Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Pocses Elküldve: 2017-06-09 07:02 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:


Jó ez a kőkori blokk, szeressük! :kiraly:


csináltak volna neki egy kicsit pofásabb motorburkolatot, semmi gond nem lenne a motortérben. mondjuk az M44 azért már picit jobban néz ki odabent. csak kár, hogy E46-ba nem építették őket gyárilag.


Szerelőm mondása, elporladhat az autó a motor körül, ha van hová bedugni a kulcsot ez a blokk indulni fog. :roll: :wink:

YELLOW Elküldve: 2017-06-09 06:46 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:


Jó ez a kőkori blokk, szeressük! :kiraly:


csináltak volna neki egy kicsit pofásabb motorburkolatot, semmi gond nem lenne a motortérben. mondjuk az M44 azért már picit jobban néz ki odabent. csak kár, hogy E46-ba nem építették őket gyárilag.

Pocses Elküldve: 2017-06-09 06:39 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:


Jó ez a kőkori blokk, szeressük! :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2017-06-09 06:34 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:

Pocses Elküldve: 2017-06-09 06:17 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.

Doxa320d Elküldve: 2017-06-08 22:36 AIR-BAG (légzsák)

YELLOW írta:
Nekem-8 írta: A légzsák lámpa világít a műszerfalon ... nem rég, úgy 3 éve :D .... aztán most beszereztem egy foglaltság kiütőt az anyós üléshez. Töröltem a hibatárolót. De a lámpa továbbra is világít. Megnéztem akkor miféle hiba van még és 2 hiba áll még fenn. Az egyik a lámpához köthető. Van valami légzsákos szenzor az akku + saruján, ilyen kis sárga csati. Na az nekem nincs. Korábban valsz eltörték, mert ott össze van drótozva máshogy. Néztem másik kábelt, de csak véget találtam. A komplett elég drága és végig kéne húzni a kocsit.
Kérdés, ha kihúzom az "új" kábelből a + saru kúpos részét és berakom a sajátom, a szenzor működni fog? Mert ahogy néztem valahol azt mondják lehet, valahol meg azt hogy van benne valami, ami ettől elszáll és másikat kell venni. Ez a bizonyos BST. Valaki javított ilyet már, van rá valami "bypass"?



ülésfoglaltság kiütő? bypass modulra gondolsz? azok nem mindig jók.
szerintem egyszerűbb lenne kiprogramozni belőle a figyelést.
szerintem a sarunál lévő dolognak nincs köze a légzsákhoz. van ott egy pirotechnikai patron, de az azért van, ha borul az autó, vagy olyan az ütközés, akkor leválasztja az autót az akksiról. tehát akkor ohne elektromosság, gyújtás.


Hogy ment át a műszaki vizsgán,ha már 3 éve világít a figyelmeztető lámpa?

YELLOW Elküldve: 2017-06-08 19:38 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.

Mauser84 Elküldve: 2017-06-06 22:53 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv

YELLOW Elküldve: 2017-05-29 22:21 Autóvásárlás

Trym84 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom! :D

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! :D Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.


én azért nem lakom túl messze, de ezért a verdáért nem érdemes, ezt már így ki lehet jelenteni. tudod, hány embertől hallottam már, hogy lehet vinni bárkit, megnézheti? vagy ennyire elfogult az ember a sajátjával, vagy szimplán hülye, vagy csak jól át akar vágni.
árultak már hibátlannak off autót, aztán még a gumikéderen az újrafújás is látszott, vagy a maszkolószalag a tetőcsomagtartón, a hiányzó asszférikus tükör, a különböző üvegek, az óra szerint 56ezret futott autó, mint egy trágyadomb, a motortérben hiányzó borítás a motorról, full olajban úszott a blokk, az egész eleje újra volt hegesztve és ez mind 1 autón. beindíttatni is kár volt, de amikor látta a kereskedő, hogy túl sok dolgot észre vettem, nagyon nem is akarta már beindítani. nem járt szépen. aztán rákérdeztem, hogy akkor maradhatunk annyiban, hogy a gépet már rá sem kötöm az autóra. csak bólintott egyet.
nem azzal van gond, hogy milyen a beltere, mert az enyém 110ezerrel, a sok rövidtávval, kibe szállásokkal is simán elmehetne 250ezret futottnak, amit autópályán használtak csak. tehát a 10 év alatt én látom, hogy amortizálódik egy autó, a városi használatban. nekem már durva másnak nem.
szóval ne akarja már újnak, meg hibátlannak beállítani, amikor nem az. írja oda korrektül, hogy korának megfelelő állapotban. nagyon sok autó sérül, kopik, stb. de ne állítsa már be patikának azt, ami közel sem az.


