Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-04-05 11:28 BMWfanatics.hu matrica

Bitu79 írta: Powerfanatics-os logó bezzeg van...Nekem bmwfanatics-os kellene...15 000-ért tuti nem csináltatok.Yellow esetleg ha tudsz légyszi kérdezz rá Robinsonnál erre a dologra,hogy vektoros logót tud e átküldeni,esetleg postázni csomitartóra valót.Köszi.


esélytelen. én más miatt akartam kérni. mármint csak a képet.
amúgy a fűtőszál belül van, ezt meg kintre szokás ragasztani. ;) egy hátsó szélvédő sötétítés parásabb.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 09:55 BMWfanatics.hu matrica

Powerfanatics-os logó bezzeg van...Nekem bmwfanatics-os kellene...15 000-ért tuti nem csináltatok.Yellow esetleg ha tudsz légyszi kérdezz rá Robinsonnál erre a dologra,hogy vektoros logót tud e átküldeni,esetleg postázni csomitartóra valót.Köszi.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 08:48 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. :kiraly: Én utazom is amúgy,ha kell.
én nem tudom járok-e valaha is arra :D gyere te erre. legalább beérsz kilóméterben. azt hiszem 113ezernél járok. vagyis majdnem 114ezer.
mondjuk a téligumival most megdöntöttem a tavalyi 560km-t. a mostani szezonban 1098km-t sikerült megtenni. :fetreng: :vazze:
valahogy március 17-én tankoltam idén először. :D és negyedig volt a tank. előtte meg karácsony körül azt hiszem.
na meg nekem ilyen koszos volt :D

Amikor összekoszoltam a 4-5 órás csúszkálással a kocsimat,akkor az enyém még ezt is űberelte.Hát volt vele melóm. :) Jövök én akkor persze.Csak majd szervezzük meg rendesen.Ha lesz még érdeklődő,annál jobb. :)

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 08:40 Társalgó

Bitu79 írta: Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. :kiraly: Én utazom is amúgy,ha kell.


én nem tudom járok-e valaha is arra :D gyere te erre. legalább beérsz kilóméterben. azt hiszem 113ezernél járok. vagyis majdnem 114ezer.
mondjuk a téligumival most megdöntöttem a tavalyi 560km-t. a mostani szezonban 1098km-t sikerült megtenni. :fetreng: :vazze:
valahogy március 17-én tankoltam idén először. :D és negyedig volt a tank. előtte meg karácsony körül azt hiszem.
na meg nekem ilyen koszos volt :D

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 07:59 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.

az olaj leeresztő csavar az olyan. néha könnyű tekerni, néha nem. pedig ősszel cseréltem, azt hiszem a az elején és a végén könnyebb tekerni a csavart, mint a köztes részen.
én kérdeztem az autószerelő rokont, mert nála csináltam, és a korábbi 2-4 évre már totál nem emlékeztem, hogy ez normális? azt mondta igen. neki is BMW-je van. szóval én betekertem bátran. érzetre olyan mintha félre kapott volna.
állítólag amúgy fel lehet vágni nagyobb menetre, autósboltban vannak is nagyobb csavarok direkt ilyen miatt, ha gond lenne.
Köszönöm barátom.Te mindig segítesz.Akkor nyugodtabb vagyok,mivel olaj csöpögést nem láttam a kocsi alatt pár óra elteltével sem.Ma kávézás után majd lebontom a motorburkolatokat,és mikroszálassal megpucolom a rejtett részeket is a motortérben,ahogy elérem.Ma nem melózom,kicsit foglalkozom a kocsival megint. :D Ha most sem lesz a kocsi alatt semmi,akkor nyugodt lehetek ezek szerint.Köszönöm a segítséget.:kiraly: :iszunkra: Szép napot neked Yellow!


YELLOW Elküldve: 2018-04-05 06:36 Társalgó

Bitu79 írta: Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.


az olaj leeresztő csavar az olyan. néha könnyű tekerni, néha nem. pedig ősszel cseréltem, azt hiszem a az elején és a végén könnyebb tekerni a csavart, mint a köztes részen.
én kérdeztem az autószerelő rokont, mert nála csináltam, és a korábbi 2-4 évre már totál nem emlékeztem, hogy ez normális? azt mondta igen. neki is BMW-je van. szóval én betekertem bátran. érzetre olyan mintha félre kapott volna.
állítólag amúgy fel lehet vágni nagyobb menetre, autósboltban vannak is nagyobb csavarok direkt ilyen miatt, ha gond lenne.

DannyB Elküldve: 2018-04-03 23:34 Autóvásárlás

Üdv újra!

Ne haragudjatok, ha kicsit spamelem a fórumot, de szeretném újra kikérni a véleményeteket.
Alany.
Januárban rozsdás volt a tankajtónál a karosszéria, csomiajtó. Egy ismerőse csinálta meg neki (állítólag bentley-ket is fényezett korábban), de ez irreleváns. Állítólag a kézifék bowden ami cserés, többit cserélte. Kettőstömegű 2 éve cserélve. A műszakija most jár le, kérdés, hogy még ő le tudná-e műszakiztatni, ne azzal kelljen kezdenem...

Ezzel a céggel valaki már vizsgáltatott meg autót? Állapotfelmérésre elvinném ha oda kerül a sor, kinéztem a Gor-Car-t a ti ajánlástokokkal, de Pest oda-vissza 300 km, így a 26 ezres állapotfelmérés majdnem 40e lenne.

Köszi, hogy elolvastátok és esetleg megnéztétek jobban a hirdetést/kommenteltek.

Szerk: Az autót megvették, viszont az állapotfelméréssel kapcsolatban várnék választ. Köszönöm!




csabigyerek26 Elküldve: 2018-04-03 16:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?


olyat vegyél amilyet szeretnél. ilyen idős korban már nem a motoron fog múlni az ára. 11 éve, mikor én vettem a 2.2-es sor6 már 1,5 millával drágább volt, mint a sor4. tehát nekem részben azért anyagi megfontolása is volt, de nekem elég a sor4 is. nekem BMW volt a vágyam, igaz nem első autónak akartam.
ha sor6-ra vágysz, akkor vegyél olyat. már a motorizáltság nem sokat dob, sőt a dízelek még olcsóbbak is, nem úgy mint mikor 3-4 évesek voltak ezek az autók. ha tartod magad, akkor sajnos az állapotban kell lentebb adnod az igényeket. vagy külföldön kell nézelődni. én ezeket tudom javasolni, de a döntés a tiéd.


Rendben. Köszönöm szépen a korrekt válaszokat.

adams22 Elküldve: 2018-04-03 12:44 Töltés hiány

Sziasztok!

Az alábbi problémámat szeretném megosztani veletek, hátha valaki már találkozott ilyen esettel..
Januárban cseréltem fesz.szabályzót a generátoron mert a gyári (valeo-s) túltöltött (18V).
Sajnos nem találtam hozzá gyári valeo fesz.szab.-ot ezért utángyártott (Mobiletron) került bele és amióta ez van benne Szinkrongenerátor kommunikációs hibát tárol és nem törölhető.
Feltételezem emiatt van gyújtáskimaradásom is mert hidegindításkor amikor villog a check engine és remeg az autó (nem jár minden henger) akkor a feszültség 11.8 V körül van. Azaz semmi, olyan mintha akksiról menne. Melegen meg van a 14.2 V.
Szerencsére meg van még a régi valeo-s, raktam bele új keféket és szilikonnal kitöltöttem az elektronikát (lehet ezek voltak amúgy is a bajai). Vissza fogom cserélni, hogy mit produkál.

Kérdésem az lenne, hogy az utángyártott feszültségszabályzót esetleg hozzá lehet tanítani az ecu-hoz mint az újabb bmw-ben az akkumulátor tanítás pl vagy sem?
Mert ha nem, akkor nem is értem minek gyártanak ilyen fesz.szab.-ot. :)

YELLOW Elküldve: 2018-04-03 12:20 Autóvásárlás

csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?


olyat vegyél amilyet szeretnél. ilyen idős korban már nem a motoron fog múlni az ára. 11 éve, mikor én vettem a 2.2-es sor6 már 1,5 millával drágább volt, mint a sor4. tehát nekem részben azért anyagi megfontolása is volt, de nekem elég a sor4 is. nekem BMW volt a vágyam, igaz nem első autónak akartam.
ha sor6-ra vágysz, akkor vegyél olyat. már a motorizáltság nem sokat dob, sőt a dízelek még olcsóbbak is, nem úgy mint mikor 3-4 évesek voltak ezek az autók. ha tartod magad, akkor sajnos az állapotban kell lentebb adnod az igényeket. vagy külföldön kell nézelődni. én ezeket tudom javasolni, de a döntés a tiéd.