Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


BMW0926 Elküldve: 2019-04-28 17:23 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdv urak!

Az lenne a kérdésem, hogy jónak mondható-e a lengéscsillapító akkor, ha kézzel, nem nagy erő kifejtésével összenyomható, és az úgy is marad? Olvastam a működési elvét, és azt, hogy mikor jó vagy rossz egy lengéscsillapító. De nekem nem egyértelmű emiatt, amit leírtam. Olajfolyást nem találtam rajta, de lehet, hogy mikor vettem a kocsit, az eladó letörölte róla, ki tudja...
Viszont az alsó fém rész pereme alatt elég rozsdás. A márkája Monroe.

Ha azt mondjátok hogy rossz, nem akarom ilyenre cserélni, mert akkor már állítható sport futóművet veszek alá, mondjuk ilyet: https://race-shop.hu/e46/4068-...98-07.html

Erről mi a véleményetek? Valóban jó minőségű lehet?


ez jó kérdés. igazából a gátló keménysége határozza meg mennyire lehet összenyomni. illetve annak felépítése. ugye vannak sebességérzékeny szeleppel ellátott gátlók. tehát függ az összenyomás sebességétől is, hogy az ilyen hatást, csillapítást vált ki.
magát a rugózást a rugó végzi, nem a gátló, sőt az autót is a rugók tartják. a gátló csak a rugózást csillapítja, különben olyan lenne, mint egy ladik a vízen.
illetve nem szabad összekeverni a gázteleszkópokkal sem, amik mondjuk a mocitetőt nyitják fel. mert azok ha össze tudod nyomni, utána vissza is térnek eredeti állapotukba. gátlókból láttam már ilyet is, olyat is. felépítés függő.
ne akarj állíthatót. miért? mert ha nem tekergeted, akkor össze fog rohadni. műszakin biztos bukó, ha nincs bejegyezve a forgalmiba és nincs meg az összes papírja. a TA nem különösebben rossz, de alsó kategória, csóró tunerek elesége, szokták volt mondani régen. a rugói jók, de a gátlók sokszor garancia előtt már elf0sták magukat.
nekem a monroe sem egy ütős darab. max eladás előtt tennék be olyat, esetleg kis kategóriás autóba.


Igazából úgy gondoltam, hogy a jelenlegi lengéscsillapítót rajta hagyom, majd 2 hónap múlva, a a műszaki után feltenném rá a TA-t. Ültetni nem akarom nagyon. A hátsóval meg vagyok elégedve(lehet a rugók kinyúlása miatt van picit lentebb), viszont az első kerekek és a sárvédő között elég nagy a távolság. Így kicsit érdekesen néz ki az autó.

TA-val kapcsolatban még: Igazából az ára az, ami szimpatikus nekem és még az, hogy már eleve a magyar nyelvű TÜV engedéllyel kapható. Állítgatni nem akarom. Egyszer belövöm ahogy én akarom, és kész. Nem állítgatnám folyton. Kiadni egy állítható futóműre 3-400.000-ret, plusz a magyarosítani a német nyelvű TÜV engedélyt 100k-ért, plusz bejegyeztetni azt, biztos nem fizetek 5-600.000 Ft-ot mindennel együtt érte. Szóval emiatt gondoltam A TA-t.

Ha nem a TA mellett döntök, akkor melyik márkát és típust ajánlanátok? Ahogy olvasgatok utána, a Monroe-k kilőve.


nem csak a műszaki a lényeg. ha a rendőr megállít és meglátja, hogy állítható futómű, akkor biztos elküld szigorítottra. én is azon agyalok, inkább lefestetem a rugókat.
gátlóban Sachs, Kayaba. mást nem tennék BMW-be. és ebben a sorrendben. de esetleg fel is lehet újítani a gyáriakat, vagy ami benne volt. bármilyen, akár gyári keménységűre is belövik.


Akkor mit lehet tenni, hogy kicsit alacsonyabban legyen az autó, de a rendőr se bsztasson? Az ültetőrugókat pl mennyire engedélyezik? Hátulra mondjuk ezzel le is lenne tudva a jelenlegi kinyúlt rugók cseréje. De elől mit lehet tenni, hogy kb 3cm-rel kisebb legyen a kerék és sárvédő közötti rész?

