Összesen 44977 találat
Insigma
Elküldve: 2017-11-13 18:19 Olajzabálás
MattM325 írta:
Insigma írta:
Sziasztok,
Most hétvégén mentünk egy kicsit többet az autóval, és nem fogjátok elhinni mi történt.
Szépen feltöltöttem az olajat a maximális szintig, lenulláztam a kilométer számlálót és figyeltem, mikor fog kigyulladni az olajszintjelző lámpa. Kereken 390 km után menet közben el kezdett világítani. Utána meg is mértem és minimum szinten volt megint. Azt nem tudom hogy hova tűnik el az olaj, de kék füstöt nem látok, néha egy kicsit pamacsol. Olajszűrőház, szelepfedél tömítések rendben, az autó alatt nincs olaj. A hűtő radiátorral szemben van egy vastagabb cső, annak a tetején látok egy kis sűrű fekete olajsár szerűséget kiszivárogni. Ha szelepszár szimeringes akkor mit kellene tapasztaljak és mit akkor ha mondjuk kartergáz szűrő probléma. Valakinek esetleg ötlet hogy merre induljak el? :hulyevagyok: :biglol:
Nekem is az olajszűrőház tömítése volt a ludas, viszont mikor már sehol sem szivárgott, akkor is kellett 1,5-2 liter olaj 10e-ként, előtte 3l.
De az igazi oka a gyűrűk, és a 2003.0x hónap előtt gyártottaknál a szelepszárszimmering.
De itt egy cikk, tökéletesen leírja a lényeget:>
Olajfogyasztás M54
Ez egy nagyon jó kis cikk, köszi a linket. Na most az én brutális olajfogyasztásom kb. 400km per 1l szerint akkor az én motoromnak totál kárnak kellene lennie vagy nem tudom.
Ha elégeti, akkor ilyen mértékű fogyasztásnál szerintem brutál kék füstöt kellene produkálnia, az meg nincs. Már csak abban reménykedek, hogy valahol elfolyik vagy lerakódik.
A cikk szerinti teljes felújításba nem szeretnék belemenni az biztos.
Valahogy megpróbálom beazonosítani hogy motor kopottság miatt van ez, vagy csak elmegy valahova az olajam. :vazze:
:orokhala: :kiraly:
bricktopm
Elküldve: 2017-11-13 18:00 Olajzabálás
MattM325 írta:
Insigma írta:
Sziasztok,
Most hétvégén mentünk egy kicsit többet az autóval, és nem fogjátok elhinni mi történt.
Szépen feltöltöttem az olajat a maximális szintig, lenulláztam a kilométer számlálót és figyeltem, mikor fog kigyulladni az olajszintjelző lámpa. Kereken 390 km után menet közben el kezdett világítani. Utána meg is mértem és minimum szinten volt megint. Azt nem tudom hogy hova tűnik el az olaj, de kék füstöt nem látok, néha egy kicsit pamacsol. Olajszűrőház, szelepfedél tömítések rendben, az autó alatt nincs olaj. A hűtő radiátorral szemben van egy vastagabb cső, annak a tetején látok egy kis sűrű fekete olajsár szerűséget kiszivárogni. Ha szelepszár szimeringes akkor mit kellene tapasztaljak és mit akkor ha mondjuk kartergáz szűrő probléma. Valakinek esetleg ötlet hogy merre induljak el? :hulyevagyok: :biglol:
Nekem is az olajszűrőház tömítése volt a ludas, viszont mikor már sehol sem szivárgott, akkor is kellett 1,5-2 liter olaj 10e-ként, előtte 3l.
De az igazi oka a gyűrűk, és a 2003.0x hónap előtt gyártottaknál a szelepszárszimmering.
De itt egy cikk, tökéletesen leírja a lényeget:>
Olajfogyasztás M54
Milyen olajjal hazsnálod\tad?
Nekem 5w40 et csipegeti, 10-et kb egyáltalán nem. De télire mindig 5öst teszek bele.
MattM325
Elküldve: 2017-11-13 17:53 Olajzabálás
Insigma írta:
Sziasztok,
Most hétvégén mentünk egy kicsit többet az autóval, és nem fogjátok elhinni mi történt.
Szépen feltöltöttem az olajat a maximális szintig, lenulláztam a kilométer számlálót és figyeltem, mikor fog kigyulladni az olajszintjelző lámpa. Kereken 390 km után menet közben el kezdett világítani. Utána meg is mértem és minimum szinten volt megint. Azt nem tudom hogy hova tűnik el az olaj, de kék füstöt nem látok, néha egy kicsit pamacsol. Olajszűrőház, szelepfedél tömítések rendben, az autó alatt nincs olaj. A hűtő radiátorral szemben van egy vastagabb cső, annak a tetején látok egy kis sűrű fekete olajsár szerűséget kiszivárogni. Ha szelepszár szimeringes akkor mit kellene tapasztaljak és mit akkor ha mondjuk kartergáz szűrő probléma. Valakinek esetleg ötlet hogy merre induljak el? :hulyevagyok: :biglol:
Nekem is az olajszűrőház tömítése volt a ludas, viszont mikor már sehol sem szivárgott, akkor is kellett 1,5-2 liter olaj 10e-ként, előtte 3l.
De az igazi oka a gyűrűk, és a 2003.0x hónap előtt gyártottaknál a szelepszárszimmering.
De itt egy cikk, tökéletesen leírja a lényeget:>
Olajfogyasztás M54
Grett89
Elküldve: 2017-11-10 19:06 E36 318tds
Sziasztok, friss BMW tulaj vagyok.
Kocsi megvesz, hazavisz, használ, olajcsere... És másnap mintha megszűnt volna a turbó nyomás.
Tünetek: turbó utáni csövön érezni kézzel hogy dagad, tehát a turbó nem szállt el
Hidegen mintha kihagyna egy henger, de csak úgy 20 mp-enkent
Résolaj visszavezetesnel jelentős gázolaj található, de csak az 1.vezerles felőli oldalon.
Nyomaték van alacsony fordulaton, lehet vele kényelemesen közlekedni, de eddig 1900 tol jött a turbó hatás... Az megszűnt. 90-100 km/h gyorsulás valami 10-12 mp
Nem kormol jelentősen, nincs kék füst, nem fogy az olaj
Bármi ötlet?
YELLOW
Elküldve: 2017-11-08 12:32 Társalgó
Miki88 írta:
b_imi írta:
Miki88 írta:
Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????
A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.

