Összesen 44977 találat
katonaza
Elküldve: 2018-03-15 18:55 Szívócsonk-pillangószelep
Krisztian12 írta:
Krisztian12 írta:


Üdv.
Segítségeteket szeretném kérni!
Találtam a szívósor alatt egy vákuum csövet ami el van vágva....
az érdekelne hogy mi a szerepe ennek a csőnek meg hogy hova megy a vége?
segítséget előre is köszönöm!!

1. Ha kiherélték a szívósorból a pillangószelepeket, akkor szokták ledugózni az oda menő vákuum csövet, hiszen nincs már mit vezérelnie.
Egyéb lehetőségek:
2. EGR szelep vezérlése lett kiiktatva (ami egyebek mellett belső hibakódot generál rendszerint)
3. Turbó vezérlés (ha normálisan megy az autó, akkor ez kizárható, illetve ha elektromos a turbó vezérlése, nyilván akkor is)
4. Vákuum vezérelt aktív motortartó bakok pedig valószínűleg nincsenek az autódban.
Egyébként így végig tudod követni magad a lehetőségeket:
http://www.realoem.comautódat kiválasztod
Jobb felül a Part Search: után a keresőbe beírod, hogy "vacuum"
Bitu79
Elküldve: 2018-03-13 18:43 Autóvásárlás
DannyB írta:
YELLOW írta:
DannyB írta:
Üdv!Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? KösziBMW 330i
párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.
Üdv, Köszi a választ. A párásodást én is néztem, illetve a "gőzpárát?" Gondolom nem volt üzemmeleg az autó, de amúgy se voltak olyan hidegek amikor lefotózhatta a gépet, szerintem indokolatlan. 150e km-el ilyen kategóriájú autót 2M-ért nem kapni, de cáfolj meg, ha mutatsz egyet vagy többet azt megköszönöm!
Valaki megmondaná, hogy mikortól szerelték ezeket 6-os váltóval?
Erről valaki? Itt is párásodnak a lámpák, ülések szép állapotúak, egy blau-t már megnéztem nála (325), de az nem tetszett, ez jobb állapotban van.
Köszönöm!
A párásodás nem feltétlen gond.Hideg időben természetes,ha épp fotózás előtt mosta le az autót a tulaj.Belül meleg a lámpa,kint pedig hideg levegő van.A benti levegő lecsapódik a plexi belsejére,ennyi.
adams22
Elküldve: 2018-03-13 15:34 Mi lehet a baj?
TomyMU írta:
Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta:
Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.
Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd
Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve
Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.
Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.
Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.
Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)
Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.
A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...
Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.
Kész a gép! Úgy megy mint régen :D Ki lett cserélve a CCV szelep, a hozzá tartozó összes cső, mivel 1,5l motorolajat csapott szét a régi a szívósorba, így az olajat is lecseréltük és a szűrőt. Mobil 5W-40. Szívósor tömítés csere is volt, a vezérlést pedig valamikor nyáron lecserélem még és aztán reméljük jó lesz minden. :roll:
Örülök, hogy megoldódott a problémád. :) Látod nem kell mindjárt motor cserére gondolni. Ahhoz azért kicsit több kell. :)
Zsolexter
Elküldve: 2018-03-13 09:03 Segítsetek!
bmw e46 touring 320D - 2003
Jelenlegi hiba a kocsin:
1. Nem nyílik a hátsó csomagtér üveg ajtó.
2. Nincs rendes vétel FM részen a rádion (nagy navis)
3. Nem működik a távirányító
Ha lenne valakinek ötlete hogyan tudnám ki nyitni: hátsó ablakcsomagtér üveg ajtót.
Hogy a hátsó szárnyat le tudjam venni, meg tudjam nézni Amplified Radio Antenna Module kap-e áramot.
Valószínűleg azért nem működik a kulcsom, rádióm.
De lehet hogy nem a szárny alatt van a kulcs vevő része?!
Gondolom ez van a szárny alatt: 65248377815 Amplifier, rear window antenna 433MHZ
Ez meg a dvd mellet: 65256906071 SIDE WINDOW ANTENNA AMPLIFIER ez már volt cserélve, de a rádió fm része nem igazán jó.
TomyMU
Elküldve: 2018-03-13 09:03 Mi lehet a baj?
Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta:
Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.
Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd
Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve
Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.
Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.
Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.
Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)
Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.
A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...
Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.
Kész a gép! Úgy megy mint régen :D Ki lett cserélve a CCV szelep, a hozzá tartozó összes cső, mivel 1,5l motorolajat csapott szét a régi a szívósorba, így az olajat is lecseréltük és a szűrőt. Mobil 5W-40. Szívósor tömítés csere is volt, a vezérlést pedig valamikor nyáron lecserélem még és aztán reméljük jó lesz minden. :roll:
DannyB
Elküldve: 2018-03-12 19:07 Autóvásárlás
YELLOW írta:
DannyB írta:
Üdv!
Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i
párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.
km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.
Üdv,
Köszi a választ. A párásodást én is néztem, illetve a "gőzpárát?" Gondolom nem volt üzemmeleg az autó, de amúgy se voltak olyan hidegek amikor lefotózhatta a gépet, szerintem indokolatlan. 150e km-el ilyen kategóriájú autót 2M-ért nem kapni, de cáfolj meg, ha mutatsz egyet vagy többet azt megköszönöm!
Valaki megmondaná, hogy mikortól szerelték ezeket 6-os váltóval?
Erről valaki? Itt is párásodnak a lámpák, ülések szép állapotúak, egy blau-t már megnéztem nála (325), de az nem tetszett, ez jobb állapotban van.
Köszönöm!
Atkari
Elküldve: 2018-03-12 05:59 Segítsetek!
YELLOW írta:
Atkari írta:
Sziasztok!
Egy 318 d E90-es autóm van. Tegnap minden előzmény nélkül egyszer csak nem működött az irányjelző, az autót nem tudom bezárni, a műszerfalon felváltva megjelenik egy sárga nyitott ajtójú autó, illetve egy felemelt piros autó képe.Az autó egyébként működik, de néha nem jár egyenletesen a motor.
Mi lehet a probléma?
te legalább már megtaláltad az indexkart. :porgosnevetos:
viccet félre téve.
hát inkább ne találgassunk. erre az autóra rá kell olvasni BMW specc diaggal.
nem véletlen jelzi, hogy szervizbe kellene menni.
Köszi a választ.
Elvittem szervizbe, állítólag a lámpa modul zárlatos.
rece65
Elküldve: 2018-03-11 18:57 Android az e46-ba
Sziasztok!
Vettem egy
ilyen fejegységet.
Próbáltuk beépíteni de csak a gombok világítanak a kijelző nem kapcsol be!
Természetesen a hozzáadott kábellel kapcsoltuk össze a bmw gyári csatlakozójával.
Meg sem villan mikor ráadom a gyújtást és a bekapcs gombot megnyomom,ha hosszan nyomom a bekapcs gombot akkor kb 12-15 mp után villan a háttér világítás hármat és ennyi!
Reset gombot nem találunk rajta,a jobb oldali sd kártya nyílás melletti likban olyan mintha lenne egy kapcsoló de csak óvatosan mertük benyomni de erre sem történik semmi!
Másik autóban nem tudtuk kipróbálni de nem hiszem hogy a kocsival lenne a gond!Egy sima sony rádiós cd simán megy benne minden gond nélkül.
Van ötlet mi lehet a gond?
Bitu79
Elküldve: 2018-03-10 17:24 Mi lehet a baj?
RatMan írta:
Sziasztok!Én egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a kormányba lévő kör légzsák mozog és engem nagyon zavar!! Kiszedtem a légzsákot átnéztem a dolgokat rendeben találtam mindent! Olyan mintha nem pattanna be normálisan...Le- fel mozog a légzsák! Mi lehet a baj? Gyenge a légzsákot tartó rugó, konzol?(a rugót erősen kell nyomni légzsák kivételkor) Vagy maga a légzsák nem jó? Jaa és a duda is magától életre kell és dudálgat 8O Válaszotok előre is köszönöm!:kiraly:Üdv. Norbi
Szia.Volt már a kérdés.Legközelebb használd felül a keresőt te is.
Duda szól légzsákjelzõ folyamat világít!!!!!! A fel-le mozgás attól lehet,hogy nincs bepattintva a helyére a közép rész.A csavarokat a dudánál nézd meg,lehet nálad is az a baj,esetleg valamelyik vezeték a baj.Itt egy videó is,hátha segít:
BMW E46 fix for stuck horn