Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Vanek_Ur Elküldve: 2017-06-22 21:24 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D

Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:53 világításmodul programozása

Bitu79 írta:
Nekem-8 írta: Sziasztok, olyan "gondom" lenne hogy tönkrement a világítás kapcsoló/modul, a panel elfüstölt félig. Eredménye hogy hátul a lámpák halványak voltak, 4V feszültséget kaptak csak. Kicseréltem egy másikra, ami látszólag jó volt, de hátul nem volt világítás a váz lámpáiba, a csomagtér ajtóé jók voltak. Kicseréltem egy másikra, evvel ugyanaz a helyzet. Féklámpa, index, minden más oké. A műszerfalon nm jelzi a hibát, vagyis nincs olyan visszajelzés mintha nem lennének jók az izzók. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? A kapcsoló elvileg egy kabrió 46-osé, az enyém egy limo. A kabrió LED-es lámpás volt hátul az enyém sima. Ezt át kéne programozni vagy mi a fene?
A régi SW-s a régi rossz, az újabb kerülne bele.

Esetleg lenne a világítás modul csatlakozóról egy olyan rajz ahol látni lehetne melyik kábel hova megy? Akkor rámérnék hogy onnan egyáltalán kijön-e a power.















A neten ugy olvasom,hogy az autóhoz van kódolva a világításmodul.Tehát kódolni kell.


Itt egy leírás,hogy kell kódolni az új lcm-et BMW Scannerrel:

Legelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself



Bitu79 Elküldve: 2017-06-21 20:44 világításmodul programozása

Nekem-8 írta: Sziasztok, olyan "gondom" lenne hogy tönkrement a világítás kapcsoló/modul, a panel elfüstölt félig. Eredménye hogy hátul a lámpák halványak voltak, 4V feszültséget kaptak csak. Kicseréltem egy másikra, ami látszólag jó volt, de hátul nem volt világítás a váz lámpáiba, a csomagtér ajtóé jók voltak. Kicseréltem egy másikra, evvel ugyanaz a helyzet. Féklámpa, index, minden más oké. A műszerfalon nm jelzi a hibát, vagyis nincs olyan visszajelzés mintha nem lennének jók az izzók. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? A kapcsoló elvileg egy kabrió 46-osé, az enyém egy limo. A kabrió LED-es lámpás volt hátul az enyém sima. Ezt át kéne programozni vagy mi a fene?
A régi SW-s a régi rossz, az újabb kerülne bele.

Esetleg lenne a világítás modul csatlakozóról egy olyan rajz ahol látni lehetne melyik kábel hova megy? Akkor rámérnék hogy onnan egyáltalán kijön-e a power.















A neten ugy olvasom,hogy az autóhoz van kódolva a világításmodul.Tehát kódolni kell.

Nekem-8 Elküldve: 2017-06-21 19:37 világításmodul programozása

Sziasztok, olyan "gondom" lenne hogy tönkrement a világítás kapcsoló/modul, a panel elfüstölt félig. Eredménye hogy hátul a lámpák halványak voltak, 4V feszültséget kaptak csak. Kicseréltem egy másikra, ami látszólag jó volt, de hátul nem volt világítás a váz lámpáiba, a csomagtér ajtóé jók voltak. Kicseréltem egy másikra, evvel ugyanaz a helyzet. Féklámpa, index, minden más oké. A műszerfalon nm jelzi a hibát, vagyis nincs olyan visszajelzés mintha nem lennének jók az izzók. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? A kapcsoló elvileg egy kabrió 46-osé, az enyém egy limo. A kabrió LED-es lámpás volt hátul az enyém sima. Ezt át kéne programozni vagy mi a fene?
A régi SW-s a régi rossz, az újabb kerülne bele.

Esetleg lenne a világítás modul csatlakozóról egy olyan rajz ahol látni lehetne melyik kábel hova megy? Akkor rámérnék hogy onnan egyáltalán kijön-e a power.













Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 18:48 Klíma

YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Hát a sünit gondolom nehéz kiszedni,inkább a második lehetőséget próbálom ki..

csak úgy lehet nem jut el a klímahűtőig a cucc. mert az alsó nyílás felett a fűtőradiátor van. szóval én két helyről támadnék. sőt fogok is, csak legyen rá időm.