Nem volt még sérülve nem látszik törés rajta de a csavar nem enged annyit amennyit kellene. Lehet a túl nagy ültetés miatt???
jó lenne ha esetleg számszerűsítve is lenne az az ültetés, esetleg kép formájában is látható lenne.
ha nem enged annyit a csavar, akkor az olyan ültetés lehet, amivel azért a rendőrök figyelmét is felhívod, és műszakin a padra sem tudsz beállni :D
Miki88
Elküldve: 2017-11-08 10:51 Társalgó
b_imi írta:
Miki88 írta:
Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????
A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.

Nem volt még sérülve nem látszik törés rajta de a csavar nem enged annyit amennyit kellene. Lehet a túl nagy ültetés miatt???
b_imi
Elküldve: 2017-11-07 20:46 Társalgó
Miki88 írta:
Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????
A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.

Kabi
Elküldve: 2017-11-07 09:51 Társalgó
attca66 írta:
Sziasztok! BMW E91 re szeretnék 18 as felnit,de nem tudom hogy et34 vagy et 37 es kell e rá? Köszönöm a segítséget.
gyári méreteket a következő linken megtalálod:
gyári felni méretek
Insigma
Elküldve: 2017-11-06 16:06 Olajzabálás
Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.
YELLOW írta:
Insigma írta:
Sziasztok!
Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.
BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.
Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.
Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.
Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...
Köszönöm
mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.
YELLOW
Elküldve: 2017-11-06 13:36 Olajzabálás
Insigma írta:
Sziasztok!
Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.
BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.
Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.
Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.
Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...
Köszönöm
mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.