alapvertően nem volt olyan drága a mutatvány, mint amennyit szívni lehetett vele. Közben a kódolvasó folyamatosan első lambdaszondát hozott.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 19:02


Bitu79 írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.


Nálam fals levegőt szívott. Kicserélték a tömítéseket és megjavult.