Sztem több értelme van a fűtőmotor felől befujkálni.Aki profi akar lenni,ki is szedheti a fűtőmotort.Én 4 éve cseréltem a fűtőmotort(ventillátort),és a radiátor ott teljesen tiszta volt mögötte...Szóval sztem nem kell félni,teljesen jól mutatja a videóban az ember.Aki fél,esetleg kiszedheti a szellőzőrostélyokat a műszerfalból,mert ilyen kis szivacs van rajtuk,ami leázhat róluk.Az csak pár csavar,és a lyukakat(szellőzőrostélyok helyeit) meg kibélelheti ruhákkal,hogy ne folyon a hab kényes helyre.Középső szellőzőrostély kiszedése nehezebb kicsit,mint a 2 szélsőé.Sok sikert.Aki nem fél,az simán csinálja úgy,mint a vidiben.Én biztos nem szedném szét a fél autót ezért.

A pollenszűrőt kell tisztán tartani,és a pollenszűrő tálcát.Ez az egyik fő dolog.Aki garasoskodó,az ki is moshatja mondjuk tudfürdőben a pollenszűrőt,ha koszos nagyon.Nyárom a napon 1 óra alatt megszárad...Ezt azért írtam le még,mert innen megy be az összes retek,ami megáll a hűtők lamelláján...



Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 15:09 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Még egy tipp:Akinek koszos a műszerfala,az is használhatja a koszradírt arra.Müszerfal keményebb részeire.Teteje például.De pl karcos küszöb műanyagot is fel lehet ujítani vele.Be kell nedvesíteni a koszradírt,és a kezelendő felületet is.Majd enyhe mozdulatokkal dolgozva átsimogatni a felületet.Ezután nedves mikroszálassal áttörölni újra.Így a műszerfal recéi közül is kijön a retek.A koszradír darabjait a végén össze kell porszívózni.Puhább anyagokra ez a módszer nem jó,nehogy valaki nekiálljon azoknak is így.De pl a kormány alatti tárolórekesz gumi bevonatú.Nekem ott valami festék volt...Koszradírral szedtem le,és nem csinált semmi gondot.Akinek bőr ülése van,az ugyanígy használhatja,ahogy leírtam.Így vegyszerek nélkül lehet pucolni.Természetesen ez kombinálható vegyszeres megoldással is,akkor még szebb eredményt lehet elérni.Sűrűn fogdosott helyeket(kormány,váltó,könyöklő) ugyanigy koszradírral szépen meg lehet csinálni.A lényeg,hogy nem kell rányomni erőből a radírt.Felnipucoláshoz is kiváló ez a módszer.A felnit is érdemes tiszta állapotában beviaszolni,így nem ragad rá a fékpor.Ha mégis,akkor sima vízzel le fog jönni.A textil anyagokat sima mikroszálassal pucolom.A lényeg itt is az óvatosság.Vödörbe teszek kárpit tisztítót.Másikba csak víz van.Mikroszálast belemártom a kárpit tisztítós vízbe,majd kicsavarom.Átsimizem a felületet(textilt),ezután a sima vizes vödörbe kiöblitem a koszt.Ezt eljátszom párszor.Ha koszos lesz a víz,cserélni kell.Esetleg a mikroszálast is.Ezzel a módszerrel gép nélkül meg lehet csinálni a komplett kárpitozást is pár óra alatt.Ha nagyon koszos a kocsi,előtte ugye érdemes alaposan kiporszívózni.Nedves mikroszálasos kárpit tisztogatás után is egyszer porszívozzátok még át.Persze akkor,mikor megszáradt minden.Ez ilyenkor nyáron 1-2 óra.Felesleges oda gép általában.Kevés olyan eset van,hogy gép kelljen.Tetőkárpitot is ugyanigy kell.Az a lényeg,hogy ne áztassa el az ember a kárpitot,és finom mozdulatokkal dolgozzon. :iszunkra:

Kárpitos dolgot azért írtam le Yellow,hogy legközelebb ne okozzon kárt a kárpit tisztítás.Szerintem magának a szivacsnak sem jó,ha eláztatják.Aki nem sajnálja a pénzt,az esetleg erre is használhat ioncserélt vizet.Én ritkán kárpitozom,amióta megvan a kocsi,max 2-szer csináltam.De csakis kézzel,ahogy leírtam.Szétáztatni nem akarom,pont amiatt,amiket te is tapasztaltál.Néha érdemes nedves mikroszálassal áttörölni a textileket,aki sűrűn használja az autóját.Akinek alcantara anyagok vannak bennt,ugyanezt a módszert alkalmazhatja.Bőr szettnél is jó ez a módszer.Ha koszos,akkor előtte érdemes át koszradírozni.Késöbbiekben pedig elég nekik a mikroszálas áttörölgetés.Börnél érdemes Sprays bőrápolót beszerezni.Mikroszálasra fujni belőle,majd áttörölni így a bőrt.Soha ne közvetlenül a bőrre fujjátok a szert.Inkább egy mikroszálasra.Műanyag ápolókat is igy érdemes felvinni.Persze a kormányt,váltót nem bekenni,mert csúszik utána a felület.Az ápolószereket pedig mindig úgy vigyétek fel a felületere,hogy előtte megtisztítottátok.Bevallom őszintén,én azt szeretem,ha matt-gyárias a felülete a műszerfalnak,épp ezért nem használok rá műanyagápolót,max a küszöbökre.Tisztán tartásukról csak nedves mikroszálasos áttörölgetés gondoskodik :P