Ami pedig a sachs és Kayaba lengéscsillapítót illeti: Ezek mennyire vannak engedélyezve? Pl vizsgán nem kötnek bele, hogy nem gyári megoldás?

YELLOW Elküldve: 2019-04-28 16:54 Lengéscsillapitó

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdv urak!

Az lenne a kérdésem, hogy jónak mondható-e a lengéscsillapító akkor, ha kézzel, nem nagy erő kifejtésével összenyomható, és az úgy is marad? Olvastam a működési elvét, és azt, hogy mikor jó vagy rossz egy lengéscsillapító. De nekem nem egyértelmű emiatt, amit leírtam. Olajfolyást nem találtam rajta, de lehet, hogy mikor vettem a kocsit, az eladó letörölte róla, ki tudja...
Viszont az alsó fém rész pereme alatt elég rozsdás. A márkája Monroe.

Ha azt mondjátok hogy rossz, nem akarom ilyenre cserélni, mert akkor már állítható sport futóművet veszek alá, mondjuk ilyet: https://race-shop.hu/e46/4068-...98-07.html

Erről mi a véleményetek? Valóban jó minőségű lehet?


ez jó kérdés. igazából a gátló keménysége határozza meg mennyire lehet összenyomni. illetve annak felépítése. ugye vannak sebességérzékeny szeleppel ellátott gátlók. tehát függ az összenyomás sebességétől is, hogy az ilyen hatást, csillapítást vált ki.
magát a rugózást a rugó végzi, nem a gátló, sőt az autót is a rugók tartják. a gátló csak a rugózást csillapítja, különben olyan lenne, mint egy ladik a vízen.
illetve nem szabad összekeverni a gázteleszkópokkal sem, amik mondjuk a mocitetőt nyitják fel. mert azok ha össze tudod nyomni, utána vissza is térnek eredeti állapotukba. gátlókból láttam már ilyet is, olyat is. felépítés függő.
ne akarj állíthatót. miért? mert ha nem tekergeted, akkor össze fog rohadni. műszakin biztos bukó, ha nincs bejegyezve a forgalmiba és nincs meg az összes papírja. a TA nem különösebben rossz, de alsó kategória, csóró tunerek elesége, szokták volt mondani régen. a rugói jók, de a gátlók sokszor garancia előtt már elf0sták magukat.
nekem a monroe sem egy ütős darab. max eladás előtt tennék be olyat, esetleg kis kategóriás autóba.


Igazából úgy gondoltam, hogy a jelenlegi lengéscsillapítót rajta hagyom, majd 2 hónap múlva, a a műszaki után feltenném rá a TA-t. Ültetni nem akarom nagyon. A hátsóval meg vagyok elégedve(lehet a rugók kinyúlása miatt van picit lentebb), viszont az első kerekek és a sárvédő között elég nagy a távolság. Így kicsit érdekesen néz ki az autó.

TA-val kapcsolatban még: Igazából az ára az, ami szimpatikus nekem és még az, hogy már eleve a magyar nyelvű TÜV engedéllyel kapható. Állítgatni nem akarom. Egyszer belövöm ahogy én akarom, és kész. Nem állítgatnám folyton. Kiadni egy állítható futóműre 3-400.000-ret, plusz a magyarosítani a német nyelvű TÜV engedélyt 100k-ért, plusz bejegyeztetni azt, biztos nem fizetek 5-600.000 Ft-ot mindennel együtt érte. Szóval emiatt gondoltam A TA-t.

Ha nem a TA mellett döntök, akkor melyik márkát és típust ajánlanátok? Ahogy olvasgatok utána, a Monroe-k kilőve.


nem csak a műszaki a lényeg. ha a rendőr megállít és meglátja, hogy állítható futómű, akkor biztos elküld szigorítottra. én is azon agyalok, inkább lefestetem a rugókat.
gátlóban Sachs, Kayaba. mást nem tennék BMW-be. és ebben a sorrendben. de esetleg fel is lehet újítani a gyáriakat, vagy ami benne volt. bármilyen, akár gyári keménységűre is belövik.

BMW0926 Elküldve: 2019-04-28 16:50 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdv urak!

