Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 10:15 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... :D ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét? :(



Lakatos tudja megmondani ezt pontosan,én bevallom nem értek hozzá.Kivágja a sérült részt,és kipótolja utána,amit megevett a rozsda.Szerintem meg tudják csinálni komplett küszöb csere nélkül is.
Köszi,ami bánt hogy a küszöböt leszámítva majdhogynem patika a fényezés de még a küszüb felső részén és az oszlopok tövében is,szeretném as gyári fényezéseket megmenteni :(



:) Amúgy ha jobban belegondolok,erről nem te tehetsz,hogy nem vetted észre hamarabb.Valamennyire ez is szériahiba amúgy,csak ugye a BMW ezt sem ismeri el.Sok e46 ugyanitt rohad sajnos.Igaz ami igaz,elég eldugott helyen is van,és sokan nem nézegetik úgy az autót,mint én...De azt látom,hogy jó gazdája van a gépnek :)
Az E34-ne tudd meg nemhogy a küszöb de az ajtók alja is rohadt ennek meg az ajtók alja mintha most jött volna ki a gyárból :D Köszönöm a bókot,de miért vagyok én jó gazdája a gépnek? :) (Igaz hajnalban még a belső lámpát szereltem mert újságpapírral volt kiékelve a stekkere pedig csak egy forrasztás engedte el magát,de megcsináltam,innen is az igazolódik hogy kóklerekkel csináltatta a kocsit,vagy a Márkaszervíz ilyen köcsög???)



Kóklerek...A hozzászólásaidból azért látni,hogy szereted a kocsit,és foglalkozol vele.

John Elküldve: 2017-08-11 10:13 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... :D ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét? :(



Lakatos tudja megmondani ezt pontosan,én bevallom nem értek hozzá.Kivágja a sérült részt,és kipótolja utána,amit megevett a rozsda.Szerintem meg tudják csinálni komplett küszöb csere nélkül is.
Köszi,ami bánt hogy a küszöböt leszámítva majdhogynem patika a fényezés de még a küszüb felső részén és az oszlopok tövében is,szeretném as gyári fényezéseket megmenteni :(



:) Amúgy ha jobban belegondolok,erről nem te tehetsz,hogy nem vetted észre hamarabb.Valamennyire ez is szériahiba amúgy,csak ugye a BMW ezt sem ismeri el.Sok e46 ugyanitt rohad sajnos.Igaz ami igaz,elég eldugott helyen is van,és sokan nem nézegetik úgy az autót,mint én...De azt látom,hogy jó gazdája van a gépnek :)
Az E34-ne tudd meg nemhogy a küszöb de az ajtók alja is rohadt ennek meg az ajtók alja mintha most jött volna ki a gyárból :D Köszönöm a bókot,de miért vagyok én jó gazdája a gépnek? :) (Igaz hajnalban még a belső lámpát szereltem mert újságpapírral volt kiékelve a stekkere pedig csak egy forrasztás engedte el magát,de megcsináltam,innen is az igazolódik hogy kóklerekkel csináltatta a kocsit,vagy a Márkaszervíz ilyen köcsög???)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 10:07 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... :D ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét? :(



Lakatos tudja megmondani ezt pontosan,én bevallom nem értek hozzá.Kivágja a sérült részt,és kipótolja utána,amit megevett a rozsda.Szerintem meg tudják csinálni komplett küszöb csere nélkül is.
Köszi,ami bánt hogy a küszöböt leszámítva majdhogynem patika a fényezés de még a küszüb felső részén és az oszlopok tövében is,szeretném as gyári fényezéseket megmenteni :(



:) Amúgy ha jobban belegondolok,erről nem te tehetsz,hogy nem vetted észre hamarabb.Valamennyire ez is szériahiba amúgy,csak ugye a BMW ezt sem ismeri el.Sok e46 ugyanitt rohad sajnos.Igaz ami igaz,elég eldugott helyen is van,és sokan nem nézegetik úgy az autót,mint én...De azt látom,hogy jó gazdája van a gépnek :)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 19:13 Vanos

bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
M52TUB20-as motor, dupla vanos vezérléssel, 322ezer km-rel, az a gondom, hogy amikor beindítom a kocsit hidegen, pl reggel, kb fél percig iylen "kerregő" hang hallatszik a vanos körülről. A fedelét ha megfogom érzem is h kb 5mp-enként mintha ütne egyet és valami hangot is ad hozzá. Aztán félperc kb és ez megszűnik.

Mi lehet ez?
5w40-es LL04-es ENEOS olaj van benne kb 8-9 ezret futott eddig vele.


Ha a vanos felől jön a hang,akkor zsebbenyúlós lesz a dolog.Itt egy angol nyelvű leírás,mi okozhatja a hangot a vanosnál,illetve a javítása.Google fordítóval egész jól érthető.

http://www.beisansystems.com/p...cedure.htm


Köszi, szerintem hétvégén nagygenerál, hűtő leszed átmos, olaj ilyesmi egyúttal lehajítom a vanost is azt megnézem mi kótog benne már.


Esetleg még googlen nézd meg te is a találatokat.Írd be,hogy bmw e46 vanos rattle noise.Hátha hasznosabbakat is találsz nálam.Úgynézem a vanos csörgés is elég sűrű hiba sajnos.

bricktopm Elküldve: 2017-08-10 13:24 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla :D Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz? :|
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. ;) (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. :( Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia

Találtam egy ilyen hibakód kiolvasót: A link neve Szerinted ez van olyan jó, mint az ebayes, amit belinkeltél? Hamarabb is érkezne meg mint kínából... ?



Szerintem ugyan az. Arra jell figyelni hogy az rs232 usb atalakitobic ftdi legyen benne..

BMW0926 Elküldve: 2017-08-09 19:05 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla :D Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz? :|
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. ;) (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. :( Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia

Találtam egy ilyen hibakód kiolvasót: A link neve Szerinted ez van olyan jó, mint az ebayes, amit belinkeltél? Hamarabb is érkezne meg mint kínából... ?

BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 22:00 Nem tudom mi a baja az autómnak

John írta:
BMW0926 írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa! :|





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...



Olajlámpa ha csak beindítás után kb 5 másodpercig világít és csak következő indításig jelez az általában a szintjelző hibája ami 40-ezer Ft-nál kezdődik,asszem fel ajánlottam a másik fórumon hogy inaktiválon neked (olajpálcán bármikor ellenőrizheted e-nélkül is,régen se volt ilyen jelző mégis ellenőrizték pálcával időnként :) ) és nem fog potyára világítani de asszem messze laksz,jól emlékszem? :)


Ne haragudj, elkerülte afigyelmem hogy írtad a lámpa kiiktatást, de mivel messze lakunk egymástól, így tárgytalan a dolog.., Egyébként az Olajlámpa csak az olajszintet és a szint érzékelő hibát mutathatja? Más komolyabb hibát nem mutathat?

John Elküldve: 2017-08-06 20:06 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa! :|





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...



Olajlámpa ha csak beindítás után kb 5 másodpercig világít és csak következő indításig jelez az általában a szintjelző hibája ami 40-ezer Ft-nál kezdődik,asszem fel ajánlottam a másik fórumon hogy inaktiválon neked (olajpálcán bármikor ellenőrizheted e-nélkül is,régen se volt ilyen jelző mégis ellenőrizték pálcával időnként :) ) és nem fog potyára világítani de asszem messze laksz,jól emlékszem? :)

BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 18:46 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa! :|





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...



BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 18:43 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa! :|





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel!