Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Hectorr Elküldve: 2018-07-11 18:05 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" 8O de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú... :)


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt :) A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.

sampi Elküldve: 2018-07-11 14:59 Car key memory

YELLOW írta:
sampi írta: Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni? E91 2009 autóm gondol egyet és letiltja a kulcsot. A távirányító nem nyit nem zár csak ha a kulcs részét használom. ha beülök az autóba megjelenik a kulcs logo lehúzva és csak ha bedugom a helyére akkor érzékeli. És utána gondol egyet és újra működik minden. mi lehet a baj?


ha jól sejtem neked nem cserélhető elemes a kulcsod. nem lehet szétszedni. így akksi van benne. amit az autó tölt, ha be van helyezve. gyanús, hogy gyenge az akksi, több hosszútávot kellene menni vele. még nem felejti el a kódját, de már nem nyit távolról, esetleg közelről sem.


Elemes a kulcsom és hosszú táv után és közbe is csinálta már. Próbáltam a pótkulccsal és arra se reagál olyankor semmire.

Bondita Elküldve: 2018-07-11 14:22 Car key memory

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Kölcsönadtam a kocsimat, azóta nem működik a központi zár. Az illető lehet merítette az aksit. Szétszedhető a kulcs egy házra és kulcsra! És a pótkulccsal sem működik. Kulccsal sem működik, de az automata elindulási zár lezár! Nem ír ki semmi hibaüzenetet... 320-as 2009-es E90-es Bmw-m van. Kétségbe vagyok esve! Mi lehet a probléma. SOS! Köszi! Esetleg beázás okozhatja e a problémát, mert lemostam kézi mosóban...???

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 11:55 Car key memory

sampi írta: Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni? E91 2009 autóm gondol egyet és letiltja a kulcsot. A távirányító nem nyit nem zár csak ha a kulcs részét használom. ha beülök az autóba megjelenik a kulcs logo lehúzva és csak ha bedugom a helyére akkor érzékeli. És utána gondol egyet és újra működik minden. mi lehet a baj?


ha jól sejtem neked nem cserélhető elemes a kulcsod. nem lehet szétszedni. így akksi van benne. amit az autó tölt, ha be van helyezve. gyanús, hogy gyenge az akksi, több hosszútávot kellene menni vele. még nem felejti el a kódját, de már nem nyit távolról, esetleg közelről sem.

sampi Elküldve: 2018-07-11 11:17 Car key memory

Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni? E91 2009 autóm gondol egyet és letiltja a kulcsot. A távirányító nem nyit nem zár csak ha a kulcs részét használom. ha beülök az autóba megjelenik a kulcs logo lehúzva és csak ha bedugom a helyére akkor érzékeli. És utána gondol egyet és újra működik minden. mi lehet a baj?

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 07:41 turbo gond

Tano írta:
raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.


már én is elmondtam neki ezeket

Tano Elküldve: 2018-07-10 22:02 turbo gond

raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.

raul227 Elküldve: 2018-07-10 12:59 turbo gond

Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...

adams22 Elküldve: 2018-07-09 17:53 Mi lehet a baj?

Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" 8O de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú... :)

Siofok Elküldve: 2018-07-09 06:12 Ajtónyítási Gondok!

sziastok!
Vásároltam 1 hete egy E46 320CI,és most vettem észre,hogy a kulcs nem nyitja sem a csomagtér zárat,sem a bal ajtót.Eddig távirányítót használtam csak.Van ötletetek,mi lehet?Hová érdemes fordulni,szerelőhöz,vagy zárakkal foglalkozó emberkéhez?Előre is köszönöm!