Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


konkolyd Elküldve: 2019-07-10 05:57 Mi lehet a baj?_

Zolcsok írta:
Sziasztok, lehet ide uj tomitest kapni? Mi ennek a ket szenzornak(?) a neve? Finom friss olajpara jelent meg korulottuk. Koszonom az infokat elore is.


Ezek a vanos solenoid azaz vezérműtengely állító mágnes szelepek. Sima O gyűrű tömítés van bennük, bármely normálisabb csapágyboltban tudsz venni fillérekért. De itt egy webáruház ahol meg is lehet rendelni, látod az árakat is (amik szerintem hibásak :D ).
Ha jól láttam 2003-as E46 316TI, akkor ez a te robbantott ábrád:

https://bmwalkatresz24.hu/bmw-...rts-113296

A nagyobbik O gyűrű mérete: 34 X 3,52
A kisebbik O gyűrű mérete: 21,29 X 1,78

Zolcsok Elküldve: 2019-07-08 12:44 Mi lehet a baj?_


Sziasztok, lehet ide uj tomitest kapni? Mi ennek a ket szenzornak(?) a neve? Finom friss olajpara jelent meg korulottuk. Koszonom az infokat elore is.

Zolcsok Elküldve: 2019-07-08 12:41 Mi lehet a baj?_


Sziasztok, jol gondolom, hogy ez a vizpumpa kornyeke? Mi szokott itt olajat ereszteni, csereljek minden tomitest, vagy komplett vizpumpat?

Pocses Elküldve: 2019-07-05 17:48 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer :D
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell. :D
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs. :D
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk. :D
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. :D minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam :D


Egy vízcsőcsonkcsere lett 20 papírba volt anyag+munkadíj. (4-óra múlva hívtak kész) :kiraly:


már megyen :D vettem két légtelenítő Meyle csavart 500/db áron. lassan lelégtelenedik teljesen. fűtés van, dögivel :D de még szisszen a kiegyenlítő picit, megállás után, ha kinyitom. mondjuk fura, mert kb 5 liter ment bele, és 7,5 liter kell a rendszerbe elvileg. de mintha annak idején sem kellett volna több bele. nem hiszem, hogy 2,5 liter benne tud maradni. viszont nagyon tiszta a rendszer, endoszkóppal belenéztem a blokkba.


Mostanában ugye volt a bal első rugótörés, majd megszorult a bal hátsó fék, most meg a víz szökött... remélem vége a háromcsapásnak. 8O

YELLOW Elküldve: 2019-07-05 17:34 Hûtõvíz

Pocses írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer :D
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell. :D
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs. :D
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk. :D
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. :D minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam :D


Egy vízcsőcsonkcsere lett 20 papírba volt anyag+munkadíj. (4-óra múlva hívtak kész) :kiraly:


már megyen :D vettem két légtelenítő Meyle csavart 500/db áron. lassan lelégtelenedik teljesen. fűtés van, dögivel :D de még szisszen a kiegyenlítő picit, megállás után, ha kinyitom. mondjuk fura, mert kb 5 liter ment bele, és 7,5 liter kell a rendszerbe elvileg. de mintha annak idején sem kellett volna több bele. nem hiszem, hogy 2,5 liter benne tud maradni. viszont nagyon tiszta a rendszer, endoszkóppal belenéztem a blokkba.

Pocses Elküldve: 2019-07-05 17:26 Hûtõvíz

YELLOW írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer :D
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell. :D
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs. :D
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk. :D
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. :D minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam :D


Egy vízcsőcsonkcsere lett 20 papírba volt anyag+munkadíj. (4-óra múlva hívtak kész) :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2019-07-03 20:34 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer :D
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell. :D
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs. :D
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk. :D
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. :D minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam :D

YELLOW Elküldve: 2019-07-01 21:20 Hûtõvíz

Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer :D
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell. :D
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.

Pocses Elküldve: 2019-07-01 20:42 Hûtõvíz

YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.

YELLOW Elküldve: 2019-06-29 22:56 Hûtõvíz

Adamyno írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Ez mondjuk egy horvát tengerparti nyaralás közben tök jó lenne. Félek messzebb menni a géppel az ilyenek miatt :D Egy kis gumi, egy kis műanyag... nem nagy dolgok csak épp annyi van belőle mint a szemét és elég nagy galibát tudnak okozni.


én lepődtem meg a legjobban... de szerencsére amikor a trafóm tönkre ment, akkor is kb 500m-re voltam. pedig mindig nyugodtsággal ülök az autóba, hogy nincs para, hogy lerobbanhat.
hűtővizet már amúgy is cserélni kellett volna. vagy 10 éve cseréltem utoljára. km-ben ugyan nem sok. de nem volt vele gond. most nem fog Castrol-t kapni. Mannol kb harmad annyiba lesz és van BMW minősítése. rossz csak nem lehet. meg mi van ha más gond is van, nem szeretnék 12ezret kilocsolni megint.