Az lenne a kérdésem, hogy jónak mondható-e a lengéscsillapító akkor, ha kézzel, nem nagy erő kifejtésével összenyomható, és az úgy is marad? Olvastam a működési elvét, és azt, hogy mikor jó vagy rossz egy lengéscsillapító. De nekem nem egyértelmű emiatt, amit leírtam. Olajfolyást nem találtam rajta, de lehet, hogy mikor vettem a kocsit, az eladó letörölte róla, ki tudja...
Viszont az alsó fém rész pereme alatt elég rozsdás. A márkája Monroe.

Ha azt mondjátok hogy rossz, nem akarom ilyenre cserélni, mert akkor már állítható sport futóművet veszek alá, mondjuk ilyet: https://race-shop.hu/e46/4068-...98-07.html

Erről mi a véleményetek? Valóban jó minőségű lehet?


ez jó kérdés. igazából a gátló keménysége határozza meg mennyire lehet összenyomni. illetve annak felépítése. ugye vannak sebességérzékeny szeleppel ellátott gátlók. tehát függ az összenyomás sebességétől is, hogy az ilyen hatást, csillapítást vált ki.
magát a rugózást a rugó végzi, nem a gátló, sőt az autót is a rugók tartják. a gátló csak a rugózást csillapítja, különben olyan lenne, mint egy ladik a vízen.
illetve nem szabad összekeverni a gázteleszkópokkal sem, amik mondjuk a mocitetőt nyitják fel. mert azok ha össze tudod nyomni, utána vissza is térnek eredeti állapotukba. gátlókból láttam már ilyet is, olyat is. felépítés függő.
ne akarj állíthatót. miért? mert ha nem tekergeted, akkor össze fog rohadni. műszakin biztos bukó, ha nincs bejegyezve a forgalmiba és nincs meg az összes papírja. a TA nem különösebben rossz, de alsó kategória, csóró tunerek elesége, szokták volt mondani régen. a rugói jók, de a gátlók sokszor garancia előtt már elf0sták magukat.
nekem a monroe sem egy ütős darab. max eladás előtt tennék be olyat, esetleg kis kategóriás autóba.


Igazából úgy gondoltam, hogy a jelenlegi lengéscsillapítót rajta hagyom, majd 2 hónap múlva, a a műszaki után feltenném rá a TA-t. Ültetni nem akarom nagyon. A hátsóval meg vagyok elégedve(lehet a rugók kinyúlása miatt van picit lentebb), viszont az első kerekek és a sárvédő között elég nagy a távolság. Így kicsit érdekesen néz ki az autó.

TA-val kapcsolatban még: Igazából az ára az, ami szimpatikus nekem és még az, hogy már eleve a magyar nyelvű TÜV engedéllyel kapható. Állítgatni nem akarom. Egyszer belövöm ahogy én akarom, és kész. Nem állítgatnám folyton. Kiadni egy állítható futóműre 3-400.000-ret, plusz a magyarosítani a német nyelvű TÜV engedélyt 100k-ért, plusz bejegyeztetni azt, biztos nem fizetek 5-600.000 Ft-ot mindennel együtt érte. Szóval emiatt gondoltam A TA-t.

Ha nem a TA mellett döntök, akkor melyik márkát és típust ajánlanátok? Ahogy olvasgatok utána, a Monroe-k kilőve.

YELLOW Elküldve: 2019-04-28 09:02 Lengéscsillapitó

BMW0926 írta: Üdv urak!

Az lenne a kérdésem, hogy jónak mondható-e a lengéscsillapító akkor, ha kézzel, nem nagy erő kifejtésével összenyomható, és az úgy is marad? Olvastam a működési elvét, és azt, hogy mikor jó vagy rossz egy lengéscsillapító. De nekem nem egyértelmű emiatt, amit leírtam. Olajfolyást nem találtam rajta, de lehet, hogy mikor vettem a kocsit, az eladó letörölte róla, ki tudja...
Viszont az alsó fém rész pereme alatt elég rozsdás. A márkája Monroe.

