John Elküldve: 2017-02-02 18:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:Mégegy kérdés,ezt a tömítést a kiegyenlítőtartályomban találtam ezt,ez mi?:https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5908DE79 (A színét nenézd mert a srába le ejtettem.. :D )YELLOW írta:Köszönöm mobil lesz a választásom :)Bárcsak lenne Inpámban olajnyomás kijelzés :'(John írta:YELLOW írta:John írta:YELLOW írta:!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0? :)John írta:YELLOW írta:Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát :)John írta: Igen rendes srác :) Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném :)
de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. :D) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.
Magnatec-et többé nem teszek bele,lehet bekéne panaszolnom az olajgyártót a csereperiódus felét se bírta kb...
sokra nem mész vele. főleg ha bizonytalan az eredete. a te motoroddal többen hazsnálják a Mobil-t, amit linkeltem nagy elégedettséggel. kollégám off autóban is. azért ajánlom azt.