Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Pitykoo Elküldve: 2017-03-19 10:04 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

mici1974 írta: üdv!lenne egy kérdésem az autó alján a kipufogó rendszer alatt van valamilyen merevítő ami nekem hiányzik nem tudja valaki mi a annak a pontos neve mert rendelni szeretnék hozzá?az fogja azt a burkolat lemezt is mert nekem az most kicsit lóg és hozzáér a kipufogóhoz és zörög!


http://www.realoem.com/bmw/enU...0-BMW-320d

Itt meg tudod keresni melyik lehet az.

YELLOW Elküldve: 2017-03-18 13:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Lipko írta: Sziasztok!

BMW E46 vásárlásán gondolkozok már elég régóta és szeretném kikérni a ti véleményeteket is.
Szerdán kihasználva a szabad napot elmentem megnézni őt:
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320ci-11058212
A fickó rendes volt, mivel úgyis Pesten volt dolga feljött ezzel a kocsival.
Amit leir az majdnem mind stimmel de a hirdetésfeladásnál elrontotta a motort, ebben az M52TUB20 van, szóval a 1991 köbcentis 150 lovas. Telefonon rákérdeztem még előtte, hogy ez cserélve lett-e de mondta, hogy elirta szimplán.
Az első sárvédőkön a rozsda kb tenyérni mindkét oldalt, a lemezt nem rágta át de hólyagos, talán valami kókányolás is volt arrafelé, mintha le lett volna kezelve valami hasonló szinű cuccal. 2, kb ujjnyi helyen szintén megjelent a rozsda a hátsó rendszám felett is, ezt ő se tudta, csak én vettem észre. Nem tűnik egyikse olyasminek amit egy lakatos nem tudna rendberakni. A cseresárvédő amit ir csupán az egyik oldalra van és nem is szinazonos.
Az ülések állapotáról árulkodik a feltett kép is, az utasoldali is ugyanezen a két oldaltámaszon ki van kopva.
A kocsinak majdnem végig vezetett szervizkönyve van a megvétel óta, az utolsó 40000 km alatt nem volt vezetve de arról van számlája, gondolom ő nem foglalkozott ezzel, az előző tulaj meg igen.
A légzsák hibalámpa mindig ég szóval rá kell majd nézni diagnosztikával, hogy mi lehet a gondja.
Motorikusan korrekt az autó, nem hallottam semmit se én, se szerelő haverom. Próbakörre elvittem, kicsit megjárattam mindenfelé, nem tapasztaltam semmi különöset.
Zörgés, kopogás nem hallatszott a vezetés közben.
Ami feltűnt, hogy egyszer a harmadikat eldobta a váltó, de ez akár lehetett az én hülyeségem is hogy nem voltam elég határozott a váltóval és finomkodtam.

Szeretném kikérni a ti véleményeteket is erről a kocsiról.
A fickótól kértem 2 hét gondolkodási időt, addig Németországban is szétnézek E46 téren.
Ha legközelebb megnézem akkor tuti beviszem valami szervizbe, hogy alaposan átnézzék ők is.

Köszi a segitséget!


így van ez 150 lovas 2.0. (ha elírta miért nem javította a hirdetést? megspórolhatna egy csomó felesleges kéárdést.)
légzsák tipikus ülésfoglaltság jelző hiba. ha nem azt dobja akkor más.
sárvődé is tipikus főleg ha sokat futott németben, osztrákban az autó korábban. meg amúgy is voltak gondok a kezeléssel gyár szinten.
a többit neked kell tudni, hogy érzed. motort már lehet szerezni olcsón, de jó pont ha csendes és szépen jár.