Ha azt mondjátok hogy rossz, nem akarom ilyenre cserélni, mert akkor már állítható sport futóművet veszek alá, mondjuk ilyet: https://race-shop.hu/e46/4068-...98-07.html

Erről mi a véleményetek? Valóban jó minőségű lehet?


ez jó kérdés. igazából a gátló keménysége határozza meg mennyire lehet összenyomni. illetve annak felépítése. ugye vannak sebességérzékeny szeleppel ellátott gátlók. tehát függ az összenyomás sebességétől is, hogy az ilyen hatást, csillapítást vált ki.
magát a rugózást a rugó végzi, nem a gátló, sőt az autót is a rugók tartják. a gátló csak a rugózást csillapítja, különben olyan lenne, mint egy ladik a vízen.
illetve nem szabad összekeverni a gázteleszkópokkal sem, amik mondjuk a mocitetőt nyitják fel. mert azok ha össze tudod nyomni, utána vissza is térnek eredeti állapotukba. gátlókból láttam már ilyet is, olyat is. felépítés függő.
ne akarj állíthatót. miért? mert ha nem tekergeted, akkor össze fog rohadni. műszakin biztos bukó, ha nincs bejegyezve a forgalmiba és nincs meg az összes papírja. a TA nem különösebben rossz, de alsó kategória, csóró tunerek elesége, szokták volt mondani régen. a rugói jók, de a gátlók sokszor garancia előtt már elf0sták magukat.
nekem a monroe sem egy ütős darab. max eladás előtt tennék be olyat, esetleg kis kategóriás autóba.

BMW0926 Elküldve: 2019-04-28 08:49 Lengéscsillapitó

Üdv urak!

Az lenne a kérdésem, hogy jónak mondható-e a lengéscsillapító akkor, ha kézzel, nem nagy erő kifejtésével összenyomható, és az úgy is marad? Olvastam a működési elvét, és azt, hogy mikor jó vagy rossz egy lengéscsillapító. De nekem nem egyértelmű emiatt, amit leírtam. Olajfolyást nem találtam rajta, de lehet, hogy mikor vettem a kocsit, az eladó letörölte róla, ki tudja...
Viszont az alsó fém rész pereme alatt elég rozsdás. A márkája Monroe.

Ha azt mondjátok hogy rossz, nem akarom ilyenre cserélni, mert akkor már állítható sport futóművet veszek alá, mondjuk ilyet: https://race-shop.hu/e46/4068-...98-07.html

Erről mi a véleményetek? Valóban jó minőségű lehet?


YELLOW Elküldve: 2019-04-27 05:06 Napfénytető utólag

b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

fb-on ajánlott egy srác napfénytetőt, E46 sedanra, 20.000-ért. De mivel az én kocsim nem napfénytetős, gondoltam megkérdem tőletek, van-e lehetőség átmódosítani. A srác elmondása szerint minden megvan hozzá, ami kellhet, viszont én olyat hallottam, hogy az A vagy B oszlopba gyárilag be szoktak építeni valami vízelvezetőt, ami csak a napfénytetős autókba szokott lenni.Igaz ez? Magyarán ha akarok egy napfénytetőt, akkor azt is be kell építtetni? vagy mi a ennek a menete? A srác holnap du-ig vár választ, hogy megveszem-e vagy sem, szóval addig ha lehetséges, kérnék választ Tőletek.

Annak is örülnék, ha olyan is írna, aki már túl van az ilyen módosításon, és írna véleményt róla.

A kép pedig itt van a napfénytetőről

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...495392.jpg


A projekt egy tetőlemez cserével indulna, amihez ki kell venni a két szélvédőt, vízelvezetőket, elektromos rendszert ki kell építeni, Fényezés, és még pár apróság. Szerintem nem éri meg.


hát én olvastam már olyanról, hogy valaki az eredeti tetőt vágta ki.
őszinte legyek? nem kínlódnék egy sz@ros napfénytetővel. aztán ha el kell adni az autót, akkor látszik, hogy gyárilag nem olyan volt, meg biztos tetőre borítottad és ez lett helyette, stb. én biztos nem kínlódnék vele. nem olyan extra ami nélkül ne lehetne élni...

