Összesen 3162 találat
Turbo73
Elküldve: 2016-02-28 23:27 Android az e46-ba
Hektor írta:
Nos köszönom a válaszokat,bár inkább az előnyöket írtátok ( gyorsabb,szebb,több funkció ) amivel tisztában is vagyok,csak hogy én pont a rádióra,annak vételére,fényerőre,hangzásra lettem volna inkább kíváncsi. Nos tényleg gondolkodóban vagyok,bár az sem világos mennyiért vennének most meg egy ilyen gyári szettet. Azt hiszem körbejárom ezt a témát alaposan. Köszönom a válaszokat,hozzászólásokat.
Hali,
Én konkrétan válaszolok. A rádió vétel sokkal rosszabb, mert az eredeti fejegység vezérli az antenna erősítő/közösítő dobozkát. Ezzel a vétel olyan, mint egy bármilyen hagyományos autóban egy mezei fejegységgel. A fényerő szabályzást menüben lehet állítani, külön nappali és éjszakai üzemmódra. Az üzemmód váltást a műszerfal világítás fényereje szabályozza. A hangzás egyértelműen jobb, mint a gyári (a HK-t leszámítva), grafikus 10 sávos EQ és külön sub managementel rendelkezik. Ezek a paraméterek persze a különböző típusokon eltérőek lehetnek, érdemes utána járni. Véleményem szerint 7"-ban nincs sok jelentősége az 1024*600-as felbontásnak, a mezei 800*480-as is FullHD-nek hat ilyen piciben. Itt van egy típus, bár ez nem androidos, de a menüje megegyezik a jelenlegi gyári BMW menüvel, és még olcsó is.
Navi
Pitykoo
Elküldve: 2016-02-25 17:28 Mi lehet a baj?
hil írta:
osman írta:
hil írta:
osman írta:
üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.
leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...
találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?
előre is köszi a választ\válaszokat :}
Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.
Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....
köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült. :D
Magam csináltam, magamnak és nagyon jóra, tartósra akartam (úgy is sikerült) ezért a látszólag egyszerű munka igen sokáig eltartott, de a jó eredmény mindenért kárpótolt
Hali!
Hil a kábeleket honnan szerezted be? Ugyan olyan színkódú kábelekkel csináltad meg mint a mi benne van?! Előre is köszi!
hil
Elküldve: 2016-02-25 17:05 Mi lehet a baj?
osman írta:
hil írta:
osman írta:
üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.
leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...
találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?
előre is köszi a választ\válaszokat :}
Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.
Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....
köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült. :D
Magam csináltam, magamnak és nagyon jóra, tartósra akartam (úgy is sikerült) ezért a látszólag egyszerű munka igen sokáig eltartott, de a jó eredmény mindenért kárpótolt
osman
Elküldve: 2016-02-25 08:00 Mi lehet a baj?
hil írta:
osman írta:
üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.
leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...
találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?
előre is köszi a választ\válaszokat :}
Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.
Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....
köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült. :D
hil
Elküldve: 2016-02-24 16:27 Mi lehet a baj?
osman írta:
üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.
leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...
találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?
előre is köszi a választ\válaszokat :}
Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.
Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....
osman
Elküldve: 2016-02-24 14:18 Mi lehet a baj?
üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.
leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...
találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?
előre is köszi a választ\válaszokat :}
gyurigyuri
Elküldve: 2016-02-23 14:00 Business rádió kérdés
gyurigyuri írta:
Sziasztok!
Kérdés: Az mit jelent, hogy egy rádió IMMO védett?
Nincs vagy nem kell neki a kód?
Itt az aprón lenne lehetőségem venni egy BMW Business radio/cassette egységet.
Még az eladóval nem sikerült felvennem a kapcsolatot, de feltételezésem szerint egy Philips PH7950...........
C53?
Tudom hogy ez "csak" kazis, de nekem meg felelne, a lényeg hogy eredeti kinézetű lenne a műszerfalam...
Köszi: gyurigyuri
Halló Urak! :)
Valaki tudna esetleg a feltett kérdésre választ adni? :):idea:
Köszi:orokhala:
mnorbert87
Elküldve: 2016-02-22 20:29 Féklámpa
YELLOW írta:
mnorbert87 írta:
Szevasztok. A műszerfal jelzi, hogy kiégett a jobb hátsó lámpa, de se az index se a féklámpa nem ég hátul. Ha kiteszem az indexet akkor pedig gyorsabban villog a kijelzőn, ez valami elektronikai hiba lesz vagy érzékelő? Úgy gondolom égő csere nem oldja meg.
azért villog gyorsabban, mert azzal is azt jelzi, hogy ki van égve valami.
szóval cserélj csak izzókat és jól fog indexelni. No Fear! :D
Letezik, hogy minden egyszerre eg ki? Hät remelem ennyivel meguszom :)
YELLOW
Elküldve: 2016-02-22 13:15 Féklámpa
mnorbert87 írta:
Szevasztok. A műszerfal jelzi, hogy kiégett a jobb hátsó lámpa, de se az index se a féklámpa nem ég hátul. Ha kiteszem az indexet akkor pedig gyorsabban villog a kijelzőn, ez valami elektronikai hiba lesz vagy érzékelő? Úgy gondolom égő csere nem oldja meg.
azért villog gyorsabban, mert azzal is azt jelzi, hogy ki van égve valami.
szóval cserélj csak izzókat és jól fog indexelni. No Fear! :D
mnorbert87
Elküldve: 2016-02-22 10:48 Féklámpa
Szevasztok. A műszerfal jelzi, hogy kiégett a jobb hátsó lámpa, de se az index se a féklámpa nem ég hátul. Ha kiteszem az indexet akkor pedig gyorsabban villog a kijelzőn, ez valami elektronikai hiba lesz vagy érzékelő? Úgy gondolom égő csere nem oldja meg.