Összesen 44977 találat
Adamyno
Elküldve: 2019-01-27 13:16 légzsak_
Pocses írta:
Adamyno írta:
Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )
Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.
Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".:kiraly:
Gondolkodtam rajta, de vajon én ezt honnan fogom megtudni? Scannerrel látom a légzsák modult, mindenféle sorozatszámokat meg ilyeneket. Abból vajon lehet tudni, hogy cserés volt-e? Gondolom nem igazán örülnének nekem a márkaszervizben ha csak emiatt odamennék.
Pocses
Elküldve: 2019-01-27 11:31 légzsak_
Adamyno írta:
Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )
Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.
Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".:kiraly:
Adamyno
Elküldve: 2019-01-27 02:43 légzsak_
Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )
Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.
Adamyno
Elküldve: 2019-01-27 02:43 légzsak_
Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )
Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.
Adamyno
Elküldve: 2019-01-27 02:43 légzsak_
Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )
Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.
Pitykoo
Elküldve: 2019-01-26 20:57 Autóvásárlás
Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!
YELLOW
Elküldve: 2019-01-24 22:11 N46 és N42 motorok
dbencsik1986 írta:
YELLOW írta:
dbencsik1986 írta:
Sziasztok!
N46B20B motornál kaptam P1050 és P1062 hibakódot (változó szelepvezérlés vezélőáramkör hibás működése / 1. hengersor nem éri el a maximális löketállást) és lekorlátozta a teljesítményt.
Fórumokon való keresgetés után arra jutottam, hogy ezt a hibakódot tipikusan a verérműtengely pozíció jeladója okozza. Sok esetben a szelepfedélen átmenő tömítése adja meg magát ezzel némi olaj és olajsarat képezve annak elektromos csatlakozójában.
Leszedtem a motorburtokatot és tele volt olajsárral a csatlakozó (csak a csatlakozó és közvetlen környéke). Egy komolyabb tisztítás után vissza csatlakoztattam, kitöröltem a hibakódot OBD olvasóval és működött is egészen 3 hétig. :) Ekkor újra feldobta a műszerfalon a sárga motor jelet, de a OBD olvasó már nem talált semmit. A motor jár szépen továbbra is csak a sárga LCD lámpa világít és nem a LED.
Járt esetleg valaki hasonló cipőben? Esetleg tudtok valami szakit ajánlani aki hozzá mer fogni? (2-t már hívtam a szervíz listából de nem vállalták, mert szerintük túl sok minden okozhatja...)
Előre is köszi a választ!
az nem a vezérműtengely jeladója, hanem a Valvetronic excentertengelyé.
ezt a "sárga LCD lámpa és nem a LED" dolgot nem értem.
én azt tudom mondani, hogy valami hivatalos BMW-s diaggal kellene ránézni, nem ilyen univerzális törlő/olvasó vackokkal.
Köszi a gyors választ és a pontosítást! Úgy értettem, hogy most “csak” a műszerfalon lévő kijelző (ami egyébként az órát, fogyasztást, stb írja) mutatja a motorhibát és a kicsi ikon (a behúzott kézifék mellett) pluszban nem világít.
Valami tipp esetleg hozzáértő szakira?
az, hogy mutat motorhibát? sosem láttam még ott olyat. hogyan jelzi neked? vagy nem E46-ról van szó, hanem E90 és abban van N46 motor?
szerk.: most látom, hogy E90. így már értem.
dbencsik1986
Elküldve: 2019-01-24 21:59 N46 és N42 motorok
YELLOW írta:
dbencsik1986 írta:
Sziasztok!
N46B20B motornál kaptam P1050 és P1062 hibakódot (változó szelepvezérlés vezélőáramkör hibás működése / 1. hengersor nem éri el a maximális löketállást) és lekorlátozta a teljesítményt.
Fórumokon való keresgetés után arra jutottam, hogy ezt a hibakódot tipikusan a verérműtengely pozíció jeladója okozza. Sok esetben a szelepfedélen átmenő tömítése adja meg magát ezzel némi olaj és olajsarat képezve annak elektromos csatlakozójában.
Leszedtem a motorburtokatot és tele volt olajsárral a csatlakozó (csak a csatlakozó és közvetlen környéke). Egy komolyabb tisztítás után vissza csatlakoztattam, kitöröltem a hibakódot OBD olvasóval és működött is egészen 3 hétig. :) Ekkor újra feldobta a műszerfalon a sárga motor jelet, de a OBD olvasó már nem talált semmit. A motor jár szépen továbbra is csak a sárga LCD lámpa világít és nem a LED.
Járt esetleg valaki hasonló cipőben? Esetleg tudtok valami szakit ajánlani aki hozzá mer fogni? (2-t már hívtam a szervíz listából de nem vállalták, mert szerintük túl sok minden okozhatja...)
Előre is köszi a választ!
az nem a vezérműtengely jeladója, hanem a Valvetronic excentertengelyé.
ezt a "sárga LCD lámpa és nem a LED" dolgot nem értem.
én azt tudom mondani, hogy valami hivatalos BMW-s diaggal kellene ránézni, nem ilyen univerzális törlő/olvasó vackokkal.
Köszi a gyors választ és a pontosítást! Úgy értettem, hogy most “csak” a műszerfalon lévő kijelző (ami egyébként az órát, fogyasztást, stb írja) mutatja a motorhibát és a kicsi ikon (a behúzott kézifék mellett) pluszban nem világít.
Valami tipp esetleg hozzáértő szakira?
YELLOW
Elküldve: 2019-01-24 16:48 N46 és N42 motorok
dbencsik1986 írta:
Sziasztok!
N46B20B motornál kaptam P1050 és P1062 hibakódot (változó szelepvezérlés vezélőáramkör hibás működése / 1. hengersor nem éri el a maximális löketállást) és lekorlátozta a teljesítményt.
Fórumokon való keresgetés után arra jutottam, hogy ezt a hibakódot tipikusan a verérműtengely pozíció jeladója okozza. Sok esetben a szelepfedélen átmenő tömítése adja meg magát ezzel némi olaj és olajsarat képezve annak elektromos csatlakozójában.
Leszedtem a motorburtokatot és tele volt olajsárral a csatlakozó (csak a csatlakozó és közvetlen környéke). Egy komolyabb tisztítás után vissza csatlakoztattam, kitöröltem a hibakódot OBD olvasóval és működött is egészen 3 hétig. :) Ekkor újra feldobta a műszerfalon a sárga motor jelet, de a OBD olvasó már nem talált semmit. A motor jár szépen továbbra is csak a sárga LCD lámpa világít és nem a LED.
Járt esetleg valaki hasonló cipőben? Esetleg tudtok valami szakit ajánlani aki hozzá mer fogni? (2-t már hívtam a szervíz listából de nem vállalták, mert szerintük túl sok minden okozhatja...)
Előre is köszi a választ!
az nem a vezérműtengely jeladója, hanem a Valvetronic excentertengelyé.
ezt a "sárga LCD lámpa és nem a LED" dolgot nem értem.
én azt tudom mondani, hogy valami hivatalos BMW-s diaggal kellene ránézni, nem ilyen univerzális törlő/olvasó vackokkal.
kgabor
Elküldve: 2019-01-23 19:58 vonoszem
Sziasztok!
E46-os kombi BMW-ben hová dugták a vonószemet?
A helyét sem találom.
Tud valaki segíteni?