-----------------------------------------------

Köszönöm hozzászólásod. Az a baj, hogy ezek az autók 15-17 évesek, és nincs köztük olyan példány, ami tökéletes lenne! Akármelyik hirdetést felnyitom, nekem jónak tűnik, de egy hozzáértő ember 1000%, hogy talál benne hibát! Az oké, hogy ezt a kocsit ne. De akkor melyiket? 316 1800ccm-es, 318, 320 jöhetne szóba, nagyon max 1,3M-t szánnék rá. Az, hogy van benne valós 200.000 vagy 250.000 Nagy ívbe le...-nám, ugyanis munkatársam Peugeot 407-esébe több, mint egymillió km van, mégis patentül megy az autó, mindenféle probléma nélkül! Motorikusan, és kasztnira legyen tökéletes az autó, nekem ez a lényeg.

Egyébként ezt a 320-ast néztem még ki: https://new.hasznaltauto.hu/sz...r-11507820

Erről esetleg valami info? Érdemes megvenni? Sajnos kicsit körülményes lenne az autót elvinni BMW márkaszervízbe leellenőriztetni, mert német papírokkal van a kocsi. Magyarítani meg még a vételáron felül +270.000 ft-ba kerülne. :S

Ha a belinkelt 320-as se túl jó állapotú, akkor örülnék, ha tudnátok ajánlani ebben az árkategóriában, használtat(remélem nem vagyok pofátlan :) )


nem azzal van baj, hogy nem lesz hibátlan ennyi évesen, hanem nem őszinte a szöveg, hanem nyeletős, beetetős, kamus. ezzel van probléma. a külföldi minden hibát lefényképez, a magyar hirdetésben meg úgy kell a képek alapján kibogarászni. ez a probléma. mert ha meg odamész és felsorolod a dolgokat mait észreveszel, akkor rögtön az árra hivatkozik, hogy mégis ennyiért mit akartál? ezért ennyi az ára! jah a hirdetésben meg ő írt kamu szöveget.
az a helyzet,. hogy német papíros, ennek ellenére túl sterilnek tűnik. rendben ki csinosították eladásra. de azért ez régebbi, német, ahhoz képest így hirtelen egy rozsdát sem láttam rajta. ami hihetetlen. persze írja, hogy rozsdamentes, ami nem jelenti azt, hogy korábban is az volt. erre a kijelentésre sokan azt hiszik javítás mentesen rozsdamentes autót jelent. pedig nem, csak előszeretettel használják így. pár év múlva pedig minden előjön. mindenképp réteg vastagságmérő kell, vagy aki észreveszi a fényezési dolgokat. attól meg lehet venni, de alku tárgya lehet.
ez a motor 6 hengeres, aminek szép hangja van. különösebb baja nincs, csak sokat fogyaszt, ahhoz képest nem elég erős. de nem rossz választás.


Mennyit kajálhat ez a 320-as? Azt hallottam, hogy a hathengeres 320-asok nem sokkal esznek többet, mint a négyesek, ezek szerint nem igaz. Lehet megbékélnék ezzel is, csak baromi körülményes. Elmegyek megnézni, de el is akarom vinni átnézetni, de magát a kocsit a rendszám hiánya miatt sajnos ezt nem lehetséges, kivéve, ha valami trailerrel oldanám meg. Ott a környéken meg nem ismerek senkit, nem is jártam még arra. A franc tudja... Szerintem nézelődök még itt a környéken, hátha rábukkanok valami jó gépre!

Én beérném egy laza kis 318-assal is, ami jó állapotban van, csak hát az vagy messze van tőlem, vagy nekem drága. Ha esetleg találok valami értelmesnek tűnőt, belinkelném Nektek, ha nem gond... ?


inkább úgy van, hogy a 25i-28i nem sokkal eszik többet, mint a 20i. azért az N42-N46 motorkódokkal elég takarékosan is lehet közlekedni, azért a 6 hengeres 20i-vel ez nem igazán kivitelezhető. viszont stabil motor.
ha nem drágán veszel, majd az első félévben ráköltöd úgyis... ebben biztos lehetsz. persze drágánál is előfordulhat, de ritkábban. tényleg nem paráztatásból, de ha ilyen 2002-es példányokat 1,3 körül akarsz, akkor legyen egy 500ezer tartalékban minima. persze ki lehet fogni jót, de ez is ritka.
én E46-ot már nem vennék, túl öreg lett és túl sok tulajon mentek keresztül, túl sok romot hordanak be.
ne ugorj bele az elsőbe, a környéken nézz meg minél többet, legyen összehasonlítási alapod.

Trym84 Elküldve: 2017-05-29 17:46 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Trym84 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom! :D

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! :D Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.


