Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Bitu79 Elküldve: 2016-08-17 14:39 Műszerfal kijelzés

andrew írta:
Bitu79 írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.


a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre


Valamit kötöttél be mostanában?Az miatt is előfordulhat ez.Arra gondolok,hogy valami bekever a K-bus-on.Előtte működött rendesen?Az is lehet,hogy megtört valahol a kábel az LCM környékén.Esetleg behaltak a ledek.

Itt egy videó segítségnek:

https://www.youtube.com/watch?v=890e6VQsDDw
Így kiméricskélheted te is.Enélkül ugyanis nem lehet rájönni,mi okozza.


tolató kamerát szereltem. annak a tápellátását a jobb hátsó helyzetjelzőről vettem.
talán ezzel az idővel van összefüggésben amióta nem működik, azelőtt igen világított rendesen



Akkor ott lesz a baj sztem.Kösd le a kamerát és nézd meg úgy.

Coyote Elküldve: 2016-08-17 12:48 help:)

Bitu79 írta:
Coyote írta: Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől :-)

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket :)


Kösd le az akkut,hátha az reseteli.

https://www.youtube.com/watch?v=qXKq0Q54L90

Közben megtaláltam,hogy kell szervízt resetelni:

https://www.youtube.com/watch?v=Ik_ChXTAC4w

Ha service reset után is világít,akkor nem tudom.Mondjuk sok jót nem jelenthet az a lámpa...Lehetséges,hogy nem az olaj miatt ég.



Annyira rájöttem már, hogy a check engine az emissziós problémák miatt jöhet fel, és csakis gépre kötve lehet eltüntetni. Állítólag bemajrézhatott azért is, mert sokáig állt a kocsi, és most a leült zacc odapörkölt a szenzoroknak, és reset után nem is jön talán vissza. De rühellem ezt, a legutolsó benzines kocsimban is folyton buziskodott a check engine lámpa a lambdaszonda meg a légtömegmérő állandó egyet nem értése miatt... Remélem ez most nem az a szopóroller lesz.

andrew Elküldve: 2016-08-17 09:17 Műszerfal kijelzés

Bitu79 írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.


a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre


Valamit kötöttél be mostanában?Az miatt is előfordulhat ez.Arra gondolok,hogy valami bekever a K-bus-on.Előtte működött rendesen?Az is lehet,hogy megtört valahol a kábel az LCM környékén.Esetleg behaltak a ledek.

Itt egy videó segítségnek:

https://www.youtube.com/watch?v=890e6VQsDDw
Így kiméricskélheted te is.Enélkül ugyanis nem lehet rájönni,mi okozza.


tolató kamerát szereltem. annak a tápellátását a jobb hátsó helyzetjelzőről vettem.
talán ezzel az idővel van összefüggésben amióta nem működik, azelőtt igen világított rendesen

Bitu79 Elküldve: 2016-08-17 00:36 Műszerfal kijelzés

andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.


a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre


Valamit kötöttél be mostanában?Az miatt is előfordulhat ez.Arra gondolok,hogy valami bekever a K-bus-on.Előtte működött rendesen?Az is lehet,hogy megtört valahol a kábel az LCM környékén.Esetleg behaltak a ledek.

Itt egy videó segítségnek:

https://www.youtube.com/watch?v=890e6VQsDDw
Így kiméricskélheted te is.Enélkül ugyanis nem lehet rájönni,mi okozza.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-16 23:34 help:)

Coyote írta: Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől :-)

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket :)


Kösd le az akkut,hátha az reseteli.

https://www.youtube.com/watch?v=qXKq0Q54L90

Közben megtaláltam,hogy kell szervízt resetelni:

https://www.youtube.com/watch?v=Ik_ChXTAC4w

Ha service reset után is világít,akkor nem tudom.Mondjuk sok jót nem jelenthet az a lámpa...Lehetséges,hogy nem az olaj miatt ég.





andrew Elküldve: 2016-08-16 19:42 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.


a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre

Coyote Elküldve: 2016-08-16 19:16 help:)

Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől :-)

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket :)

YELLOW Elküldve: 2016-08-16 18:28 Műszerfal kijelzés

andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.

andrew Elküldve: 2016-08-16 11:49 Műszerfal kijelzés

Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?

szotakdavid Elküldve: 2016-07-17 09:00 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

hil írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....


Sziasztok!
Ha már egymagam a végére jártam és megoldottam a hibát, talán másnak is segíthetek azzal, hogy összegezve leírom a dolgot:
Alap hiba: leállt a motor, trélerrel haza. Otthon némi hűlés után beindult a motor. Indítózáskor a fordulatszámmérő mutatott, motor nem indult, nagy meleg volt. Diaggal semmi hibakód nem volt! Először vez tengely jeladóra gondoltam, egyenként cseréltem azokat, de javulás nem történt. Valaki mondta, hogy főtengely jeladó lehet, de RPM mérő mutatott, tehát kizárva. Üza szivattyú zúgott, ezért először nem is arra gondoltam. Szívósoron üza. nyomást mérve 0,5 bar körül volt. Szivattyú csere, újra (nem bontott!), amin rossz volt a szintadó, ez további galibákat okozott. Régi szivattyúból a szintadó átrakása után helyre állt a rend.
bye: hil

ui: kiszedett szivattyút vizsgálva: szinte nem volt nyomás, szivattyú tengelynél folyt vissza a víz, mert a lakásban már vízzel próbáltam





Új VDO-val jàrtam màr én is így.