Tranceboy Elküldve: 2019-04-26 19:22 Autómata váltó hibakód

smokie írta:
Spudoar írta:
KGR írta:
Chris0208 írta: sziasztok, tudtok megbízható, autómata váltó szervízt vagy szerelőt Budapesten?
Köszönöm,


Én Gödöllőn tudok egy olyat akit sok helyen ajánlottak. Én váltóolaj cserén voltam nála és nem volt semmi problémám, viszont ahogy másoktól olvastam fórumokon, nem lehúzós fajta és ért hozzá. Karaba Zoltán


Hali!
MEg tudnád adni Karaba számát?


Hali, nekem ZF 8HP váltóm van. Ha neked is, akkor nem bíznám jó szívvel egyszerű váltószerelőre a dolgot. A diagnosztizáláshoz elengedhetetlen egy megbízható, naprakész állapotú gyári szoftver. Sőt, a hiba javítása után ismételten fel kell tanitani (adaptálni) a javított váltót a motorvezérlőhöz, ami szintén csak gyári szoftverrel lehetséges. A másik, hogy a szerelés után szükséges lehet a "lifetime" olaj cseréjére is, ami nem egyszerű történet. Nem lehet csak egyszerűen leengedni a régit, és betölteni az újat. Erre spéci technológiája van a ZF-nek. Rengeteg kárt tud okozni egy szakszerűtlenül végrehejtott olajcsere!!! Röviden: nem kísérletezgetnék bármilyen szerelővel pusztán azért, mert már látott ilyet szétszerelve.
Az enyém is rendetlenkedett elég sokat úgy 200-220e km környékén. Dobálta a legkülönfélébb hibakódokat, és a vezérlés többször szervíz-üzemmódba tette a váltót. Több váltószerelőt is megkerestem a főváros környékén, de komoly diagnosztikát nem tudtak csinálni, csak tippelgettek.
Sok-sok hibakód olvasás és hibakód elemzés után a szerelőmmel úgy ítéltük meg, hogy a hiba oka a váltó mechatronik elektromos problémája lehet (jelszakadások a CAN bus és a váltó között, különféle kommunikációs hibák, stb..
Nekem a nagytarcsai hivatalos ZF váltószervíz csinálta meg végül (gyártói garanciával!!!) és viszonylag normális áron. Azóta kb. 50 e Km-t mentem vele, és semmi gond, olyan mint az új.
Ha érdekelnek a részletek, akkor írj rám, és segítek.
Ja, és végül: semmi érdekeltségem nincs a nagytarcsai céggel, egyszerű BMW-user vagyok, akit fél évig szívatott a váltó :DDD




Sziasztok!
Nekem alacsony fordulaton visszavaltasnal erzem hogy egy picit rant egyet az auton... 95000. An benne zf8 automata
Az auto 2015 f30
Szeri tetek mi lehet a baj?
Olajcsere szurovel megoldhatja ezt?
HIbakod nincs ...
Koszi

b_imi Elküldve: 2019-04-26 17:29 Napfénytető utólag

BMW0926 írta: Sziasztok

fb-on ajánlott egy srác napfénytetőt, E46 sedanra, 20.000-ért. De mivel az én kocsim nem napfénytetős, gondoltam megkérdem tőletek, van-e lehetőség átmódosítani. A srác elmondása szerint minden megvan hozzá, ami kellhet, viszont én olyat hallottam, hogy az A vagy B oszlopba gyárilag be szoktak építeni valami vízelvezetőt, ami csak a napfénytetős autókba szokott lenni.Igaz ez? Magyarán ha akarok egy napfénytetőt, akkor azt is be kell építtetni? vagy mi a ennek a menete? A srác holnap du-ig vár választ, hogy megveszem-e vagy sem, szóval addig ha lehetséges, kérnék választ Tőletek.

Annak is örülnék, ha olyan is írna, aki már túl van az ilyen módosításon, és írna véleményt róla.

A kép pedig itt van a napfénytetőről

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...495392.jpg


A projekt egy tetőlemez cserével indulna, amihez ki kell venni a két szélvédőt, vízelvezetőket, elektromos rendszert ki kell építeni, Fényezés, és még pár apróság. Szerintem nem éri meg.

