Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


viktor Elküldve: 2017-01-24 22:10 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög :oops: (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:?:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.


Nappal semmikor sem lehetett felkapcsolni, csak sötétben. Ma kezdte ezt a hülyeséget :merges1: A városinak jó a fényérzékelős kapcsolója, az felkapcsol rendesen ha sötétedik. Gondolom ennek a kis xar lámpának nincs külön érzékelője.

Bentmaradtam, vagy 10-15 percig vannak relé kattogások, ez+az, de minden abbamarad mittomén negyedóra után. A hangot nem tudom, de most tűnt fel, talán pont azért mert figyelem, meg olvasok a hibákról stb. Sajna ez a hang nem múlik el, folyamatosan hallható. Ha megnyomom a fúvókák alatti műszerfal részt, még a hangja is változik (vagyis a berezegtetett akárminek a hangja..)

Az 50 hz brumm, a hőmérő ventilátor hangja lehet. A klíma panelen van egy kis rács, mögötte lakik egy kis propeller az gyújtás levétel után még egy ideig mókázik. Ha ilyenkor befogod a rácsot az ujjaddal akkor változik a hangja. Időnként nem árt a porszívót odadugni, mert sok koszt összegyüjt.

Laza Elküldve: 2017-01-24 21:20 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög :oops: (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:?:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.


Nappal semmikor sem lehetett felkapcsolni, csak sötétben. Ma kezdte ezt a hülyeséget :merges1: A városinak jó a fényérzékelős kapcsolója, az felkapcsol rendesen ha sötétedik. Gondolom ennek a kis xar lámpának nincs külön érzékelője.

Bentmaradtam, vagy 10-15 percig vannak relé kattogások, ez+az, de minden abbamarad mittomén negyedóra után. A hangot nem tudom, de most tűnt fel, talán pont azért mert figyelem, meg olvasok a hibákról stb. Sajna ez a hang nem múlik el, folyamatosan hallható. Ha megnyomom a fúvókák alatti műszerfal részt, még a hangja is változik (vagyis a berezegtetett akárminek a hangja..)

YELLOW Elküldve: 2017-01-24 21:07 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög :oops: (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:?:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 11:38 Tempomat - utólag?

kosa0107 írta: Sziasztok. Vettem egy 4 küllős multikormányt. Itthol be is kötöttem ugye 3 szál 2 a világitás kapcsolóra 1 pedig a motorvezérlőbe (pin27) de viszont jött a próba rádió léptető és hangerő gombok működnek de viszont a többi semmi. se a tempomat semmi. Vagyis az I/O gombot ha megnyomom akkor kivillan a műszerfalon a tempomat jelzés de viszont nem működik. Nem tartja a sebességet. Mit ronthattam el? Vagy mi lehet a baja? Köszönöm a segítségeket. E46 320d 100kw M47


lehet nem jó a + gomb, amivel rögzíted a sebességet.
illetve nézd meg a 9-es biztosítékot jó-e.

kosa0107 Elküldve: 2017-01-22 11:02 Tempomat - utólag?

Sziasztok. Vettem egy 4 küllős multikormányt. Itthol be is kötöttem ugye 3 szál 2 a világitás kapcsolóra 1 pedig a motorvezérlőbe (pin27) de viszont jött a próba rádió léptető és hangerő gombok működnek de viszont a többi semmi. se a tempomat semmi. Vagyis az I/O gombot ha megnyomom akkor kivillan a műszerfalon a tempomat jelzés de viszont nem működik. Nem tartja a sebességet. Mit ronthattam el? Vagy mi lehet a baja? Köszönöm a segítségeket. E46 320d 100kw M47

Arpad Elküldve: 2017-01-17 18:05 Hûtõvíz

Másik szerelőhöz vittem most az autót, aki gyorsan megállapította, hogy a cserélt termosztát rossz, illetve a kiegyenlítőtartály repedt. Kicserélte mindkettőt. Egy kicsit kemény a hűtőcső, de azt mondta szerinte nem hengerfejes.
A másik két probléma is alakul. A check engine lámpa a benzin keverék problémája a diag szerint. Gyertya csere lesz, hátha megoldja a dolgot.
Az olajfolyás elég sokrétű lehet. Azt mondja szerinte minden tömítést cserélni kéne a motoron, és érdemes lenne elgondolkodnom rajta, hogy kicserélem egy másik motorra. Állítólag már 40 000-ért lehet venni bontott motort bele. Lehet hogy jobban járok, mert ezeket a tömítéseket nagyon munkaigényes cserélni, illetve kissé kopott a tengelyem is, és elég sok olajsár van a motorban. Nekem az a véleményem, hogy inkább megtartom ezt, és megcsináljuk a tömítés cserét, esetleg valami nagyon prémium olajat rakunk bele. Ha most veszek egy másik motort, ki tudja annak milyen bajai lehetnek.. Szerintetek?


Arpad írta:
Pocses írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.


kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.


Köszönöm a javaslatot. Ismét elvittem a szerelőhöz. Kicserélték a hűtőcsövet, járatták, figyelgették. Elvileg ok, Használjam. Használtam, mentem autópályán, jól kihúztattam, derüljön ki tényleg okés-e. Nem volt vele baj. Aztán egyik nap megint kivillant a check engine lámpa. Megint szerelő, megint diag. Üzemanyag ellátási probléma. Sok minden lehet, kiütjük a jelzést, hozzam vissza jövő héten. Közben észrevettem, hogy olajfolt van a kocsi alatt. Nem sok, de minden nap egy kicsi, illetve a motortér alján lévő lemezen rendszeresen láttam vizet, nem sokat, de minden alkalommal ment el víz belőle. Megint szerelő, méregetik, az adatok jók, de mostmár ne cicózzunk vegyük le a hengerfejet, de csak az ünnepek után, mert már nincs idő rá. Mondom jó, de azért használhatom, karácsonykor kellene a kocsi. Persze használjam. Na hát tegnap megint autópálya 5 km. Leérve a benzinkúton megint gőzöl a motor. Félreállok, orrán száján folyik. Szerintem a tágulási tartálynál folyhatott leginkább. Igazából a véleményeket szívesen fogadom, de inkább csak leírtam a kálváriám. Őszintén, kicsit kezdek kiábrándulni a BMW-ből. Imádom meg minden, de ha nem tudok megbízni az autómban, akkor rég rossz.


Az egyik legjobb blokk az öreg 16 évig gyártott 1.9L szerelőm szerint. Elporladhat körbe maga az autó, ha van még hová bedugni a kulcsot elfordítod és indulni fog. 8)
Olajszivárgás elsősorban az olajszűrőház tömítése szokott, meg a vezérműláncház na ott még nekem is nyáladzik de nem sokáig mert tavaszi olajcserénél komplett cseréltetem a vezérműház tömítéseit Reinz olyan 10papír körül lesz unixból, +ban mire rájöttünk hol fogy a hűtővizem, a kiegyenlítőtartály mellett van egy nagyon pici lyuk a hűtőn az pedig Nissens 23papír a gyári az 89156 jó magyar forint. :roll:


Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, a linkek is nagyon hasznosak voltak, főleg a titkos menüs videó volt hasznos. Tanulság képpen leírom, hogyan áll a dolog.
Az ünnepek alatt nem tudta bevállalni a szerelőm a javítást, hát itt, meg még pár fórumon kérdezősködtem a dolgok után. Megjárattam az autót, és mikor már üzem meleg volt a motor, néztem hol folyik a víz. Közben néztem a titkos menüben a hőmérsékletet. Egészen 103 fokig engedtem melegedni. Jól tippeltetek, a kiegyenlítő tartály sarkán egy nagyon vékon vízsugár sprickolta kifele a vizet. Ok, szétnyomta, legalább ez kiderült. De mi miatt..
Észre vettem, hogy a tartálytól a motorig a vastag cső frankón meleg, azonban a másik cső ami a hűtőbe megy, az teljesen hideg. Ergo nem jut víz a hűtőbe, nem csoda, ha túlmelegszik. Kis távon nyilván nem volt észrevehető a dolog, de autópályán szépen tette is a dolgát a nyomás. Úgy gondolom a termosztát nem nyit ki a nagy körre. Az már más kérdés, hogy a műszerfalban lévő mutató miért nem megy középnél tovább, ha meleg a víz. Illetve azt nem tudom említettem-e, de a termosztátra azért nem gyanakodtunk eddig, mert 2 hónapja lett kicserélve. Az olajfolyás még nem derült ki, honnan ered, valószínűleg olajszűrő, vagy ez a láncháztömítés. De a korábbiaktól független a dolog.
A check engine lámpa is rejtély egyelőre, de úgy gondolom a hűtő melegedéssel nicns összefüggésben. Szerintetek?





borbelyi Elküldve: 2017-01-16 13:25 Termosztát

YELLOW írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Nekem a problémám (lehet, hogy nem is probléma, de nem tudom), hogy menetközben folyamatosan mérve a vízhőfokot (ELM327 + telefonon alkalmazás), kb 40 km autózás után a vízhőmérséklet 103-105 °C-ra megy fel, a műszerfalon a mutató közép állásban. Ez normális, vagy valami hiba van a háttérben, amivel foglalkozni kellene?

Köszönöm a segítséget előre is!


normális. nekem is ennyi.


Köszönöm, ez megnyugtató!

YELLOW Elküldve: 2017-01-16 11:41 Termosztát

borbelyi írta: Sziasztok!

Nekem a problémám (lehet, hogy nem is probléma, de nem tudom), hogy menetközben folyamatosan mérve a vízhőfokot (ELM327 + telefonon alkalmazás), kb 40 km autózás után a vízhőmérséklet 103-105 °C-ra megy fel, a műszerfalon a mutató közép állásban. Ez normális, vagy valami hiba van a háttérben, amivel foglalkozni kellene?

Köszönöm a segítséget előre is!


normális. nekem is ennyi.

borbelyi Elküldve: 2017-01-16 11:37 Termosztát

Sziasztok!

Nekem a problémám (lehet, hogy nem is probléma, de nem tudom), hogy menetközben folyamatosan mérve a vízhőfokot (ELM327 + telefonon alkalmazás), kb 40 km autózás után a vízhőmérséklet 103-105 °C-ra megy fel, a műszerfalon a mutató közép állásban. Ez normális, vagy valami hiba van a háttérben, amivel foglalkozni kellene?

Köszönöm a segítséget előre is!



Arpad Elküldve: 2017-01-09 17:13 Hûtõvíz

Pocses írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.


kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.


Köszönöm a javaslatot. Ismét elvittem a szerelőhöz. Kicserélték a hűtőcsövet, járatták, figyelgették. Elvileg ok, Használjam. Használtam, mentem autópályán, jól kihúztattam, derüljön ki tényleg okés-e. Nem volt vele baj. Aztán egyik nap megint kivillant a check engine lámpa. Megint szerelő, megint diag. Üzemanyag ellátási probléma. Sok minden lehet, kiütjük a jelzést, hozzam vissza jövő héten. Közben észrevettem, hogy olajfolt van a kocsi alatt. Nem sok, de minden nap egy kicsi, illetve a motortér alján lévő lemezen rendszeresen láttam vizet, nem sokat, de minden alkalommal ment el víz belőle. Megint szerelő, méregetik, az adatok jók, de mostmár ne cicózzunk vegyük le a hengerfejet, de csak az ünnepek után, mert már nincs idő rá. Mondom jó, de azért használhatom, karácsonykor kellene a kocsi. Persze használjam. Na hát tegnap megint autópálya 5 km. Leérve a benzinkúton megint gőzöl a motor. Félreállok, orrán száján folyik. Szerintem a tágulási tartálynál folyhatott leginkább. Igazából a véleményeket szívesen fogadom, de inkább csak leírtam a kálváriám. Őszintén, kicsit kezdek kiábrándulni a BMW-ből. Imádom meg minden, de ha nem tudok megbízni az autómban, akkor rég rossz.


Az egyik legjobb blokk az öreg 16 évig gyártott 1.9L szerelőm szerint. Elporladhat körbe maga az autó, ha van még hová bedugni a kulcsot elfordítod és indulni fog. 8)
Olajszivárgás elsősorban az olajszűrőház tömítése szokott, meg a vezérműláncház na ott még nekem is nyáladzik de nem sokáig mert tavaszi olajcserénél komplett cseréltetem a vezérműház tömítéseit Reinz olyan 10papír körül lesz unixból, +ban mire rájöttünk hol fogy a hűtővizem, a kiegyenlítőtartály mellett van egy nagyon pici lyuk a hűtőn az pedig Nissens 23papír a gyári az 89156 jó magyar forint. :roll:


Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, a linkek is nagyon hasznosak voltak, főleg a titkos menüs videó volt hasznos. Tanulság képpen leírom, hogyan áll a dolog.
Az ünnepek alatt nem tudta bevállalni a szerelőm a javítást, hát itt, meg még pár fórumon kérdezősködtem a dolgok után. Megjárattam az autót, és mikor már üzem meleg volt a motor, néztem hol folyik a víz. Közben néztem a titkos menüben a hőmérsékletet. Egészen 103 fokig engedtem melegedni. Jól tippeltetek, a kiegyenlítő tartály sarkán egy nagyon vékon vízsugár sprickolta kifele a vizet. Ok, szétnyomta, legalább ez kiderült. De mi miatt..
Észre vettem, hogy a tartálytól a motorig a vastag cső frankón meleg, azonban a másik cső ami a hűtőbe megy, az teljesen hideg. Ergo nem jut víz a hűtőbe, nem csoda, ha túlmelegszik. Kis távon nyilván nem volt észrevehető a dolog, de autópályán szépen tette is a dolgát a nyomás. Úgy gondolom a termosztát nem nyit ki a nagy körre. Az már más kérdés, hogy a műszerfalban lévő mutató miért nem megy középnél tovább, ha meleg a víz. Illetve azt nem tudom említettem-e, de a termosztátra azért nem gyanakodtunk eddig, mert 2 hónapja lett kicserélve. Az olajfolyás még nem derült ki, honnan ered, valószínűleg olajszűrő, vagy ez a láncháztömítés. De a korábbiaktól független a dolog.
A check engine lámpa is rejtély egyelőre, de úgy gondolom a hűtő melegedéssel nicns összefüggésben. Szerintetek?