
YELLOW Elküldve: 2016-10-22 07:55 világításmodul programozása
lantika írta:YELLOW írta:lantika írta:YELLOW írta:lantika írta:YELLOW írta:YELLOW írta:lantika írta:YELLOW írta:csatis1 írta:YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)
1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.
2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.
lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.
thx!
Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:
gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.
Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.
hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D
mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.
Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.
ez érdekes, mert nekem tudja a 3x indexet, meg melegteszt is van, és 2002-es autó, és gyári a lámpamodul.
Ha ujonan vetted a kocsit akkor lehetsz biztos benne:kiraly:. Szedd ki,rajta van a kapcsolon a gyärtäsi dätum.
meg van nézve.
amúgy kérdés. BMW Scanner-rel lehet modult átírni, alvázszámot, km-t? ha venne a srác egy újabb modult át tudom én neki írni. nem csináltam még ilyet, elrontani sem akarom, csak a pötty jelzés miatt írnám át. mert úgy látom ő nagyon akarja, nem tudok rá hatni. nekem annyira nem jön be ez a 3x index, hogy na.
Igen scannerrel ät tudod irni LSZ-ben a km-et,meg alväzszämot.
YELLOW Elküldve: 2016-10-21 12:01 Műszerfal kijelzés
BoomBaits írta:YELLOW írta:BoomBaits írta:YELLOW írta:BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?
én már tegnap is láttam, kisebb méretben is a kérdést
Ennek örülök... attól viszont még nem jobb szegény járgánynak... amúgy azóta még előjött az is hogy 2-es 3-as fokozatban egyenletes gázadásnál dödörög az autó rángat stb. üzemanyagellátás gond lehet?
lett kerék cserélve? egyforma a kerékméret elől és hátul?
a dödörgés alatt nem tudom mit értesz, de a DSC vagy DTC ha dolgozik, akkor világítanak az említett dolgok, és fékezgeti az autót, elveszi a gázt, stb.
hogy a szám mit jelent azt nem tudom. de ha akkor is csinálja amikor normális a tempó, akkor lehet valamelyik ABS szenzor, vagy kerékméret, vagy valami a DTC körében nem okés.
A dödörgés akadozás rángatás,ezt akkor csinálja ha felrakom 3.-ba és lassan nyomom a gázt mint ha nem kapna gázolajat,vagy kockás gázolajat szívna és rángat az autó...kerekeket megnézem...
BoomBaits Elküldve: 2016-10-21 11:55 Műszerfal kijelzés
YELLOW írta:BoomBaits írta:YELLOW írta:BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?
én már tegnap is láttam, kisebb méretben is a kérdést
Ennek örülök... attól viszont még nem jobb szegény járgánynak... amúgy azóta még előjött az is hogy 2-es 3-as fokozatban egyenletes gázadásnál dödörög az autó rángat stb. üzemanyagellátás gond lehet?
lett kerék cserélve? egyforma a kerékméret elől és hátul?
a dödörgés alatt nem tudom mit értesz, de a DSC vagy DTC ha dolgozik, akkor világítanak az említett dolgok, és fékezgeti az autót, elveszi a gázt, stb.
hogy a szám mit jelent azt nem tudom. de ha akkor is csinálja amikor normális a tempó, akkor lehet valamelyik ABS szenzor, vagy kerékméret, vagy valami a DTC körében nem okés.
YELLOW Elküldve: 2016-10-21 11:44 Műszerfal kijelzés
BoomBaits írta:YELLOW írta:BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?
én már tegnap is láttam, kisebb méretben is a kérdést
Ennek örülök... attól viszont még nem jobb szegény járgánynak... amúgy azóta még előjött az is hogy 2-es 3-as fokozatban egyenletes gázadásnál dödörög az autó rángat stb. üzemanyagellátás gond lehet?
BoomBaits Elküldve: 2016-10-21 11:36 Műszerfal kijelzés
YELLOW írta:BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?
én már tegnap is láttam, kisebb méretben is a kérdést
YELLOW Elküldve: 2016-10-21 08:57 Műszerfal kijelzés
BoomBaits írta: Helló!
