Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2016-12-27 11:35 BMW kulcsok

fjozsef1922 írta: Nekem e60-as kulcs rátanításban segítsetek. Van egy gyári kulcsom és vettem egy ugyanolyan frekvencián kommunikló nyers kulcsot. Rá is marattam az eredeti kulcsprofilt az újra. Végigcsináltam a rátanítási ciklust amit itt is meg máshol is láttam már. Eredeti kulcs betesz elforgat kivesz. Nyitás nyomvatart közben zárás gomb 3x lenyom. Majd új kulccsal ugyanez. De semmi. Már az eredeti kulccsal sem csinálja a zárás-nyitás ciklust amit ilyenkor kéne. Valaki tud segíteni mi lehet a helyes megoldás, vagy Jászberény körzetében valakit aki jó árban profin megcsinálná? Kössz Fiúk lányok.


amikor másik kulcsot beteszed, nem kell már gyújtást ráadni, csak nyomkodni.
egy kulccsal az elején ráadod a gyújtást, ezzel indítod el a tanítási folyamatot. utána már az összes kulcsot csak nyomkodni kell. ha újra adsz gyújtást, minden kulcsnál, akkor az előzőeket mindig elfelejti.

fjozsef1922 Elküldve: 2016-12-27 11:32 BMW kulcsok

Nekem e60-as kulcs rátanításban segítsetek. Van egy gyári kulcsom és vettem egy ugyanolyan frekvencián kommunikló nyers kulcsot. Rá is marattam az eredeti kulcsprofilt az újra. Végigcsináltam a rátanítási ciklust amit itt is meg máshol is láttam már. Eredeti kulcs betesz elforgat kivesz. Nyitás nyomvatart közben zárás gomb 3x lenyom. Majd új kulccsal ugyanez. De semmi. Már az eredeti kulccsal sem csinálja a zárás-nyitás ciklust amit ilyenkor kéne. Valaki tud segíteni mi lehet a helyes megoldás, vagy Jászberény körzetében valakit aki jó árban profin megcsinálná? Kössz Fiúk lányok.

Hektor Elküldve: 2016-12-27 10:04 Nem indul el

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs :)


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.


Köszönöm, hogy ennyi időt szakítasz rám !
Szóval lehet hogy ez egy hibrid :) öreg már a lelkem, de napi 50-100 km ingazás van vele és teszi ( tette ) a dolgát. Ez compact, ami elvileg is volt M43B19 motorral, forgalmija szerint M43 194E1, 77 kw 105 LE( . Ezt az általad belinkelt második rajzot is megkerestem ( gyanítottam én is, hogy valami hibriddel állok szembe ) de sajna itt sem találok sem jeladót, se vezetéket, de még a környékén sem. Most már sötét van, nem fényképezek, de ugyan úgy néz ki, mint amit most belinkelek.


Ma egész nap kerestem a jeladót, de csak a vezérműtengelyét találom. ( még vezeték sem megy a rajzokon lévő helyek irányába se :) Bár a második rajzon belinkelt helyen van felfogatási pont, a kör alakú lyuk és a rögzítő csavar helye, de se jeladó, se vezeték.
Az első rajzon az önindító alatt még helye sincs.


de most neked, akkor volt motorcseréd? vagyis valószínűsíthető?
a blokkon kellene nézni egy motorszámot. mert M43-as blokkal szoktak állítólag, máh hengerfejet rárakni, meg ilyenek.
olyan nincs, hogy nincs főtengely jeladó.
kép alapján M43TUB19. akkor viszont ott kell lennie, amit először linkeltem.
mást nem valahol a főtengely környékén kellene nézni :D valami csatlakozó félét.


Pár százezres E36 szaladgáláshoz,szeptembertől a fiamnak. Előéletéről semmi infó,természetesen motorszám nem olvasható,motorkódos.( Ahogy a fiataloknál lenni szokott ) Eddig tette a dolgát, de a fene tudja miket máguskodtak rajta. Hajnaltól a kocsinál vagyok, szét bontottam, emeltem mindenhonnan belebújtam de ... Se jeladó, se csatlakozó,se vezeték. Csak a felső vez.tengelyé.Szerelő csak januárban dolgozik, de állítja hogy hátul van az eldugva. Melegednek egy kicsit és szétbontom az egészet.:)

YELLOW Elküldve: 2016-12-27 08:13 Nem indul el

Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs :)


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.


Köszönöm, hogy ennyi időt szakítasz rám !
Szóval lehet hogy ez egy hibrid :) öreg már a lelkem, de napi 50-100 km ingazás van vele és teszi ( tette ) a dolgát. Ez compact, ami elvileg is volt M43B19 motorral, forgalmija szerint M43 194E1, 77 kw 105 LE( . Ezt az általad belinkelt második rajzot is megkerestem ( gyanítottam én is, hogy valami hibriddel állok szembe ) de sajna itt sem találok sem jeladót, se vezetéket, de még a környékén sem. Most már sötét van, nem fényképezek, de ugyan úgy néz ki, mint amit most belinkelek.