én azért nem lakom túl messze, de ezért a verdáért nem érdemes, ezt már így ki lehet jelenteni. tudod, hány embertől hallottam már, hogy lehet vinni bárkit, megnézheti? vagy ennyire elfogult az ember a sajátjával, vagy szimplán hülye, vagy csak jól át akar vágni.
árultak már hibátlannak off autót, aztán még a gumikéderen az újrafújás is látszott, vagy a maszkolószalag a tetőcsomagtartón, a hiányzó asszférikus tükör, a különböző üvegek, az óra szerint 56ezret futott autó, mint egy trágyadomb, a motortérben hiányzó borítás a motorról, full olajban úszott a blokk, az egész eleje újra volt hegesztve és ez mind 1 autón. beindíttatni is kár volt, de amikor látta a kereskedő, hogy túl sok dolgot észre vettem, nagyon nem is akarta már beindítani. nem járt szépen. aztán rákérdeztem, hogy akkor maradhatunk annyiban, hogy a gépet már rá sem kötöm az autóra. csak bólintott egyet.
nem azzal van gond, hogy milyen a beltere, mert az enyém 110ezerrel, a sok rövidtávval, kibe szállásokkal is simán elmehetne 250ezret futottnak, amit autópályán használtak csak. tehát a 10 év alatt én látom, hogy amortizálódik egy autó, a városi használatban. nekem már durva másnak nem.
szóval ne akarja már újnak, meg hibátlannak beállítani, amikor nem az. írja oda korrektül, hogy korának megfelelő állapotban. nagyon sok autó sérül, kopik, stb. de ne állítsa már be patikának azt, ami közel sem az.


-----------------------------------------------

Köszönöm hozzászólásod. Az a baj, hogy ezek az autók 15-17 évesek, és nincs köztük olyan példány, ami tökéletes lenne! Akármelyik hirdetést felnyitom, nekem jónak tűnik, de egy hozzáértő ember 1000%, hogy talál benne hibát! Az oké, hogy ezt a kocsit ne. De akkor melyiket? 316 1800ccm-es, 318, 320 jöhetne szóba, nagyon max 1,3M-t szánnék rá. Az, hogy van benne valós 200.000 vagy 250.000 Nagy ívbe le...-nám, ugyanis munkatársam Peugeot 407-esébe több, mint egymillió km van, mégis patentül megy az autó, mindenféle probléma nélkül! Motorikusan, és kasztnira legyen tökéletes az autó, nekem ez a lényeg.

Egyébként ezt a 320-ast néztem még ki: https://new.hasznaltauto.hu/sz...r-11507820

Erről esetleg valami info? Érdemes megvenni? Sajnos kicsit körülményes lenne az autót elvinni BMW márkaszervízbe leellenőriztetni, mert német papírokkal van a kocsi. Magyarítani meg még a vételáron felül +270.000 ft-ba kerülne. :S

Ha a belinkelt 320-as se túl jó állapotú, akkor örülnék, ha tudnátok ajánlani ebben az árkategóriában, használtat(remélem nem vagyok pofátlan :) )


nem azzal van baj, hogy nem lesz hibátlan ennyi évesen, hanem nem őszinte a szöveg, hanem nyeletős, beetetős, kamus. ezzel van probléma. a külföldi minden hibát lefényképez, a magyar hirdetésben meg úgy kell a képek alapján kibogarászni. ez a probléma. mert ha meg odamész és felsorolod a dolgokat mait észreveszel, akkor rögtön az árra hivatkozik, hogy mégis ennyiért mit akartál? ezért ennyi az ára! jah a hirdetésben meg ő írt kamu szöveget.
az a helyzet,. hogy német papíros, ennek ellenére túl sterilnek tűnik. rendben ki csinosították eladásra. de azért ez régebbi, német, ahhoz képest így hirtelen egy rozsdát sem láttam rajta. ami hihetetlen. persze írja, hogy rozsdamentes, ami nem jelenti azt, hogy korábban is az volt. erre a kijelentésre sokan azt hiszik javítás mentesen rozsdamentes autót jelent. pedig nem, csak előszeretettel használják így. pár év múlva pedig minden előjön. mindenképp réteg vastagságmérő kell, vagy aki észreveszi a fényezési dolgokat. attól meg lehet venni, de alku tárgya lehet.
ez a motor 6 hengeres, aminek szép hangja van. különösebb baja nincs, csak sokat fogyaszt, ahhoz képest nem elég erős. de nem rossz választás.


Mennyit kajálhat ez a 320-as? Azt hallottam, hogy a hathengeres 320-asok nem sokkal esznek többet, mint a négyesek, ezek szerint nem igaz. Lehet megbékélnék ezzel is, csak baromi körülményes. Elmegyek megnézni, de el is akarom vinni átnézetni, de magát a kocsit a rendszám hiánya miatt sajnos ezt nem lehetséges, kivéve, ha valami trailerrel oldanám meg. Ott a környéken meg nem ismerek senkit, nem is jártam még arra. A franc tudja... Szerintem nézelődök még itt a környéken, hátha rábukkanok valami jó gépre!

Én beérném egy laza kis 318-assal is, ami jó állapotban van, csak hát az vagy messze van tőlem, vagy nekem drága. Ha esetleg találok valami értelmesnek tűnőt, belinkelném Nektek, ha nem gond... ?