Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


BarG Elküldve: 2017-08-02 19:12 Katalizátor

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1? :P :)



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. :D Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért :)



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi? :)



Kutya fülét 100 000 km az élettartama.Ennek a háromszorosa is lehet akár,vagy több.De ne heréld ki,mert világítani fog a műszerfalad.Autósboltokban(Bárdi,Unix) is tudnak ebben segíteni.A lambda szondák szoktak inkább elromlani,de azok is több százezer kiló méter alatt.Egy jó kipufogó szervízben biztos segítenek.Én biztos,hogy bontottat vennék,ha az enyém elromlana.

Rendben de én mint hozzá nemértő honnan látok bele a bontott kat-belsejébe? Vagy mi a trükk mit kell nézni rajta :)



Garanciát kell kérni rá, hogyha 3 napon belül visszaviszed, akkor visszaadják a teljes vételárat.
A 3 nap elég rá, hogy felszereltesd és megmérjék műszeresen az emissziót. Ha rendben van, akkor jó, megtartod, ha nem jók a mérési eredmények, akkor visszaadod. Így is buksz néhány szerelési költséget és a mérés díját.

John Elküldve: 2017-08-02 18:55 Katalizátor

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1? :P :)



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. :D Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért :)



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi? :)



Kutya fülét 100 000 km az élettartama.Ennek a háromszorosa is lehet akár,vagy több.De ne heréld ki,mert világítani fog a műszerfalad.Autósboltokban(Bárdi,Unix) is tudnak ebben segíteni.A lambda szondák szoktak inkább elromlani,de azok is több százezer kiló méter alatt.Egy jó kipufogó szervízben biztos segítenek.Én biztos,hogy bontottat vennék,ha az enyém elromlana.

Rendben de én mint hozzá nemértő honnan látok bele a bontott kat-belsejébe? Vagy mi a trükk mit kell nézni rajta :)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 18:16 Katalizátor

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1? :P :)



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. :D Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért :)



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi? :)



Kutya fülét 100 000 km az élettartama.Ennek a háromszorosa is lehet akár,vagy több.De ne heréld ki,mert világítani fog a műszerfalad.Autósboltokban(Bárdi,Unix) is tudnak ebben segíteni.A lambda szondák szoktak inkább elromlani,de azok is több százezer kiló méter alatt.Egy jó kipufogó szervízben biztos segítenek.Én biztos,hogy bontottat vennék,ha az enyém elromlana.

John Elküldve: 2017-08-02 18:10 Katalizátor

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1? :P :)



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. :D Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért :)



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi? :)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 17:52 Katalizátor

John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1? :P :)



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. :D Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért :)



YELLOW Elküldve: 2017-07-31 16:41 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?


az normális ha üresben és kinyomott kuplungnál megy fel a fogyi mutató egy bizonyos szintig, 8 liter felé nem kéne. hiszen ha üresben gurulsz, akkor a motor alapjáraton jár, amihez még jön egy sebesség, ami miatt mutat.
motorfékkel nullán kell állnia, ahogy megszűnik a motorfék, úgy elkezd emelkedni. ha párás a levegő, akkor néha, évente 2-3x csinál olyat, hogy motorfék, majd mire megszűnik és kinyomom a kuplongot akkor kicsit elkezd felmenni.

Mauser84 Elküldve: 2017-07-31 16:01 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.



Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?

YELLOW Elküldve: 2017-07-27 20:43 Társalgó

Heidt írta: Sziasztok, Kis segítséget kérnék a következő tünetekkel: BMW X5 E53, 2003 Autó ment, majd leállítottuk, és nem akart elindulni. Ezelőtt hibátlanul működött. Próbálkozás közben lemerítettük az aksit is természetesen. BMW Zágráb szervizben kicseréltek két relét, majd átadták az autót lemerült aksival. Bebiláztuk, elindult. Csakhogy világított a műszerfal mint a karácsonyfa és egy csomó dolog nem ment. Központ ablakemelő, kipörgésgátló, és még egy csomó minden. Hazafelé megálltunk egy benzinkútnál, leáálítom a kocsit kiveszem a kulcsot, és hallom, hogy jár a motor..... Szerencsére hazahozott, de ez így nagyon nem jó. Valakinek volt már hasonló? Vagy ötet, hogy mi lehet? Lehet ez a probléma a lemerült aksitól, vagy gyenge aksitól? És van valami BMW guru akit ismertek? Köszi a segítséget.


hát próbáld ki, ha feltöltöd az akksit, akkor produkálja-e a tünetet.
sajnos lehet rosszul bikázni, BMW érzékeny is rá. nem mondom, hogy az lett a baja, csak hallani ilyeneket.

Heidt Elküldve: 2017-07-27 17:50 Társalgó

Sziasztok, Kis segítséget kérnék a következő tünetekkel: BMW X5 E53, 2003 Autó ment, majd leállítottuk, és nem akart elindulni. Ezelőtt hibátlanul működött. Próbálkozás közben lemerítettük az aksit is természetesen. BMW Zágráb szervizben kicseréltek két relét, majd átadták az autót lemerült aksival. Bebiláztuk, elindult. Csakhogy világított a műszerfal mint a karácsonyfa és egy csomó dolog nem ment. Központ ablakemelő, kipörgésgátló, és még egy csomó minden. Hazafelé megálltunk egy benzinkútnál, leáálítom a kocsit kiveszem a kulcsot, és hallom, hogy jár a motor..... Szerencsére hazahozott, de ez így nagyon nem jó. Valakinek volt már hasonló? Vagy ötet, hogy mi lehet? Lehet ez a probléma a lemerült aksitól, vagy gyenge aksitól? És van valami BMW guru akit ismertek? Köszi a segítséget.

vegafina Elküldve: 2017-07-08 08:53 Autóvásárlás

2010 utáni 535d-t szeretnék venni. megnéztem 4-5 darabot az országban, de azoknál is amik motorikusan jók voltak 80 felett folyamatos rezgés, remegés tapasztalható legjobb esetben a kocsi hátsó ülésén, rosszabb esetben a műszerfalon is. van tippje mi okozhatja? ez javíthatatlan típushiba lenne?