Ma egész nap kerestem a jeladót, de csak a vezérműtengelyét találom. ( még vezeték sem megy a rajzokon lévő helyek irányába se :) Bár a második rajzon belinkelt helyen van felfogatási pont, a kör alakú lyuk és a rögzítő csavar helye, de se jeladó, se vezeték.
Az első rajzon az önindító alatt még helye sincs.


de most neked, akkor volt motorcseréd? vagyis valószínűsíthető?
a blokkon kellene nézni egy motorszámot. mert M43-as blokkal szoktak állítólag, máh hengerfejet rárakni, meg ilyenek.
olyan nincs, hogy nincs főtengely jeladó.
kép alapján M43TUB19. akkor viszont ott kell lennie, amit először linkeltem.
mást nem valahol a főtengely környékén kellene nézni :D valami csatlakozó félét.

laszlo0918 Elküldve: 2016-12-27 07:45 Hütövetillátor

Leslie76 írta: Sziasztok! Nekem egy e46 os 320i bmw van. A probléma az, hogy a hűtőventilátór megy hidegen, melegen egyfolytában a sensor ról is lehúztam a csatlakozót és akkor is megy tovább csak akkor áll le ha a csatalálkozót széthúzom. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.



Heló nézd meg a ventilátoron lévő vezérlőre menő vékony vezetéket nekem olyanokat csinált hogy magától elindulgatott mikor le volt állítva az autó.azt a vékony vezetéket kellett újra rá forasztanom azóta jó.

Leslie76 Elküldve: 2016-12-26 23:30 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Nekem egy e46 os 320i bmw van. A probléma az, hogy a hűtőventilátór megy hidegen, melegen egyfolytában a sensor ról is lehúztam a csatlakozót és akkor is megy tovább csak akkor áll le ha a ventilátor csatalálkozót széthúzom. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.

Leslie76 Elküldve: 2016-12-26 23:26 Hütövetillátor

Sziasztok! Nekem egy e46 os 320i bmw van. A probléma az, hogy a hűtőventilátór megy hidegen, melegen egyfolytában a sensor ról is lehúztam a csatlakozót és akkor is megy tovább csak akkor áll le ha a csatalálkozót széthúzom. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.

Hektor Elküldve: 2016-12-26 21:25 Nem indul el

YELLOW írta:
Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs :)


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.


Köszönöm, hogy ennyi időt szakítasz rám !
Szóval lehet hogy ez egy hibrid :) öreg már a lelkem, de napi 50-100 km ingazás van vele és teszi ( tette ) a dolgát. Ez compact, ami elvileg is volt M43B19 motorral, forgalmija szerint M43 194E1, 77 kw 105 LE( . Ezt az általad belinkelt második rajzot is megkerestem ( gyanítottam én is, hogy valami hibriddel állok szembe ) de sajna itt sem találok sem jeladót, se vezetéket, de még a környékén sem. Most már sötét van, nem fényképezek, de ugyan úgy néz ki, mint amit most belinkelek.


Ma egész nap kerestem a jeladót, de csak a vezérműtengelyét találom. ( még vezeték sem megy a rajzokon lévő helyek irányába se :) Bár a második rajzon belinkelt helyen van felfogatási pont, a kör alakú lyuk és a rögzítő csavar helye, de se jeladó, se vezeték.
Az első rajzon az önindító alatt még helye sincs.

YELLOW Elküldve: 2016-12-26 20:32 Nem indul el

Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs :)


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.

Hektor Elküldve: 2016-12-26 20:24 Nem indul el

YELLOW írta:
Hektor írta: Kellemes Karácsonyt !

Sajnos most nincs autóm, odaadtam a fiamnak, mert az övé nem indul. Ez egy 2000 évjáratú e36 compact, 316i ( 1.9 motorral ). Az önindító teker, de nem indul. Gyújtásra az AC kb 1 másodpercre indul, ennyi időre hallani a reléket is, de aztán le is old egyből. Úgy tudom ez a BMW-nél így van, baleset esetén tűzveszélyesség miatt gyújtáson nem megy, csak ha jár a motor. Csak hogy mikor az önindító teker, akkor sem indul.Mikor az öndító teker a ford.szám mutató meg se moccan ( ezt nem tudom rendben van-e így, vagy valamennyit kellene neki lengeni )
Kapott egy diagot INPA-val az eredmény :



Csak hogy nem találom a főtengely jeladót !!!! A vezérmű tengely jeladó meg is van, de a főtengely jeladó nincs. Az összes létező M43 motorválaszték rajzát átnéztem, de azokon a helyeken nincs. Se jeladó, se vezeték ?? Hátul a blokkon az önindító alatt semmi, az önindító felett csak a kopogásérzékelők, elől fent a vez.teng.jeladó, a főtengely szíjtárcsa környékén sem oldalról, sem előről sehol.
Ha valaki tudna valami ötlettel szolgálni hogy hol keressem jó lenne.

Elnézést ha hosszú voltam


így van, fordulatnak lennie kell indítózáskor is. de ugye hibának dobja is a főtengely jeladót.
itt a 14-es alkatrész


Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs :)