Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-01-04 15:22 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

YELLOW írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Kérdésem létezik e CASTROL EDGE TITANIUM 5W-30 C3 5 literes kiszerelésben.


99%, hogy nincs.
ha mégis, max amcsi piacra, vagy hasonló piacokra. az 5 literes kiszerelés általában olcsó, gagyi olajak ismérve, néhány kivételtől eltekintve.
szóval 4+1 liter fog kelleni.

szerk.: de én pl mindig csak 4 liter veszek. először vettem 4+1-et, de megmaradt az 1 liter. nem eszi az olajat. 4 literrel is MAX jelzésen van.


a másik, hogy felesleges a C3-as olaj bele, az DPF-es dízelhez való. bár korábban, jó pár éve én is raktam bele hasonlót. csak felesleges pénzkidobás.
tudja a BMW LL-04-et oszt kész. 2800Ft/L környéki áron nézelődj.
ha meg már sz@r a motor, a hiper szuper olajok sem fognak segíteni.

Pocses Elküldve: 2017-01-04 15:13 Piros olaj lámpa!!

micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!

Lendvai Attila
Tel.: 20/669-9441 legtöbbször Szabolcs veszi fel, ő telefonos "kisasszony" alkatrészbeszerző, tesztpilóta stb. :)
Csak ővelük szervizeltetem az autóm, a barátom és a neje autóit is ők szervizelik. :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 13:06 BMW318i E46

attila88 írta:
YELLOW írta:
attila88 írta: Sziasztok az lenne a kèrdèsem hogy e46 318ibe mennyire macera, koltseges beèpìteni egy hatos váltót?


szerintem nem éri meg vele kínlódni. kivétel ez alól, ha mondjuk váltót kellene cserélni, és mondjuk amúgy is elég nagy felújításra szorul az autó.
ugyanis más difi, kardán kell a 6-os váltóhoz, sőt lehet féltengelyek is. akkor meg már érdemesebb egy komplett bontott futóművet cserélni.
ja és a 6-os váltóval, ha eddig volt tempomatod, akkor ha minden igaz a 6. fokozatban már nem lesz. úgy meg nincs értelme a tempomatnak sem, hisz pályán jön jól a tempomat, akkor meg gondolom nem 5-ben akarsz járkálni.
nekem ez a véleményem, lehet másnak más lesz.


Rendben köszönöm a gyors választ :) Kár mert ez az 5ös váltó elèg kevès pályára. :/


miért lenne kevés? jó éppen pöröghetne mondjuk egy 300-al kevesebbet a motor autópálya tempónál, de a legtöbb autó ugyanennyit pörög 90-nél, 130-nál, mint a BMW. tehát a fokozatok úgy vannak kiosztva áttétel ügyileg. esetleg egy difi cserét lenne érdemes, de akkor meg nem pörögne úgy az autó, lassabban gyorsulna.
túl nagy különbségek nincsenek, mert a váltó és a difi áttátelek úgy vannak összepárosítva, hogy 5 sebesség hozzá való difivel, kb ugyanott van mint a 6 sebességes a saját difijével.
aki tud az áttételekkel számolni, az jobban megmondja ezt.

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 07:48 Piros olaj lámpa!!

micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


ehhez nem kell specialista. gondolom nem cseréltél olajat, mert az eladó úgy hirdette, hogy friss szervizzel, most volt szervizelve.
minden autóvásárlás első lépés, attól függően, hogy mit mondanak az eladók, hogy olajat és olajszűrőt cserélünk. ez az alap. ez a +15ezer Ft már amúgy sem pénz.
szóval menj el olajcserére, engedjétek le az olajat, amit ír a könyve, annyi olajat töltsetek bele és kész. na és persze olyan olajat, amit előír viszkozitásban, teljesítmény fokozatban.
ha valóban volt is olajcsere eladás előtt, kitudja milyen mocskot töltöttek bele.
ha viszont te már cseréltél (amit kétlek), akkor nagyon gyorsan eszi az olajat, és valami gond van, vagy az olajjal vagy a motorral.

micky777 Elküldve: 2017-01-03 22:29 Piros olaj lámpa!!

Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.

YELLOW Elküldve: 2017-01-03 21:26 Társalgó

gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi8O


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban. :mrgreen:
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából". :kiraly:


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is :D
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.


Ja, de új korában 11 néhány milláért ezekbe sem ingyen rakták bele:porgosnevetos:


értsd úgy, hogy a Mercinél a 90-es években ez extralistás választható extra volt. azért sok márkánál alap volt, BMW-nél is. persze az autó árában benne volt. de az nem ugyanaz, mert ez alapfelszerelés része, míg a Mercinél nem volt az. de mind1 is.

gulyi Elküldve: 2017-01-03 21:21 Társalgó

YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi8O


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban. :mrgreen:
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából". :kiraly:


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is :D
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.



Ja, de új korában 11 néhány milláért ezekbe sem ingyen rakták bele:porgosnevetos:

YELLOW Elküldve: 2017-01-03 21:12 Társalgó

gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi8O


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban. :mrgreen:
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából". :kiraly:


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.


Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.


az, hogy hirdetésben miket pipálgatnak be, az egy dolog. oda sem figyelne, csak minél több legyen bepipálva. és a hátsó szélvédő fűtött. tehát.... igeh régen a Merciknél feláras extra volt az is :D
egyébként ez a gomb sok autóban benne van... és mindenhol így működik.

gulyi Elküldve: 2017-01-03 21:09 Társalgó

YELLOW írta:
gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi8O


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban. :mrgreen:
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából". :kiraly:


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.



Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.

YELLOW Elküldve: 2017-01-03 20:46 Társalgó

gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?

Köszi8O


csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.


Szia

Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!


Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban. :mrgreen:
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából". :kiraly:


Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is


ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.

egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.