Olyan gondunk van,hogy most vettünk egy 118d (E87)-t. Kipróbáltuk szépen ment stb. Aztán kimentünk vele kicsit gyorsabb pályára ahol 120-130-as tempó után lelassítva majd egy körforgalomból kijőve gyorsításkor elkezdett dödörögni az autó majd kigyulladt egy kis jel a műszerfalon,illetve több is valami óramutató szerű meg valami dtc,na most megnéztem ezt a könyvbe ami németül van hát nem sokat értettem.Ez mellett még kijött a kijelzőnél alul ahol a km-t számlálja,az mellett egy háromszög felkiáltójellel és mellette 039-es szám..majd a szám elkezdett lépegetni felfelé egész 045-ig... megálltunk,újraindultunk,ment szépen ,aztán egy emelkedőnél nagyobb gáznál ismét kezdte előről...Valaki tudna erre valami okosat írni?
BoomBaits Elküldve: 2016-10-21 07:28 Műszerfal kijelzés
mombullet Elküldve: 2016-10-20 20:30 Műszerfal kijelzés
YELLOW írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,
honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp
Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...
nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.
Na szétszedtem, és pöcök megvan a 3 ága épen... maga a fehér műanyag két felén van eltörve...
hát éppen ha meg vannak a darabok vissza lehet ragasztani, megpróbálni, de ha veszele gy bármilyen bontottat, aminél érezni, hogy kapcsol ha elfordítod, akkor abból átteni.
Akkor az lesz, bontottat venni, mivel nincsenek meg a darabkák...
Van egy adott óracsoport 6 hengeresből 2002 es évjáratú, az mehet a 99es 1,9es kocsiba?
Kell utána diagozni? Ugyanazt a km állást mutatja?
jó, hogy már meg lett válaszolva ez a kérdés.
Elnézést, de angolra írtad, hogy át kell írni... balosfélét is?
mindenképp át kell. nem attól függ melyik országból való :D
Ok, köszi... :) akkor holnap veszek át egy hibátlan angolosat 5000-ért, próbagarival...
de minek angol kell?
amúgy csak a fehér keretet szereld át.
bár kicsit úgy érzem, mintha a falnak beszélnék... voltak már így mások is :D
YELLOW Elküldve: 2016-10-20 20:15 Műszerfal kijelzés
mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta:YELLOW írta:mombullet írta: Sziasztok! Van egy e46 os 99es 1.9es benzines.
Azt szeretnèm kérdezni, hogy óracsoportot szeretném kicserélni, angolféle megy bele? Ugyanazt a km állást mutatja?
Mivel az enyémen nem tudom állitani az időt,
honnan írsz?
valószínű eltört a pöcköd. (én ragasztottam a sajétom, meg volt a darabja) lehet venni külön is ha minden igaz. azt kell cserélni. rosszabb esetben mikrokapcsoló csere. ezért nem cserélnék műszerfalat.
és át kell benne írni az autó alvázát, km állást, különben hibát fog jelezni, egy kis pöttyel a km felirat mellett. már ha cserélni akarod mindenképp
Bajáról írok... akkor szétszedem és megnézem hogy áll a pöcök... nem gondoltam volna hogy ilyen macerás a csere... bontós azt jónak kell lennie, csak számlapot kell cserélni...
nem kell számlapot cserélni. nézz meg youtube-on videót, ahol óracsoportot szednek szét.
látni fogod miről beszélek. a nyomkodóról lejön az a gumis henger. utána a műanyag plexi. és maga a nyomkodó külön van. csak azt kell cserélni ha törve van.
Na szétszedtem, és pöcök megvan a 3 ága épen... maga a fehér műanyag két felén van eltörve...
hát éppen ha meg vannak a darabok vissza lehet ragasztani, megpróbálni, de ha veszele gy bármilyen bontottat, aminél érezni, hogy kapcsol ha elfordítod, akkor abból átteni.
Akkor az lesz, bontottat venni, mivel nincsenek meg a darabkák...
Van egy adott óracsoport 6 hengeresből 2002 es évjáratú, az mehet a 99es 1,9es kocsiba?
Kell utána diagozni? Ugyanazt a km állást mutatja?
jó, hogy már meg lett válaszolva ez a kérdés.
Elnézést, de angolra írtad, hogy át kell írni... balosfélét is?
mindenképp át kell. nem attól függ melyik országból való :D
Ok, köszi... :) akkor holnap veszek át egy hibátlan angolosat 5000-ért, próbagarival...