Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Babuci1987 Elküldve: 2019-01-03 18:42 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , 8O olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új 8O


amiről te beszélsz az a Vanos. ;)
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani :vazze:
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !:porgosnevetos:

boticselly Elküldve: 2019-01-03 17:48 Most vettem BMW-t

Benyo89 írta:
boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K


Szia! Megnéztem a pótkerék alatt, De ott nekem nincs semmi. Csak nikecel van, semmi más! Sajnos még nem oldódott meg a probléma reménykedem hogy valaki tud még segíteni! Köszönöm neked is !!

YELLOW Elküldve: 2019-01-03 13:51 Mi lehet a baj?_

Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , 8O olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új 8O


amiről te beszélsz az a Vanos. ;)
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.

Babuci1987 Elküldve: 2019-01-03 09:20 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , 8O olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új 8O

Benyo89 Elküldve: 2019-01-02 20:01 Most vettem BMW-t

boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K

boticselly Elküldve: 2019-01-02 17:30 Most vettem BMW-t

Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!

Bernike1981 Elküldve: 2019-01-02 04:59 Ajtónyítási Gondok!

szotakdavid írta:
Bernike1981 írta: Sziasztok.
Eloszor is Boldog Karacsonyt Szeretnek Kivanni Mindenkinek.
Egy kis segitsegre lenne szuksegem. Nemreg vasaroltam egy E91 2006os 320d touringet.A kozpontizar eleinte mukodott de ket het utann elkezdett vacakolni. Zarni zart de nem nyitott. Mostmar ott tartok hogy nem is zar. Kulcsal pedig nem tudom bezarni manualisan sem.Nyitni nyit. A belso ajtozaro gombal mukodik a zaras nyitas. Jelen pillanatban a gombok lenyomogatasaval tudom lezarni az ajtot. Mi lehet a gond. Tud valaki valami otletet adni? Valaszaitokat elore is koszonom.

Másik kulccsal is ezt csinálja?

Szia.
Sajnos masik kulcsot nem kaptam hozza. Csak ez az egy van.Amit eszre vettem, hogy hetvegen voltunk a hegyekben egy 500 km tura utan ket alkalommal mukodott utanna megint nem. A kulcs akumlatorara gyanakszom de a kompjuter nem jelzi hogy merulne a kulcsban az akumlator. De ugy tudom kellene jelezze?. Ezert vagyok tanacstalam.

mici1974 Elküldve: 2019-01-01 21:10 kézifék állítás

Üdv!Szeretném kérdezni hogy 2008-as 3-as bmw-nél lehet e állítani a kézifék bowdent vagy csak a pofákon lehet állítani?Mert ott már nem tudok mert akkor már nagyon fogná a féktárcsát de a kézifékkar nagyon fent fog és még ott se olyan jól.

YELLOW Elküldve: 2019-01-01 19:19 Mi lehet a baj?_

Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , 8O olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.

szotakdavid Elküldve: 2019-01-01 17:50 Ajtónyítási Gondok!

Bernike1981 írta: Sziasztok.
Eloszor is Boldog Karacsonyt Szeretnek Kivanni Mindenkinek.
Egy kis segitsegre lenne szuksegem. Nemreg vasaroltam egy E91 2006os 320d touringet.A kozpontizar eleinte mukodott de ket het utann elkezdett vacakolni. Zarni zart de nem nyitott. Mostmar ott tartok hogy nem is zar. Kulcsal pedig nem tudom bezarni manualisan sem.Nyitni nyit. A belso ajtozaro gombal mukodik a zaras nyitas. Jelen pillanatban a gombok lenyomogatasaval tudom lezarni az ajtot. Mi lehet a gond. Tud valaki valami otletet adni? Valaszaitokat elore is koszonom.

Másik kulccsal is ezt csinálja?