YELLOW Elküldve: 2017-06-18 10:24 Vonóhorog

Nekem-8 írta:
lela írta: Szia!
Nem tudom milyen elektronika lett feltéve, de ha gyári akkor jeleznie kell: gyorsabban villog az index visszajelző, ha kiégett az izzó. Illetve a PDC-t is kikapcsolja. Bontott gyári horgot köteggel lehet már venni 50-70 körük. Én is olyat tettem fel.

Tudnál képet küldeni minek kéne világítani a műszerfalon? Gyári cucc, gyári kábelköteg, gyári vonóhorog modul van. Nekem azt mondta a vizsgabázison az ember kell a visszajelzés indexhez, ami azt jelenti külön kis lámpa / led, vagy ha gyári a műszerfalon kellene felvillanni egy vonóhorog szimbólumnak. Nekem semmi nem jelenik meg.


jó barom lehet az a valaki. keresztfatert OFF autó esetében is palira akarták venni. régi autóknál kellett egy külön visszajelző.
az új autók már erre fel vannak készítve. annyi a lényege, amelyik oldalon kiég valami, akkor arra indexelve gyorsabban fog villogni. ezzel jelez vissza.
anno OFF autót újonnan vettünk és akkor ott rakták fel a vonóhorgot. utólag lett rendelve, olyna közepes minőség, olyan 50ezer körül. (2006-ban) aztán kérdeztük ezt a visszajelzést, és akkor is ezt mondták, amit leírtam. az index jelez vissza.
próbáld meg, hogy összekötöd a futót, és a futóból kiveszel egy izzót mondjuk a bal oldalról. aztán indexelsz balra. gyorsabban kell indexelnie.

Nekem-8 Elküldve: 2017-06-18 10:18 Vonóhorog

lela írta: Szia!
Nem tudom milyen elektronika lett feltéve, de ha gyári akkor jeleznie kell: gyorsabban villog az index visszajelző, ha kiégett az izzó. Illetve a PDC-t is kikapcsolja. Bontott gyári horgot köteggel lehet már venni 50-70 körük. Én is olyat tettem fel.

Tudnál képet küldeni minek kéne világítani a műszerfalon? Gyári cucc, gyári kábelköteg, gyári vonóhorog modul van. Nekem azt mondta a vizsgabázison az ember kell a visszajelzés indexhez, ami azt jelenti külön kis lámpa / led, vagy ha gyári a műszerfalon kellene felvillanni egy vonóhorog szimbólumnak. Nekem semmi nem jelenik meg.

lela Elküldve: 2017-06-16 11:30 Vonóhorog

Nekem-8 írta: Felkerült a gyári leszedhető horog, be van kábelezve. Műszakin kérik az irányjelző visszajelzést. Ez gyárilag visszajelzi ezt vagy nem? Mert jelenleg nem jelez vissza semmit, csak kérdés hogy ezt programozni kell, vagy csak átkódolni valamit a műszerfal menüben? Ha igen, tudtok írni leírást / megoldást? Kössz


Szia!
Nem tudom milyen elektronika lett feltéve, de ha gyári akkor jeleznie kell: gyorsabban villog az index visszajelző, ha kiégett az izzó. Illetve a PDC-t is kikapcsolja. Bontott gyári horgot köteggel lehet már venni 50-70 körük. Én is olyat tettem fel.

Nekem-8 Elküldve: 2017-06-15 20:28 Vonóhorog

Felkerült a gyári leszedhető horog, be van kábelezve. Műszakin kérik az irányjelző visszajelzést. Ez gyárilag visszajelzi ezt vagy nem? Mert jelenleg nem jelez vissza semmit, csak kérdés hogy ezt programozni kell, vagy csak átkódolni valamit a műszerfal menüben? Ha igen, tudtok írni leírást / megoldást? Kössz