Lipko Elküldve: 2017-03-18 11:17 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

BMW E46 vásárlásán gondolkozok már elég régóta és szeretném kikérni a ti véleményeteket is.
Szerdán kihasználva a szabad napot elmentem megnézni őt:
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320ci-11058212
A fickó rendes volt, mivel úgyis Pesten volt dolga feljött ezzel a kocsival.
Amit leir az majdnem mind stimmel de a hirdetésfeladásnál elrontotta a motort, ebben az M52TUB20 van, szóval a 1991 köbcentis 150 lovas. Telefonon rákérdeztem még előtte, hogy ez cserélve lett-e de mondta, hogy elirta szimplán.
Az első sárvédőkön a rozsda kb tenyérni mindkét oldalt, a lemezt nem rágta át de hólyagos, talán valami kókányolás is volt arrafelé, mintha le lett volna kezelve valami hasonló szinű cuccal. 2, kb ujjnyi helyen szintén megjelent a rozsda a hátsó rendszám felett is, ezt ő se tudta, csak én vettem észre. Nem tűnik egyikse olyasminek amit egy lakatos nem tudna rendberakni. A cseresárvédő amit ir csupán az egyik oldalra van és nem is szinazonos.
Az ülések állapotáról árulkodik a feltett kép is, az utasoldali is ugyanezen a két oldaltámaszon ki van kopva.
A kocsinak majdnem végig vezetett szervizkönyve van a megvétel óta, az utolsó 40000 km alatt nem volt vezetve de arról van számlája, gondolom ő nem foglalkozott ezzel, az előző tulaj meg igen.
A légzsák hibalámpa mindig ég szóval rá kell majd nézni diagnosztikával, hogy mi lehet a gondja.
Motorikusan korrekt az autó, nem hallottam semmit se én, se szerelő haverom. Próbakörre elvittem, kicsit megjárattam mindenfelé, nem tapasztaltam semmi különöset.
Zörgés, kopogás nem hallatszott a vezetés közben.
Ami feltűnt, hogy egyszer a harmadikat eldobta a váltó, de ez akár lehetett az én hülyeségem is hogy nem voltam elég határozott a váltóval és finomkodtam.

Szeretném kikérni a ti véleményeteket is erről a kocsiról.
A fickótól kértem 2 hét gondolkodási időt, addig Németországban is szétnézek E46 téren.
Ha legközelebb megnézem akkor tuti beviszem valami szervizbe, hogy alaposan átnézzék ők is.

Köszi a segitséget!

kisolaszka Elküldve: 2017-03-17 20:32 Nem indul el

Sziasztok ojan prblémámlane nekem hogy van egy bmw e65 730d ami nem indul volt má ijen ako azt monták nekem hogy a üzemanyag nyomás szenzor szelep érzékelő kicserélték és ibe indult most meg kicseréltem és nem indul akor sem majd nem beindul és meg sem kapja mármint ojan mitha be indiulna vagy elkapná ha valaki tudsegiteni köszí

szati77 Elküldve: 2017-03-17 08:09 Nem indul el

Hektor írta:
szati77 írta: Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.


Hát így távjavításban nehéz lesz ! Az a baj, hogy magadban sem vagy biztos, hogy jól raktad össze. Gondolom diag sem volt ( bár nem tudom mennyire kommunikál, mert évjáratot sem írtál ) Indítási kisérletkor ford.szám mérő kileng valamennyit ? Lehet főtengely vagy vezérmű tengely jeladó is ( inkább főtengely ) különösen ha már előtte is vacakolt. Ha nincs diagod, akkor próbalámpát az üzemanyag szivattyú biztijére és megnézni hogy indításkor megy e rá a delej. ( Úgy tudom csak akkor indít, ha motor forgáskor a főtengely jeladótól a vezérlés megkapja a jelet ) Sok sikert


Köszi a válasz. 92 es a gép. kézi váltós, a donor motor automatából jött. Elvileg jól lett összerakva a vezérlés, de a régi szíjjal összejelöltem azt meg tudom nézni ha visszarakom. Viszont a rég is az uj motort mikor összenéztük mintha 1 fog eltérés lenne, de a régi motorban a vezérmű tengely is szarrá van kopva. Most rögzítő után kajtatok.

Hektor Elküldve: 2017-03-17 07:32 Nem indul el

szati77 írta: Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.


