Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-09-14 09:31 Autóvásárlás

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping


Üdv!
Köszi. A kopás természetes, valószínű a magyar tulaj rövidtávokon használhatta. Ez nem is probléma. Esetleg tudnál pár ötletet mondani h ilyen futásteljesítménynél milyen mechanikus berendezéseket ellenőrizzek le? Disa szelepre rákérdezek, mert tudom az gyenge pont.

Szerk: beszéltem a tulajjal. Haverjával hozták be az országba, mivel a szervizkönyv nem érdekelte (van ilyen?) nincs hozzá, nála nincsenek nagyon számlák (gondolom okosban szereltette az ismerőssel) 5 éve egy szerelőhöz hordja. Autóvásárláskor Amerikából rendelte hozzá a kompresszort, ami azóta is ül a polcon, mert elkezdett építkezni és nem akart 1 milliót rákölteni hogy bekerüljön a kocsiba. A kormány újra lett bőrözve, mert az építkezéskor meszes, cementes kézzel megfogdosta. Mozgó-forgó-kopó alkatrészek cserélve lettek rendszeresen (hordta a szerelőhöz, és ő mondta hogy ez és ez cserés..). kb.: 2 vagy 3 éve elkezdte csipegetni az olajat, ekkor le lett véve a hengerfej, szeleptányérok stb. felújítva, ekkor kapott új láncot is. Motul 10w60, előtte castrol olajat rakott bele. FB bmw csoportokba 5w30-at írnak.. most akkor mi való bele gyári ajánlás szerint? 8O A radarblokkoló állítása szerint visszahozta már a pénzért (3. kocsija amibe tesz), mert a kis falvakban az 50-es táblánál hamar összejön a csekk. Van hozzá erősítő, mélyláda, de 2 éve már nincs az autóban. (2 gyereke van).
Az ország keleti csücskében van, Pestről 300 km...:vazze:
Mondta, hogy nem akarja a szerelőt beajánlani, de felhívhatom megkérdezhetem mit cserélt az 5 év alatt, mert ő jobban tudja.
Lámpa állítólag a nap állása miatt ilyen, képről én még akkor is azt mondom, hogy megérdemel majd egy polírt.
A távolságtól függetlenül keresek egy hivatalosabb szervizt átvizsgálásra, esetleg Nyíregyháza körül ismertek valami megbízható helyet erre?

Köszönöm!


https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit... :D
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.

Bal1 Elküldve: 2018-09-14 08:22 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping


Üdv!
Köszi. A kopás természetes, valószínű a magyar tulaj rövidtávokon használhatta. Ez nem is probléma. Esetleg tudnál pár ötletet mondani h ilyen futásteljesítménynél milyen mechanikus berendezéseket ellenőrizzek le? Disa szelepre rákérdezek, mert tudom az gyenge pont.

Szerk: beszéltem a tulajjal. Haverjával hozták be az országba, mivel a szervizkönyv nem érdekelte (van ilyen?) nincs hozzá, nála nincsenek nagyon számlák (gondolom okosban szereltette az ismerőssel) 5 éve egy szerelőhöz hordja. Autóvásárláskor Amerikából rendelte hozzá a kompresszort, ami azóta is ül a polcon, mert elkezdett építkezni és nem akart 1 milliót rákölteni hogy bekerüljön a kocsiba. A kormány újra lett bőrözve, mert az építkezéskor meszes, cementes kézzel megfogdosta. Mozgó-forgó-kopó alkatrészek cserélve lettek rendszeresen (hordta a szerelőhöz, és ő mondta hogy ez és ez cserés..). kb.: 2 vagy 3 éve elkezdte csipegetni az olajat, ekkor le lett véve a hengerfej, szeleptányérok stb. felújítva, ekkor kapott új láncot is. Motul 10w60, előtte castrol olajat rakott bele. FB bmw csoportokba 5w30-at írnak.. most akkor mi való bele gyári ajánlás szerint? 8O A radarblokkoló állítása szerint visszahozta már a pénzért (3. kocsija amibe tesz), mert a kis falvakban az 50-es táblánál hamar összejön a csekk. Van hozzá erősítő, mélyláda, de 2 éve már nincs az autóban. (2 gyereke van).
Az ország keleti csücskében van, Pestről 300 km...:vazze:
Mondta, hogy nem akarja a szerelőt beajánlani, de felhívhatom megkérdezhetem mit cserélt az 5 év alatt, mert ő jobban tudja.
Lámpa állítólag a nap állása miatt ilyen, képről én még akkor is azt mondom, hogy megérdemel majd egy polírt.
Állítása szerint törve nem volt. A kavicsfelverődések miatt (nem csodálom, arra fele sok a szar út) az első lökös egyszer, a géptető kétszer lett újralakkozva, meg gondolom festék kijavítva. A sárvédőkhöz nem nyúltak.
Kértem képet szinte mindenről, mert mielőtt elindulnék ilyen távolságba inkább szeretnék több és jobb minőségű fotót látni az autóról.
A távolságtól függetlenül keresek egy hivatalosabb szervizt átvizsgálásra, esetleg Nyíregyháza körül ismertek valami megbízható helyet erre? Ezt találtam hirtelen, jó értékeléssel..esetleg valaki ismeri őket?

Köszönöm!






YELLOW Elküldve: 2018-09-14 07:43 Autóvásárlás

Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping

Bal1 Elküldve: 2018-09-14 06:58 Autóvásárlás

Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!



tomeeeboy Elküldve: 2018-09-13 07:52 angel eye

Krapulax6 írta:
tomeeeboy írta: Sziasztok!

Vettem egy SMD-s Angel eye-t, az alábbi linken lévőt (https://www.aliexpress.com/sna...5594480925) de akárhány videót megnézek, mindenhol csak a Piros-Sárga pöttyös vezetékre kötik a piros vezetéket. ezzel nekem az a gond, hogy nekem olyan színű vezetékem nincs az ECU mellett.

Az alábbi képen lévő ECU és kábelek valamit egyéb cuccok vannak az enyémben.



Segítsetek, melyik kábelre kössem azt a nyamvadt piros vezetéket?

Köszönöm!


Hallo.
Nekem es valoszinu a videokban is a gyujtasra van kotve.
Szoval ha van multimeterrd akkor merd ki melyik vezeteken van 12v amikor a gyujtas ra van adva.



Köszönöm!
Meg is találtam. Van egy zöld-fehér vezeték ami gyújtásnál ad 12V-ot. Arra kötve a pirosat a beltér világításra a fehéret teljesen jól működik minden. :D:kiraly::iszunkra:

Krapulax6 Elküldve: 2018-09-12 19:33 angel eye

tomeeeboy írta: Sziasztok!

Vettem egy SMD-s Angel eye-t, az alábbi linken lévőt (https://www.aliexpress.com/sna...5594480925) de akárhány videót megnézek, mindenhol csak a Piros-Sárga pöttyös vezetékre kötik a piros vezetéket. ezzel nekem az a gond, hogy nekem olyan színű vezetékem nincs az ECU mellett.

Az alábbi képen lévő ECU és kábelek valamit egyéb cuccok vannak az enyémben.



Segítsetek, melyik kábelre kössem azt a nyamvadt piros vezetéket?

Köszönöm!


Hallo.
Nekem es valoszinu a videokban is a gyujtasra van kotve.
Szoval ha van multimeterrd akkor merd ki melyik vezeteken van 12v amikor a gyujtas ra van adva.

tomeeeboy Elküldve: 2018-09-12 12:47 angel eye

Sziasztok!

Vettem egy SMD-s Angel eye-t, az alábbi linken lévőt (https://www.aliexpress.com/sna...5594480925) de akárhány videót megnézek, mindenhol csak a Piros-Sárga pöttyös vezetékre kötik a piros vezetéket. ezzel nekem az a gond, hogy nekem olyan színű vezetékem nincs az ECU mellett.

Az alábbi képen lévő ECU és kábelek valamit egyéb cuccok vannak az enyémben.



Segítsetek, melyik kábelre kössem azt a nyamvadt piros vezetéket?

Köszönöm!

Hege08 Elküldve: 2018-09-09 16:47 Autóvásárlás

Sziasztok! Autó vásárlás elött állok. Bmw e61 lci a kiszemelt. A motort illetőleg vagyok bizonytalan. 520d 177 le vagy 525d 197 le? 200.000 km-t futott autókat nézek manuális váltóval. Szeretném ha segítenétek és megosztanátok a tapasztalataitokat.
Előre is Köszönöm!!! :)

notoriusbg Elküldve: 2018-09-08 14:59 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.


ha az üveget tartod vissza az kevés. ahova bezáródik az üveg ott is érzékel. azért mondtam, hogy valami vastagabb, esetleg polifoam szivaccsal próbálkozz.


Polifoam-teszt is megvolt, marad a második eset.

YELLOW Elküldve: 2018-09-07 16:48 Krómozás, krómcsíkok

Bszilviacska írta:
YELLOW írta:
Bszilviacska írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Vettem egy E90 BMW-t Ausztriából. Fekete színű. Alapvetően világos kéket szerettem volna, de ez volt jó árban és állapotban. Jó kapcsolatot ápolok egy csepeli fóliás céggel, kaptam is rá egy jó árat. Viszont van most egy akciójuk amiben matt króm fóliával, minden BMW 260 000 Ft. Azt mondják, hogy legális, de én úgy tudom, hogy mindenféle krómért elveszik a forgalmit. Ha matt, ha fényes. Kinek van igaza?


egy műszaki állomást kérdezz meg!
de én is úgy tudom, ha showcar akkor mehet, de forgalomba nem igazán használható, hanem csak felvonulás max. de nekem az rémlik, hogy nem igazán lehet valóban.


Akkor ami ebben az árban van, az megbukik a műszaki vizsgán? Azt írják, hogy matt és szatén króm!

Autófóliázás árak és akciók


pontosan nem tudom. de egy biztos a fényt nem tükrözheti vissza az autó, ezért tiltott. régebben sokszor téma volt ez tuningosok között.
én mindenképp azt mondom, egy műszakiztató bázist kérdezz meg. ha más lesz a színe, még forgalmit is cserélni kell.