YELLOW Elküldve: 2019-04-22 22:27 ablakemelő

b_imi írta:
hil írta:
b_imi írta:
hil írta: Sziasztok,
valamikor pár éve volt már szó más részéről, most nem találom, és úgy emlékszem megoldás sem volt: szóval teljesen felhúzott oldalablak esetén rosszabb úton zavaróan zörög az üveg. Odanyúlva nem érezni az üveg mozgását. Ha akár csak egy milliméternyit leengedem, akkor megszűnik a zaj. Az ablakemelőt megnéztem, hibátlan, a gumi ápoló és más "csodaszer" semmi nem segít. tettem filc csíkokat különböző helyekre az üveg felső gumi tömítéséhez, korábban beragasztottam azokat a különálló gumiprofilokat, majd kiszedtem a ragasztót, mert hatástalan volt, kiszedtem és újra raktam a keret felső gumi profijait (tisztítás, gumiápolós kezelés után), de semmi javulás nem volt. Egyedül az segített ideig óráig, amikor a felső résbe, ahová az üveg becsúszik filc csíkot raktam, de miután az össze nyomódott ismét kezdődött a zörgés. Tettem már oda gumi és egyéb csíkot is, de az sem volt jó, egyedül a filc (kb 1mm vastag) okozott ideiglenes javulást. Volt-e már valakinek ilyen gondja és mi volt a megoldás?
bye: hil


Mivel kezelted a gumit?

Először: BMW spec gumiápoló, majd Prevent gumiápoló, majd szilikon olaj, glicerin, Protegum és minden más, ami erre alkalmas. Persze az egyes anyagok után mindig teljes letisztítás.
Bye: hil


Csak azért kérdeztem, mert egyszer sonax-al kezelem és még mindig látszik a nyoma, pedig párszor már letisztítottam. Nálam ez okozta az idegesítő hangot.


nálam is probléma volt (még mindig az őrületbe kerget) ez, én is írtam erről. nekem is a BMW spec szert ajánlgatták, de azóta sem győztem meg magam. még szerencse. már lassan csak letojom. van elég bajom, leszakadt a kipufogóm :D hidegen V8 papó. a toldásnál a cső, a hátsó dob előtt. egy kipufogóklinikás egyedi dob van fent. fáradtan műszakból kerestem a szakikat, senki nem tudta és akarta elvállalni. így jó magyar módra tákoltam. felkötöztem dróttal. :D bár még bírná a dob, de lehet veszek újat. mondjuk a full gyárija is meg van patika állapotban. na meg asszonynak vett magának egy Stilo-t, szóval most az van porondon :D off

b_imi Elküldve: 2019-04-22 21:52 ablakemelő

hil írta:
b_imi írta:
hil írta: Sziasztok,
valamikor pár éve volt már szó más részéről, most nem találom, és úgy emlékszem megoldás sem volt: szóval teljesen felhúzott oldalablak esetén rosszabb úton zavaróan zörög az üveg. Odanyúlva nem érezni az üveg mozgását. Ha akár csak egy milliméternyit leengedem, akkor megszűnik a zaj. Az ablakemelőt megnéztem, hibátlan, a gumi ápoló és más "csodaszer" semmi nem segít. tettem filc csíkokat különböző helyekre az üveg felső gumi tömítéséhez, korábban beragasztottam azokat a különálló gumiprofilokat, majd kiszedtem a ragasztót, mert hatástalan volt, kiszedtem és újra raktam a keret felső gumi profijait (tisztítás, gumiápolós kezelés után), de semmi javulás nem volt. Egyedül az segített ideig óráig, amikor a felső résbe, ahová az üveg becsúszik filc csíkot raktam, de miután az össze nyomódott ismét kezdődött a zörgés. Tettem már oda gumi és egyéb csíkot is, de az sem volt jó, egyedül a filc (kb 1mm vastag) okozott ideiglenes javulást. Volt-e már valakinek ilyen gondja és mi volt a megoldás?
bye: hil


Mivel kezelted a gumit?

Először: BMW spec gumiápoló, majd Prevent gumiápoló, majd szilikon olaj, glicerin, Protegum és minden más, ami erre alkalmas. Persze az egyes anyagok után mindig teljes letisztítás.
Bye: hil


Csak azért kérdeztem, mert egyszer sonax-al kezelem és még mindig látszik a nyoma, pedig párszor már letisztítottam. Nálam ez okozta az idegesítő hangot.