Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


John Elküldve: 2019-05-09 12:52 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
Baso23 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2001-es E46 320i (2.2) coupe-t, eddig működött a távirányítóval való nyitás, de a 2 kulcs közül egyikse nyitotta ha forgattam a zárba. Megnéztem, hogy lehúzza-e az ablakokat, ha elforgatva tartom a kulcsot a zárban(nem húzta le :)) és azóta már a távirányító se nyitja csak a csomagtartót, bemásztam belülről kinyitottam és lezárni lezárja de már nem nyit, a motor hallatszik, hogy csinál valamit de nem történik semmi, a belső központi zár gomb se működik. Levettük az akksiról kb 10 percre de nem történt változás. Mi lehet a probléma?:?


ha nyomod a gombot a kulcson, nyitás vagy zárás, akkor a belső világítás kapcsol? ha kapcsol, akkor relé probléma lesz a grundmodul-on. ha nem is villan a lámpa sem, akkor a zárszerkezetben lévő Hall-szenzor. ami leginkább zárszerkezet cserével orvosolható. ez nem egyenlő a zárbetéttel!!! tehát a kulcsok maradnak.

Szia.Ha zárszerkezet akkor a bal első? Nekem esős illetve párás időben csinálja hogy nem nyit csak zár,halkan a kesztyűtartónál is hallani relét, pedig még enyhe tikkenést is az ajtónál.Hibakódot is ad be De valamiért relére csak ajtózárra nem.


YELLOW Elküldve: 2019-05-08 20:13 ablakemelő

hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem. :D
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet. :wink:


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil


illusztráld már majd képpel, pontosan hol is kented, vagy miről is van szó. mert én elvesztem már. :D

hil Elküldve: 2019-05-08 19:17 ablakemelő

YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem. :D
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet. :wink:


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil

YELLOW Elküldve: 2019-05-07 22:12 ablakemelő

b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem. :D
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet. :wink:

YELLOW Elküldve: 2019-05-07 22:05 Nem tudom mi a baja az autómnak

Ibrahim írta: Segítsetek.
A hibam minden előjel nélkül lett.
Le állítottam és azóta nem indul be.
Semmilyen megelőző hibajel nem volt nem rángatt nem füstöl semmi.
745d 242kw 2008.
S.O.S
Diselt kap.


az, hogy nem indul elég tág. ne is várd, hogy konkrétan megmondjuk mi a hiba.
mit jelent a nem indul?
önindító teker? ha nem, akkor lehet a reléje, vagy testkábel probléma. ha teker, de kattog közben valami ütemesen, esetleg a lámpák villognak, akkor akkumulátor probléma, le van merülve és már nem indít. ha normálisan teker az önindító, akkor lehet EWS hiba, nem azonosítja be a kulcsot. a kulcsban lévő transponder távol esik (pl új kulcstokot kapott), vagy a gyújtáskapcsolóban lévő tekercs rossz.
esetleg meg kell próbálni többször gyújtást adni, mielőtt indítasz. lehet csak az üzemanyagnyomás nem elég, mert elengedi a rendszer.
illetve egy nem univerzális, hanem BMW spec. diaggal kellene ráolvasni, mert valami hibát csak eltárolt.

b_imi Elküldve: 2019-05-07 20:44 ablakemelő

hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.

hil Elküldve: 2019-05-07 18:38 ablakemelő

YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
b_imi írta:
hil írta: Sziasztok,
valamikor pár éve volt már szó más részéről, most nem találom, és úgy emlékszem megoldás sem volt: szóval teljesen felhúzott oldalablak esetén rosszabb úton zavaróan zörög az üveg. Odanyúlva nem érezni az üveg mozgását. Ha akár csak egy milliméternyit leengedem, akkor megszűnik a zaj. Az ablakemelőt megnéztem, hibátlan, a gumi ápoló és más "csodaszer" semmi nem segít. tettem filc csíkokat különböző helyekre az üveg felső gumi tömítéséhez, korábban beragasztottam azokat a különálló gumiprofilokat, majd kiszedtem a ragasztót, mert hatástalan volt, kiszedtem és újra raktam a keret felső gumi profijait (tisztítás, gumiápolós kezelés után), de semmi javulás nem volt. Egyedül az segített ideig óráig, amikor a felső résbe, ahová az üveg becsúszik filc csíkot raktam, de miután az össze nyomódott ismét kezdődött a zörgés. Tettem már oda gumi és egyéb csíkot is, de az sem volt jó, egyedül a filc (kb 1mm vastag) okozott ideiglenes javulást. Volt-e már valakinek ilyen gondja és mi volt a megoldás?
bye: hil


Mivel kezelted a gumit?

Először: BMW spec gumiápoló, majd Prevent gumiápoló, majd szilikon olaj, glicerin, Protegum és minden más, ami erre alkalmas. Persze az egyes anyagok után mindig teljes letisztítás.
Bye: hil


Csak azért kérdeztem, mert egyszer sonax-al kezelem és még mindig látszik a nyoma, pedig párszor már letisztítottam. Nálam ez okozta az idegesítő hangot.


nálam is probléma volt (még mindig az őrületbe kerget) ez, én is írtam erről. nekem is a BMW spec szert ajánlgatták, de azóta sem győztem meg magam. még szerencse. már lassan csak letojom. van elég bajom, leszakadt a kipufogóm :D hidegen V8 papó. a toldásnál a cső, a hátsó dob előtt. egy kipufogóklinikás egyedi dob van fent. fáradtan műszakból kerestem a szakikat, senki nem tudta és akarta elvállalni. így jó magyar módra tákoltam. felkötöztem dróttal. :D bár még bírná a dob, de lehet veszek újat. mondjuk a full gyárija is meg van patika állapotban. na meg asszonynak vett magának egy Stilo-t, szóval most az van porondon :D off

Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil

Bitu79 Elküldve: 2019-05-06 16:27 Társalgó

YELLOW írta:
Adamyno írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve
én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.
Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba :D
kardánkeresztet csak levett állapotban tudod biztosra megmondani, hogy jó-e. egyébként lehet éppen a difi is. néha nekem is csinálja. vagy lehet már csak én nem veszem észre.
2 hónap múlva ha lesz zsém,akkor kicseréltetem a 2 db féltengelyt is.Most néztem webshopokban van már 25 000-ért is féltengely.Úgyhogy ez lesz a következő lépés... :neszorakozz: A kerékcsapágy sem drága,ahogy néztem utángyártott van 6000 ft körül.Ugye az egyiket ki kell valahogy operálni,mert be van gyógyulva a csavar... A lényeg,hogy ez is meg lesz oldva max 2 hónap múlva! :neszorakozz:

YELLOW Elküldve: 2019-05-04 16:33 Társalgó

Adamyno írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.


Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba :D


kardánkeresztet csak levett állapotban tudod biztosra megmondani, hogy jó-e. egyébként lehet éppen a difi is. néha nekem is csinálja. vagy lehet már csak én nem veszem észre.

Adamyno Elküldve: 2019-05-04 16:28 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.


Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba :D