Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


hil Elküldve: 2019-04-22 20:13 ablakemelő

b_imi írta:
hil írta: Sziasztok,
valamikor pár éve volt már szó más részéről, most nem találom, és úgy emlékszem megoldás sem volt: szóval teljesen felhúzott oldalablak esetén rosszabb úton zavaróan zörög az üveg. Odanyúlva nem érezni az üveg mozgását. Ha akár csak egy milliméternyit leengedem, akkor megszűnik a zaj. Az ablakemelőt megnéztem, hibátlan, a gumi ápoló és más "csodaszer" semmi nem segít. tettem filc csíkokat különböző helyekre az üveg felső gumi tömítéséhez, korábban beragasztottam azokat a különálló gumiprofilokat, majd kiszedtem a ragasztót, mert hatástalan volt, kiszedtem és újra raktam a keret felső gumi profijait (tisztítás, gumiápolós kezelés után), de semmi javulás nem volt. Egyedül az segített ideig óráig, amikor a felső résbe, ahová az üveg becsúszik filc csíkot raktam, de miután az össze nyomódott ismét kezdődött a zörgés. Tettem már oda gumi és egyéb csíkot is, de az sem volt jó, egyedül a filc (kb 1mm vastag) okozott ideiglenes javulást. Volt-e már valakinek ilyen gondja és mi volt a megoldás?
bye: hil


Mivel kezelted a gumit?

Először: BMW spec gumiápoló, majd Prevent gumiápoló, majd szilikon olaj, glicerin, Protegum és minden más, ami erre alkalmas. Persze az egyes anyagok után mindig teljes letisztítás.
Bye: hil



Gebrosz Elküldve: 2019-04-20 09:34 Utánagyártott Sárvédő !

Bitu79 írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek
Nem tudom hol és mennyiért lehetne venni rendelni BMW e46 Touring hoz hátra ahol a difi akkumulátor tartó és pótkerék van. Nos oda keresnek műanyag védőburkolatot.
Ahogy láttam videókon és képeken gyárilag van rajt védi az esőtől stb stb....
Köszönöm szépen a segítséget.
Valamelyik kocsin nincs gyárilag rajta...Én anno kérdeztem már ugyanezt.Realoemen nézd meg a bontott ábrán a cikkszámát,és számold át forintba...A cikkszám alapján segít a google kereső...



Köszönöm szépen a segítséget!
Utána nézek.

Bitu79 Elküldve: 2019-04-20 04:38 Utánagyártott Sárvédő !

Gebrosz írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek
Nem tudom hol és mennyiért lehetne venni rendelni BMW e46 Touring hoz hátra ahol a difi akkumulátor tartó és pótkerék van. Nos oda keresnek műanyag védőburkolatot.
Ahogy láttam videókon és képeken gyárilag van rajt védi az esőtől stb stb....
Köszönöm szépen a segítséget.
Valamelyik kocsin nincs gyárilag rajta...Én anno kérdeztem már ugyanezt.Realoemen nézd meg a bontott ábrán a cikkszámát,és számold át forintba...A cikkszám alapján segít a google kereső...

Gebrosz Elküldve: 2019-04-19 20:06 Utánagyártott Sárvédő !

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek
Nem tudom hol és mennyiért lehetne venni rendelni BMW e46 Touring hoz hátra ahol a difi akkumulátor tartó és pótkerék van.
Nos oda keresnek műanyag védőburkolatot.
Ahogy láttam videókon és képeken gyárilag van rajt védi az esőtől stb stb....
Köszönöm szépen a segítséget.

Bitu79 Elküldve: 2019-04-18 04:21 kettõstömegü lendkerék

Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?

Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.

egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.

Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. :D (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)

ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett? :(

Hányas számú szilentek? :)

Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839

9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). :D Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.

Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni :)

Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem :) Írtam még hozzá pár dolgot

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?

Ebben a részben pedig a végén kiveszik az egész difit meg a bölcsőjét is,azt ne mond hogy ennyire ki kell mindent kapni... A másik hogy nekik az emelési pontnál van ki bakolva hátul,amik nekem pont be vannak szakadva (Bár elvileg a bal hátsó még nem meg a jobb első sem)amíg nincs emelési pontom jövő tavaszig hová tenném a bakokat? :( Na ebből csak tavasszal lesz valami....
Ez kell neked:
A link neve
Régi post,de én is most csináltatom meg a dübbenést.Kicseréltetem az összes szilentet a difin,és a kereten is.115 000 pénz lesz majd.2 hét múlva meg majd leírom milyen lett...A féltengelyekre azt mondta nekem a márkakereskedés fő szerelője,hogy soha nem cseréltek még e46-on még féltengelyt,mert egyik e46-on sem volt rossz soha....Ugye állítólag még az miatt is dübbenhet még...Hát remélem csak a szilentek miatt csinálja.Azok mindegyike újra lesz cserélve...Már tűkön ülök... :)

Kulejmani Elküldve: 2019-04-13 07:27 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
A kovetkezo kerdessel fordulnek hozzatok. A napokban a vezeto oldali zar, a tav. kulcs megnyomasaval lezar, de nyitasnal mar nem nyit. Kulcs funkcioval feljon, illetve a belso nyito gomb is kinyitja az ajtot.
Csak a taviranyitos funckio nem nyitja.
Esetleg jart mar egy valaki? Tudjatok, hogy mi lehet a problema?
BMW E91 318d
Koszonom a segitseget!

b_imi Elküldve: 2019-04-12 15:16 Futómû és hibái

BMW0926 írta:
Köszi szépen!

Erre a loctite-ra gondoltál? https://alkatreszek.hu/loc197377_la

Ha igen, akkor ezt ajánlották hozzá: TEROSON VR 625 Ha ez jó, akkor 6 litert vennék az alvázvédőből, 2 liter pedig az alapozóból. Az úgy szerinted elég lehet egy E46 alá?



Ilyet még nem használtam. Nem tudom miből mennyi kell, mert azt se tudom milyen az autó alja és a többi része, amit kezelni akarsz.
Szerintem az legjobb ha fémtiszta, hibátlan a felület. Azt célszerű kezelni. A többi megoldás csak egy ideig lesz jó, ha jó lesz egyáltalán.
Amikor küszöböket és ívet cseréltünk az autómon, ott minden rozsda el lett távolítva vagy alkatrész cserével, vagy szemcseszórással. Utána alapozás, varrattömítés, fényezés, rücsi, üregvédelem. Ezt csak így éri meg szerintem. Ezek jó anyagok.

BMW0926 Elküldve: 2019-04-11 11:42 Futómû és hibái

b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni. :D

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat :)



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! :) Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés. :)

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?


Ott kapard le, ahol megsérült. Epoxy jó alá, vagy amit a gyártó javasol.





Köszi szépen!

Erre a loctite-ra gondoltál? https://alkatreszek.hu/loc197377_la

Ha igen, akkor ezt ajánlották hozzá: TEROSON VR 625 Ha ez jó, akkor 6 litert vennék az alvázvédőből, 2 liter pedig az alapozóból. Az úgy szerinted elég lehet egy E46 alá?

b_imi Elküldve: 2019-04-10 22:23 Futómû és hibái

BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni. :D

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat :)



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! :) Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés. :)

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?


Ott kapard le, ahol megsérült. Epoxy jó alá, vagy amit a gyártó javasol.

BMW0926 Elküldve: 2019-04-10 22:15 Futómû és hibái

b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni. :D

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat :)



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! :) Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés. :)

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?