Hát így távjavításban nehéz lesz ! Az a baj, hogy magadban sem vagy biztos, hogy jól raktad össze. Gondolom diag sem volt ( bár nem tudom mennyire kommunikál, mert évjáratot sem írtál ) Indítási kisérletkor ford.szám mérő kileng valamennyit ? Lehet főtengely vagy vezérmű tengely jeladó is ( inkább főtengely ) különösen ha már előtte is vacakolt. Ha nincs diagod, akkor próbalámpát az üzemanyag szivattyú biztijére és megnézni hogy indításkor megy e rá a delej. ( Úgy tudom csak akkor indít, ha motor forgáskor a főtengely jeladótól a vezérlés megkapja a jelet ) Sok sikert

szati77 Elküldve: 2017-03-17 02:31 Nem indul el

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.

N42B20A Elküldve: 2017-03-15 17:09 Mi lehet a baj?_

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? :( Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget :ugyis:
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer :)


ezen a videón más motor van ;)


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM


nem a lehetetlenség a gond, hanem sokat kell bontani, relatíve. hülyén tervezték ezt meg na. bár lehet nem gondolták, hogy ezzel problémák lehetnek majd később :D
tudod szerelőknél hogy megy, ha már valamit bontani kell, valami más egységet le kell venni, akkor rögtön indul a 2x-es szorzó az árképzésben. mert már beleszámolja azt, hogy lehet letör valamit, vagy elb@sz, aztán még sem jöhet ki mínuszban. ha pedig nem ront el semmit közben, akkor nagyobb a haszon.


Ja, problémák! Nekem megállt miatta a kocsi! :(
Meg ha ugye úgy kezdődik, hogy BMW meg .... akkor amúgy is megy a szorzó...
És sajna szinte biztos, hogy törik valami vagy hasonló. Tapasztalat sajna... :(
Én már gondolkoztam a külső, takarítható változat beépítésén amit ebay-ről lehetne rendelni csak nem tudom mennyire válna be!Tudtommal azért van a blokk mellé szerelve hogy télen ne fagyon el vagy könnyen kiolvadjon. Ha kihelyezem ez megszűnik...


Néztem én is ezt a másik változatot,amit könnyebb lenne cserélni,tisztitani...jó lenne ha valaki megosztána tapasztalatokat róla...

Pitykoo Elküldve: 2017-03-15 15:17 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? :( Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget :ugyis:
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer :)


ezen a videón más motor van ;)


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM


nem a lehetetlenség a gond, hanem sokat kell bontani, relatíve. hülyén tervezték ezt meg na. bár lehet nem gondolták, hogy ezzel problémák lehetnek majd később :D
tudod szerelőknél hogy megy, ha már valamit bontani kell, valami más egységet le kell venni, akkor rögtön indul a 2x-es szorzó az árképzésben. mert már beleszámolja azt, hogy lehet letör valamit, vagy elb@sz, aztán még sem jöhet ki mínuszban. ha pedig nem ront el semmit közben, akkor nagyobb a haszon.


Ja, problémák! Nekem megállt miatta a kocsi! :(
Meg ha ugye úgy kezdődik, hogy BMW meg .... akkor amúgy is megy a szorzó...
És sajna szinte biztos, hogy törik valami vagy hasonló. Tapasztalat sajna... :(
Én már gondolkoztam a külső, takarítható változat beépítésén amit ebay-ről lehetne rendelni csak nem tudom mennyire válna be!Tudtommal azért van a blokk mellé szerelve hogy télen ne fagyon el vagy könnyen kiolvadjon. Ha kihelyezem ez megszűnik...

Gabi Elküldve: 2017-03-14 16:22 BMW kulcsok

atomanti86 írta: Hali,sikerült leejtenem az egyik kulcsomat (E46) azóta nem működök a távirányító része de gond nélkül indít.Ajtót is nyitja elfordításra..Elcsúszhatott benne az aksi?

Vagy elengedett egy forrasztás mondjuk a kis antenna szerűségé ami küldi a jelet az ajtó nyitáshoz.